Levus Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Yo! Na razie Hans i inne pierdołki poleciały na dalszy plan i wziąłem się za takie szybkie enviro, które męczę 3-ci dzień.. Na razie około 2k trisów i 2x 2048 diffuse. Mapki pewnie przeskaluję do 1024 o ile będzie znośnie wyglądać... Trochę trisów jeszcze dojdzie jak gałęzie na drzewku dodam i trawkę posadzę:p Dojdzie jeszcze jedna mapka 1024 na drzewo, krzaczek i trawki. Podłoże zamierzam też 1024 zrobić. Liczę na konstruktywną krytykę!:D
ledyr Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 kurcze, ciezko cos powiedzieć hmmm... chyba częsc tutaj obiektów nie pasuje do siebie nie wiem kolorystycznie czy klimatowo :D mam takie wrażenie ehh musis poczekac na jakiegos enviromentowca tak mi sie wydaje ze domek i buda nie pasują do reszty zardzewiałych blach :D
Kuba Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Mi z kolei wydaje się, że wszystkie elementy pasują do siebie. Najbardziej podoba mi się kontener. Jeśli chciałbyś jeszcze więcej zaoszczędzić, kołpaki mógłbyś wrzucić na plane z alpha.
Guest Marioza Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 bardoz fajowasnie Ci to idze,mnie sie podoba, jak by to pozniej wrzucic do enginu oswielic itd wygladalo by jak trzeba mógłbyś wrzucic jakies byle co na podłoze, lepjej by sie ogladało ale i tak jest gut
ETA Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Bardzo fajnie ale mógłbyś trochę zniszczyć ten płot, dodać jakieś wgniecenia w nim itd bardziej by pasował do reszty:)
ofca Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 najs gut - tyko dachowki masz krzywe nad wejsciem, okna z boku nie sa za nisko/za male ? lampa jakos jakosciowo odstaje od reszty i ta plama pod oknem nie wyszla za bardzo :**
mort Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 a mi się podoba bardzo ale wejście do budy bym zrobił kwadratowe. bo nie chce mi się wierzyć że komuś z taką chatą chciałoby się kółko wycinać ;p no i teraz to trochę jak przewrócona latryna wygląda ;p a pozatym miodzio pozdrawiam!
Ardeni Posted July 15, 2007 Posted July 15, 2007 Mi podobnie jak Ledurowi wydaje się, ze to wszystko jest poskładane z różnych modeli które nie koniecznie pasują do siebie stylem itp. Nie podoba mi się cegła na tym baraku, tekstura budy w której zamiast robić kanciaste kółko wystarczyło alphe przecież dać. te kołpaki jakieś takie rozmyte mi się wydają. Ogólnie jakoś tak dziwnie się to prezentuje, być może to tylko przez sposób ukazania, brak świateł, cieni itp.
1nS Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Dodawaj śmiało fejsy... Jak coś się robi teraz do gry to olewa się trisy, bo i tak sprzęt pociągnie dużo... To ma wyglądać fajnie i ma nie mieć 20k fejsów, tylko np. 5k :) A :) Zmieniłby mteż teksture ościeży na cegły, a nie zaprawę... Jestem wielkim fanem koloru czerwonego i przy każdej teksturze podkręcam Color Balanse Red na +5, a czasem nawet na +20 :) Sprawdź jak Ci to wyjdzie, bo jak narazie to wszystko szare troche... Doczepiłbym się jeszcze tekstur. Zawsze mam dylemat jak robię coś z cegieł chyba, że mam modułowy obiekt szerokości np. 512 i tajlowaną teksturę cegieł 128x128 t oz nie ma problemów. Chodzi mi o to, że cegły kończą Ci się dzwnie na rogach... Budując obiekt nie można dopuścić do sytuacji, w której trzeba docinać ściany konstrukcyjne. Jak już jesteśmy przy budownictwie to doczepię się tego, że cegieł nie wpuszcza się do gruntu. Cegły stoją na fundamenice głównie betonowym, lub murowanym z cegieł pełnych (aka "tych małych czerwonych"). Dach nie może kończyć się na równo z krawędzią budynku. Ciężko to zrobić i to kosztuje. Lepiej zastosować zwykły dach krokwiowy tzn. belki i na nich blaca falista (w normach takie dachy mogą być pochyłe od ok. 15 stopni - nie pamiętam dokładnie). Nie wpuszczaj też ogrodzenia do ścian. Lepiej zrobić słupek obok... Doczepię się jeszcze dziwnych proporcji okien tzn. z tyłu małe, a z przodu takie duże. Wszystkie otwory w ścianach są zbyt głębokie. Taka ściana może mieć 100mm przy obciążeniu
Por@szek Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Znowu nie czytam postow wyzej, za duzo tego, nie chce mi sie. Osobiste odczucia : - kazdy obiekt praktycznie w innej skali. - textury IMHO sa okej, brakuje im swiatla. - a jak ludek wejdzie do srodka to bedzie mial wystarczajaco miejsca aby sie obrocic?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now