Skocz do zawartości

Wiz: Dom jednorodzinny.


grzegerz

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

robie wizke domku jednorodzinnego na dokladnych planach.

to co widac to efekt pracy 1 dniowej przez pare godzinek.

 

Sproro jescze trzeba poprawic. ułozenie achowki nie jest ostateczne, materiały też, nie zrobilem jescze paru rzeczy w tym rur spustowych sciezek itp. wszystko bedzie

 

Niestety nie wiem jak sie zabrac do otoczenia:( prosze o porady, czy da sie to fajnie wkomponowac w vue 6? rendering jest w Vrayu 1.5 a nie wiem jak to bedzie w Vue wygladac. jaki tam jest rendering.

Czy ktos ma pomysl jak zobic otoczenie (drzewka i niebo) w inny sposob?

 

troche mam tez problemow z oswietleniem. uzylem tutaj Vray sun. taki sobie render wyszedl bo jest na low ustawione.

 

prosze o rady.

 

pzdr.

test2gn3.th.jpg

test1rd1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Otoczenie w inny sposób to chyba tylko z planów z alphą. Ale to jest mało satysfakcjonujące.

 

Możesz też sprobować wkomponować domek w fotkę, wtedy sprawę otoczenia masz już załatwioną.

Ja jak pracuję nad sceną 3 dni modeluję 3 dni robię materiały i oświetlenie. Ale nie bawię się w takie rzeczy jak plany z alphą.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w takich wizkach czesc otoczenia ( chodniki, trawniki z 1-szego planu itp.) robie w maxie, a drzewa, niebo i reszte tła doklejam w PS- warto wtedy render zapisać w .tga. Wiele materiału do postrpodukcji znajdzesz w necie, a jak ciezko dobrać otoczenie do rendera to zawsze mozna wyskoczyc na dworek z aparatem. POZDRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania- dzieki wielkie. plamy sa bo iridiance map na low ustawiony:P

Lis- dzia. pokombinuje z alfa na poczatek to przynnajmniej cienie beda na renderze :D

Yaro16- dzieki bedzie wiecej. Lis to prawdziwy wymiatacz:D

chais- poprubuje w psie porobic tło ,ale one zawsze dziwnie wyglada :P

heaven- hmm. dachowki so dobrego ksztaltu, to jest tym mnich. pokrycie firmy wienerberger. tak samo jak oblicowka cokołu. plamy to jak mowilem wynik pre renderingu. balkon jest wstepny. material tez balkonu. jescze go nie skonczylem. a otoczenia jak tez mowilem dopiero bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dachówka jest taka jakaś.. w nie skali i te okna dachowe wiszą nad dachówką

zielono...

takie plamy powstają np kiedy nakładają się dwie powierzchnie na siebie, może masz w tym modelu ppodłogę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, proponowałbym zmniejszyć trochę saturację...poza tym okna dachowe wiszą ponad dachem, no i musisz się pobawić jeszcze oświetleniem żeby zlikwidować przepalone miejsca.ogólnie całkiem niczego sobie.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pabllo

nie wiem co sie dziwnego dzieje z dachowkami ale chyba je zmienie na inne

co myślicie??

 

Właśnie jestem na etapie robienia dachówek w moim domku. Zacząłem od wymodelowania jednej i potem klonowałem celem zakrycia całego dachu...Niestety po dodaniu kilku rzędów program zwolnił tak, że praktycznie nie da sie pracować (zakładam ze powstało za dużo poly). Chciałbym sie poradzić jaka metodę zastosowałeś modelując dachówkę a co za tym idzie, jak pokryłeś cały dach. Jestem na początku mojej przygody z max'em i będzie to dal mnie cenna wskazówka.

Z góry dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z resztą - rośliny do bani. Textury na plane'ach już dawno wyszły z mody :)

Sam domek jest ok, choć design też jakoś niespecjalnie ciekawy.

Oświetl scene HDRI. Poza tym w oknach nie ma żadnych odbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności