Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć czołem, oto prezentuję Wam prezent dla mojej szacownej żony. Prezent ów przedstawia ją jako elfa w żywozbroi...that's about it.

 

Walcie, zdrowa krytyka zawsze w cenie :)

 

Update: pozmieniałem to i owo, usunąłem kilka włosów, które przestały mi się podobać itp.

 

Obrazek w ładnej rozdzielczości leży tu:

http://krzysztofolborski.com/images/elf_fin_2.jpg

 

elf_fin_s_2.jpg

 

Enjoy,

S.

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

noo takie jak lubie:D w sumie możnaby troche twarzyczke poprawić [brwi ,skóra] ale jest doobrze;)

- a z pytań to hmm jak modelowałeś tą zbroje? jakiś gałęizo plugin?

hej

Napisano

hcpiter3d - dzięx

 

Radzisz - zbroja robiona ręcznie, automaty dają za małą kontrolę nad...wszystkim :) Czy mogę wiedzieć, co poprawiłbyś w skórze? Wydaje mi się być ok, ale trochę już na to patrzę, więc mogę nie widzieć.

 

S.

Napisano

dźizas coś Ty jej zrobił, he he ;-)

Znakomity pomysł i całkiem niezłe wykonanie, choć ta skóra i włosy tak zbyt zblurowanie wyglądają w porównaniu do zbroi, i może to tak zwraca uwagę?!

I fakt ciemno troszkę, ale może to i od monitora zależy :)

Tak czy inaczej ładnie. Brawo!

Napisano

Homa - włosy nie są zblurowane, sprawiają tylko takie wrażenie w niskiej rozdzielczości :) Zajrzyj pod linka z wersją w wyższej rozdzielczości z mojego pierwszego posta, już tam (1800 x cośtam) widać większość pojedynczych włosów. Na wydruku A3 (4900 x cośtam) widać je w całej okazałości (ale tu już musisz mi wierzyć na słowo :).

 

S.

Napisano

Masz rację Sisio - zwracam honor ;-) Całkiem dobrze to wygląda w dużej rozdziałce. Ciekaw jestem gdzie powiesiłeś to A3... nad łóżkiem, czy w kuchni ?!? Heh... pozdr :)

Napisano

fajny pomysł ale wykonanie pozostawia pewien niedosyt...

Troche kuleją tekstury i światło. Dopiero na wysokiej rozdzielczości zobaczyłem że sie oblizuje z krwi :) język kolorystycznie za bardzo zlewa się z krwią i można by go troche lepiej wymodelować (zagiąć go na górną wargę albo coś) a krew powinna być bardziej czerwona.

Poza tym ta zbroja się za bardzo błyszczy robią sie lekkie przepały i zbytnio odwraca uwagę od twarzy, która wydaje mi się powinna być tu najważniejsza. No i ta skóra twarzy nienajlepsza, ale to już inni pisali.

Włosy wyszły bardzo fajnie.

Jak dla mnie +4

Napisano

Yano - co do języka - przy takim ułożeniu warg nie da się go zawinąć do góry (a przynajmniej ja tego nie potrafię), żeby zawinąć język do góry górna warga musiałaby się trochę 'zawinąć' na górnych zębach, co głupio wygląda (próbowałem to zrobić). A nie ma to jak fajne, trochę wydęte wargi, hje, hje.

 

Błyszczenie zbroi - imho jest ok, tzn. odblaski wyglądają jak na moich referencyjnych kawałkach metalu.

 

Ogólnie wiem, że jest parę niedoróbek, ale sami rozumiecie, terminy goniły :), tzn. prackę musiałem skończyć przedwczoraj.

 

S.

Gość Raffaello
Napisano

powiem szczerze że bardzo mi się podoba tylko ta krew spływająca z ust mi w ogóle nie podchodzi,

świetna pracka, front się należy!

pozdro

Napisano

1)gratuluje żonki!;)

2)klimacik bardzo fajny

3)praca na poziomie reklamowych imigów Nvidji sprzed paru lat:),ale czasy poszły na przód i teraz robi wrażenie,jakbyś tego nie dokończył...popracuj nad detalem

Napisano

purple - praca sprawia wrażenie nie dokończonej, bo jej nie dokończyłem - miałem sztywno ustawiony deadline :) Najważniejsze, że żona nie wierzyła, że sam to zrobiłem, hehe.

 

Za tydzień-dwa będę miał trochę wolnego czasu. Wtedy doszlifuję prackę korzystając z Waszych uwag i oczywiście pokażę poprawioną wersję.

 

S.

Napisano

Dzięki chłopaki, już prawie skończyłem poprawiać najbardziej irytujące mnie i Was błędy, niedługo będzie update :)

 

BLADE - pracka powstała w Maxie i Fotoszopie

 

S.

Napisano

ciekawe, w pierwszej chwili myślałem że sobie przebiła głowę tym sztyletem :), może spróbuj trochę inne ustawienie kamery

przydałoby by się jeszcze poprawić kształy głowy

Napisano

A mi stara wersja bardziej się podoba bo ma swój klimat. Może trochę ciemna fakt ale lepiej sie komponuje.

Pozdrawiam Nvidia ;)

Napisano

briz - to nie sztylet, ale katana...aż tak tego nie widać? :( Kształt głowy trochę poprawiony (tzn. szczyt głowy, gdzie było za dużo włosów). Niestety inne ustawienie kamery nie wchodzi w grę, bo nie mam czasu na ponowne dodawanie wszystkich elementów 2d (a trochę ich jest).

 

Nvidia - specjalnie dla Ciebie zrobiłem trochę ciemniej, bo faktycznie jasność trochę za bardzo biła po oczach.

 

Anyways, dzięki wszystkim za uwagi i pochwały.

 

S.

Napisano

Dlaczego nie korzystasz z dobrodziejstw speculara??

Na miniaturce wyglądało to bardzo dobrze, ale całość niestety nie zachwyca. A szkoda - bo niewiele temu modelowi do szczęścia potrzeba - lepsze tekturki i kadr mogłyby wiele załatwić :)

Napisano

Aj, aj, dawno nie zaglądałem do żony :) Again, dzięki za w miarę ciepłe komentarze, hehe.

 

M@Ti - starałem się, ale wylazł brak doświadczenia w przygotowywaniu tekstur do SSSa (i tekstur w ogóle :), poza tym przytłoczyła mnie trochę liczba map, jakie można wrzucić w skórę Maxa......cholera, wjechałeś mi na ambicję...ech, znowu kilka nieprzespanych nocy...

 

S.

Napisano

gawel72 - włosy robiłem zwykłym, maxowym Hair&Fur + co drobniejsze włoski na styku czoła i włosów przy użyciu Photoshopa.

 

S.

Napisano

Super praca. Za krztałty tej zbroi daje 6+. Ale coś jasno-zielonego w niej sie odbija, gryzie w oczy i obniża realizm. Myślę że bez tego będzie lepiej. Poświęć trochę czasu na tą tważ bo wygląda troche jak jakaś anorektyczka, a oczy są niemal tak wielkie jak usta.

Napisano

Siso zamiast tylko odpisywać, dawaj upa, tu już dużo komentów powstało, nawed gwiazdki dostałeś (gratulejszyns;)), pracka wię powinna troszkę wyewoluować...popraw włoski i to co tam Ci jeszcze mówili, pozwól sobie i pracce rozwinąć skrzydła...

pozdrawiam :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności