grzegerz Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 witam. robie wizke domku jednorodzinnego na dokladnych planach. to co widac to efekt pracy 1 dniowej przez pare godzinek. Sproro jescze trzeba poprawic. ułozenie achowki nie jest ostateczne, materiały też, nie zrobilem jescze paru rzeczy w tym rur spustowych sciezek itp. wszystko bedzie Niestety nie wiem jak sie zabrac do otoczenia:( prosze o porady, czy da sie to fajnie wkomponowac w vue 6? rendering jest w Vrayu 1.5 a nie wiem jak to bedzie w Vue wygladac. jaki tam jest rendering. Czy ktos ma pomysl jak zobic otoczenie (drzewka i niebo) w inny sposob? troche mam tez problemow z oswietleniem. uzylem tutaj Vray sun. taki sobie render wyszedl bo jest na low ustawione. prosze o rady. pzdr.
Ania Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 ładne dachówki jakieś plamy na dole na murze ci się porobiły balkon zrób gęstszy bo ktoś wypadnie
Lis Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Otoczenie w inny sposób to chyba tylko z planów z alphą. Ale to jest mało satysfakcjonujące. Możesz też sprobować wkomponować domek w fotkę, wtedy sprawę otoczenia masz już załatwioną. Ja jak pracuję nad sceną 3 dni modeluję 3 dni robię materiały i oświetlenie. Ale nie bawię się w takie rzeczy jak plany z alphą. 1
Yaro16 Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 no ładnie czekam na więcej materiałów. LIS - ty to jesteś wymiatacz więc wiesz.Jak ty drzewa robisz które wyglądają jak real:D
chais Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Ja w takich wizkach czesc otoczenia ( chodniki, trawniki z 1-szego planu itp.) robie w maxie, a drzewa, niebo i reszte tła doklejam w PS- warto wtedy render zapisać w .tga. Wiele materiału do postrpodukcji znajdzesz w necie, a jak ciezko dobrać otoczenie do rendera to zawsze mozna wyskoczyc na dworek z aparatem. POZDRO.
heaven Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 niepodobaja mi sie plamy, balkon i dachowki.. dachowki sa bardziej plaskie. no i jakies otoczenie by sie przydalo :) powodzenia
grzegerz Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Ania- dzieki wielkie. plamy sa bo iridiance map na low ustawiony:P Lis- dzia. pokombinuje z alfa na poczatek to przynnajmniej cienie beda na renderze :D Yaro16- dzieki bedzie wiecej. Lis to prawdziwy wymiatacz:D chais- poprubuje w psie porobic tło ,ale one zawsze dziwnie wyglada :P heaven- hmm. dachowki so dobrego ksztaltu, to jest tym mnich. pokrycie firmy wienerberger. tak samo jak oblicowka cokołu. plamy to jak mowilem wynik pre renderingu. balkon jest wstepny. material tez balkonu. jescze go nie skonczylem. a otoczenia jak tez mowilem dopiero bedzie
grzegerz Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Napisano 9 Lipiec 2007 zrobilem male co nieco. Teraz to juz nie wiem od czego sa te ciemne plamy:( ma koś pomysl? trawka najszybciej sie renderuje w hair&fur czy Vray displace??
gd18 Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 dachówka jest taka jakaś.. w nie skali i te okna dachowe wiszą nad dachówką zielono... takie plamy powstają np kiedy nakładają się dwie powierzchnie na siebie, może masz w tym modelu ppodłogę?
Yaro16 Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 trawka do poprawy.Inne materiały tez trochę poprawić nie zaszkodzi(tynk)
khazell Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 witam, proponowałbym zmniejszyć trochę saturację...poza tym okna dachowe wiszą ponad dachem, no i musisz się pobawić jeszcze oświetleniem żeby zlikwidować przepalone miejsca.ogólnie całkiem niczego sobie.pozdrawiam
grzegerz Napisano 14 Lipiec 2007 Autor Napisano 14 Lipiec 2007 troszke porobilem przy wizce. po renderingu zobaczylem jeszcze pare bugow ktore usune. nie wiem co sie dziwnego dzieje z dachowkami ale chyba je zmienie na inne co myślicie??
chudy Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 szyby w oknach nie powinny odbijać aż tak mocno, teraz to wygląda jakby lustra były wstawione i wogóle nie widać środka domu
Gość pabllo Napisano 15 Lipiec 2007 Napisano 15 Lipiec 2007 nie wiem co sie dziwnego dzieje z dachowkami ale chyba je zmienie na inne co myślicie?? Właśnie jestem na etapie robienia dachówek w moim domku. Zacząłem od wymodelowania jednej i potem klonowałem celem zakrycia całego dachu...Niestety po dodaniu kilku rzędów program zwolnił tak, że praktycznie nie da sie pracować (zakładam ze powstało za dużo poly). Chciałbym sie poradzić jaka metodę zastosowałeś modelując dachówkę a co za tym idzie, jak pokryłeś cały dach. Jestem na początku mojej przygody z max'em i będzie to dal mnie cenna wskazówka. Z góry dzięki wielkie
khazell Napisano 16 Lipiec 2007 Napisano 16 Lipiec 2007 zaznacz wszystkie dachówki, prawy przycisk myszy, properities, zaznacz display as box, bédzie chodzic lepiej
grzegerz Napisano 27 Lipiec 2007 Autor Napisano 27 Lipiec 2007 Rendery zrobiłem jakiś czas temu ale nie miałem czasu ich pokazać takie sobie ale w sumie narazie jestem dość zadowolony chodź nie do końca.
ZiBi_PL Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 3 wyglada sympatycznie ale ogolnie sztucznie to wyglada =/ moze pobaw sie ps albo popracuj nad siwatlem/texturkami zeby nabralo to realizmu :) w oknach chyba sa jakies odbicia-bugi bo dziwnie to wyglada
Blue-Berry Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 roslinnosci cos mi sie wydaje nie zrobiles sam ;)
Yano Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 zgadzam sie z resztą - rośliny do bani. Textury na plane'ach już dawno wyszły z mody :) Sam domek jest ok, choć design też jakoś niespecjalnie ciekawy. Oświetl scene HDRI. Poza tym w oknach nie ma żadnych odbić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się