_Arti_ Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 Tak sie zastanawiam... Czemu My używamy programów w których trzeba się męczyć w krojeniu czegoś i klejeniu, a potem poprawianiu, skoro można jednym ruchem zbruchowego pędzla kliknąć i już mamy taki sam efekt? Czy znrush ma jakieś minusy, że ludzie częściej sięgają do Max'a, Maya'y i innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 Bo my jesteśmy masochiści:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 A spróbuj wymodelowaćw zbrushu samochód, albo domek, albo jakąkolwiek inną nieorganikę to się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 Powodów jest tyle, że lepiej nie zaczynajmy ich wymieniać, bo zapchamy serwer;> Choćby niemożność wymodelowania form technicznych, brak pelnej kontroli nad wierzchołkami, itd. Zbrush nadaje się tylko do form organicznych highpoly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 Dodajmy że dla niektorych interface zbrusha przypomina sen paranoika na prochach (to chyba cytat :) ). I nie pozostaje nic innego jak zgodzic się z: Powodów jest tyle, że lepiej nie zaczynajmy ich wymieniać, bo zapchamy serwer;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 A spróbuj zaanimować obiekt z 4mln poly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 8 Lipiec 2007 Share Napisano 8 Lipiec 2007 Czemu trudny zbrush a nie inne łatwe programy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CgBartosz Napisano 9 Lipiec 2007 Share Napisano 9 Lipiec 2007 Zbrush Ma jeden zasadniczy minus. Nie mozna w nim animowac. Moim zdaniem do modelowania postaci jest perfekt. Czy znrush ma jakieś minusy, że ludzie częściej sięgają do Max'a, Maya'y i innych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 9 Lipiec 2007 Share Napisano 9 Lipiec 2007 Zalezy co chcesz modelowac. Na upartego w Zbrushu mozna robic LP ale moim zdaniem to meczarnia jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CgBartosz Napisano 9 Lipiec 2007 Share Napisano 9 Lipiec 2007 Zgadza sie. Mialem na mysli HP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 10 Lipiec 2007 Share Napisano 10 Lipiec 2007 ZB to w ogóle męczarnia jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 10 Lipiec 2007 Share Napisano 10 Lipiec 2007 o lol przeciez mozesz uzywac zb do wszystkiego tylko zalezy jaki efekt bedziesz chcial osiagnac bo chcialbym zobaczyc vizke w zb :D ZB jest fajny ale do sculpu itp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 10 Lipiec 2007 Share Napisano 10 Lipiec 2007 ZB to w ogóle męczarnia jest No chyba kpisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Lipiec 2007 Share Napisano 10 Lipiec 2007 O ile Maya, 3dsmax, XSI to kombajny do bardzo szerokich zastosowań, ZBrush jest wyspecjalizowanym programem służącym tylko do modelowania (może jeszcze teksturowania) i to właściwie tylko jedną techniką - sclupting. W Maya i w innych softach także są narzędzia do scluptowania, jednak nie stoją one na takim poziomie co w ZBrushu. Jeżeli tylko scluptujesz - kupujesz ZBrusha, jeśli robisz wszystkiego po trochę - kupujesz Maya/max/XSI/etc. Ewetulanie do kompletu ZBrush, jako uzupełnienie służace do konkretnej techniki modelarskiej. Podobnie jest z całą gamą innych softów - MotionBuilder służący do animacji postaci (w każdym więszym programie możesz to zrobić), Rhinoceros czy StudioTools do modelowania za pomocą krzywych NURBS (Maya/max/XSI także mają taką możliwość) czy np. mental ray (choć ten jest obecnie fabrycznie zaimplemetowany w ważniejsze softy) do renderowania (scanline'm w maxie też można renderować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 10 Lipiec 2007 Share Napisano 10 Lipiec 2007 No i Piotrek wyjasnil wszystko ladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi