Skocz do zawartości

Postać 3D : Vega


Matys

Rekomendowane odpowiedzi

Czecs, chcialbym pokazac wam postac nad ktora ostatnio troche pracowalem. Jest to cyborg o ksywce Vega. Mimo ze widac jeszcze kilka niedorubek, to mam nadzieje ze wam sie w jakims stopniu spodoba. ( wszelkie uwagi i konstruktywna krytyka jak najbardziej mile widziana :-))

Mam rowniez nadzieje ze bedzie to poczatek kilku postaci tego typu jakie powoli bede sobie dlubal.

 

---------------------------------------------------------------------

vegayt8.jpg

 

 

-------------------------------------------------------------------->

 

vega2xy4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Model bardzo fajny, sam pomysł również ciekawy. Jednak jeśli pancerz miał być z metalu, to na taki chyba nie wygląda. Może to wina speculara. Dodatkowo na normalu niektóre linie, które fajnie by wyglądały, gdyby były regularne, są za bardzo pochapane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki pwnowie ciesze sie ze jednak cos wam sie podoba :D naprawde balem sie ze zostane zjechany na maxa :/

jesli chodzi o textury to przegladalem wczesniej wiele tego rodzaju motywow i od poczatku chcialem zrobic takiego duzego, dynamicznego i po przejsciach skur...czybyka chcialem zeby bylo widac ze koles jest naprawde po conajmniej 3 wojnach :D i nikt od dawna nie mial czasu go wyremntowac :/ ale oczywiscie nigdy wczesniej nie robilem czegos takiego i szedlem raczej w ciemno wiec wyszlo to co wyszlo, textur jeszcze ucze sie malowac. Staram sie robic to tak jak byc powinno ale tez troche testuje i experymentuje po swojemu :-) napewno bede jeszcze robil cos w tym stylu wiec bedzie co poprawiac :D

 

Tak czy inaczej wielkie dzieki za wasze opinje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koncept fajny...ale na texturce troche za malo kontrastow dales przez co gdzieniegdize zrobilo sie plasko nawet po dodawniu normalmapy! moze to wyina speculara ...ale np uda wygladaja plasko!

kolejna sprawą ze model tak jakby nie byl do konca przemyslany ....wszystko jakby z jednego kawalka blahy...a zgiecia gdzie?

 

ale fajnie jest ..moze troche przesadziles z tymi dziarami ale jest spox!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruku- dzieki :D

Bruneq - postac byla raczej przemyslana, robilem testy z kolorami i roznymi motywami i wyszo mi ze tak bedzie w miare stonowane, w ostatniej fazie barilem sie kilka dobrych godzin z kontrastami i odcinieami colour mapy i speculara takrze to tez nie jest pierwszy lepszy screen no ale zajeb... tez nie jest :/ Uda wygladaja plasko przez normalke na poczatku robilem dosc delikatna normalke a pozniej zaszalalem troche i w sumie wyszlo chyba lepiej.

 

 

General Straw- Generale szacunek! naprawde bardzo cenie sobie Twoja opinje ;-)

 

SoAd- niepamietam dokladnie ale sama postac cos kolo 5k trisow a "pistolet" jakies 800.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności