Napisano 25 Czerwiec 200717 l Witajcie. Razem z :X-em[2]:-em postanowiliśmy zrobić wspólny koncept. Pomysł wygląda tak: voyager: 446tris 360 http://www.youtube.com/watch?v=8NfGlcmpIiw :X-em[2]: 420tris i 360 http://www.youtube.com/watch?v=RpmiXprCDdM http://pl.youtube.com/watch?v=hMTRGxbc62U [ATTACH]46851[/ATTACH]
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Mamy nadzieję skończyć dzisiaj modeling i zabrać sie za mapowanie. Zobaczymy jak nam pójdzie. KLICEK: dzieki :D Lewus: jak wyżej :)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor Dzięki za komenty :) Ustaliliśmy, że oba "domki" na koncepcie potraktujemy jako jeden obiekt i na całość będzie 1000tris i jedna teksturka. Takie małe wyzwanie. Mam nadzieje, że skończymy. Mamy dosyć napięty harmonogram (imprezy, grille, spotkania z fanami itp.), ale będziemy harować po nocach i damy z siebie wszystko aby zdążyć na czas xD pzdr
Napisano 25 Czerwiec 200717 l modeling jeszcze będę dopieszczał wieczorem, póki co jest 944tri i mniej wiecej tak to będzie wyglądać:
Napisano 26 Czerwiec 200717 l :X-em[2]: - mozesz darowac sobie ten kreskowy filtr jezeli chcesz pokazac wire to po prostu zrob screengraba z vieporta. A teraz daj wire. Voyager - jak narazie bardzo fajnie, keep it up.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Autor Aby odpocząć od modelowania zacząłem robić textury. Na razie 501 poly i zarezerwowane 60% textury (kilka elementów z drugiego baraku będzie współdzielić texturę). Dotychczasowy postęp: Textura stylistycznie mało spójna, ale a koniec potraktuje ją filtrami i będzie si
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Bardzo ladna siateczka :X-em[2]:, domyslam sie ze brylki pociete pod texturki, tez ladnie , rowniutko., Podobac sie ;) Moze tylko bym ucial te dwa tri na tym paliku po prawej stronie, mozna dosuwac obiekty nie trzeba ich laczyc siatka. Ale to juz czepialstwo z mojej strony. Piknie. Jedziesz dalej.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l taki mały bonus, czyli walka z UVW (mało zawalu nie dostałem jak to skończyłem rozkładać)
Napisano 26 Czerwiec 200717 l widac że mało opanowałesz techniki Uvałkowania. Totalny bałagan. Mam nadzieje ze nie zepsujesz pracy. Bo koncept jest świetny, tylko skoda że nie twój :) EDIT: Gdybys ekonomicznie rozłożył UV, napewno bys zaoszczędził na jakości textur.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Spoko Jonasz. Ja ją tylko rozłożyłem tak żeby zobaczyć ile mam tam elementów które muszę upchnąć na teksturke :D teraz to wygląda tak: po zaznaczeniu tego co mam już zrobione widać że już niewiele zostało :)
Napisano 28 Czerwiec 200717 l model bardzo fajny. niewiem czy jest sens mapować bez teksturek. Jeżeli zamierzacie używać tile'owanych teksturek itp. to odrazu mapping dopasowujecie na teksture. bo takie coś co robicie niewiele da. a ogólnie polecam przeczytać tutorial Bro jak robił blok mieszkalny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto