AkkA Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Czesc. Korzystając z wakacji ukończyłem model który jakiś czas temu robłem. 3970 tri, dwie txt tylko diff Komentarze mile widziane. pzdr. Shot at 2007-07-29 Shot at 2007-07-29 Shot at 2007-07-29
Reanimator Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Dwa slowa: za duza glowa. Teraz ma proporcje dzieciaka, nie budzi grozy swoim wodoglowiem ;) Szczegolnie w perspektywie zaczyna to byc bardzo widoczne. A tak bez zlosliwosci: zmniejsz lekko leb, a bedzie cacy.
Kuba Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Model fajny, tekstura też, ale aż się prosi o specular :)
Levus Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Model fajny, tekstura też, ale aż się prosi o specular :) No, dokładnie! Może spróbuj podciągnąć trochę kontrast? Tak żeby rozjaśnione krawędzie bardziej wyszły? A jakbyś tak dodał jeszcze jeden odcień metalu? Coby ciekawiej wyglądał bo jak dla mnie to trochęzbyt mono.
1nS Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Świetny :) Przypomina modele z UT :) Tam był jakiś custom w takim stylu :) Skusisz się na specular? :)
Ardeni Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 NO fajnie jest :D, ale musi być specular, może jakąś normalke dla podkreślenia tekstur?
Hideo Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Bardzo ładne. Wygląda pro, ale troche też old school, bo tylko diffuse. Widać, że tekstury umiesz robić to dorzuć coś jeszcze, bo sam diffuse wygląda raczej płasko.
Bro Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 ja przylacze sie do speculara i do zbyt duzej glowy
Tomala Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Nie no respect! Super to wygląda profesjonalne mapowanie i texturki.
Bruneq Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 z tym polycountem to bys mu jeszcez giwere zrobil i pojazd!;) nie oszczedzales siatki!reszta tak jak mowia chopoki!:) mniejsza glowa, szersza klata i robcik juz wymiata!:)
Tony M. Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 a mi się podoba, głowa duża bo "kask" ma założony :) wywalenie "słuchawek" pewnie by wystarczyło, siatka czysta....
Gotham Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Ciekawy Trooper, mangowaty charakterek :). Z minusów to dla mnie głównie proporcje, jak np. wielkość głowy czy rozstawu oczu do wielkości dłoni czy długości palców. Tekstury mi się najbardziej podobają, ale jakby wprowadzić w życie wspomniane już rady na pewno by też zyskały. Polycount jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam,
AkkA Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Napisano 30 Lipiec 2007 Dzieki za komentarze. Co do głowy to macie racje troszke przeskaluje, mimo że jak dobrze zuważył Tony M. to "kask" a reszta to taki armor w stylu starcrafta (ale bez takiej przesady) i proporcji nie trzyma. Jak dla mnie to troche wąski w tali, ale nikt tego nie zauważył to chyba ok. Speculara niebędzie ;) ale spróbuje dodać troszke kontrastu, już bardziej skusze się na dodanie jeszcze jednego odcienia metalu. Jeszce raz dzięki za komentarze. pzdr.
Gość Marioza Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 daj mu speculara a zobaczsz ze zyska sporo ! nawet jakbys chcial go do utka wstawic to tam mozesz mu speca zapodac a on sopro daje sam robilem takie tesciki w utku i efkt byl duzo lepszy niz sam difek, ajsli ma to być "stilek" to tym bardziej warto go odpicowac
AkkA Napisano 31 Lipiec 2007 Autor Napisano 31 Lipiec 2007 Dobrze radzicie :) więc zrobiłem jakiegos speca Shot at 2007-07-31 przepraszam za kiepskie rendery linki do tekstur
Gość Marioza Napisano 31 Lipiec 2007 Napisano 31 Lipiec 2007 no jest torche roznica , fakt faktem ze niewielka, ale z autopsji wiem ze gdyby to wrzucic np do utka z tymi specami to w ruchu bylo by ciekawiej niz bez tych speców
ledyr Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 bardzo fajny trooper, gratuluje cierpliwości! mi by sie nie chcialo siedzieć na jego teksturą :d jak juz zrobiles speculara to az sie prosi jeszcze zebym mu dorobił jakąs normal mape :P
AkkA Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 Normal mapy do tego modelu napewno już nie zrobie (będzie w następnym), nad teksturą troche się męczyłem bo większość detali z głowy bez konceptu (niepolecam) puźniej już jakoś poszło:).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się