Napisano 26 Czerwiec 200717 l Od paru dni robię tą TT-tkę i mam nadzieję niedługo ją skończyć narazie wygląda to tak. Wszelkie artefakty na krawędziach to skutek zbyt małej liczby final gather points (mental ray) i kompresji obrazka .Być może niedługo dodam nowe rendery bo mam zamiar dorobić nowe elementy.Jak zwykle proszę o opinię pozdrawiam.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Piękna siatka;) Lusterka tylko wydają mi się jakieś toporne. Pozdrawiam
Napisano 27 Czerwiec 200717 l bardzo fajnie modelujesz,siatka "czysta", powodzenia przy nakładaniu materiałów i renderingu
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Fajna zgrabna siatula, pokaż no jeszcze wodzu nadkola :] I czekam na resztę na tym poziomie
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor A to są pierwsze próbne rendery w mental ray-u oświetlenie hdri + skylight(rozjaśnione w photoshopie) i nadkole dla damusTo. To co się odbija w lakierze karoserii wiem że tam nie ma drzew koło samochodu ale finalna wersja będzie chyba stała na takiej cichej uliczce z drzewami więc chciałem zobaczyć jak to będzie wyglądać.
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Lakier jest super(1 render) a model jeszcze lepszy. Powodzenia i czekam na dalsze updat-y. :) Pozdrawiam nvidia ;)
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Dla mnie lakier troche za cukierkowy. I chrom na felgach - nie pasuje do AUDI, no chyba,ze stylizujesz to autko na bardziej amerykanskie. Ja jestem bardziej tradycyjny - alu felgi - styl europejski. Chrom nadaje sie tylko do klasykow. Takie jest moje zdanie. Model ladny, czekam na finalne rendery. Pozdrawiam, xaoo
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Co do renderu to przyczepił bym się do zbyt ciemnych opon i te rejestracje wyglądają trochę dziwnie:/, no jeszcze ten materiał na feldze trochę nie teges ale to może przez te opony:), tak pozatem to wszystko jak najbardziej yyyyy:D
Napisano 28 Czerwiec 200717 l felgi zbyt chromowe,znaczek audi troche wydaje mi sie za gruby no i materiał świateł też nie najlepszy. reszta wygląda bardzo dobrze
Napisano 25 Lipiec 200717 l Autor Witam. Dawno nic przy TT-tce nie robiłem więc czas nadrobić. Pamiętacie jak pisałem że chcę żeby scenka końcowa przedstawiała samochód na takiej cichej ulicy w tym update-cie skupiłem się na stworzeniu takiej właśnie miejscówki. Render który wrzucam jest MAKSYMALNIE DZIADOWSKI ale chciałem pokazać jak to ma wyglądać mniej więcej. Nie użyłem jakiegoś zaawansowanego światła a renderowało mi się 2,5 godz. to strasznie zniechęca bo żeby podejrzeć rezultaty pracy trzeba się sporo naczekać. Do sceny nie wstawiłem wszystkiego co bym chciał bo by jeszcze komp wybuchł przy renderowaniu. Asfalt nie jest otexturowany (tylko normal i bump dla chropowatości) ale texturka się robi. Wszystkie materiały użyte w scenie są mojej produkcji mówię tu głównie o tych chaszczach z tyłu i drzewa też są wymodelowane. Samochód jest jeszcze na starych felgach ale zrobiłem nowe na styl europejski. Błagam podpowiedzcie jakiego oświetlenia użyć żeby to jakoś wyglądało i renderowało się w rozsądnym czasie (renderuję w mentalu). Proszę o wszelkie sugestie co do ewentualnych zmian.Pozdrawiam.
Napisano 25 Lipiec 200717 l ooo bardzo fajnie, nareszcie jakaś konkretna scenka (w tym przypadku wybaczam że to TT ;) jak chcesz żeby było max realistycznie to musisz zmienić większość tekstur/materiałów zostawiłbym tylko lakier i tex drzewa, co do oświetlenia to dziwnie wyglądają dwa ostre cienie, jeśli już to jeden musi być taki bardzo miękki
Napisano 25 Lipiec 200717 l nie jest zle, ale trzeba wiele rzeczy poprawic zeby scena zyskala realizmu. Czy mi sie zdaje czy masz 2 cienie pod autem?
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Rzeczywiście są dwa cienie bo zostawiłem drugie światło włączone przez przypadek. Jak najszybciej (chodzi o rendering) uzyskać miękkie cienie w mentalu?
Napisano 26 Lipiec 200717 l mrAreaSpot, RayTracedShadows, Area parametrs> im większa powierzchnia emitera tym bardziej miękkie cienie, ale imho w tej scenie są dobre cienie, tylko skasuj ten mniej intensywny
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Dzięki pecet! Mam jeszcze taki mały problemik jak obracam kamerą w oknach widokowych to obiekty wyświetlane są jako boxy wireframe a normalnie tryb wyświetlania to smooth + highlights jak to wyłączyć bo nie mogę znaleźć tego w ustawieniach viewportów. Mam jeszcze takie jedno pytanie parę razy zdarzyło mi się podczas pracy w photoshopie że komputer mi się nagle resetuje (podkreślam że zdarza się to tylko w photoshopie) najczęściej podczas malowania pędzlem (no ale może to dlatego że to najczęściej robię). Kiedyś po takiej akcji zniknęła mi partycja na której miałem photoshopa. Miałem ten problem w cs i teraz zaczął się pojawiaś w cs2. Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem albo wie czym to może być spowodowane to BARDZO proszę o odpowiedź.
Napisano 26 Lipiec 200717 l kliknij "o" i bedzie dzialalo ;) a co do drugiego problemu moze to byc przegrzewanie sie podzespolow w budzie
Napisano 26 Lipiec 200717 l Autor Dzięki ReflectVision działa! A co do tego photoshopa to podzespoły najbardziej nagrzewają sie podczas maksymalnego obciążenia procka a nigdy nie miałem takich akcji np przy kilku godzinnym renderowaniu które obciąża procek niesamowicie. Czasami po kilku minutach pracy w photoshopie zdarzały się resety kompa. Raz, na sekundę przed resetem wyskoczył komunikat o błędzie dlatego myślę że to coś z tym programem bez którego przecież się nie obejdzie dlatego tak mi zależy na rozwiązaniu problemu.
Napisano 26 Lipiec 200717 l " 30 cm ponad chodnikami " - to apropo 2- giego renderu, super lakier i fajny model mi się podoba.
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Wrzucam małego update'a scena jest już prawie skończona ale jeszcze parę rzeczy muszę poprawić. Proszę o komentarze co jest nie tak i jak Wy to widzicie bo ja już nie mogę patrzeć na tą scenkę. Pozdrawiam.
Napisano 1 Sierpień 200717 l jak ostanio napisałeś "Render który wrzucam jest MAKSYMALNIE DZIADOWSKI" to ten niewiele się różni, tak jakbyś tylko poprawił kontrast w ps ;)
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Sorry że tak wyszło ale nie mam zbyt dużego doświadczenia w renderowaniu. Myślałem że jak dam jakieś lepsze światło to wniesie ono coś do sceny ale tak naprawdę niewiele się zmieniło chociaż cienie są lepsze bo zastosowałem światło typu area i liście które są wysoko rzucają lekko rozmyty cień. Myślę że dalsze eksperymenty z oświetleniem niewiele tu zmienią dlatego dam sobie spokój z tą pracką chyba nic co mogę zrobić już jej nie pomoże. No cóż próbowałem.
Napisano 1 Sierpień 200717 l Wszystko fajnie tylko, że... pozostaje jakis taki niedosyt. Może to wina przedstawienia auta, ale co gorsze, nie mam pomysłu co doradzić :/ Według mnie, jeśli ktoś chce przedstawić samochod tak jak tu to lakier koniecznie koloru srebrnego/czarnego :) A i gryzie mnie to drzewo tam dalej:P Cisnij dalej, zaj*** Ci to idzie! :D
Napisano 1 Sierpień 200717 l nie poddawaj się, tu trzeba zrobić tylko lepsze tekstury i shadery i jeszcze to rozmyte tło nie najlepiej wygląda ...może by jeszcze niżej kamere ustawić hmm
Napisano 1 Sierpień 200717 l No dokladnie nie poddawaj sie!! Kombinuz z ustawieniami. Ja bym poprawil textury cegiel i lakier, reszta juz mi sie podoba, choc te drzewa za ogrodzeniem troche cienko wygladaja :/ Ale badz dzielny jestes juz blisko ladnego finalnego efektu!! Pozdrawiam xaoo
Napisano 1 Sierpień 200717 l tomala na twoim miejscu powiększył bym kąt widzenia o parę stopni i pozbył bym sie tez tego bliku wyżej światła przez to wydaje się bardzie plastikowy. No trochę sie jeszcze postarasz i będzie dobrze :> Pozdrawiam
Napisano 1 Sierpień 200717 l jak zobaczyłem temat to TT-tka na ulicy myślałem że to będzie Tulskaja Tokariewka, a nie jakieś audi :P wybitnie nie podoba mi się kora, jakaś taka płaska i chyba zbyt zielona
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Tło naprawdę jest denne a ulica nudna. Dzięki za komentarze rzeczywiście dużo jest jeszcze do zrobienia- właśnie zauważyłem że coś dziwnego dzieje się z zacienioną stroną tego drugiego drzewa (jakieś zielone plamy tam są) ale photoshop mi się co chwila wiesza resetując kompa a ten obrazek renderował się 13 godz. 43 min. i nie prędko skuszę się na kolejny render (pentium4 2,53 GHz 512mega ramu jakby się kto pytał nie wiem dlaczego tak długo). Więc na razie dam sobie spokój jak by co to wątek można usunąć. Pozdrawiam wszystkich.
Napisano 2 Sierpień 200717 l ..dzizas a co to :) - kurcze - wez pierwsza lepsza fote TT z tlwm i poroownaj - cos mi ie wydaje ze juz sama TT nie bedzie az tak podobna- nie czasje za bardzo ze mozna modelowac nie ogladajac fotek samochodu w rzeczywistosci- sorka ale albo ja dzis za duzo pivv przyjalem albo to nie TT - choc podobne- ehh ta linianad przednim nadkolem... co do tla to chyba pojechales ze skala - msz ewidentnie za maly samochod - ogolnie jakies proporcje wlementow pojechane - patrze na ta kratke od deszczoowy i kojarze ja z kolami samochodu to nie pasuje mi to jakos bardzo- brakje mi jakos konsekwencji -chciales TT -masz cos podobnego - chciales parkowanie przy krawezniku i tez masz tylko cos podobnego- widac ze rade dajesz ze scenami i modelami ale brakuje poroonywania z rzeczywistoscia - a to w tym wypadku referencja najlepsza i najprostsza
Napisano 2 Sierpień 200717 l Stary nie wymiekaj, tak duzo jest juz zrobione! Teraz została czysta kosmetyka tego wszystkiego, a tam drzewko, a tam krzaczek, a tu cos dziwnego itp. itd. Czekam na update!
Napisano 2 Sierpień 200717 l Autor Eco tt-tka jest robiona według blueprintów co do milimetra więc albo miałem złe blueprinty albo jestem ślepy na co nic nie poradzę(a zdjęć tego samochodu widziałem od za... mój kumpel ma tt-tkę dlatego ją robiłem bo osobiście samochód mi się nie podoba). A co do reszty sceny to wszystko było robione z uwzględnieniem skali brama i ten płot wszystko jest wymierzone i zgodne ze swoim odpowiednikiem w realu na którym się wzorowałem kratkę kanalizacyjną mierzyłem jak głupek na ulicy miarką, krawężniki znalazłem wymiary i kształty w google grafika (sprawdź). Drzewko to już moje widzimisię ale co do reszty mogę Cię zapewnić że jak najbardziej trzyma skalę. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto