Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem, że jednak wrzucę tą animację. Ostatnio robię mnóstwo ćwiczeń w maksie i produkuję całe mnóstwo takich właśnie testowych animek. Ta, tak samo jak i cała reszta, nie przedstawia kompletnie nic poza strzelającym i chodzącym po pustyni robotem. Chciałem sobie przećwiczyć trochę animację chodu i to jest właśnie wynik tego ćwiczenia. Render trwał może z godzinkę, post produkcja (trochę nieudana) powstała w combustion. Jak komuś będzie się nudziło to zapraszam do ściągnięcia i skomentowania.

Cała animacja powstała w niecały jeden dzień. Model robota jest mój, ale powstał jakieś 2 lata temu. Do stworzenia animacji NIE użyłem charakterstudio (bo nie wiem jak :D).

 

PS. Na znikający dym proszę nie zwracać uwagi. Był to trik mający za zadania skrócić czas renderingu [lol2] (standardowo bez GI).

 

Objętość pliku to 1.03 MB. Skompresowany Divx`em.

 

:edit:

 

=>animacja została wykasowana z serwera

 

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No comments... Gdybyś to troszke dopracował po prostu powalołoby na kolana, ale i tak baaardzo fajne...

Napisano

No jestem mile zaskoczony.... fajnie wyszło... (no i ta flara przy wystrzale! haha!) łuski są, ogólnie bardzo w porządalu. Z tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś znacznie gorszego.

Jeśli chodzi o sam chód, to miejsce, gdzie robot się obraca w stronę kamery, ale o tym chyba wiesz. Brakuje przeniesienia środka cieżkoci. On staje na lewej nodze, a potem ja podnosi.... to jedyny wał. Reszta jest oki. (mogłoby go lekko ugiąć podczas wystrzału, bo z takiego działa to musi być odrzut że hej! )

pozdro

Napisano

Eeee.. rzeczywiscie fajnie to wyszlo:)

 

Gralem kiedys w Mechwarriora i jezeli pamiec mnie nie myli, to nigdy nie dalo sie strzelic dwoma pociskami naraz. Osobiscie zrobilbym jeden po drugim, byloby ciekawiej, ale to przeciez tylko animka testowa;)

 

Ostatnia rzecza do ktorej mam zastrzezenie, to ostatni krok mecha, o czym zreszta napisal Kris. To co zobaczylem uzmyslowilo mi, jak ciezko byloby skonstruowac taka machine, zeby sie nie wywrocila:) Przed tym krokiem musisz przeniesc ciezar na prawa noge, a pozniej troche szybciej przeniesc lewa.

 

Heh, chcialem napisac, ze fajnie byloby zobaczyc unoszacy sie pod \"stopami\" pyl, ale sprawdzilem najpierw i on juz tam jest!:) Fajny smaczuś;)

Napisano

Na prawdę niezła animka, mnie jedynie jakoś tak podpadło, że przy tych ostanich krokach (lżejszych niż początkowe) unosi się sporo kurzu, ale to tylko moje odczucia i nigdy mecha idącego nie widziałem więc kto wie, pewnie się mylę ;)

 

I żeby nie było, że się negatywnie wypowiadam :] , po prostu wszystko co chciałem napisać, już zostało napisane (spóźnialski jestem), więc nie będę powtarzał.

 

Wygląda to świetnie [yes]

Napisano

Świetna robota:] ,Bardzo mi sie podoba, widać ,że maszynka waży swoje...:)

Napisano

Fajna ta animka, przypomina mi sie moja bardzo stara, tyle że model mojego mecha był gorszy, zresztą jak ktoś ma ochote to ta animka jest na tej stronie w dziale animacji, ale sma nie wiem czy warto jąsciągać :P

Jeśli chodzi o model mustanga to moje gratulacje, jest świetny.

Pozdrawiam.

Napisano

zajebiste, tyle powiem :) ale dla odmiany nie przyczepię się do nóg, tylko do łusek... mogłyby wylecieć trochę z większą prędkością i z jakąś rotacją, a one wyleciały jak rogal z piekarnika ;)

czekam na wersję 1.1 :D

Napisano

bardzo ładnie ...

 

poprawiłbym może efekt \"wstrząsu\" kamery ... troszkę taki sztuczny ... ale ten szczegół jak i niektóre powyższe uwagi napewno poprawisz w animacji finalnej!

 

jest swietnie!

Napisano

Z tego co udało mi się zobaczyć, to bardzo ładnie porusza sie ten mech:D Ale chyba cos mam skopane z kodekiem i obraz mi się dziwnie rozmazywał... Ta animacja ma być w tonacjach czerwieni, czy też mi źle odtwarza?

Napisano
  • Autor

Muszę szczerze powiedzieć, że zachęciliście mnie do dalszej pracy nad tą animacją, ale nie wiem czy będzie to możliwe (przyczyny techniczne - uszkodzony plik maksowy). Poza tym wcięło mi gdzieś tekstury robota a w tym również i teksturkę zabrudzeń wygenerowaną w dirtyreyes. Może jednak coś uda mi się zrobić.

 

Ps. Ciekawe, kiedy ja na to wszystko znajdę czas :P.

 

Połki: Tak. Jest zrobiona w tonacji czerwieni. A jeśli chodzi o rozmazywanie się filmu to też to mam, ale tylko wtedy, gdy \"manipuluję\" w suwakiem czasu.

Napisano

Mysle, ze najwiekszy problem jest z tym co najtrudniejsze w animacji 3d - poczuciem wagi animowanej postaci. Mech robi kroki zdecydowanie za lekko. Ruch kamery, wstrzasy przy krokach maja dobra sile (trocszke tylko sztucznie wygladaja - ktos to nadmienil), ale sa zupelnie nieadekwantne do krokow postaci. Sproboj przy opuszczaniu nogi robota mocniej przyspieszyc ruch kiedy noga jest blisko ziemi, a zaraz po kroku ugiac robota w \"biordrach\" zeby bylo czuc ten ciezar. Poza tym mozesz przytrzymac noge dluzej kiedy jest maksymalnie uniesiona do gory zeby ruch zrobil sie bardziej monumentalny.

No i ten brak przeniesienia ciezaru jest widoczny.

Napisano

Mnie mimo wszystko sie podoba tak jak jest, wogole nie przeszkadzaja mi te niedociagniecia i prawde mowiac gdybyscie ich nie wytkneli bym ich pewnie nie zauwazyl:)

Batou: gratuluje dobrej roboty.

ps: widze ze lubisz gits:D

Napisano
  • Autor

Animacja została usunięta z serwera. Temat można spokojnie zamknąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności