Skocz do zawartości

Obiekt 3D: pocisk AK-47


Razi91

Rekomendowane odpowiedzi

Tak se grałem w soldata... Pewnego dnia naszła mnie myśl, żeby zrobić pewną tapetę dla mojego clanu. No więc poszedłem na strych, wygrzebałem stary, choć sprawny niewystrzelony nabój do AK-47, wsadziłem do skanera(oczywiście szybke zabezpieczyłem), zeskanowałem i wymodelowałem. Potem tylko texturka i rendering.

 

Modelowałem spline'ami modem Lathe, a potem Meshsmoth

 

Soft to 3ds max 9 + V-Ray 1.5 R3 + Photoshop.

proces renderingu był bardzo dziwny. ustawiłem w irreance map min i max na -4, a on podczas renderowania zrobił -4, a potem -3, -2 i -1 jakoś dziwnie(na szybko i same nieliczne kropki).

Głównie chciałem poćwiczyć robienie studia, oświetlenia i ustawianie renderera. Choć model pociskui jego materiał nie był zbyt skomplikowany, uważam że to fajna tapetka.

 

PS: ISA to tag mojego clanu

 

[oops, zapomniałem nazwy tematu, miało być Objekt 3D - Pocisk AK-47 ... sry]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ło jejku, skanowales pocisk?????

to sie nazywa poswiecenie:) :) ;)

choc sa prostsze metody...

 

a tak poza tym to powiem Ci ze wlasnie trzymam w dloni taki naboj, i nie ma tak scietego czubka jak Twoj.

poza tym materialy kiepskie...

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę jechać .. bo potem znów mnie zjadą za zjeżdżanie ...

ale powiem tyle że praca słaba... opis i przedmowa tego wątku zajęła by nie jednemu więcej czasu niż zrobienie tej pracy :)

 

-shaderki dałeś bardzo słabe.. jakieś takie mało metalowe..

-przydała by się mapa bump. i odbić aby nadać realizmu (zadrapania wytarcia)

-scena uboga... można by pomyśleć o bardziej złożonej.. choć by z textury drewna..

 

nie potrzebnie używałeś skanera imo Oo .. jest przecież google lub yahoo ...

Pracuj dalej i nie zrażaj się. Każda kolejna praca ma być coraz lepsza ;)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątek przeniesiony do działu WIP.

uzasadnienie:

szanuj galerię prac zakończonych gdzie ludzie wstawiają trochę większe rzeczy niż kilka pocisków z kiepskim światłem i materiałami.

źle nazwany wątek: zamiast usuwania tematu wybrałem przeniesienie do wip'a.

 

mam nadzieje, że nastepnym razem pomyślisz dwa razy zanim naciśniesz button "Nowy Temat".

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jeszcze zrobić scenke z tymi nabojami, ale komp mi przy nich za bardzo tnie.

 

tos chyba za gęstą siatke zrobił (zmniejsz dokładnośc siatki dla Lathe)

jak Ci się przy tym tnie to wychodzi że każdy ma ponad 500.000 poly jak nie 1000000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak tu was lubić chłopaki? :P

Wyluzujcie, podejdźcie z uśmiechem, przekażcie wiedze.. a nie bezlitośnie wyżywacie się na początkującym... Przy czym spamujecie..

Następnym razem będzie wiedział gdzie umieszczać.

 

Huh.. dawno tu nie pisałem wogóle :P

Korzystając z okazji chciałbym pozdrowić mamę, tatę.. i kilku bumelantów (takich jak ja) z tego forum xD

 

A naboje są ok Razi.. Nie słuchaj tych hipokrytów! :D Oni nigdy nie pojmą piękna minimalizmu xD

 

Eee... wracam tam skąd przybyłem..

 

Trzymta się misie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego że nie powinien mieć ściętych końcówek to jeszcze nie widać tego wcięcia na pocisku gdzie wchodzi w łuskę no i jednak tekstury a nie same shadery poprawiły by dużo. Szybko i łatwo można to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności