Napisano 11 Lipiec 200717 l HAHAHAHAA Taaaaak, już prawie ! Jeszcze tylko kilka kropel i Mikstura Totalnej i Ostatecznej Zagłady będzie gotowa !! .... Tak trochę spontanicznie biorę udział w tej edycji minibitwy, troszkę inne podejście, mam nadzieję że się spodoba ;) Mam też nadzieję że się wyrobię z teksturkami ;) Pozdrawiam Można zrobić podstawkę nie wliczającą się do polycountu i osobną teksturkę dla niej ?
Napisano 11 Lipiec 200717 l He he oczy ma jakby wodę ognistą polewał ;) A podstawka myślę że ujdzie, jeśli tylko nie będzie na niej dodatkowych bajerów typu szafki itp
Napisano 11 Lipiec 200717 l super, bardzo mi sie podoba, niewiem jaki miales pomysl ale ja bym chyba zrezygnowal z oczu w postaci kulek, i zamiast tego dal ciemne okulary i cos jescze dorobil
Napisano 12 Lipiec 200717 l Jak te szkła to płaskie obiekty i leżą w jednej płaszczyźnie to możesz je narysować na jednym plane-ie i odsłonić tylko okulary (opacity)zaoszczędzisz kilka trisów i będziesz mógł zaokrąglić model tu i ówdzie.A z tego co wiem to wszystkie obiekty w scenie wliczają sie do polycountu. Fajny pomysł czekam na textury.
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Dzięki za rady, okularki zrobiłem mu nieco inne, gogle ochronne ;) będą pasowały do klimatu. zmapowany :) Pozdrawiam
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor Ah Ci bliźniacy, już myślałem że JunioR zdublował posta :D Dzięki Baaardzo speed test wypalonego AO i Światełka + szkicowe kolorki, prawie prosto z pieca, nie mam czasu na poprawki w PS, komercha goniiii :D Pozdrawiam
Napisano 12 Lipiec 200717 l Witam!! pokazesz rozlozone mapowanie ? :) wyglada super !! Vorek napisał: Ah Ci bliźniacy, już myślałem że JunioR zdublował posta :D hahaha dobrze ze nie tylko ja sie myle :D
Napisano 12 Lipiec 200717 l Mi się już podoba, myślałem ze wyjdzie trochę kanciate ale jest super. Popracuj nad texturą i będzie bardzo klimatyczna scenka.
Napisano 12 Lipiec 200717 l super Voras, jezeli moge cos podpowiedziec to nie uzywaj czarnego koloru, nalbo staraj sie to robic jak najrzadziej :) Bardzo podoba mi sie styl wiec atakuj tam :D
Napisano 12 Lipiec 200717 l super, wlasnie taki pomysl wpadl mi do glowy na butelki, skoro one juz sa kanciaste z racji limitow, to moze niech nie beda okragle, moze wlasnie zrob takie butelki, zlozone z trojkacikow, wtedy bys mogl zrobic ladne przecierki na krawedziach;) ja bym zrobil butelki ciemno czerwone, niemusza byc wszystkie, ale nawet ze dwie, mysle ze to jescze ozywiloby ta prace
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Dzięki wielkie za wszystkie rady :) Adek_CG - z tymi butelkami problem jest taki że mam dla wszystkich te same uvki. To już jest koniec, finito, finish, w weekend mnie nie będzie więc musiałem to skończyć dzisiaj :) Wzorek na płaszczu i baza do fałedk z fotki, mam nadzieję że to nie przeszkadza. Pozdrawiam
Napisano 13 Lipiec 200717 l ooo oo o :D super ! bardzo lubie takie modele czarodziej(i)ow alchemikow itp :) Pozdrawiam
Napisano 13 Lipiec 200717 l Gratuluję ukończenia. Szkoda jedynie, że nie wcisnąłeś na teksturze butelki innego koloru. Mimo to fajnie :)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor Dzięki :] Radzisz - w sumie trudno powiedzieć, klika godzin z przerwami, licząc wypalanie AO i światła. 360
Napisano 13 Lipiec 200717 l Fajne te jasne elementy na niebieskiej sukience. Podoba mi sie ta czcionka z pospisu na poprzednim renderze:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto