Skocz do zawartości

Brazil 1.2


Yansen

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wszyscy czekaja niecierpliwie..

powiem wam ze juz w 1.2 byly wielkie zmiany.. jesli chodzi o jakos liczenia Gi .. dzialania fotonuf.. bylem w szoku.szkoda ze mi sie lic skonczyla.. grrrr

2.0 to bedzie rewelacja.. wiem to !!

 

fotoas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziwary

Jakoś tego nie widze co z tego ze wyjdzie brazil 2.0 skoro tylko nieliczni widzieli brazila 1.2 jak wyjdzie brazil 1.2 na max 6 to pojawi sie na tym forum pare inforacji i na tym sie skończy pare pytań czy ktoś ma i koniec Taka jest niestety prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu rozmawiałem z ludźmi ze Splutterfisha, to są informacje od nich:

 

 

Brazil 1.2- Usprawnione GI i zwiększona liczba shaderów. Po skontaktowaniu się z nimi upgrade z wersji 1.0 lub późniejszych jest darmowy. Nie działa pod Maxem R6. Mają go rekompilować pod R6 na dniach.

 

Brazil 2.0- Czyli nowoczesny Displace (nie zależny od siatki) i efekty atmosferyczne (ruchy powietrza (np. gorąco) i wolumentryczne biorące się z definiowania atmosfery)).

 

 

Co mogę powiedzieć, zapowiada się obiecująco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaaaaa.. pisalem juz o brazilu 1.2

roznica jest wielka ! czuc ze juz chlopaki przylozyli wala

raczej stabilnosc i GI super poprawione

szdery .. jasne.. ale oni ciagle walcza z szybkoscia. Jakosc trzymaja n rownym poziomie

 

jednak dalej nie kumam polityki Spluttera, dlaczego to tak wolno wszystko u nich. .jejku

 

fotoas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

At Last!!!

 

SplutterFish Announces Immediate Availability of the Brazil Rendering System for

Discreet\'s 3ds max 6 Professional 3D Animation Software

 

 

VENICE, CA (December 10, 2003) -- SplutterFish LLC, a high-end 3D rendering software solutions provider, today announced that the Brazil Rendering System v. 1.2, an advanced, fully-integrated rendering suite for Discreet\'s 3ds max® software, is now available for 3ds max 6, the latest version of Discreet\'s top-selling 3D animation software.

 

czytać:

http://www.splutterfish.com/sf/sf_gen_page.php3?page=press/Brazil_for_3dsmax6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja sie zastanawiam kiedy bedzie sie mozna zapoznac z nowszymi v i czy to w ogole bedzie mozliwe! Nikt chyba nie wylozy kasy na orginal, wszyscy woleliby wersje treningowe ;) a takowych moze nie byc, bo jest niezle chroniony i nie wiadomo czy chlopaczkom od ulegalniania programow bedzie sie chcialo spedzac x czasu na lamaniu programu, nie oszukujmy sie, dla nieiwelkiej grupki zapalencow...

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem przyjemnosc pracowac na Brazilu 1.2 i powiem ze troszke szybciej to smiga

i ladniejsze te GI wychodzi

ale dalej to wszystko jest wolne

a co do mentala w maxie.. to sie mocno zawiodlem, tak jak pisali juz inni

Mental to Maya i XSI

Max to jakas podpucha tylko

Vray pozosanie Vrayem na zawsze

cos kosztem szybkosci. .jzu nie bede mowil co. nie ma idealnego rozwiazania

Mental w XSI i wogole XSI nie jest dla wszystkich bo to soft dosc skomplikowany

jeszcze poczekamy pare latek panowie

zeby wszystko sie SAMO LICZYLO

hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj fotoas... Bardzo przykre jest że mental nie ma opcji delikatnego zabarwiania na niebiesko... No i nic się nie da zrobić przez to niestety....A co do twierdzeń o xsi i mayi to chyba za długo rozmawiałeś z Pionistem... Jakoś Pendzel implementuje efekty z tychże softów pod maxowego mentala... I to z dobrymi efektami. Ale widać trzeba mieć głębsze pojęcie aby się do tego zabrać... Cóż tyle ode mnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotas: No co Ty? XSI jest trudny? Przecież niema chyba łatwiejszego softu od najnowszego softimage. Oczywiście jest to kwestia gustu, ale jakoś w głowie mi się to nie mieści :D. To już max jest trudniejszy. Maya to, co innego. Ale XSI ??

 

A jeszcze z takim \"wsparciem\" jak jest na forum3d (pozdrawiam dział od XSI :D) to niema absolutnie żadnego problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotham_ idac twoim tropem mozna powiedziec ze kazdy soft dobry i kazdym da sie zrobic to co sie chce. Pendzel robi to co robi i robi to dobrze i sprawnie,ale pewnych rzeczy sie nie da przeskoczyc Vrayem, pewnych nie da Mentalem w maxie.Moze to kwestia czasu jak niebawem ktos z XSI podziala tak jak pendzel i pokaze swiatu zswoje poty.Ale czy to jest jakis priorytet ??

Batou_ taaaaa. wielki usmiech.czytam forum XSI,ale nie chce wyskakiwac z debilnymi pytaniami zaraz.Do tego moj FX5600 na XSI chodzi 10X szybciej niz na maxie,nie przesadzajac zni troche . wiesz ze raczej siedze w architekturce i cos tam klikam z szaderami bo nie jest to tak banalne( czytaj glupkowate) jak w maxie..Zadem maxiarz nie ma pojecia co to tak naprawde jest szader jesli nie dotknie XSI badz Maya.ale moze dalsze dywagacje to puszcze na forum XSI

 

czolem panowie

 

aha.. osobiscie Max i Vray to demon szybkosci i dla klienta to jest wypas,ale nigdy przenigdy nie bedzie to wyznacznik jakosci tak jak Mental w XSI badz Maya.ale to juz chyba kazdy wie.pisze dla poczatkujacych zeby sobie wytatuowali na czole

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?Gotham_ idac twoim tropem mozna powiedziec ze kazdy soft dobry i kazdym da sie zrobic to co sie chce.?

 

 

Jeśli się umie ;) to oczywiście że tak. Naprawdę liczy się talent a nie soft. Oczywiście Soft nie może ograniczać... Paint + myszka niewątpliwie ogranicza ale... Softy o których mowa już raczej nie.

 

W sprawie Mentala- Xsi ma najlepszą implementację z wiadomych przyczyn.

 

W sprawie shaderów- Chyba nigdy nie używałeś któregoś z render manów :>.... Bo coś za mocno się podniecasz lamersko obiektowym podejściem mentala :>....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorx, ale czy mógłby mi ktos powiedziec ile kosztuje Brazil albo Vray albo MentalRay (raczej w nowszych wer!), gdzie mozna kupic i który z nich jest najlepszy? (do tej pory myslałem że Brazil ale teraz juz sam nie wiem)

 

Big thx :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam z ciekawości zobaczyłem:

Brazil : 1200 $

V-Ray advanced : 799$

V-Ray Basic : 299$

Mental ray 3.2 : 1895$ (cena ze strony softimage)

 

A który z nich jest najlepszy? Nie wiem :D Ja lubię mental`a i finalrendera (z którym musiałem się rozstać po przesiadce na XSI).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tu przydałby się jescze mały komnatrz do tych cen bo o ile mnie pamięć nie myli to np. Brazil od razu jest z licencją na kilka stanowisk, chyba 3 czy 4, jak to znajdę to napiszę.

 

EDIT: Ten za 1200$ ma jedną licencję do pracy i dwie dodatkowe na kolejne maszyny, dla renderingu sieciowego np.

 

Jest też wersja za 750$ ale ma ona tylko 4 licencje do samego renderingu.

 

Przynajmniej tak to zrozumialem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mental jest na jedno stanowisko, ale jak będziesz chciał go kupić już np. na 40 i więcej to za sztukę zapłacisz jedyne 950 $ [lol2].

 

Do 7 licencji : 1895 za sztukę

Do 19 lic. : 1395 za szt.

Do 39 lic. : 1195 za szt.

Pow. 40 lic : 950 za szt.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Brazil jest lepszy. Ale jeśli o mnie chodzi to chciałbym umieć zrobić coś przyzwoitego korzystając ze ScanLine Renderera Max\'a, a potem jakość GI i causty\'k bedzie mi spędzać sen z powiek :-) Bo o ile modelowanie idzie mi jeszcze jako tako to materiały i ustawianie oświetlenia ... brrrr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewandowsky_ gdzies ty to wyczytal

ja tu same problemy widze ze ludzie maja

ze zlamaniem tego skurkowanca

 

Gotham_ rendermana jeszcze nie tykalem,ale co masz do szaderuf w MEntalu ? w XSI ?? kurde... genialna sprawa,zaczynasz czuc naprawde material,jeszcze co prawda malo sie znam ale takie mam odczucia

Yansen_ fake GI.. troszke na sieci tutoriali..na Adku tez bylo,tylko nie kaz mi szukac bo no time dzis. Brazil jest dobry,ale czy najlepszy ? hmm..do animacji chyba nie jest za dobry..bo fatalnie wolny

 

pozdro

fotoas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ ja nie mam problemu z ustawieniem GI tylko z trywialnym ustawianiem materiałów tak aby wyglodaly tak jak ja chce a nie tak jak soft chce... Oczywiście , że musze tutki poczytać i jak znajde trochę czasu to to zrobie. A tak BTW to przypomina mi to troche dyskusje nad wyższością Atari nad Commodore...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pier.ole, to czysta taniocha [lol2][lol2], juz lece do supermarketu, kupie od razu wszystkie trzy z okazjii nowego roku!!

 

No coz, taki to ten swiat jest okrutny i nic na to nie poradzimy. A powiedzcie mi czy chociaz Brazil jest prosty w obsludze (tzn czy taki przecietny LoL jak ja da sobie rade zeby uzyskac dobry efekt np fenomenalne szescianiki lub oryginalne kulki biale na bialym tle???)

 

Big tHx !! PozdR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Brazil jest najprostszy z RayTracerów. Choć może mi się tak wydawać bo pod Maxem 4.2 i 5 to jego używałem najczęściej. Choć jak przypomne sobie problemy z MentalRay\'em to może i jest to stwierdzenie obiektywne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunąłem posty (wcześniej inny moderator ale z moim przyzwoleniem).

 

Dlaczego? Regulamin. Powstał z jakiegoś powodu, _lewandowski jesteś na forum od niedawna i niestety nie widziałeś czemu takowy regulamin powstał.

 

Nic mnie nie obchodzą twoje powody czy jaki masz soft w domu. Rozmów o warezie nie będzie na forum. Nikt nie karze ci czytać regulaminu tak samo jak nikt nie karze ci być na tym forum. Są inne, mogą ci dużo bardziej przypaść do gustu. Jeśli chcesz być na tym musisz jednak przestrzegać określonych reguł.

 

To o czym napisałeś... Miejsce tego jest w dyskusjach czy komentarzach a nie tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW. Ostatnio piszę program do wizualizacji struktur magnetycznych i mam dużo geometrii więc real-time odpada a własnego renderera pisał nie będę. Postanowiłem zrobić eksport danych dla innego renderera. I wiecie co POV-Ray rządzi:D Prostota, darmowość, wystarczalność (do tych zastosowań). Ot co!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam, ale ona jest jakas wadliwa. Po zainstalowamiu (recznym) nie ma miniaturek materialow w MaterialEditorze!!! Moze macie na to jakis sposob i czy wogole tez macie ten problem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam, ale ona jest jakas wadliwa. Po zainstalowamiu (recznym) nie ma miniaturek materialow w MaterialEditorze!!! Moze macie na to jakis sposob i czy wogole tez macie ten problem!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności