Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

HAHAHAHAA Taaaaak, już prawie ! Jeszcze tylko kilka kropel i Mikstura Totalnej i Ostatecznej Zagłady ™ będzie gotowa !!

 

....

 

Tak trochę spontanicznie biorę udział w tej edycji minibitwy, troszkę inne podejście, mam nadzieję że się spodoba ;) Mam też nadzieję że się wyrobię z teksturkami ;)

 

Pozdrawiam

 

Można zrobić podstawkę nie wliczającą się do polycountu i osobną teksturkę dla niej ?

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

He he oczy ma jakby wodę ognistą polewał ;) A podstawka myślę że ujdzie, jeśli tylko nie będzie na niej dodatkowych bajerów typu szafki itp

Napisano

super, bardzo mi sie podoba, niewiem jaki miales pomysl ale ja bym chyba zrezygnowal z oczu w postaci kulek, i zamiast tego dal ciemne okulary i cos jescze dorobil

Napisano

Jak te szkła to płaskie obiekty i leżą w jednej płaszczyźnie to możesz je narysować na jednym plane-ie i odsłonić tylko okulary (opacity)zaoszczędzisz kilka trisów i będziesz mógł zaokrąglić model tu i ówdzie.A z tego co wiem to wszystkie obiekty w scenie wliczają sie do polycountu. Fajny pomysł czekam na textury.

Napisano
  • Autor

Dzięki za rady, okularki zrobiłem mu nieco inne, gogle ochronne ;) będą pasowały do klimatu.

 

zmapowany :)

 

mapped.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Ah Ci bliźniacy, już myślałem że JunioR zdublował posta :D Dzięki

 

Baaardzo speed test wypalonego AO i Światełka + szkicowe kolorki, prawie prosto z pieca, nie mam czasu na poprawki w PS, komercha goniiii :D

 

Pozdrawiam

 

bake.jpg

Napisano

Witam!!

pokazesz rozlozone mapowanie ? :)

wyglada super !!

  Vorek napisał:
Ah Ci bliźniacy, już myślałem że JunioR zdublował posta :D

hahaha dobrze ze nie tylko ja sie myle :D

Napisano

Mi się już podoba, myślałem ze wyjdzie trochę kanciate ale jest super. Popracuj nad texturą i będzie bardzo klimatyczna scenka.

Napisano

super, wlasnie taki pomysl wpadl mi do glowy na butelki, skoro one juz sa kanciaste z racji limitow, to moze niech nie beda okragle, moze wlasnie zrob takie butelki, zlozone z trojkacikow, wtedy bys mogl zrobic ladne przecierki na krawedziach;) ja bym zrobil butelki ciemno czerwone, niemusza byc wszystkie, ale nawet ze dwie, mysle ze to jescze ozywiloby ta prace

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie za wszystkie rady :) Adek_CG - z tymi butelkami problem jest taki że mam dla wszystkich te same uvki.

 

To już jest koniec, finito, finish, w weekend mnie nie będzie więc musiałem to skończyć dzisiaj :) Wzorek na płaszczu i baza do fałedk z fotki, mam nadzieję że to nie przeszkadza.

 

Pozdrawiam

 

final.jpg

Napisano

ooo oo o :D super ! bardzo lubie takie modele czarodziej(i)ow alchemikow itp :)

Pozdrawiam

Napisano

Gratuluję ukończenia. Szkoda jedynie, że nie wcisnąłeś na teksturze butelki innego koloru. Mimo to fajnie :)

Napisano
  • Autor

Dzięki :]

 

Radzisz - w sumie trudno powiedzieć, klika godzin z przerwami, licząc wypalanie AO i światła.

 

360

 

360.gif

Napisano

Fajne te jasne elementy na niebieskiej sukience.

Podoba mi sie ta czcionka z pospisu na poprzednim renderze:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności