Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

O to moja ostatnia praca.

sypialnia1ty9.jpg

 

3dsmax + v ray + gimp.

Renderowało się w orginalnej rozdzielczości (1600 x 1200) 8 h i 20 minut

Oczywiście mogłem poprawić nie które elementy ale zbrzydła mi ta scena.

Drzewko jest wzięte z sample "evermotion models" nie pamiętam z którego.

Jeżeli komuś sie podoba to jest dobrze bo mi sie tak średnio podoba.Chciałem uzyskać realne oświetlenie i chyba w pewnym stopniu mi wyszło.

 

Pozdr0.

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

calkiem calkiem.

drewno na lozku zle zmapowane, po co dywan pod lozkiem(?) powinien chyba wystawac po bokach, wtedy to ma sens, poza tym czajniczki maxowe na polce to lekka przesada;)

a swiatlo jest nawet ok.

ogolnie nie jest zle:)

pozdrawiam

 

edit: a i jeszcze po co ten noise( jak sie domyslam w psp)? bo choc ogolnie z nim wyglada obraz ladnie, to jednak skoro renderowales w tak duzej rozdzialce, to mogles render zsharpowac troche i zeskalowac do obecnej wielkosci i mialbys zylete. taka luzka dygresja;)

Gość George82
Napisano

To co wyzej i cienie sa za jak dla mnie za glebokie.

Ale ogolnie na plus.

 

Pozdrawiam

Napisano

thx za komentarze.Co do dywaniku to chciałem coś dać na środku bo inaczej pusto było.Co do czajniczków maxowych to nie miałem pomysłu co dać na półce

Co do mapowania na łóżku to nie udawało mi się zmapować ,muszę nad tym popracować przy następnej scenie.

Napisano

generalnie jest miodzio,pytanko-to vray?wszystkie obiekty to modele 3d?jeśli tak to szakunec za kwiatka i odziwo stolik-niby banał ale on jest NAPRAWDĘ hiperreal...

Z uwag: jakieś światło z tego okna co poza kadrem jest,mogłoby rozświetlać pomieszczenie-dać życia,oranga,ciepłych barw...reszta uwag jak wyżej,ale i tak poziom...ach...miodzio!

Napisano

purple- roślinka to model z evermotion, wszystko jest 3d;],co do kolorów to niewiem jak u Was jest bo ja mam LCD i nie bardzo wiem jak u was to wygląda.

Może ktoś pobawi sie w ps i pokaże wynik..

Napisano

Teraz 3Ddesign jest tak populary,że firmy zarzynają się by wszystko było perfect, i by skusić klienta,urzywają m.in. ciepłych kolorów, i gładkich,przemyślanych cieni by dodać efekt-"Ja to chcę!"...chodzi mi o coś w ten deseń,w psku,tego tak nie wyliczę jak "direct light" z "vray area shadows";P :

 

sypialnia1ty9ob2.jpg

Shot at 2007-07-03

Napisano

Jakis pokoik dla parki grajacej w kosza?? Stolik "nocny" nie ma prawa bytu.. szklo odrazu by polecialo, nogi by sie rozjechaly.. no i te przedziwne kolka.. WTF jest to?? W castoramie nie tylko sa do kupienia kolka do krzeselek biurowych ale takze takie male dinksy ktore da sie schowac w nogach... wysokosc nie powinna przekraczac takiego cudactwa 60cm.. z lozka tez bym niechcial spasc..ziarno wcale tutaj nie pomaga. To tyle z technicznych, projektu nie komentuje bo jest nie teges.

Napisano
z lozka tez bym niechcial spasc..ziarno wcale tutaj nie pomaga. To tyle z technicznych, projektu nie komentuje bo jest nie teges.

 

To nie komentuj;D!

 

no wiec ładnie, masz drobne problemy z mapowaniem.

 

nie podoba mi sie wazon, tzn. jego materiał i teapoty z maxa;]

 

Pozdrawiam

 

wiesz,teapot to taki podpis,że to jednak trójwymiar, a nie photo;)

...i ten maping na wyrze też ;D

Napisano

minusy:

- ziarno zupełnie niepotrzebne - co więcej odwraca uwagę i przeszkadza w odbiorze

- przeostrzyłeś w PS - to widać zwłaszcza po krawędziach

- łóżko zdecydowanie za wysokie w stosunku do pomieszczenia, nie podoba mi się też tutaj idea metalowych ram i wielkiego kloca drewna - słowem łózko to strasznie ciężki i nieporadny kloc

- szafa nie potrzebnie ma pustkę pomiędzy sufitem a szafą. sporo miejsca na kurz i niedojedzone kanapki dzieci

- dywan to kolczaste łoże fakira?

- stolik nocny to porażka - kółka takie jak tam są możesz zobaczyć w szafkach biurowych lub w tandetnych meblach za 199 z Castoramy (jak wspomniał Super _OKO), szkło jest za cienkie, żeby cokolwiek utrzymać a drewniane nogi nijak do tego nie pasują

- materiały metalu mają za mały sampling - nie wyszło to najlepiej na wazoniku czy Ipodzie (?)

 

plusy:

- oświetlenie jest w miarę ok

 

 

słowem po prostu mi się to nie podoba. osobiście nic nie mam przeciwko drewnu w domu ale tutaj to już przesada. a ochy i achy jakie tutaj słyszę wołają o pomstę do nieba. odrobinę krytyki panowie a nie smarowanie tyłka miodem.

 

Pozdrawiam

Napisano

JunioR - to są odbicia (chyba bumpa za dużego dałem)

Co do szafy to mi sie ona wydaje ok.

 

Tweety- co do ziarna to nie jest ono robione specjalnie.Jak bym miał zrobić żeby nie było ziarna to bym musiał czekać na końcowy render chyba z 3 dni.Co do dziury nad szafa,nie pomyślałem o tym,co do łózka to mi się wydaje niewysokie a to ze nie lubisz takich łóżek to kwestia gustu(mi sie podobają)

 

Wszystkim innym dziękuje.

Napisano

Łożko i Stolik najbardziej sknocone. Na przyszłość staraj się znajdować referencje do swoich modeli i się ich trzymać.

 

No dywan faktycznie pojechany :D W dodatku jakaś mora się zrobiła na nim.

No i kolorystycznie pasuje jak ******.

Napisano

Tweety, hmm...magia;p

ja tam nie mogę się doszukać jakichś większych błędów( nie wspominam o mapowaniu-everyone knows;)), no tylko to ziarno,ale to coś z renderem, kiedys ktoś z mojego otoczenia długo męczył się z tym...

 

tadzio:prawie masz rację,ale bardziej ,jak "wiem że masz pierścień atlantów" ;D

Napisano

jak dorosnę to będę owocem jogobelli;D

gdzie wy widzicie te błędy,staram się i wysilam,z lupą siedzę...i..nic...

ciekawe czy to może mieć coś wspólnego z niespaniem całą dobę (God one knows...);P

Napisano

no to teraz ja zapytam was:

1) Jak z mapować chamfer boxa? bo jak widzicie nie wyszło mi to.

2) Jak zrobić szkło mleczne.?

3) Skąd wziąć textury boków książek?

4) Jak zrobić żeby wyszło realnie.

Gość michlord
Napisano

Nie jest źle, ale szafa do wymiany... ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności