D4D4L Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Siemka... To tak zwięźle i na temat :) Lamborghini Gallardo, modelowany z szkiców z dachem więc może byc troche błędów .... krytyka mile widziana bla bla bla, może będzie scenka o.O kto wie ;) Foty posegregowane od początku modelowania do końca...(wiem maniak jeste, -.-) bryka w 70-75% finish..... troche do poprawy ;/ Jakby ktos był tak uprzejmy i mógł zapodac fotki/albo strone/servis z kąd moge dostać szczegułowe foty wnętrza, silnika, rusztowania etc było by fajnie :) bo ja jakos niemoge nic znaleść :x Jaknarazie bryka robiona od 3-4 dni. Szkoła mnie zpowalnia zdeczka ;/ Scenka... HDRI mapka. 1x Omni 1x Skylight GI 300 sampli, rendere od 10-45 minut(zależy jakie ujęcie.) Slideshow jak ktoś leniwy do klikania :P szkoda tylko że taki mały :x http://img176.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img176/3383/1178722711jbb.smil P.S. Codo mojej poprzedniej pracy ... Mitsubishi L200(bryka w 80% finish wnętrze etc.. trza renderek zrobić,texturki,bumpy blablabla)... prace dalej trwają tylko chwilowo pauza... poly mnie dołóją ;[
huzdebos Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 hmmm... model wyglada na calkiem fajny, ale tak przedsawiles go na rendererach ze niweczy to cala prace, popatrz no na necie albo na forum naszym szanownym :d jak prezentuja ludziska modele, u ciebie wszysko swieci i blyszczy (jakies HDRI wstawiałes?) - a nie an tym polega ładne pokazanie modelu pzdrw
chveti Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=445017&page=1 Przejrzyj sobie.
QbisieQ Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Model fajny ale tak daje po oczach że można oślepnąć. Za bardzo się to wszystko mieni i świeci i moim zdaniem trochę za duży ,,szum" na lakierze
D4D4L Napisano 9 Maj 2007 Autor Napisano 9 Maj 2007 huzdebos - nom tak i nie ... to dopiero są test renderki bardziej/mniej skąplikowane chveti - przejrzałem sobie ale jak wyżej napisałem do finału daleko :) QbisieQ - nom daje daje :x ale na końcu powinno być ładniej :) A i pare fotek... bez texturek...
pecet Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 o fajnie, myślałem że to kolejne zwykłe gallardo, a ten troche inny, i z wnętrzem, czekam na scenke :D
..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 Rzeklbym: "znowu gallardo??!!..." ;P Nie no modelling spoko - tzn ja bledy widze ;P Ogolnie idziesz ladnie z robota i bede tutaj zagladal. Na razie daruj sobie HDRI tylko rob renderki w clay'u albo jakies studio machnij czy cos... No to ja bede kibicowal :)
D4D4L Napisano 9 Maj 2007 Autor Napisano 9 Maj 2007 Siemka ... pecet - A no ba, że będzie(we wszystkich moich modelach jest wnętrze:P) ^^ będzie i nawet silnik + rusztowanie etc oile znajde dobre fotki :x Dawcio_m - oj lakierów to będzie a będzie ^^ ..:: 3D XTREME ::.. - tnx a i o e ... jak widzisz błędy to zaznaczaj i pokazój tak żeby nawet ślepy widział to je poprawię :) last render ... tak na szybcko żeby obczaić jakie studio robić bla bla bla P.S. Sory za moją grame ale ja niemam daru do nierobienia błędów :/
Dawcio_m Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 lepsze chyba będa gładkie odbicia, ale ja się nie sprzeciwie jak będzie ładne studio z a na lakier z łądną mapką hdri ale nie za ostrą;)
D4D4L Napisano 10 Maj 2007 Autor Napisano 10 Maj 2007 Siemka to tak mały upload ... pare scenek prosty envi ... i co o tym myslicie ... ? zostawić takie czy wstawić jakieś HDRI z niebem/budynkiami ? P.S. I takie nobiarskie pytanie .... jak zwiekrzyc ilośc slotów w maxie z mapami .... ( on ma 24 w tej chwili.. to jak zrobic żeby ich było z 30-40-100.. albo jak inaczej dodać mapki ... zrobic w innej scence obiekt i import?)
Gość BigBen Napisano 10 Maj 2007 Napisano 10 Maj 2007 Narazie auto wygląda jak dobry model Burago. Co do map to masz w opcjach materiału po prawej stronie chyba, taką opcje gdzie masz np. 5x3x5. Nie powiem ci dokładniej bo nie mam maxa zainstalowanego.
Diesel Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Czarny najładniejszy:) ale ładniej by wyglądał w żółci, albo czerwony ale troche jaśniejszy od tego twojego
D4D4L Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Siemka No cuż chwilke mnie nie było.... trochę egzaminów było do zaliczenia i jeszcze troche zostało :c no ale cuż... znalazłem troszku czasu na poprawe modelu + dodanie paru detali. Poniżej zapodałem pare fotek z siatom....(wiem staszna ta siatka:/)
pecet Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 mam nadzieje że to nie egzamin z polskiego ;) wnętrze zapowiada się ciekawie, ale lepiej oceniać z włączonym ms
D4D4L Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 pecet - No to masz z ms :) tymko -tnx ...stram się jak moge :) a tak pozatym to model ma około 65k poly w low i do 1.3kk poly w higs z kołami... myslę że z detalami w 1.5kk się zmieszczę :)
D4D4L Napisano 4 Czerwiec 2007 Autor Napisano 4 Czerwiec 2007 Yo... :) Lol Double Poster :DD (no ale jakoś trzeba temacik updatnonąć ;p) Więc tak pare nowch ręderów .... pare nowych kłopotów i jakoś to się kręci :) Napoczątek ręderki potem pytania :P I tak co myślicie o renderach .... kolor ustawienia kamery scenka itp ... styka czy błe ? ^^ i takie małe pytańka .... które mnie dręczą i męczą ;( 1. Czy po ustawieniu uvw map i zrobieniu siatki w unwarpie .... można modelowac model ? bo z tego co zauwarzyłem to wszystkie koordynaty sie resują ;(( 2. jak kątrolowac HDRI mapy ? (wiem że dodajemy je do map editor i tam mam opcje scene cylinder itp... ale jak je ustawić w scenie że będzie nam pasowały odbicia do modelu i modelowanego otoczenia...?(czy poprostu wstawic plane i dać mu texture tego co chce żeby się odbijało?)) i jak ustawić mape żeby odbijała sie w lakierze samochodó a nierenderowała sie w scenie ? (czyli ze widzimy samochód a tam gdzie jest pusta przestrzeń jest poprostu jakis kolor back ground a nie hdri mapa..) 3. 3 textury na 1 obiekcie 3 uvw mapery i unwarpy.... to tak ... poprawcie mnie jak sie mylę ... w uvw/unwarp musze ustawic kanały... a potem w material editor kanały w bit mapie i bumie.. tak ? czy się to robi jakoś inaczej...? 4. Jak pobrac texturkę z scenki do material editor ? >. 5. Jak naprawić te artefagi które widać na lampach ? :/ 6. I moje finalne pytanie ... ^^ jak to zrobić bardziej realne ? :D
pecet Napisano 4 Czerwiec 2007 Napisano 4 Czerwiec 2007 wnętrze ładnie wyszło, wygląda czysto i szczegółowo, rendery raczej ble :P chyba najbardziej to wina studia, ale kolor też nie najlepszy (za ciemny) a ujęcia to w ogóle szkoda gadać przez nie nic nie widać 1. Można ale potem trzeba poprawiać mapowanie 2,5 a czym renderujesz? 3,6 yyy? a o co chodzi :p 4. nie wiem czy o to chodzi, ale w ME masz taką ikonkę (jakby próbówke cczycoś) naciskasz to a potem klikasz na obiekt z którego chcesz wziąść materiał
D4D4L Napisano 4 Czerwiec 2007 Autor Napisano 4 Czerwiec 2007 Ręderuje w mentalu ofc .... w 3 pytaniu chodzi mi o nadawniu 1 obiektu wielu textór.... (czyli lakier tapicerka chrom itp) i w puźniejszym czasie przypisywanie im kanałów uvw/unwarp map .... w 6 chodzi mi oto że chcę uzyskać leprzy efekt/shader/ujęcia i tnx za 4 pytanie ^^ wkońcu odetchnę od tego limitu map :D
pecet Napisano 4 Czerwiec 2007 Napisano 4 Czerwiec 2007 3.tutaj to chyba nie będziesz nadawał wszystkim elementom tego samego materiału co nie? więc unwerp jest nie potrzebny, tworzysz kilka różnych MATERIAŁÓW z różnymi TEKSTURAMI (to dwa różne pojęcia) np. dla metalu, plastiku itp. teraz jeśli wszystko jest jednym obiektem to wchodzisz w edit poly, zaznaczasz np. poly karoserii i nadajesz mat z lakierem, zaznaczasz poly tapicerki nadajesz materiał plastiku itd. to Ci automatycznie stworzy ID dla poszczególnych elementów 2.jesli renerujesz w mentalu to w slot enviroment materiału dajesz hdri i będzie się odbijało a nie będzie widoczne w scenie 5. tu niewiem za bardzo czasami jak tak miałem to była wina bryły bo miała nakładające na siebie poly 6. jak bym wiedział to bym trzaskał super renderki :p
D4D4L Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 Yo... No i kolejny upek... No i powalczyłem ze studiem :P /Co myślicie ?
Yaro16 Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Myślę że jest nawet fajnie ale okolice dolne kół są zbyt ciemne.
D4D4L Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 Yo... I kolejny upek ;] 2 renderki.. co myślicie? I 1 problem :/ jak widzicie widac białe linie na obrzerzach auta(to od alpha chanel) jak je moge naprawić ? bo coś nic mi do głowy nie przychodzi ;/
pecet Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 co ja moge napisać...walcz dalej z ty studiem i lakierem ;)
D4D4L Napisano 8 Czerwiec 2007 Autor Napisano 8 Czerwiec 2007 Yo... :D Pecet - hmm nom tak walcze walczę ale czuje że padam :D co do lakieru to sam niewiem czy go zrobić ziarnistego czy takii gładki ;c wrrrr Pare screnów... niektóre są ziarniste niektóre gładkie.... 12345 1Ziarnisty 2Gładki 3Ziarnisty 4Ziarnisty (złe mapowanie jest gdzie niegdzie :c) 5Gładki Wszystkie są w 1600x1200.... P.S. Jak zmienić tytuł wątka i atached image?(to małe co widać na forum....)
pecet Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 nad renderami nadal walcz, najlepiej zmień całkowicie studio ;) tytuł i obrazek zmienisz edytując pierwszy post w advanced
Yasutoco Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 masz parę błędów w modelu (bump przód). Wiem że troche późno o tym mówie ale:
D4D4L Napisano 3 Sierpień 2007 Autor Napisano 3 Sierpień 2007 No i po dłuuuuuuuuuugiej przerwie .... dalej robimy ;] =p Nowe studio i lakier i jak będzie git to biorę się za detalowanie i texturowanie wnętrza i ustawianie kamer :x
hkropinski Napisano 3 Sierpień 2007 Napisano 3 Sierpień 2007 hmm... teraz modelu nie będę oceniał bo czasu nie mam zbytnio, ale podpowiem że: - felgi są aluminiowe więc odbicia powinny byc bardziej rozmazane, nie zapominaj że to nie jest lustro, a jeżeli miałby to byc chrom, to też się nie sprawdza zbytnio, ponieważ musiałby odbijać pomarańczowe tło - reflektory prześwietlone, materiał też dopracuj, zobacz co sie dzieje na dalszym reflektorze - kratka w zderzaku - chyba sam widzisz - przednia szyba to samo co wyżej - nie oświetlaj samochodu lightem z ukosu, bo w przypadku gallardo tworzy to niemiłe refleksy na kancie między zderzakiem a światłami, a powinny byc bardziej regularne pozdrawiam
D4D4L Napisano 3 Sierpień 2007 Autor Napisano 3 Sierpień 2007 Hmm no racja racja =p co do lamp i kratek to to zauwarzyłem ale dopiero po poście -.- tutaj jest fixed Dzieki za sugestje codo refleksji ( o takie coś Ci chodziło ? )... a co do felg to będą inne... inny materiał o ile sie niemyle :) a i co jest złego z przednią szybą ? Btw jest jakiś sposób na zaznaczenie za pomocy alphy szyb ?
Mortom Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 nie wiem czy to ci pomoże ale możesz nadać ID materiałowi szyb i edytować w photoszopie
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 a i co jest złego z przednią szybą ? rama jak i czarna obwódka wokół szyby są zbyt grube imo, poniżej referencja ps. teraz mi sie jeszcze rzuciło w oczy - gallardo nie ma wypukłych felg pozdrawiam
D4D4L Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Napisano 4 Sierpień 2007 uuuuu o_O Jak ? bo tego jesznie nie prubowałem :x nadajesz szybie id np 2 i to zmieni Ci kolor alphy? Nvm poprostu renderuje object id a nie alphe -.-
Mortom Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 najwyraźniej cię nie zrozumiałem... czy chodzi ci o filtr koloru na szybie czy co?? bo sie pogubiłem :)
D4D4L Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Napisano 4 Sierpień 2007 Hmmm chodziło mi o zaznaczanie szyb za pomocą alphy.. że jest inny kolor i prześwitujące :) Widziałem kiedyś tutak na evermotionie z mustangiem shelby 500 gdzie koleś robił alphe do szyb i do bryczki i o coś takiego właśnie się pytałem :/ niestety tutka już niema :[
pecet Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 jeśli chodzi o materiał szyb z tym czarnym to ja to robiłem tak: >materiał blend >jako maskę w ps przygotowałem tex czarno-bialą >i teraz jeden materiał to bedzie szyba a drugie to czarne
Mortom Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 no czyli chciałeś przerabiać coś w PSie. Wiec za pomocą Material ID możesz zaznaczać co tylko chcesz (robisz Mat Id szybie 1 całej reszcie zostawiasz 0 i po kłopocie) nie potrzebujesz alfy..... w PSie robisz colour selekt i masz zaznaczoną szybę i robisz z nią co ci sie podoba
D4D4L Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Napisano 6 Sierpień 2007 mhmhm no to teraz będzie łątwiutko psowaniem ^^ ale mam 1 małe pytanie ... jak tne alphe itp ... to robią się ble krawędzie...(shotki itp) żeby to naprawić to muszę dać minimum/maximum sapling rate w maxie na np 4/16 czy jest jakiś inny sposób? (ten sampling strasznie render wydłurza :/ a czasem wogule wystartować niechce:( )
Mortom Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Zawsze można wyłączyć wszystkie refleksy i wyrenderować przy tym samym samplingu na 2 razy większej rozdziałce a potem zmniejszyć w PSie i dopasować do sceny. przy tym otrzymasz ładny AA. Pozdrawiam P.S. Nie dokładnie cię rozumie co masz na myśli tniesz alfe.... rozwiń ta myśl a będzie mi łatwiej odpowiedzieć na twoje pytanie. Chodzi ci o crop w renderze czy co?? :>
ReflectVision Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 hehe wybrales takie auto to rob je konsekwentnie ;p po co sie tyle meczyles z wypuklymi felgami skoro one sa plaskie ? siatka zderzaka nie pasuje zupelnie :) pozatym, szyby zrobiles grubosci papieru, a w rzeczywistosci to one maja prawie cm : ) ale dzialaj dzialaj, nie jest zle :) ps. masz tu kilka moich fotek ;p :D mimo ze to zwykle gallardo to prawie wszystko ma jak spider
D4D4L Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 Hmhmhmh =p szyby to mają 1 cm grubości tyle, że tego nie widać -.- z siatkom przednią jeszcze walczę :x a z felgami to racja była wtopa =p myślałem że one są wypuklone a tu ba płaskie :x no ale nic są już nowe :) + nowy bierznik ;] Jedyne co mnie niepokoi to em .... kolor felg... ładne/bleee ? :) P.S. nie patrzcie na textury szyb bocznych, tylnich .. będą nowe :)
pecet Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 pomęcz odbicia w lakierze bo nieciekawe jak narazie, mat felg blee tekstura to nie to samo co materiał ;)
ReflectVision Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 bie"ż"nik ;p do wymiany, felga juz lepsza, ale im blizej srob tym bardziej wklesla ma byc. poprostu poprzesuwaj partiami vertexy do srodka minimalnie i bedzie dobrze materialy do poprawki
D4D4L Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 to ona jest wklęsła wypukła czy płaska? -.- bo na moich fotkach to ona wygląda na płaską. P.S. ... muwisz, że bieżnik jest do wymiany... co w nim złego ? :x A tutaj mały upek ... powalczyłem chwile z kolorystykom :x(światła spartoliłem -.-)
D4D4L Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Nie =p to jest oponka ze stronki => http://www.nokaut.pl/img/p/ee/83/ee838a510c01440a3b4fd25bdd72861c500x500.jpg
chveti Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 kierunkowskaz zapaćkałeś lakierem, materiał felg do wymiany bo wyglądają jak sreberka z czekolady no i kratę w przednim spoilerze też dobrze by było wymienić :) A sam model fajny.
D4D4L Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 ZzZz puźno już ale cuż ... trza kiedyś ta bryczke skączyć :] Nowy materiał felg, szyb, skóra w środku(której ine widać :x)pare fixów modelu i testowy lakier... ( jaki leprzy waszym zdaniem taki jaki jest teraz czy ten poprzednio taki gładki?)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się