Skocz do zawartości

Fallout 3 - nowy concept art


Sisio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co to znaczy 2,5? Fallout 2,5 czy jagged alliance 2,5?

 

Chodziło mi o Jagged Alliance 2,5 - przed cyferkami było JA. Niesłyszałem jeszcze o F 2,5 - no chyba ze ktoś jakiegoś moda wypuścił ;).

 

A co do teasera - troche się zawiodłem, ale i tak klimat się fajny zapowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu kilka razy tesaera w koncu moge cos napisac. Wg. mnie teaser jest bardzo fajny. Idealna muzyczka, Elementy charakterystyczne dla fallouta. Tzn walizka z narzędzami, booze, no i vaultboy w autobusie. Juz o nowej wersji power armora mark 1 nie wspomnę (widac na niej logo BoS). Co mi sie podoba to data;) Bathesda ma moje poparcie byle zrobili rzut z gory + tury w walce. Lubie nieturowe cRPG, ale fallout to fallout;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jestem sceptyczny, ale w czasach totalnej komery jedynymi ekipami w jakie wierzę są Blizzard bo mają praktycznie nieograniczoną wydolność finansową oraz Flagship bo to maniacy.

 

Bethesda nie popisała się za bardzo Oblivionem.

Fallout Tactics w wykonaniu nikomu nie znanego studia też był totalną klapą.

 

Więc czegóż oczekiwać?

Tak, tylko mieć nadzieję... że ekipa Bethesdy ma pojęcie na co się porywa, bo żeby f3 był uznany za grę jaką powinien być, musi zostać pobity rekord świata w grywalności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie pokazali bynajmniej, że idą w dobrą stronę z klimatem, ale lepiej przygotować się na to, że im ten F3 ni wyjdzie, bo jak już zrobią kaszane to nie będzie żal, a jak im sie uda to będzie bardzo miłe zaskoczenie XD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi się nie podoba w tym filmiku:

 

- słabe wykonanie autobusu - to jest low poly czy renderowane high? Bo jeżeli to drugie to kaszanka - małe tekstury, kwadratowe siedzenia... Ale nawet jeżeli to jest low, to i tak kichą zalatuje - paskudne 100% czarne cienie - to aż odrzuca i jest po prostu niezgodne z podstawowymi zasadami teksturowania. (Pewnie wszyscy wiedzą, no ale napiszę - cienie w grze obliczane są przez mnożenie - jeżeli jakiś fragment tekstury jest w 100% czarny, to niezależnie ile światła na niego się da, zawsze będzie czarny... To tak jakby mnożyć zero).

 

- Nachalne odwołanie do tradycji fallouta (War, war never changes) - pewnie w tym momencie powinienem poczuć dreszcz, ale poczułem tylko zażenowanie ... Taki trochę za bardzo obcykany motyw żeby się do niego odwoływać.

 

- Postać żołnierza na końcu - raz że mało ciekawa, dwa że model nie jest jakiś super - popatrzcie na jego rączki :/

 

- Generalnie całość wygląda na amatorski filmik fanowski, takie coś mogła by zrobić jedna - dwie osoby pracujące solidnie miesiąc - dwa, ale nie gigantyczna firma, wykładająca na produkcję kupę szmalu...

 

To co mi się masakrycznie podoba to ruiny miasta - wyglądają naprawdę przepięknie, klimat też niczego sobie, choć nic do klimatu Fallouta nie dodali a po prostu instrumentalnie wykorzystują jego fragmenty (muzyczka, plakaty z tym kreskówkowym ludzikiem) wszystko tak doklejone na siłę, żeby fani mieli się z czego podniecać...

 

Czekałem na ten filmik długo to mnie zawiódł, nie chcę wyrokować, bo czasu jeszcze kupa, ale jak z podobną starannością będą robili grę co filmik to ciemno widzę.

 

Obym był złym prorokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomuś - tak, jak napisał empeck, film jest robiony na engine gry, więc mogę wybaczyć i low-poly, i momentami słabe tekstury...swoją drogą i tak jest nieźle - na 1,5 roku przed wydaniem mają już kawałek świata i trochę modeli :)

 

Co do 'instrumentalnego wykorzystywania fragmentów fallouta' - to czemu nie mieliby tego robić? Przecież nie wykorzystywanie tych fragmentów spowodowałoby, że gra nawiązywałaby do oryginału/ów co najwyżej tytułem i może trochę fabułą, a tak, będzie cały sosik vaultboyowy okraszony klimatem lat pięćdziesiątych. I like. Zresztą, gdyby nie było właśnie charakterystycznych elementów, pip-boya i takich tam, to hardkorowi fani zorganizowaliby zapewne zbrojną wyprawę do siedziby Bethesdy, której to Pete Hines mógłby nie przeżyć.

 

S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, no niestety, żeby porządnie zarabiać dziś na grach, trzeba albo wydawać je jako MMORPG, albo wydawać je również na konsole. Takie życie. Mam tylko nadzieję, że Bethesda umożliwi modowanie (choćby interfejsu), bo po Oblivionie trochę się boję o ten aspekt gry...

 

S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie marudzą;) zobaczycie, jescze sprzedacie swoje samochody i mieszkania zeby upgradowac sprzet pod f3;) To co bylo w tesaerze bylo niczym przeciez. Zadnych normali, disp, itp. A Wy sie zachowujecie jakby to był final release i gameplay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na myśli fakt, że absolutnie NIC nie wiadomo o grze, a wszyscy położyli na niej krzyżyk. Poza tym na każdym jednym forum urażeni fani narzekają na Obliviona, a dziwnym trafem jest to jedna z najlepszych gier w gatunku spośród ostatnio wydanych, do tego na trzech platformach. I na każdej platformie sobie radzi znakomicie.

 

Oczywiście najlepiej by było, gdyby wydać FO3 w 2d, w 640x480 i do tego w palecie 256 kolorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy inaczej klimat tej animki miazdzy, nie wiem co od niej chcecie jest po prostu genialna. Swietnie pokazany samochodzik i wyjazd na swiat po prostu cudo ! muzyczka genialna dokladnie taka jaka powinna byc :) zawiodlem sie jedynie ta postacia ktora nie wyglada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, no, proszę nie generalizować i pisać "oni", bo czuję się wrzucony do jednego worka z malkontentami :) (żeby nie było, mi filmik również bardzo przypadł do gustu).

 

Co do Obliviona - ta gra jest genialna i sam głosowałem na nią w plebiscycie gier-online. Jednak nie byłaby taka, gdyby nie moderzy, którzy poprawili bardzo, bardzo wiele słabszych aspektów gry - organizację plecaka, kompas z 'podpowiedziami', osławione skalowanie potworków itp. Wyobraźcie sobie Fallouta, w którym można wejść do Enclave na pierwszym levelu i wymieść wszystko?...tak trochę bez sensu, nieprawdaż? Właśnie dlatego mam nadzieję, że Bethesda da nam możliwość modowania tej gry - chodzi o to, by można było wypolerować co bardziej upierdliwe rysy na Dziele, jakim F3 ma szansę zostać.

 

S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, czekałem na to pare ładnych lat, to ma być best game ever ever żeby mi się podobało ;)

 

ponarzekać już nie można? ;)

 

Jak to miasto jest na silniku to... mogło by tak wyglądać w grze, nie miałbym nic przeciwko... Wtedy przymknął bym nawet oko na te obleśne czarne cienie na tapicerce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez miesiąc malkontenci marudzili, że prezentowane koncepty Mullinsa nie pokazują retro-future stylu Fallouta. Teaser tym wręcz ocieka i też niedobrze ;)

 

Co do autobusu - to widać przecież, że to lowpoly, może trochę podrasowane, ale jednak lowpoly. Lokacja też mi na taką wygląda, zwłaszcza przez pryzmat Obliviona który miał zbliżone stylem oświetlenie (IMHO) - myślę o braku kierunkowych świateł.

 

Co do Bethesdy robiącej FO3, IMHO franchise mógłby trafić w o wiele gorsze ręce. Beth ma na swoim koncie jedne najlepszych piecowych cRPG. Lepiej, że robią to oni - a po teaserze widać, że wiedzą jaki powinien być klimat Fallouta - niż EA na przykład ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Bethesda przejmuje prawa do Fallouta !

 

- To raczej branzowa ciekawostka niz informacja, ktora moglaby miec dla graczy jakies wieksze znaczenie :

Bethesda kupiła za 5,75 miliona dolarow prawa do Fallouta. Niewiele to jednak zmienia, bowiem wydawca ten i tak szykował Fallouta3, wczesniej jednak tylko licencjonował ten typuł, a teraz jest jego włascicielem. Co ciekawe, dotychczasowy własciciel, Interplay, sam teraz licencjonuje ten tytuł od Bethesdy ..."

 

;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest bardziej pokręcony ;). Beth wykupili prawa do stworzenia gier Fallout 3, 4 i 5. Interplay miał prawa do marki i przygotowywał MMO Fallout Online. Później Bethesda wykupiła całkowite prawa do marki Fallout i sprzedała licencję Interplayowi na Fallout MMO. Co dalej to nie wiem, jeśli się pomyliłem to niech ktoś lepiej poinformowany poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle zakręcona historia XD. Bethesda wykupiła sobie mocny tytuł który jest jakkolwiek patrząc już kultowy mimo tego, jeszcze nie został wydany... zostaje tylko czekać do 2008 roku , i sprawdzić co to sie tam powyrabiało;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe;] Ja juz dzisaj przeprowadzilem dyskusje na temat tych screenow;) Obeszło sie bez ofiar. Z tego co widzimy na screenach, mozemy wnioskowac, że na x360 rodzi sie oblivion-fallout. Supermutant wyglada ochydnie no i na dodatek trzyma typowo oblivionowy mlot;] Mam nadzieje, ze w wersji PC odsuną sie troszeczke od konwencji FPP. Chciałbym zeby np. zrobili w game options mozliwosc wyboru pomiedzy rzutem izometrycznym a fpp. Izometria dopracowana + tury. Juz nie mowię zeby pojawili sie jakies hexy czy cuś. Mogliby zrobic tury cos na wzór civiliation 4 chociazby. Poczekamy zobaczymy, narazie nie ma co plakac nad nie rozlanym mlekiem;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu, czytam, czytam i coraz bardziej mi się podoba - jest 'aktywna pauza', są punkty akcji, możliwość celowania w różne części ciała...to taka mała refleksja, ok, wracam do lektury :)

 

Edit: Jezu, Jezu, Jezu, Jezu, zacząłem czytać komentarze pod skanami - czy Ci ludzie kompletnie powariowali? Mam wrażenie, że najlepiej czuli by się, gdyby F3 został zrobiony na tym samym silniku, co F1 i F2. Poza tym - aktywna pauza - nie podoba się, skróty pokroju G.O.A.T. - nie podobają się, grafika - za mało w stylu lat pięćdziesiątych, mutant nosi młot - nie podoba się, sam mutant - nie podoba się...agrrrrr. Ktoś napisał nawet, że przestaje czekać na F3, a zaczyna na Jagged Alliance 3 - kuźwa, faktycznie, JA1 i 2 były ******** erpegami...normalnie aż muszę się czegoś napić...

 

S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ****** ciesze na fallouta 3 , widok fpp daje lepsza mozliwosc wczucia sie wklimat swiata, czlowiek ma wrazenie ze bardziej istnieje w danym swiecie, nie moge sie doczekac wydania gry, i wiele bym dal zeby ktos zrobil planescape torment dwojke w ten sposob ale to jest niemozliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sisio bo JA1 i 2 były fajnymi gierkami, a prawdę mówiąc zmiany w falloucie jeżeli chodzi o fpp zupełnie do mnie nie przemawiają to tak jakby nowa gra, nie wiem może jestem przyzwyczajony nie wiem nie wiem, to tak jak komandos 3d(chyba) który wołał o pomstę do nieba :) niektóre rzeczy lepiej zostawić takimi jakimi były . Lepiej wczuć sie w klimat? :) już chyba bardziej klimatycznej gry od f2 nie uda im się zrobić po prostu poprzeczka jest za wysoko.

 

Co do samego mutanta zostawił bym to bez komentarza, ale wystarczy popatrzeć na proces tworzenia i zobaczyć końcowy efekt(final image) ilość włożonej pracy w ogóle nie przekłada sie na jakość, większość modeli do 1500 poly z texa 1024 wygląda lepiej :) Oczywiscie z cieniami, (screen) jak postac jest cała zaciemniona wyglada bardzzooo spoko :) ale chyba nie o to chodzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech oczekiwania od grafiki w grach są tak wysokie, że developerzy zapominają o innych aspektach. Kiedyś lubiłem rpg ale ile można wyrzynać potwory w oczekiwaniu na następny level i wysłuchiwać tandetnych tekstów w rodzaju: przynieś to, podaj tamto. Ech tęskno mi za Deus Ex 1:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dave - właśnie sobie pogrywam w Gothica III i zastanawiam się czemu mi się po prostu nie chce tych wszystkich questów robić... kto grał ten wie że w tej (całkiem niezłej btw) grze większość zadań polega na przyniesieniu czegoś, skolekcjonowania rozrzuconych elementów, wytłuczeniu wroga itp. I nagle mnie olśniło... Fallout dlatego był tak genialny, bo pozwalał graczowi na autentyczne podjęcie decyzji i wpłynięcie na dalszy przebieg gry... Opowiedzenie się za jedną lub drugą stroną, uznanie powiedzmy szponów za zagrożenie dla ludzi albo przeciwnie, nie walczyć z nimi - każda z tych decyzji ma swoją jakąś moralną podbudowę, każda jest słuszna w jakiś sposób... W wojnie gangów opowiesz się za gangiem chandlującym jetem, a może lepiej już wesprzeć tych od wódki? Dać uciec gościowi który nie oddał kasy mr. Salvatore i samemu spłacić jego dług czy zamordować go z zimną krwią i odebrać kasę którą był winien?

 

W większości gier rpg jesteśmy prowadzeni praktycznie za rączkę - dostajemy listę zadań potrzebnych do ukończenia questa, robimy go i nie podejmujemy praktycznie żadnych decyzji... To co jest ciekawe w Gothic III to możliwość opowiedzenia się po ciemnej stronie mocy (orkowie), ale questy dla nich są równie nudne.

 

Aktywna pauza ssie, tak samo widok z pierwszej osoby w czasie walki :/ Spox, nie miał bym nic przeciwko jakby gracz doświadczał świata z pierwszej osoby, ale do walki powinien być odjazd kamery w izo + tury... Z pierwszej osoby odpada wszelkie myślenie taktyczne, a zostaje naparzanka z odstrzeliwaniem głowy - taka hybryda jest prawie że nie do przyjęcia... Już wolałbym żeby walka była rozwiązana czysto fpsowo, jak np w Stalkerze...

 

Supermutanta aż nie chce się komentować - czerwono - zielona tekstura... Wyjątkowy zmysł plastyczny :/

 

I znowu będzie że narzekam, no ale co zrobić gdy serce krwawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomus co do mutanta mamy to samo odczucie w swietle wyglada tragicznie, ale juz na screenie w poł mroku miazdzy suty :), wiesz bryła modelu jest genialna i naprawde wyglada na bardzo podeznego goscia ktory zaraz zrobi Ci kuku :)

 

Co do Fallouta, to nic wiecej nie moge powiedziec tylko dokladnie to co napisałes ! fallout nie prowadził za raczke dlatego był kozacki :)

 

teraz nie wazne w co grasz czy w fpp czy inne badziwie to zawsze jakies dzwi sa zamkniete i akurat "tylko" te jedne sa otwarte, nie mowiac juz o podejmowaniu decyzji ktore wplywaja na rozwoj dalszych wydarzen ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeci screen to coś w klimacie HL2, power armour i mutant na ciemno również mi się podobają. Na pozostałych fajne są tylko environy. Ciekaw jestem tego rozwiązania z równoległym prowadzeniem fpp i izo, mam nadzieję, że wyjdzie fajnie. Pewnie wiele się jeszcze zmieni do premiery gry, bo coś mi się nie chce wierzyć, że gra na 360 będzie miała kwadratowe kapelusze z 4 screenu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności