Mortom Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 Witam wszystkich. Od pewnego czasu chodziło za mną coś takiego... w czasie wolnym o pracy smaruje sobie taką scenę. Nic wielkiego taka pauza od wizek mieszkań i fryzjerów :> Chciałbym trochę dodać tam koloru i jakieś freski namalowane przeze mnie. Naturalnie rzeźby postaram zróżnicować jakaś pani i pan.. może jakiś mityczny stwór... no zobaczymy co mi do głowy przyjdzie :) No ale czy starczy czasu....? któż to wie... jestem dobrej myśli... że kiedyś to skończę :) Jakiekolwiek porady mile widziane :) P.S. Pewno zauważyliście ten krzywy sufit w wejściu... no cóż zauważyłem go dopiero po renderku... ale poprawiłem w trymiga :)
peterr Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 wygląda jak z jakiejś gry rpg:D podłoga ultra czysta i ultra odblaskowa.. co mi nie pasuje w samej budowli...poziom podłogi wydaje sie być na poziomie ziemi..dziwne wejścia..no pracuj pracuj. hej
naeq Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 Wygląda jak z gry no dosłownie :D jeszcze ten brak AA :D Unreal Engine 3 :P
BLADE Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 przypomina lokacje z serious sam second encounter. jest ok, tam tez byly takie podlogi :D zobacyzmy jak dalej Ci pójdzie. powodzenia
D4D4L Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 Wygląda odlotowo a szczegulnie światła :) jak je uzyskałeś? ^^
Mortom Napisano 8 Maj 2007 Autor Napisano 8 Maj 2007 dzięki za wypowiedzi.... no półki co to był test światła nie materiałów :> zresztą co do podłogi to zboczenie zawodowe..często muszę wyidealizować pomieszczenie na wizualce :) D4D4L - zwykłe MR światła z żółtymi i niebieskimi odcieniami :) Upne kiedyś reszte jak bede miał taki bezrobotny dzień jak dzisiaj..czyli za jakieś 2-3 tyg :)
Yaro16 Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 podłoga sie błyszczy jak psu jaja,moim zdaniem jest jeszcze prześwietlone no i nie dokończone texturowanie(rzeźby). ogólnie moze być;d Popraw niektóre elementy takie jak 1 podłoga 2 przeswietlenie 3 textury trochę popraw powodzenia
Gość Raffaello Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 ale żeś kafle wypolerował ;-))) rzeźby genialne!
Mortom Napisano 8 Maj 2007 Autor Napisano 8 Maj 2007 Pewno powiecie że przekombinowałem z tym odblaskowym sufitem..ale kiedyś w materiale promocyjnym folii na sufit zobaczyłem taki kościółek i korciło mnie looknąć jak by to wyglądało. No cóż eksperyment przeprowadzony ciekaw jestem waszej opinii :> Na razie textury są jakie są :> Ciemniejsza wersja i jaśniejsza
Mortom Napisano 8 Maj 2007 Autor Napisano 8 Maj 2007 AGmakonts nic na siłe :) to tylko pauza od roboty.... zresztą nie ma najważniejszego mgiełki :> ale to kiedyś na końcu :)
gregorjan Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Pierwszy (ciemnieszy) bardziej mnie się podoba, chodź cały czas tak jakoś platikowo przez te odbicia
Mortom Napisano 12 Maj 2007 Autor Napisano 12 Maj 2007 A oto protoplasta kolejnej rzeźby w holu... jest to bardzo wczesna forma... low poly zringowany na pozę modelu który będzie tworzony na podstawie starej siatki. Dłonie będą w nieco innej pozycji i bardziej zaciśnięte. No na materiały to już nie patrzcie :> ciepnołem chroma żeby było widać co ma sie świecić a co nie :)
QbisieQ Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Bardzo fajnie się zapowiada - a mimo wszystko ten chrom nawet nie jest taki zły :) W jaki sposób zrobiłeś pióropusz ?
Miłosz3ds Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Fajne, fajne, ale tak trochę zbyt pusto poza budynkiem, i trochę mi nie odpowiada ta tarcza ostatniej rzeźby. Jakaś taka zbyt nowa i kwadratowa... jak taca wygląda... ale modele rzeźb fajne:)
slayer2004 Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Pomysł fajny, ale mniej odblasków, wiecej brudu ;)
peterr Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 tylko żebyś PC nie zabił ilością Poly potem:D ale to wszystko prześwietlone ^_^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się