Napisano 29 Lipiec 200717 l Czesc. Korzystając z wakacji ukończyłem model który jakiś czas temu robłem. 3970 tri, dwie txt tylko diff Komentarze mile widziane. pzdr. Shot at 2007-07-29 Shot at 2007-07-29 Shot at 2007-07-29
Napisano 29 Lipiec 200717 l Dwa slowa: za duza glowa. Teraz ma proporcje dzieciaka, nie budzi grozy swoim wodoglowiem ;) Szczegolnie w perspektywie zaczyna to byc bardzo widoczne. A tak bez zlosliwosci: zmniejsz lekko leb, a bedzie cacy.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Model fajny, tekstura też, ale aż się prosi o specular :) No, dokładnie! Może spróbuj podciągnąć trochę kontrast? Tak żeby rozjaśnione krawędzie bardziej wyszły? A jakbyś tak dodał jeszcze jeden odcień metalu? Coby ciekawiej wyglądał bo jak dla mnie to trochęzbyt mono.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Świetny :) Przypomina modele z UT :) Tam był jakiś custom w takim stylu :) Skusisz się na specular? :)
Napisano 29 Lipiec 200717 l NO fajnie jest :D, ale musi być specular, może jakąś normalke dla podkreślenia tekstur?
Napisano 29 Lipiec 200717 l Bardzo ładne. Wygląda pro, ale troche też old school, bo tylko diffuse. Widać, że tekstury umiesz robić to dorzuć coś jeszcze, bo sam diffuse wygląda raczej płasko.
Napisano 29 Lipiec 200717 l z tym polycountem to bys mu jeszcez giwere zrobil i pojazd!;) nie oszczedzales siatki!reszta tak jak mowia chopoki!:) mniejsza glowa, szersza klata i robcik juz wymiata!:)
Napisano 29 Lipiec 200717 l a mi się podoba, głowa duża bo "kask" ma założony :) wywalenie "słuchawek" pewnie by wystarczyło, siatka czysta....
Napisano 29 Lipiec 200717 l Ciekawy Trooper, mangowaty charakterek :). Z minusów to dla mnie głównie proporcje, jak np. wielkość głowy czy rozstawu oczu do wielkości dłoni czy długości palców. Tekstury mi się najbardziej podobają, ale jakby wprowadzić w życie wspomniane już rady na pewno by też zyskały. Polycount jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam,
Napisano 30 Lipiec 200717 l Autor Dzieki za komentarze. Co do głowy to macie racje troszke przeskaluje, mimo że jak dobrze zuważył Tony M. to "kask" a reszta to taki armor w stylu starcrafta (ale bez takiej przesady) i proporcji nie trzyma. Jak dla mnie to troche wąski w tali, ale nikt tego nie zauważył to chyba ok. Speculara niebędzie ;) ale spróbuje dodać troszke kontrastu, już bardziej skusze się na dodanie jeszcze jednego odcienia metalu. Jeszce raz dzięki za komentarze. pzdr.
Napisano 30 Lipiec 200717 l daj mu speculara a zobaczsz ze zyska sporo ! nawet jakbys chcial go do utka wstawic to tam mozesz mu speca zapodac a on sopro daje sam robilem takie tesciki w utku i efkt byl duzo lepszy niz sam difek, ajsli ma to być "stilek" to tym bardziej warto go odpicowac
Napisano 31 Lipiec 200717 l Autor Dobrze radzicie :) więc zrobiłem jakiegos speca Shot at 2007-07-31 przepraszam za kiepskie rendery linki do tekstur
Napisano 31 Lipiec 200717 l no jest torche roznica , fakt faktem ze niewielka, ale z autopsji wiem ze gdyby to wrzucic np do utka z tymi specami to w ruchu bylo by ciekawiej niz bez tych speców
Napisano 1 Sierpień 200717 l bardzo fajny trooper, gratuluje cierpliwości! mi by sie nie chcialo siedzieć na jego teksturą :d jak juz zrobiles speculara to az sie prosi jeszcze zebym mu dorobił jakąs normal mape :P
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Normal mapy do tego modelu napewno już nie zrobie (będzie w następnym), nad teksturą troche się męczyłem bo większość detali z głowy bez konceptu (niepolecam) puźniej już jakoś poszło:).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto