Vorek Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 HAHAHAHAA Taaaaak, już prawie ! Jeszcze tylko kilka kropel i Mikstura Totalnej i Ostatecznej Zagłady będzie gotowa !! .... Tak trochę spontanicznie biorę udział w tej edycji minibitwy, troszkę inne podejście, mam nadzieję że się spodoba ;) Mam też nadzieję że się wyrobię z teksturkami ;) Pozdrawiam Można zrobić podstawkę nie wliczającą się do polycountu i osobną teksturkę dla niej ?
Kuba Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 He he oczy ma jakby wodę ognistą polewał ;) A podstawka myślę że ujdzie, jeśli tylko nie będzie na niej dodatkowych bajerów typu szafki itp
Adek_CG Posted July 11, 2007 Posted July 11, 2007 super, bardzo mi sie podoba, niewiem jaki miales pomysl ale ja bym chyba zrezygnowal z oczu w postaci kulek, i zamiast tego dal ciemne okulary i cos jescze dorobil
Tomala Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Jak te szkła to płaskie obiekty i leżą w jednej płaszczyźnie to możesz je narysować na jednym plane-ie i odsłonić tylko okulary (opacity)zaoszczędzisz kilka trisów i będziesz mógł zaokrąglić model tu i ówdzie.A z tego co wiem to wszystkie obiekty w scenie wliczają sie do polycountu. Fajny pomysł czekam na textury.
Vorek Posted July 12, 2007 Author Posted July 12, 2007 Dzięki za rady, okularki zrobiłem mu nieco inne, gogle ochronne ;) będą pasowały do klimatu. zmapowany :) Pozdrawiam
hcpiter Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Bardzo bardzo fajnie, czekam jak reszta na texturki :)
Vorek Posted July 12, 2007 Author Posted July 12, 2007 Ah Ci bliźniacy, już myślałem że JunioR zdublował posta :D Dzięki Baaardzo speed test wypalonego AO i Światełka + szkicowe kolorki, prawie prosto z pieca, nie mam czasu na poprawki w PS, komercha goniiii :D Pozdrawiam
nielot007 Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Witam!! pokazesz rozlozone mapowanie ? :) wyglada super !! Ah Ci bliźniacy, już myślałem że JunioR zdublował posta :D hahaha dobrze ze nie tylko ja sie myle :D
hcpiter Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Oj do mapek mozna by bylo sie bardziej przylozyc ;) pozdrawiam
Tomala Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Mi się już podoba, myślałem ze wyjdzie trochę kanciate ale jest super. Popracuj nad texturą i będzie bardzo klimatyczna scenka.
KLICEK Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 super Voras, jezeli moge cos podpowiedziec to nie uzywaj czarnego koloru, nalbo staraj sie to robic jak najrzadziej :) Bardzo podoba mi sie styl wiec atakuj tam :D
Adek_CG Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 super, wlasnie taki pomysl wpadl mi do glowy na butelki, skoro one juz sa kanciaste z racji limitow, to moze niech nie beda okragle, moze wlasnie zrob takie butelki, zlozone z trojkacikow, wtedy bys mogl zrobic ladne przecierki na krawedziach;) ja bym zrobil butelki ciemno czerwone, niemusza byc wszystkie, ale nawet ze dwie, mysle ze to jescze ozywiloby ta prace
Vorek Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Dzięki wielkie za wszystkie rady :) Adek_CG - z tymi butelkami problem jest taki że mam dla wszystkich te same uvki. To już jest koniec, finito, finish, w weekend mnie nie będzie więc musiałem to skończyć dzisiaj :) Wzorek na płaszczu i baza do fałedk z fotki, mam nadzieję że to nie przeszkadza. Pozdrawiam
hcpiter Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 ooo oo o :D super ! bardzo lubie takie modele czarodziej(i)ow alchemikow itp :) Pozdrawiam
Kuba Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Gratuluję ukończenia. Szkoda jedynie, że nie wcisnąłeś na teksturze butelki innego koloru. Mimo to fajnie :)
Vorek Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Dzięki :] Radzisz - w sumie trudno powiedzieć, klika godzin z przerwami, licząc wypalanie AO i światła. 360
Ardeni Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Fajne te jasne elementy na niebieskiej sukience. Podoba mi sie ta czcionka z pospisu na poprzednim renderze:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now