mort1 Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Zainspirowany MATRIXEM(CZ.3) tworzę se mecha. Jestem samoukiem i w zasadzie to nie mam wielkiej praktyki więc nie jedźcie mnie za bardzo. A co do projektu to narazie jest sam fotel kierowcy, i wygląda to tak...
Kuciel Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 hmm nie za wiele z tego widac narazie, poczekamy zobaczymy:)
und3r Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Zapowiada się si. Czekam na resztę. A i a propos... Kto z nas nie jest samoukiem??
Bacry Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Ci młodsi nie są samoukami tylko samouczkami ... :D A tak na serio to popracuj jeszcze nad fotelem:D
mort1 Napisano 17 Listopad 2003 Autor Napisano 17 Listopad 2003 Fotel będzie dorobion. A teraz inny rzucik
mort1 Napisano 17 Listopad 2003 Autor Napisano 17 Listopad 2003 Tak, to tylko tak na razie, tak samo na kompie.
Bacry Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Jak robocza to jednak wyrzuciłbym te odbicia z materiału. Znacznie lepiej się ogląda takie próbne renderingi w kolorach szarości. Tylko tak, żeby było coś widać na tym czarnym tle:D
wiggles Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 jak przeczytalem mech 3d- to sobie pomyslalem ze chodzi o taki mech co na drzewach rosnie :D (a raczej przy drzewach glownie :) ) a co do modelu mam troche mieszane uczucia na razie...
Anonymous Napisano 18 Listopad 2003 Napisano 18 Listopad 2003 Że od końca to bardzo możliwe, bo to robione jest bez projektu( tak jakoś siadłem i Samo wyszło) Jutro albo pojutrze podrzucę coś więcej (podwozie) także \"kokpit\" nie będzie wisiał już w powietrzu. Wielkie dzięki za wszystkie komentarze.
mort1 Napisano 18 Listopad 2003 Autor Napisano 18 Listopad 2003 A tu zamieszczam coś innego(noga i nie skończona przeróbka fotela) z teksturkami jakie najprawdopodobniej juz zostaną
mort1 Napisano 20 Listopad 2003 Autor Napisano 20 Listopad 2003 sorry ale obrazek był za duży (na razie nic nie mam czasu zrzucić ale jest już prawie całe podwozie)
jedi-killer Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 ale cos mi sie nie podoba ten projekcij jak przeczytalem mech to pomyslalem o tych z mech commander lub o tej grze co dali ostatnio w cd action
Bacry Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 Szkielet troszkę zbyt organiczny. Za bardzo to wszystko wygładzone. Ale widać, że się rozwija:D
giorgione Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 No może zrób go barzdiej szczegółowego - bo na razie to strasznie ubogi i to wygładzenie wyglada nie za dobrze Pozdr Giorgione
mort1 Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 Wygładzenie wygląda nie za dobrze bo robiłem to wzystko na słabiutkim sprzęcie, ale popracuję nad tym. aJutro albo za jakieś 2 dni dojda ręce.(aszczegóły, czyli kabelki i różne takie dojdą na końcu).
kubi Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 Eee... klima niezła stary.:) Jak by nie patrzeć ten modelik, żywcem wyjęty z jakiegoś RTS\'a. COOL:)
mort1 Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 A tu mamy kawałek ręki (na tym końcu z \"miseczką\" będzie dłoń dzierżąca broń). A tak w ogóle to wielkie dzięki za wszystkie komentarze, ustsunkuję się do nich jak będę mógł najlepiej THX!!!!!!!! A tak przy okazji, to co można by zrobić, żeby nie wygladało to zbyt organicznie??????
Kuciel Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 nio troszke zbyt malo kanciaste... ale warzne ze cos sie dzieje :D
Falcrum Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Wyraźnie widać, że korzystasz z meshsmooth\'a...i to za bardzo...;) Krawędzie, na krawędziach, które mają być \"ostre korzystamy z \"chamfer\'a\" rozdzielając krawędzie...mesh smooth \"ładnie zaostrzy\" tę krawędź...;) Tym sposobem możesz się pozbyć \"bioniczności\" twojego \"mecha\"... Pozdr
l_lewandowski Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Witam! Generalnie nie wiem jaki jest zamysl Twojej pracy i jaki efekt chcesz uzyskac, ale dla mnie mech, to struktura bardziej, ze tak powiem, \"toporna\", masywniejsza i ostrzejszych krawedziach. W jednym z Twoich postow przeczytalem, ze robisz go z glowy, wiec radze Ci, zebys zajrzal na strone filmu Matrix, w dziale Revolutions widzialem gdzies szereg ciekawych fotek i nawet chyba rendere APC, tego mecha z filmu. Druga sprawa to ogolne podejscie. Jesli podejmujesz sie roli desing\'era, to najpierw warto sobie wszystko troche przemyslec, tak na zdrowy rozum, czy taka konstrukcja mialaby racje bytu na polu bitwy? Chyba jej \"konczyny\" bylyby zbyt podatne na uszkodzenia i latwo byloby pozbawic ja mozliwosci ruchu... Ale to takie moje gadanie, wiec nie musisz sie nim sugerowac. A jesli chodzi o takie bardziej konkretne uwagi, to dodalbym wiecej drobiazgow, bo model robi sie mdly. Najwiecej uroku dodaja mechom poterzne silowniki hydrauliczne. :D Pozdrawiam!
mort1 Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 Po pierwsze, to jeśli coś ma 6 kończyn, to nawet jeśli odrąbiesz dwie to zostają jeszcze cztery:). Po drógie mech wcale nie musi być toporny, jeśli ktoś oglądał \"Evangeliona\" (takie anime:)) to przyzna mi rację. A ja chciałem zrobić coś, co wyglądałoby na konstrukcję lekka, co redukowałoby niemobilność 6-ciu nóg.Jeśli chodzi o szczegóły to już pisałem że dojdą na końcu.Wielke thx za wsystkie rady.... Pozdrawiam!!!! PS. Nie oczekujcie cudów, to pierwszy mój poważniejszy model...Ja naprawdę robię co mogę...
l_lewandowski Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 Witam! Generalnie, masz racje, pod warunkiem, ze te dwie utracone konczyny sa po przeciwnych stronach kadluba. Jesli beda po jednej, to bedzie mogl co najwyzej stac, bo zostanie pojedyncza konczyna, ktorej nie bedzie mogl oderwac od podloza. [lol2] Tak mi sie wydaje, choc specem od robotyki, mechaniki i zaagdnien pochodnych raczej nie jestem. Fanem anime raczej nie jestem, z reszta jak i fantastyki tez, wiec nie bede sie wdawal w polemike, na temat rodzajow i konstrukcji maszyn tego typu. Poza tym to Twoj projekt. Czekam na efekt koncowy. Powodzenia! Pozdrawiam!
mort1 Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 Sorry za długą nieobecność, ale nie miałem czasu. Oto ulepszona wersja kadłuba. Postarałem się... dostosować do waszych postów..:D:D:D
kubi Napisano 2 Grudzień 2003 Napisano 2 Grudzień 2003 Nad tą kabiną musisz troche popracowac. Fotel jest fajny. powodzenia:)
mort1 Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 Cholera, nie wiem, czy ją zamknąć(kabinę znaczy się) czy zostawić otwartą...??????
mort1 Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 Sorki za tak długą nieobecność...Nie miałem zbyt wiele czasu, więc zbyt dużo nie stworzyłem. Teraz planuję popracować nad szczegółami. A tak w ogóle to niech mi ktoś powie jak najlepiej renderować (tzn. jakich pluginów, albo programów używać)??? A na dzień dzisiejszy wygląda to tak....
boowa Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 czemu ci młodzi nigdy nie wrzucają siateczki? czy można Cie o to mort1 poprosić? - siateczka wiecej nam powie o modelu i będziemy w stanie Ci powiedzieć co jest nie tak... narazie wszystko jest w miarę ok prócz kabiny, która wyglada jak wyklepana w warsztacie pijanego blacharza... popracuj nad tym pozdrawiam
Brolias Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 a mi cos nie pasuje. zcemu on jest taki drobniutki? tzn czemu ma taki chude prety na ktorych sa dzialka i odnoza tez troszke cienkie.
mort1 Napisano 10 Grudzień 2003 Autor Napisano 10 Grudzień 2003 Bo są z dobrej stali a mi zależy na lekkosci mecha
Nimrod Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Popraw temat bo cię Hannibal dopadnie ;] A modelik całkiem nieźle, ale może być lepiej, popracuj jeszcze nad jakimiś szczegółami.
mort1 Napisano 11 Grudzień 2003 Autor Napisano 11 Grudzień 2003 niech mi ktoś odpowie na pytanko: w czym (LUB \"CZYM\") renderować???? (i co to jest Brasil o którym często tu się słyszy??)
Nimrod Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 W czym renderować nikt ci nie powie, to musisz wybrać sam. A Brazil to jeden z plug-inów do renderowania, inne to np. VRay, Mental Ray, finalRender (te są najpopularniejsze), sam używam (przynajmniej się staram) Brazila, ale na chwilę obecną cięzko dostać wersję pod 6 więc eksperymnetuję z Menatlem. Natomiast sam muisz coś dla siebie wybrać. Acha te pluginy nie są darmowe :( (przynajmniej Brazil), ale Mental jest od razu w 6
Hexon Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Kłubuc i napewno tez kazdy uzytkownik ma orginalnego 3dstudio kupionego za okolo 3000$ :D Badzmy realistami bo oni specjalnie udostepniaja np maxa6 za darmo bo osoba prywatna sciagnie cracka zainstaluje nauczy sie bedzie preferowala maxa i jezeli bedzie pracowala w grafice to w takiej firmie czy specjalnie firma bedzie musiala kupic dla takiej osoby maxa i na tym wlasnie zarabia firma wydajaca maxa bo wie ze nikt kto uzywa maxa dla zabawy czy zeby sie nauczyc niekupi programu za 3000$, czy nowy max teraz kosztuje 3500$
jappek Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Hmmm... powiem tak... jesli chodzi Ci o lekkosc mecha... i zwinnosc... to kadlub juz jest za duzy... wiecej dziur... i cieniutka blacha by sie przydala... a w zamian za to daj jakis pancerzyk na konczyny... górne :D Bo mam wrazenie ze odpadna mu jak zachaczy o galaz na polu bitwy [lol2] ... a jak chcesz dac mu \'mechowaty\' ksztalt... to sprobuj popracowac bez meshsmooth\'a ... proste ksztalty... tak to juz jest w wojsku... popatrz na hummera... takie kanciate gowno...
mort1 Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 Nie wiem czy wiesz że od \"krągłości\" kule się łatwiej odbijają- wiedzieli o tym już w średniowieczu... dwa- kabinę właśnie zmieniam, ale w zasadzie to teraz mam koniec półrocza i ledwo znajduję czas na maxa... trzy- Ja mam już dosyć tego mecha... skubaniec idzie mi wyjątkowo opornie :(:(
beeper Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Originally posted by mort1 Nie wiem czy wiesz że od \"krągłości\" kule się łatwiej odbijają- wiedzieli o tym już w średniowieczu... to czemu wiekszosc nowoczesnych czolgow jest robionych za pomoca plyt pod odpowiednim kontem? przeciez juz w czasie WW2 pantery byly lepszymi pancernikami bo wlasnie odbijaly sie od nich pociski.
jappek Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Hmm... spojrz na pierwszy lepszy pojazd w wojsku... to jest wszystko tylko nie okragle...
Hexon Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Hmm no moze i niejest okragle bo by niemoglo sie poruszac ale jak juz doswiadczenie pokazalo to cos co jest odlewane a niespawane z plyt jest duzo wytrwalsze na przyjmowanie ostrzalu, teraz w armiach zaawansowanych technicznie panuje tez moda na apncerze reaktywne (czyli np czolg jest pokryty takimi jak by kostkami z materialem wybuchowym ktore eksploduja podczas zetkniecia sie z pociskiem i go niszcza niedopuszczajac do pancerza wlasciwego) beeper co do panter niejestem pewien ale z tego co pamietam (a moge sie oczywiscie mylic) czesciowo pantera jest kopia t-34 ktory dal sie niezle we znaki niemieckim zolnierza. T-34 byl dosyc wytrzymaly poniewaz czesciowo np wiezyczka byla odlana i tylko w paru miejscach (chyba w 2 generalnie) przyspawana dodatkowa plyta. Podobnie bylo z Tygrysem ktory raczej nieposiadal spawan 90 stopni. I tutaj wlasnie tkwilo sedno sprawy (tylko ze moze sie nieodbijaly a zeslizgiwaly bo to troche inna konstrucka byla nic zwyklego naboju do karabinu) :D A generalnie to te niemieckie produkcje z czasow wwII to byly takie wielkie prawie nieruchome bydlaki ;] Hmm generalnie jak by popatrzyc realnie na to cacko to by wystarczyl jeden pocisk tam walnac to moze i by nieprzebilo pancerza tego mecha ale sila wybuchu by mu wszystkie konczyny pourywala :D A tak pozatym to te dzialka troche zaduze maja otwory bo wygladaja jak by strzelaly z 20 mm pociskow albo i jeszcze wiekszych :D Jezeli chcesz zrobic cos na wzor miniguna to to jest bron malego kalibru tylko nadrabiajaca szykostrzelnoscia;]
Nimrod Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Hexon ja tylko chciałem zasugerować drogę zdobywania takiego softu :), przecież znasz regulamin ;P
mort1 Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 Przyznaję, że na uzbrojeniu nie znam się zbytnio, więc się nie kłócę się już więcej... Co do minigunów to poprawię, co do kantów to się pojawią, (mam fajny pomysł) a jak skończę to wrzucę też render gładkiego i sami porównacie... wielkie thx i pozdrowionka!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się