Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mamy nadzieję skończyć dzisiaj modeling i zabrać sie za mapowanie. Zobaczymy jak nam pójdzie.

 

KLICEK: dzieki :D

Lewus: jak wyżej :)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty :)

 

Ustaliliśmy, że oba "domki" na koncepcie potraktujemy jako jeden obiekt i na całość będzie 1000tris i jedna teksturka. Takie małe wyzwanie. Mam nadzieje, że skończymy. Mamy dosyć napięty harmonogram (imprezy, grille, spotkania z fanami itp.), ale będziemy harować po nocach i damy z siebie wszystko aby zdążyć na czas xD

pzdr

Napisano

modeling jeszcze będę dopieszczał wieczorem, póki co jest 944tri i mniej wiecej tak to będzie wyglądać:

test4gx7.jpg

test1fu7.jpg

test2yy2.jpg

test3tq2.jpg

Napisano

:X-em[2]: - mozesz darowac sobie ten kreskowy filtr jezeli chcesz pokazac wire to po prostu zrob screengraba z vieporta.

A teraz daj wire.

Voyager - jak narazie bardzo fajnie, keep it up.

Napisano

koncepcik extrta, reszta poki co zapowiada sie apetycznie :D

Napisano
  • Autor

Aby odpocząć od modelowania zacząłem robić textury.

 

Na razie 501 poly i zarezerwowane 60% textury (kilka elementów z drugiego baraku będzie współdzielić texturę).

 

Dotychczasowy postęp:

 

00b5c1558cf7c874.jpg

c3cf1fe4bbfbecc2.jpg

 

 

Textura stylistycznie mało spójna, ale a koniec potraktuje ją filtrami i będzie si

Napisano

bardzo miłe textury;d (teraz to wygląda jak piwiarnia i kupa złomu );d

Napisano

Bardzo ladna siateczka :X-em[2]:, domyslam sie ze brylki pociete pod texturki, tez ladnie , rowniutko., Podobac sie ;) Moze tylko bym ucial te dwa tri na tym paliku po prawej stronie, mozna dosuwac obiekty nie trzeba ich laczyc siatka. Ale to juz czepialstwo z mojej strony. Piknie. Jedziesz dalej.

Napisano

taki mały bonus, czyli walka z UVW (mało zawalu nie dostałem jak to skończyłem rozkładać)

untitledyv6.th.png

Napisano

widac że mało opanowałesz techniki Uvałkowania. Totalny bałagan. Mam nadzieje ze nie zepsujesz pracy. Bo koncept jest świetny, tylko skoda że nie twój :)

 

EDIT:

Gdybys ekonomicznie rozłożył UV, napewno bys zaoszczędził na jakości textur.

Napisano

Spoko Jonasz. Ja ją tylko rozłożyłem tak żeby zobaczyć ile mam tam elementów które muszę upchnąć na teksturke :D

teraz to wygląda tak:

untitled2iv2.th.png

po zaznaczeniu tego co mam już zrobione widać że już niewiele zostało :)

untitledfy1.th.png

Napisano

model bardzo fajny. niewiem czy jest sens mapować bez teksturek. Jeżeli zamierzacie używać tile'owanych teksturek itp. to odrazu mapping dopasowujecie na teksture. bo takie coś co robicie niewiele da.

 

a ogólnie polecam przeczytać tutorial Bro jak robił blok mieszkalny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności