Napisano 9 Maj 200717 l Siemka... To tak zwięźle i na temat :) Lamborghini Gallardo, modelowany z szkiców z dachem więc może byc troche błędów .... krytyka mile widziana bla bla bla, może będzie scenka o.O kto wie ;) Foty posegregowane od początku modelowania do końca...(wiem maniak jeste, -.-) bryka w 70-75% finish..... troche do poprawy ;/ Jakby ktos był tak uprzejmy i mógł zapodac fotki/albo strone/servis z kąd moge dostać szczegułowe foty wnętrza, silnika, rusztowania etc było by fajnie :) bo ja jakos niemoge nic znaleść :x Jaknarazie bryka robiona od 3-4 dni. Szkoła mnie zpowalnia zdeczka ;/ Scenka... HDRI mapka. 1x Omni 1x Skylight GI 300 sampli, rendere od 10-45 minut(zależy jakie ujęcie.) Slideshow jak ktoś leniwy do klikania :P szkoda tylko że taki mały :x http://img176.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img176/3383/1178722711jbb.smil P.S. Codo mojej poprzedniej pracy ... Mitsubishi L200(bryka w 80% finish wnętrze etc.. trza renderek zrobić,texturki,bumpy blablabla)... prace dalej trwają tylko chwilowo pauza... poly mnie dołóją ;[
Napisano 9 Maj 200717 l hmmm... model wyglada na calkiem fajny, ale tak przedsawiles go na rendererach ze niweczy to cala prace, popatrz no na necie albo na forum naszym szanownym :d jak prezentuja ludziska modele, u ciebie wszysko swieci i blyszczy (jakies HDRI wstawiałes?) - a nie an tym polega ładne pokazanie modelu pzdrw
Napisano 9 Maj 200717 l http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=43&t=445017&page=1 Przejrzyj sobie.
Napisano 9 Maj 200717 l Model fajny ale tak daje po oczach że można oślepnąć. Za bardzo się to wszystko mieni i świeci i moim zdaniem trochę za duży ,,szum" na lakierze
Napisano 9 Maj 200717 l Autor huzdebos - nom tak i nie ... to dopiero są test renderki bardziej/mniej skąplikowane chveti - przejrzałem sobie ale jak wyżej napisałem do finału daleko :) QbisieQ - nom daje daje :x ale na końcu powinno być ładniej :) A i pare fotek... bez texturek...
Napisano 9 Maj 200717 l o fajnie, myślałem że to kolejne zwykłe gallardo, a ten troche inny, i z wnętrzem, czekam na scenke :D
Napisano 9 Maj 200717 l Rzeklbym: "znowu gallardo??!!..." ;P Nie no modelling spoko - tzn ja bledy widze ;P Ogolnie idziesz ladnie z robota i bede tutaj zagladal. Na razie daruj sobie HDRI tylko rob renderki w clay'u albo jakies studio machnij czy cos... No to ja bede kibicowal :)
Napisano 9 Maj 200717 l Autor Siemka ... pecet - A no ba, że będzie(we wszystkich moich modelach jest wnętrze:P) ^^ będzie i nawet silnik + rusztowanie etc oile znajde dobre fotki :x Dawcio_m - oj lakierów to będzie a będzie ^^ ..:: 3D XTREME ::.. - tnx a i o e ... jak widzisz błędy to zaznaczaj i pokazój tak żeby nawet ślepy widział to je poprawię :) last render ... tak na szybcko żeby obczaić jakie studio robić bla bla bla P.S. Sory za moją grame ale ja niemam daru do nierobienia błędów :/
Napisano 9 Maj 200717 l lepsze chyba będa gładkie odbicia, ale ja się nie sprzeciwie jak będzie ładne studio z a na lakier z łądną mapką hdri ale nie za ostrą;)
Napisano 10 Maj 200717 l Autor Siemka to tak mały upload ... pare scenek prosty envi ... i co o tym myslicie ... ? zostawić takie czy wstawić jakieś HDRI z niebem/budynkiami ? P.S. I takie nobiarskie pytanie .... jak zwiekrzyc ilośc slotów w maxie z mapami .... ( on ma 24 w tej chwili.. to jak zrobic żeby ich było z 30-40-100.. albo jak inaczej dodać mapki ... zrobic w innej scence obiekt i import?)
Napisano 10 Maj 200717 l Narazie auto wygląda jak dobry model Burago. Co do map to masz w opcjach materiału po prawej stronie chyba, taką opcje gdzie masz np. 5x3x5. Nie powiem ci dokładniej bo nie mam maxa zainstalowanego.
Napisano 11 Maj 200717 l Czarny najładniejszy:) ale ładniej by wyglądał w żółci, albo czerwony ale troche jaśniejszy od tego twojego
Napisano 17 Maj 200717 l Autor Siemka No cuż chwilke mnie nie było.... trochę egzaminów było do zaliczenia i jeszcze troche zostało :c no ale cuż... znalazłem troszku czasu na poprawe modelu + dodanie paru detali. Poniżej zapodałem pare fotek z siatom....(wiem staszna ta siatka:/)
Napisano 17 Maj 200717 l mam nadzieje że to nie egzamin z polskiego ;) wnętrze zapowiada się ciekawie, ale lepiej oceniać z włączonym ms
Napisano 17 Maj 200717 l Autor pecet - No to masz z ms :) tymko -tnx ...stram się jak moge :) a tak pozatym to model ma około 65k poly w low i do 1.3kk poly w higs z kołami... myslę że z detalami w 1.5kk się zmieszczę :)
Napisano 4 Czerwiec 200717 l Autor Yo... :) Lol Double Poster :DD (no ale jakoś trzeba temacik updatnonąć ;p) Więc tak pare nowch ręderów .... pare nowych kłopotów i jakoś to się kręci :) Napoczątek ręderki potem pytania :P I tak co myślicie o renderach .... kolor ustawienia kamery scenka itp ... styka czy błe ? ^^ i takie małe pytańka .... które mnie dręczą i męczą ;( 1. Czy po ustawieniu uvw map i zrobieniu siatki w unwarpie .... można modelowac model ? bo z tego co zauwarzyłem to wszystkie koordynaty sie resują ;(( 2. jak kątrolowac HDRI mapy ? (wiem że dodajemy je do map editor i tam mam opcje scene cylinder itp... ale jak je ustawić w scenie że będzie nam pasowały odbicia do modelu i modelowanego otoczenia...?(czy poprostu wstawic plane i dać mu texture tego co chce żeby się odbijało?)) i jak ustawić mape żeby odbijała sie w lakierze samochodó a nierenderowała sie w scenie ? (czyli ze widzimy samochód a tam gdzie jest pusta przestrzeń jest poprostu jakis kolor back ground a nie hdri mapa..) 3. 3 textury na 1 obiekcie 3 uvw mapery i unwarpy.... to tak ... poprawcie mnie jak sie mylę ... w uvw/unwarp musze ustawic kanały... a potem w material editor kanały w bit mapie i bumie.. tak ? czy się to robi jakoś inaczej...? 4. Jak pobrac texturkę z scenki do material editor ? >. 5. Jak naprawić te artefagi które widać na lampach ? :/ 6. I moje finalne pytanie ... ^^ jak to zrobić bardziej realne ? :D
Napisano 4 Czerwiec 200717 l wnętrze ładnie wyszło, wygląda czysto i szczegółowo, rendery raczej ble :P chyba najbardziej to wina studia, ale kolor też nie najlepszy (za ciemny) a ujęcia to w ogóle szkoda gadać przez nie nic nie widać 1. Można ale potem trzeba poprawiać mapowanie 2,5 a czym renderujesz? 3,6 yyy? a o co chodzi :p 4. nie wiem czy o to chodzi, ale w ME masz taką ikonkę (jakby próbówke cczycoś) naciskasz to a potem klikasz na obiekt z którego chcesz wziąść materiał
Napisano 4 Czerwiec 200717 l Autor Ręderuje w mentalu ofc .... w 3 pytaniu chodzi mi o nadawniu 1 obiektu wielu textór.... (czyli lakier tapicerka chrom itp) i w puźniejszym czasie przypisywanie im kanałów uvw/unwarp map .... w 6 chodzi mi oto że chcę uzyskać leprzy efekt/shader/ujęcia i tnx za 4 pytanie ^^ wkońcu odetchnę od tego limitu map :D
Napisano 4 Czerwiec 200717 l 3.tutaj to chyba nie będziesz nadawał wszystkim elementom tego samego materiału co nie? więc unwerp jest nie potrzebny, tworzysz kilka różnych MATERIAŁÓW z różnymi TEKSTURAMI (to dwa różne pojęcia) np. dla metalu, plastiku itp. teraz jeśli wszystko jest jednym obiektem to wchodzisz w edit poly, zaznaczasz np. poly karoserii i nadajesz mat z lakierem, zaznaczasz poly tapicerki nadajesz materiał plastiku itd. to Ci automatycznie stworzy ID dla poszczególnych elementów 2.jesli renerujesz w mentalu to w slot enviroment materiału dajesz hdri i będzie się odbijało a nie będzie widoczne w scenie 5. tu niewiem za bardzo czasami jak tak miałem to była wina bryły bo miała nakładające na siebie poly 6. jak bym wiedział to bym trzaskał super renderki :p
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor Yo... No i kolejny upek... No i powalczyłem ze studiem :P /Co myślicie ?
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Autor Yo... I kolejny upek ;] 2 renderki.. co myślicie? I 1 problem :/ jak widzicie widac białe linie na obrzerzach auta(to od alpha chanel) jak je moge naprawić ? bo coś nic mi do głowy nie przychodzi ;/
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Autor Yo... :D Pecet - hmm nom tak walcze walczę ale czuje że padam :D co do lakieru to sam niewiem czy go zrobić ziarnistego czy takii gładki ;c wrrrr Pare screnów... niektóre są ziarniste niektóre gładkie.... 12345 1Ziarnisty 2Gładki 3Ziarnisty 4Ziarnisty (złe mapowanie jest gdzie niegdzie :c) 5Gładki Wszystkie są w 1600x1200.... P.S. Jak zmienić tytuł wątka i atached image?(to małe co widać na forum....)
Napisano 8 Czerwiec 200717 l nad renderami nadal walcz, najlepiej zmień całkowicie studio ;) tytuł i obrazek zmienisz edytując pierwszy post w advanced
Napisano 9 Czerwiec 200717 l masz parę błędów w modelu (bump przód). Wiem że troche późno o tym mówie ale:
Napisano 3 Sierpień 200717 l Autor No i po dłuuuuuuuuuugiej przerwie .... dalej robimy ;] =p Nowe studio i lakier i jak będzie git to biorę się za detalowanie i texturowanie wnętrza i ustawianie kamer :x
Napisano 3 Sierpień 200717 l hmm... teraz modelu nie będę oceniał bo czasu nie mam zbytnio, ale podpowiem że: - felgi są aluminiowe więc odbicia powinny byc bardziej rozmazane, nie zapominaj że to nie jest lustro, a jeżeli miałby to byc chrom, to też się nie sprawdza zbytnio, ponieważ musiałby odbijać pomarańczowe tło - reflektory prześwietlone, materiał też dopracuj, zobacz co sie dzieje na dalszym reflektorze - kratka w zderzaku - chyba sam widzisz - przednia szyba to samo co wyżej - nie oświetlaj samochodu lightem z ukosu, bo w przypadku gallardo tworzy to niemiłe refleksy na kancie między zderzakiem a światłami, a powinny byc bardziej regularne pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200717 l Autor Hmm no racja racja =p co do lamp i kratek to to zauwarzyłem ale dopiero po poście -.- tutaj jest fixed Dzieki za sugestje codo refleksji ( o takie coś Ci chodziło ? )... a co do felg to będą inne... inny materiał o ile sie niemyle :) a i co jest złego z przednią szybą ? Btw jest jakiś sposób na zaznaczenie za pomocy alphy szyb ?
Napisano 4 Sierpień 200717 l nie wiem czy to ci pomoże ale możesz nadać ID materiałowi szyb i edytować w photoszopie
Napisano 4 Sierpień 200717 l a i co jest złego z przednią szybą ? rama jak i czarna obwódka wokół szyby są zbyt grube imo, poniżej referencja ps. teraz mi sie jeszcze rzuciło w oczy - gallardo nie ma wypukłych felg pozdrawiam
Napisano 4 Sierpień 200717 l Autor uuuuu o_O Jak ? bo tego jesznie nie prubowałem :x nadajesz szybie id np 2 i to zmieni Ci kolor alphy? Nvm poprostu renderuje object id a nie alphe -.-
Napisano 4 Sierpień 200717 l najwyraźniej cię nie zrozumiałem... czy chodzi ci o filtr koloru na szybie czy co?? bo sie pogubiłem :)
Napisano 4 Sierpień 200717 l Autor Hmmm chodziło mi o zaznaczanie szyb za pomocą alphy.. że jest inny kolor i prześwitujące :) Widziałem kiedyś tutak na evermotionie z mustangiem shelby 500 gdzie koleś robił alphe do szyb i do bryczki i o coś takiego właśnie się pytałem :/ niestety tutka już niema :[
Napisano 5 Sierpień 200717 l jeśli chodzi o materiał szyb z tym czarnym to ja to robiłem tak: >materiał blend >jako maskę w ps przygotowałem tex czarno-bialą >i teraz jeden materiał to bedzie szyba a drugie to czarne
Napisano 5 Sierpień 200717 l no czyli chciałeś przerabiać coś w PSie. Wiec za pomocą Material ID możesz zaznaczać co tylko chcesz (robisz Mat Id szybie 1 całej reszcie zostawiasz 0 i po kłopocie) nie potrzebujesz alfy..... w PSie robisz colour selekt i masz zaznaczoną szybę i robisz z nią co ci sie podoba
Napisano 6 Sierpień 200717 l Autor mhmhm no to teraz będzie łątwiutko psowaniem ^^ ale mam 1 małe pytanie ... jak tne alphe itp ... to robią się ble krawędzie...(shotki itp) żeby to naprawić to muszę dać minimum/maximum sapling rate w maxie na np 4/16 czy jest jakiś inny sposób? (ten sampling strasznie render wydłurza :/ a czasem wogule wystartować niechce:( )
Napisano 6 Sierpień 200717 l Zawsze można wyłączyć wszystkie refleksy i wyrenderować przy tym samym samplingu na 2 razy większej rozdziałce a potem zmniejszyć w PSie i dopasować do sceny. przy tym otrzymasz ładny AA. Pozdrawiam P.S. Nie dokładnie cię rozumie co masz na myśli tniesz alfe.... rozwiń ta myśl a będzie mi łatwiej odpowiedzieć na twoje pytanie. Chodzi ci o crop w renderze czy co?? :>
Napisano 6 Sierpień 200717 l hehe wybrales takie auto to rob je konsekwentnie ;p po co sie tyle meczyles z wypuklymi felgami skoro one sa plaskie ? siatka zderzaka nie pasuje zupelnie :) pozatym, szyby zrobiles grubosci papieru, a w rzeczywistosci to one maja prawie cm : ) ale dzialaj dzialaj, nie jest zle :) ps. masz tu kilka moich fotek ;p :D mimo ze to zwykle gallardo to prawie wszystko ma jak spider
Napisano 8 Sierpień 200717 l Autor Hmhmhmh =p szyby to mają 1 cm grubości tyle, że tego nie widać -.- z siatkom przednią jeszcze walczę :x a z felgami to racja była wtopa =p myślałem że one są wypuklone a tu ba płaskie :x no ale nic są już nowe :) + nowy bierznik ;] Jedyne co mnie niepokoi to em .... kolor felg... ładne/bleee ? :) P.S. nie patrzcie na textury szyb bocznych, tylnich .. będą nowe :)
Napisano 8 Sierpień 200717 l pomęcz odbicia w lakierze bo nieciekawe jak narazie, mat felg blee tekstura to nie to samo co materiał ;)
Napisano 8 Sierpień 200717 l bie"ż"nik ;p do wymiany, felga juz lepsza, ale im blizej srob tym bardziej wklesla ma byc. poprostu poprzesuwaj partiami vertexy do srodka minimalnie i bedzie dobrze materialy do poprawki
Napisano 8 Sierpień 200717 l Autor to ona jest wklęsła wypukła czy płaska? -.- bo na moich fotkach to ona wygląda na płaską. P.S. ... muwisz, że bieżnik jest do wymiany... co w nim złego ? :x A tutaj mały upek ... powalczyłem chwile z kolorystykom :x(światła spartoliłem -.-)
Napisano 9 Sierpień 200717 l Autor Nie =p to jest oponka ze stronki => http://www.nokaut.pl/img/p/ee/83/ee838a510c01440a3b4fd25bdd72861c500x500.jpg
Napisano 9 Sierpień 200717 l kierunkowskaz zapaćkałeś lakierem, materiał felg do wymiany bo wyglądają jak sreberka z czekolady no i kratę w przednim spoilerze też dobrze by było wymienić :) A sam model fajny.
Napisano 21 Sierpień 200717 l Autor ZzZz puźno już ale cuż ... trza kiedyś ta bryczke skączyć :] Nowy materiał felg, szyb, skóra w środku(której ine widać :x)pare fixów modelu i testowy lakier... ( jaki leprzy waszym zdaniem taki jaki jest teraz czy ten poprzednio taki gładki?)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto