Napisano 26 Czerwiec 200718 l Od paru dni robi臋 t膮 TT-tk臋 i mam nadziej臋 nied艂ugo j膮 sko艅czy膰 narazie wygl膮da to tak. Wszelkie artefakty na kraw臋dziach to skutek zbyt ma艂ej liczby final gather points (mental ray) i kompresji obrazka .By膰 mo偶e nied艂ugo dodam nowe rendery bo mam zamiar dorobi膰 nowe elementy.Jak zwykle prosz臋 o opini臋 pozdrawiam.
Napisano 26 Czerwiec 200718 l Pi臋kna siatka;) Lusterka tylko wydaj膮 mi si臋 jakie艣 toporne. 聽 Pozdrawiam
Napisano 27 Czerwiec 200718 l bardzo fajnie modelujesz,siatka "czysta", powodzenia przy nak艂adaniu materia艂贸w i renderingu
Napisano 27 Czerwiec 200718 l Fajna zgrabna siatula, poka偶 no jeszcze wodzu nadkola :] I czekam na reszt臋 na tym poziomie
Napisano 27 Czerwiec 200718 l Autor A to s膮 pierwsze pr贸bne rendery w mental ray-u o艣wietlenie hdri + skylight(rozja艣nione w photoshopie) i nadkole dla damusTo. To co si臋 odbija w lakierze karoserii wiem 偶e tam nie ma drzew ko艂o samochodu ale finalna wersja b臋dzie chyba sta艂a na takiej cichej uliczce z drzewami wi臋c chcia艂em zobaczy膰 jak to b臋dzie wygl膮da膰.
Napisano 27 Czerwiec 200718 l Lakier jest super(1 render) a model jeszcze lepszy. Powodzenia i czekam na dalsze updat-y. :) Pozdrawiam nvidia ;)
Napisano 27 Czerwiec 200718 l Dla mnie lakier troche za cukierkowy. I chrom na felgach - nie pasuje do AUDI, no chyba,ze stylizujesz to autko na bardziej amerykanskie. Ja jestem bardziej tradycyjny - alu felgi - styl europejski. Chrom nadaje sie tylko do klasykow. Takie jest moje zdanie. 聽 Model ladny, czekam na finalne rendery. 聽 Pozdrawiam, 聽 xaoo
Napisano 27 Czerwiec 200718 l Co do renderu to przyczepi艂 bym si臋 do zbyt ciemnych opon i te rejestracje wygl膮daj膮 troch臋 dziwnie:/, no jeszcze ten materia艂 na feldze troch臋 nie teges ale to mo偶e przez te opony:), tak pozatem to wszystko jak najbardziej yyyyy:D
Napisano 28 Czerwiec 200718 l felgi zbyt chromowe,znaczek audi troche wydaje mi sie za gruby no i materia艂 艣wiate艂 te偶 nie najlepszy. 聽 reszta wygl膮da bardzo dobrze
Napisano 25 Lipiec 200717 l Autor Witam. Dawno nic przy TT-tce nie robi艂em wi臋c czas nadrobi膰. Pami臋tacie jak pisa艂em 偶e chc臋 偶eby scenka ko艅cowa przedstawia艂a samoch贸d na takiej cichej ulicy w tym update-cie skupi艂em si臋 na stworzeniu takiej w艂a艣nie miejsc贸wki. Render kt贸ry wrzucam jest MAKSYMALNIE DZIADOWSKI ale chcia艂em pokaza膰 jak to ma wygl膮da膰 mniej wi臋cej. Nie u偶y艂em jakiego艣 zaawansowanego 艣wiat艂a a renderowa艂o mi si臋 2,5 godz. to strasznie zniech臋ca bo 偶eby podejrze膰 rezultaty pracy trzeba si臋 sporo naczeka膰. Do sceny nie wstawi艂em wszystkiego co bym chcia艂 bo by jeszcze komp wybuch艂 przy renderowaniu. Asfalt nie jest otexturowany (tylko normal i bump dla chropowato艣ci) ale texturka si臋 robi. Wszystkie materia艂y u偶yte w scenie s膮 mojej produkcji m贸wi臋 tu g艂贸wnie o tych chaszczach z ty艂u i drzewa te偶 s膮 wymodelowane. Samoch贸d jest jeszcze na starych felgach ale zrobi艂em nowe na styl europejski. B艂agam podpowiedzcie jakiego o艣wietlenia u偶y膰 偶eby to jako艣 wygl膮da艂o i renderowa艂o si臋 w rozs膮dnym czasie (renderuj臋 w mentalu). Prosz臋 o wszelkie sugestie co do ewentualnych zmian.Pozdrawiam.
Napisano 25 Lipiec 200717 l ooo bardzo fajnie, nareszcie jaka艣 konkretna scenka (w tym przypadku wybaczam 偶e to TT ;) jak chcesz 偶eby by艂o max realistycznie to musisz zmieni膰 wi臋kszo艣膰 tekstur/materia艂贸w zostawi艂bym tylko lakier i tex drzewa, co do o艣wietlenia to dziwnie wygl膮daj膮 dwa ostre cienie, je艣li ju偶 to jeden musi by膰 taki bardzo mi臋kki
Napisano 25 Lipiec 200717 l nie jest zle, ale trzeba wiele rzeczy poprawic zeby scena zyskala realizmu. Czy mi sie zdaje czy masz 2 cienie pod autem?
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Rzeczywi艣cie s膮 dwa cienie bo zostawi艂em drugie 艣wiat艂o w艂膮czone przez przypadek. Jak najszybciej (chodzi o rendering) uzyska膰 mi臋kkie cienie w mentalu?
Napisano 26 Lipiec 200717 l mrAreaSpot, RayTracedShadows, Area parametrs> im wi臋ksza powierzchnia emitera tym bardziej mi臋kkie cienie, ale imho w tej scenie s膮 dobre cienie, tylko skasuj ten mniej intensywny
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Dzi臋ki pecet! Mam jeszcze taki ma艂y problemik jak obracam kamer膮 w oknach widokowych to obiekty wy艣wietlane s膮 jako boxy wireframe a normalnie tryb wy艣wietlania to smooth + highlights jak to wy艂膮czy膰 bo nie mog臋 znale藕膰 tego w ustawieniach viewport贸w. Mam jeszcze takie jedno pytanie par臋 razy zdarzy艂o mi si臋 podczas pracy w photoshopie 偶e komputer mi si臋 nagle resetuje (podkre艣lam 偶e zdarza si臋 to tylko w photoshopie) najcz臋艣ciej podczas malowania p臋dzlem (no ale mo偶e to dlatego 偶e to najcz臋艣ciej robi臋). Kiedy艣 po takiej akcji znikn臋艂a mi partycja na kt贸rej mia艂em photoshopa. Mia艂em ten problem w cs i teraz zacz膮艂 si臋 pojawia艣 w cs2. Je偶eli kto艣 spotka艂 si臋 z takim problemem albo wie czym to mo偶e by膰 spowodowane to BARDZO prosz臋 o odpowied藕.
Napisano 26 Lipiec 200717 l kliknij "o" i bedzie dzialalo ;) 聽 a co do drugiego problemu moze to byc przegrzewanie sie podzespolow w budzie
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Dzi臋ki ReflectVision dzia艂a! A co do tego photoshopa to podzespo艂y najbardziej nagrzewaj膮 sie podczas maksymalnego obci膮偶enia procka a nigdy nie mia艂em takich akcji np przy kilku godzinnym renderowaniu kt贸re obci膮偶a procek niesamowicie. Czasami po kilku minutach pracy w photoshopie zdarza艂y si臋 resety kompa. Raz, na sekund臋 przed resetem wyskoczy艂 komunikat o b艂臋dzie dlatego my艣l臋 偶e to co艣 z tym programem bez kt贸rego przecie偶 si臋 nie obejdzie dlatego tak mi zale偶y na rozwi膮zaniu problemu.
Napisano 26 Lipiec 200717 l " 30 cm ponad chodnikami " - to apropo 2- giego renderu, super lakier i fajny model mi si臋 podoba.
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l Autor Wrzucam ma艂ego update'a scena jest ju偶 prawie sko艅czona ale jeszcze par臋 rzeczy musz臋 poprawi膰. Prosz臋 o komentarze co jest nie tak i jak Wy to widzicie bo ja ju偶 nie mog臋 patrze膰 na t膮 scenk臋. Pozdrawiam.
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l jak ostanio napisa艂e艣 "Render kt贸ry wrzucam jest MAKSYMALNIE DZIADOWSKI" to ten niewiele si臋 r贸偶ni, tak jakby艣 tylko poprawi艂 kontrast w ps ;)
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l Autor Sorry 偶e tak wysz艂o ale nie mam zbyt du偶ego do艣wiadczenia w renderowaniu. My艣la艂em 偶e jak dam jakie艣 lepsze 艣wiat艂o to wniesie ono co艣 do sceny ale tak naprawd臋 niewiele si臋 zmieni艂o chocia偶 cienie s膮 lepsze bo zastosowa艂em 艣wiat艂o typu area i li艣cie kt贸re s膮 wysoko rzucaj膮 lekko rozmyty cie艅. My艣l臋 偶e dalsze eksperymenty z o艣wietleniem niewiele tu zmieni膮 dlatego dam sobie spok贸j z t膮 prack膮 chyba nic co mog臋 zrobi膰 ju偶 jej nie pomo偶e. No c贸偶 pr贸bowa艂em.
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l Wszystko fajnie tylko, 偶e... pozostaje jakis taki niedosyt. Mo偶e to wina przedstawienia auta, ale co gorsze, nie mam pomys艂u co doradzi膰 :/ Wed艂ug mnie, je艣li kto艣 chce przedstawi膰 samochod tak jak tu to lakier koniecznie koloru srebrnego/czarnego :) A i gryzie mnie to drzewo tam dalej:P Cisnij dalej, zaj*** Ci to idzie! :D
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l nie poddawaj si臋, tu trzeba zrobi膰 tylko lepsze tekstury i shadery i jeszcze to rozmyte t艂o nie najlepiej wygl膮da ...mo偶e by jeszcze ni偶ej kamere ustawi膰 hmm
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l No dokladnie nie poddawaj sie!! Kombinuz z ustawieniami. Ja bym poprawil textury cegiel i lakier, reszta juz mi sie podoba, choc te drzewa za ogrodzeniem troche cienko wygladaja :/ Ale badz dzielny jestes juz blisko ladnego finalnego efektu!! 聽 Pozdrawiam 聽 xaoo
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l tomala na twoim miejscu powi臋kszy艂 bym k膮t widzenia o par臋 stopni i pozby艂 bym sie tez tego bliku wy偶ej 艣wiat艂a przez to wydaje si臋 bardzie plastikowy. No troch臋 sie jeszcze postarasz i b臋dzie dobrze :> Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l jak zobaczy艂em temat to TT-tka na ulicy my艣la艂em 偶e to b臋dzie Tulskaja Tokariewka, a nie jakie艣 audi :P 聽 wybitnie nie podoba mi si臋 kora, jaka艣 taka p艂aska i chyba zbyt zielona
Napisano 1 Sierpie艅 200717 l Autor T艂o naprawd臋 jest denne a ulica nudna. Dzi臋ki za komentarze rzeczywi艣cie du偶o jest jeszcze do zrobienia- w艂a艣nie zauwa偶y艂em 偶e co艣 dziwnego dzieje si臋 z zacienion膮 stron膮 tego drugiego drzewa (jakie艣 zielone plamy tam s膮) ale photoshop mi si臋 co chwila wiesza resetuj膮c kompa a ten obrazek renderowa艂 si臋 13 godz. 43 min. i nie pr臋dko skusz臋 si臋 na kolejny render (pentium4 2,53 GHz 512mega ramu jakby si臋 kto pyta艂 nie wiem dlaczego tak d艂ugo). Wi臋c na razie dam sobie spok贸j jak by co to w膮tek mo偶na usun膮膰. Pozdrawiam wszystkich.
Napisano 2 Sierpie艅 200717 l ..dzizas a co to :) - kurcze - wez pierwsza lepsza fote TT z tlwm i poroownaj - cos mi ie wydaje ze juz sama TT nie bedzie az tak podobna- nie czasje za bardzo ze mozna modelowac nie ogladajac fotek samochodu w rzeczywistosci- sorka ale albo ja dzis za duzo pivv przyjalem albo to nie TT - choc podobne- ehh ta linianad przednim nadkolem... co do tla to chyba pojechales ze skala - msz ewidentnie za maly samochod - ogolnie jakies proporcje wlementow pojechane - patrze na ta kratke od deszczoowy i kojarze ja z kolami samochodu to nie pasuje mi to jakos bardzo- brakje mi jakos konsekwencji -chciales TT -masz cos podobnego - chciales parkowanie przy krawezniku i tez masz tylko cos podobnego- widac ze rade dajesz ze scenami i modelami ale brakuje poroonywania z rzeczywistoscia - a to w tym wypadku referencja najlepsza i najprostsza
Napisano 2 Sierpie艅 200717 l Stary nie wymiekaj, tak duzo jest juz zrobione! Teraz zosta艂a czysta kosmetyka tego wszystkiego, a tam drzewko, a tam krzaczek, a tu cos dziwnego itp. itd. Czekam na update!
Napisano 2 Sierpie艅 200717 l Autor Eco tt-tka jest robiona wed艂ug blueprint贸w co do milimetra wi臋c albo mia艂em z艂e blueprinty albo jestem 艣lepy na co nic nie poradz臋(a zdj臋膰 tego samochodu widzia艂em od za... m贸j kumpel ma tt-tk臋 dlatego j膮 robi艂em bo osobi艣cie samoch贸d mi si臋 nie podoba). A co do reszty sceny to wszystko by艂o robione z uwzgl臋dnieniem skali brama i ten p艂ot wszystko jest wymierzone i zgodne ze swoim odpowiednikiem w realu na kt贸rym si臋 wzorowa艂em kratk臋 kanalizacyjn膮 mierzy艂em jak g艂upek na ulicy miark膮, kraw臋偶niki znalaz艂em wymiary i kszta艂ty w google grafika (sprawd藕). Drzewko to ju偶 moje widzimisi臋 ale co do reszty mog臋 Ci臋 zapewni膰 偶e jak najbardziej trzyma skal臋. Pozdrawiam.
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto