Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Praca miała posłużyć do nauki modelownia głowy.

Reszta ciała została wykonana mniej dokładnie ale mam nadzieję że komuś się spodoba.

final42zv0.png

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie ,że się podoba.

Modelowane w Maxie i Zbrushu.

W oczach faktycznie brakuje głębi, ale próbowałem ten materiał ustawić na wiele sposobów i żaden nie wyglądał jak powinien.

Napisano

wiesz ladnie to wyglada;)

tylko jedna zasadnicza sprawa: ten Twoj ludek nie jest azjata;)

wiec troche nie teges...

ale wizualnie ok.

pozdr

Napisano

pracka wygląda jak by była za szybko skończona, wprawdzie jest całkiem fajnie, ale przydało by się jeszcze trochę ją dopracować np. lepsze detale twarzy i jakieś inne tło.

Gość Raffaello
Napisano

faktycznie brakuje detalu, jak na zbrusha to powinno bardziej szczegółowo,

ale mina mi się podoba, fajnie teksturkę zrobiłeś

Napisano

za mało detali, np. wargi zlewają się z resztą, brwi widać że tylko tekstura

 

jak oczy nie wyjdą samym 3d to należy poprawić w 2d, ponieważ oczy to najważniejsza część postaci.

 

z daleka praca sprawia bardzo pozytywne wrażenie, niestety niedociągnięcia psują efekt.

Napisano

Zgadzam się z Anią. Mi nie pasuje jeszcze szyja i ubiór. Szyja jest przeokropnie zrobiona (wogóle nie pasuje do modelu), z kolei kurteczka nie wygląda wogóle realistycznie (jak na standarty tej pracki). Rozumiem, że chodziło Ci o modeling głowy i rzeczywiście źle Ci to nie poszło (postaraj się w przyszłości dopracować modelik w ZBrush'u albo podobnym programie). Pozdro ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności