Razi91 Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Tak se grałem w soldata... Pewnego dnia naszła mnie myśl, żeby zrobić pewną tapetę dla mojego clanu. No więc poszedłem na strych, wygrzebałem stary, choć sprawny niewystrzelony nabój do AK-47, wsadziłem do skanera(oczywiście szybke zabezpieczyłem), zeskanowałem i wymodelowałem. Potem tylko texturka i rendering. Modelowałem spline'ami modem Lathe, a potem Meshsmoth Soft to 3ds max 9 + V-Ray 1.5 R3 + Photoshop. proces renderingu był bardzo dziwny. ustawiłem w irreance map min i max na -4, a on podczas renderowania zrobił -4, a potem -3, -2 i -1 jakoś dziwnie(na szybko i same nieliczne kropki). Głównie chciałem poćwiczyć robienie studia, oświetlenia i ustawianie renderera. Choć model pociskui jego materiał nie był zbyt skomplikowany, uważam że to fajna tapetka. PS: ISA to tag mojego clanu [oops, zapomniałem nazwy tematu, miało być Objekt 3D - Pocisk AK-47 ... sry]
tadzio Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 ło jejku, skanowales pocisk????? to sie nazywa poswiecenie:) :) ;) choc sa prostsze metody... a tak poza tym to powiem Ci ze wlasnie trzymam w dloni taki naboj, i nie ma tak scietego czubka jak Twoj. poza tym materialy kiepskie... pozdr
Lis Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 Jeszcze raz powtarzam. Praca przed dodaniem do galerii powinna przejść przez sito moderatorów. Albo jakiś dział dla początkujących. Szanujmny się ludzie.
Orangegraphics Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 a ja uważam że przynajmniej można się dowartościować;)
SWRSC Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 lol, pojechaliscie :D Razi91 - troszke dystansu by sie przydalo, masz dział rendery testowe, tam mozesz umieszczac takie "..." ,sorry
piksar Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 gratuluje tytułu a na galerie jeszcze czas, ale pracuj dalej
!Ewert Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 heh..napracowałes sie..xD mogłeś zrobić wiecej pocisków..
krzyhhh Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 nie będę jechać .. bo potem znów mnie zjadą za zjeżdżanie ... ale powiem tyle że praca słaba... opis i przedmowa tego wątku zajęła by nie jednemu więcej czasu niż zrobienie tej pracy :) -shaderki dałeś bardzo słabe.. jakieś takie mało metalowe.. -przydała by się mapa bump. i odbić aby nadać realizmu (zadrapania wytarcia) -scena uboga... można by pomyśleć o bardziej złożonej.. choć by z textury drewna.. nie potrzebnie używałeś skanera imo Oo .. jest przecież google lub yahoo ... Pracuj dalej i nie zrażaj się. Każda kolejna praca ma być coraz lepsza ;) pozdrawiam
!Ewert Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 dobry z Ciebie tatuś Krzyhhh:) ładnie wytłumaczył doradził tak spokojnie:)
tweety Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 wątek przeniesiony do działu WIP. uzasadnienie: szanuj galerię prac zakończonych gdzie ludzie wstawiają trochę większe rzeczy niż kilka pocisków z kiepskim światłem i materiałami. źle nazwany wątek: zamiast usuwania tematu wybrałem przeniesienie do wip'a. mam nadzieje, że nastepnym razem pomyślisz dwa razy zanim naciśniesz button "Nowy Temat". Pozdrawiam
Razi91 Napisano 30 Maj 2007 Autor Napisano 30 Maj 2007 Chciałem jeszcze zrobić scenke z tymi nabojami, ale komp mi przy nich za bardzo tnie.
piksar Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Chciałem jeszcze zrobić scenke z tymi nabojami, ale komp mi przy nich za bardzo tnie. tos chyba za gęstą siatke zrobił (zmniejsz dokładnośc siatki dla Lathe) jak Ci się przy tym tnie to wychodzi że każdy ma ponad 500.000 poly jak nie 1000000
Chris Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 I jak tu was lubić chłopaki? :P Wyluzujcie, podejdźcie z uśmiechem, przekażcie wiedze.. a nie bezlitośnie wyżywacie się na początkującym... Przy czym spamujecie.. Następnym razem będzie wiedział gdzie umieszczać. Huh.. dawno tu nie pisałem wogóle :P Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić mamę, tatę.. i kilku bumelantów (takich jak ja) z tego forum xD A naboje są ok Razi.. Nie słuchaj tych hipokrytów! :D Oni nigdy nie pojmą piękna minimalizmu xD Eee... wracam tam skąd przybyłem.. Trzymta się misie!
FF Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Oprócz tego że nie powinien mieć ściętych końcówek to jeszcze nie widać tego wcięcia na pocisku gdzie wchodzi w łuskę no i jednak tekstury a nie same shadery poprawiły by dużo. Szybko i łatwo można to naprawić.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 hehhh.. a mialem pokazac pewien model sinkia z pewnego auta... a nie dam bo przeniosa mi temat do WIP'a i powiedza ze silnik bez auta nie nadaje sie do galerii... Pozdrawiam Wszystkich i tez zmykam skad przybylem :) :* :* :*
tweety Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 ..:: 3D XTREME ::.. bez ironii proszę. jeśli model będzie ok, materiały i oświetlenie też to na pewno go nie przeniosę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się