Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam.

 

robie wizke domku jednorodzinnego na dokladnych planach.

to co widac to efekt pracy 1 dniowej przez pare godzinek.

 

Sproro jescze trzeba poprawic. ułozenie achowki nie jest ostateczne, materiały też, nie zrobilem jescze paru rzeczy w tym rur spustowych sciezek itp. wszystko bedzie

 

Niestety nie wiem jak sie zabrac do otoczenia:( prosze o porady, czy da sie to fajnie wkomponowac w vue 6? rendering jest w Vrayu 1.5 a nie wiem jak to bedzie w Vue wygladac. jaki tam jest rendering.

Czy ktos ma pomysl jak zobic otoczenie (drzewka i niebo) w inny sposob?

 

troche mam tez problemow z oswietleniem. uzylem tutaj Vray sun. taki sobie render wyszedl bo jest na low ustawione.

 

prosze o rady.

 

pzdr.

test2gn3.th.jpg

test1rd1.th.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Otoczenie w inny sposób to chyba tylko z planów z alphą. Ale to jest mało satysfakcjonujące.

 

Możesz też sprobować wkomponować domek w fotkę, wtedy sprawę otoczenia masz już załatwioną.

Ja jak pracuję nad sceną 3 dni modeluję 3 dni robię materiały i oświetlenie. Ale nie bawię się w takie rzeczy jak plany z alphą.

  • Like 1
Napisano

no ładnie czekam na więcej materiałów.

 

LIS - ty to jesteś wymiatacz więc wiesz.Jak ty drzewa robisz które wyglądają jak real:D

Napisano

Ja w takich wizkach czesc otoczenia ( chodniki, trawniki z 1-szego planu itp.) robie w maxie, a drzewa, niebo i reszte tła doklejam w PS- warto wtedy render zapisać w .tga. Wiele materiału do postrpodukcji znajdzesz w necie, a jak ciezko dobrać otoczenie do rendera to zawsze mozna wyskoczyc na dworek z aparatem. POZDRO.

Napisano

Ania- dzieki wielkie. plamy sa bo iridiance map na low ustawiony:P

Lis- dzia. pokombinuje z alfa na poczatek to przynnajmniej cienie beda na renderze :D

Yaro16- dzieki bedzie wiecej. Lis to prawdziwy wymiatacz:D

chais- poprubuje w psie porobic tło ,ale one zawsze dziwnie wyglada :P

heaven- hmm. dachowki so dobrego ksztaltu, to jest tym mnich. pokrycie firmy wienerberger. tak samo jak oblicowka cokołu. plamy to jak mowilem wynik pre renderingu. balkon jest wstepny. material tez balkonu. jescze go nie skonczylem. a otoczenia jak tez mowilem dopiero bedzie

Napisano

zrobilem male co nieco.

Teraz to juz nie wiem od czego sa te ciemne plamy:( ma koś pomysl?

trawka najszybciej sie renderuje w hair&fur czy Vray displace??

test4at6.th.jpg

test3gu8.th.jpg

Napisano

dachówka jest taka jakaś.. w nie skali i te okna dachowe wiszą nad dachówką

zielono...

takie plamy powstają np kiedy nakładają się dwie powierzchnie na siebie, może masz w tym modelu ppodłogę?

Napisano

witam, proponowałbym zmniejszyć trochę saturację...poza tym okna dachowe wiszą ponad dachem, no i musisz się pobawić jeszcze oświetleniem żeby zlikwidować przepalone miejsca.ogólnie całkiem niczego sobie.pozdrawiam

Napisano

troszke porobilem przy wizce.

po renderingu zobaczylem jeszcze pare bugow ktore usune.

nie wiem co sie dziwnego dzieje z dachowkami ale chyba je zmienie na inne

co myślicie??

render1640480pm2.jpgrender2640480ao5.jpg

Gość pabllo
Napisano

nie wiem co sie dziwnego dzieje z dachowkami ale chyba je zmienie na inne

co myślicie??

 

Właśnie jestem na etapie robienia dachówek w moim domku. Zacząłem od wymodelowania jednej i potem klonowałem celem zakrycia całego dachu...Niestety po dodaniu kilku rzędów program zwolnił tak, że praktycznie nie da sie pracować (zakładam ze powstało za dużo poly). Chciałbym sie poradzić jaka metodę zastosowałeś modelując dachówkę a co za tym idzie, jak pokryłeś cały dach. Jestem na początku mojej przygody z max'em i będzie to dal mnie cenna wskazówka.

Z góry dzięki wielkie

Napisano

3 wyglada sympatycznie ale ogolnie sztucznie to wyglada =/ moze pobaw sie ps albo popracuj nad siwatlem/texturkami zeby nabralo to realizmu :) w oknach chyba sa jakies odbicia-bugi bo dziwnie to wyglada

Napisano

zgadzam sie z resztą - rośliny do bani. Textury na plane'ach już dawno wyszły z mody :)

Sam domek jest ok, choć design też jakoś niespecjalnie ciekawy.

Oświetl scene HDRI. Poza tym w oknach nie ma żadnych odbić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności