voyager Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Witajcie. Razem z :X-em[2]:-em postanowiliśmy zrobić wspólny koncept. Pomysł wygląda tak: voyager: 446tris 360 http://www.youtube.com/watch?v=8NfGlcmpIiw :X-em[2]: 420tris i 360 http://www.youtube.com/watch?v=RpmiXprCDdM http://pl.youtube.com/watch?v=hMTRGxbc62U [ATTACH]46851[/ATTACH]
Fargate Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Mamy nadzieję skończyć dzisiaj modeling i zabrać sie za mapowanie. Zobaczymy jak nam pójdzie. KLICEK: dzieki :D Lewus: jak wyżej :)
voyager Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 Dzięki za komenty :) Ustaliliśmy, że oba "domki" na koncepcie potraktujemy jako jeden obiekt i na całość będzie 1000tris i jedna teksturka. Takie małe wyzwanie. Mam nadzieje, że skończymy. Mamy dosyć napięty harmonogram (imprezy, grille, spotkania z fanami itp.), ale będziemy harować po nocach i damy z siebie wszystko aby zdążyć na czas xD pzdr
Fargate Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 modeling jeszcze będę dopieszczał wieczorem, póki co jest 944tri i mniej wiecej tak to będzie wyglądać:
Por@szek Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 :X-em[2]: - mozesz darowac sobie ten kreskowy filtr jezeli chcesz pokazac wire to po prostu zrob screengraba z vieporta. A teraz daj wire. Voyager - jak narazie bardzo fajnie, keep it up.
Gość Marioza Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 koncepcik extrta, reszta poki co zapowiada sie apetycznie :D
voyager Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Napisano 26 Czerwiec 2007 Aby odpocząć od modelowania zacząłem robić textury. Na razie 501 poly i zarezerwowane 60% textury (kilka elementów z drugiego baraku będzie współdzielić texturę). Dotychczasowy postęp: Textura stylistycznie mało spójna, ale a koniec potraktuje ją filtrami i będzie si
Yaro16 Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 bardzo miłe textury;d (teraz to wygląda jak piwiarnia i kupa złomu );d
Por@szek Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Bardzo ladna siateczka :X-em[2]:, domyslam sie ze brylki pociete pod texturki, tez ladnie , rowniutko., Podobac sie ;) Moze tylko bym ucial te dwa tri na tym paliku po prawej stronie, mozna dosuwac obiekty nie trzeba ich laczyc siatka. Ale to juz czepialstwo z mojej strony. Piknie. Jedziesz dalej.
Fargate Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 taki mały bonus, czyli walka z UVW (mało zawalu nie dostałem jak to skończyłem rozkładać)
Jonasz_Real Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 widac że mało opanowałesz techniki Uvałkowania. Totalny bałagan. Mam nadzieje ze nie zepsujesz pracy. Bo koncept jest świetny, tylko skoda że nie twój :) EDIT: Gdybys ekonomicznie rozłożył UV, napewno bys zaoszczędził na jakości textur.
Fargate Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 Spoko Jonasz. Ja ją tylko rozłożyłem tak żeby zobaczyć ile mam tam elementów które muszę upchnąć na teksturke :D teraz to wygląda tak: po zaznaczeniu tego co mam już zrobione widać że już niewiele zostało :)
Cruzh3r Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 model bardzo fajny. niewiem czy jest sens mapować bez teksturek. Jeżeli zamierzacie używać tile'owanych teksturek itp. to odrazu mapping dopasowujecie na teksture. bo takie coś co robicie niewiele da. a ogólnie polecam przeczytać tutorial Bro jak robił blok mieszkalny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się