Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc. Korzystając z wakacji ukończyłem model który jakiś czas temu robłem.

3970 tri, dwie txt tylko diff

Komentarze mile widziane.

pzdr.

akkatrooper1oo8.jpg

Shot at 2007-07-29

akkatrooperbodylowdo5.jpg

Shot at 2007-07-29

akkatrooperheadlowae3.jpg

Shot at 2007-07-29

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dwa slowa: za duza glowa. Teraz ma proporcje dzieciaka, nie budzi grozy swoim wodoglowiem ;) Szczegolnie w perspektywie zaczyna to byc bardzo widoczne.

 

A tak bez zlosliwosci: zmniejsz lekko leb, a bedzie cacy.

Napisano
Model fajny, tekstura też, ale aż się prosi o specular :)

 

No, dokładnie!

Może spróbuj podciągnąć trochę kontrast? Tak żeby rozjaśnione krawędzie bardziej wyszły?

 

A jakbyś tak dodał jeszcze jeden odcień metalu? Coby ciekawiej wyglądał bo jak dla mnie to trochęzbyt mono.

Napisano

Bardzo ładne. Wygląda pro, ale troche też old school, bo tylko diffuse. Widać, że tekstury umiesz robić to dorzuć coś jeszcze, bo sam diffuse wygląda raczej płasko.

Napisano

z tym polycountem to bys mu jeszcez giwere zrobil i pojazd!;) nie oszczedzales siatki!reszta tak jak mowia chopoki!:) mniejsza glowa, szersza klata i robcik juz wymiata!:)

Napisano

Ciekawy Trooper, mangowaty charakterek :).

 

Z minusów to dla mnie głównie proporcje, jak np. wielkość głowy czy rozstawu oczu do wielkości dłoni czy długości palców. Tekstury mi się najbardziej podobają, ale jakby wprowadzić w życie wspomniane już rady na pewno by też zyskały. Polycount jest jak najbardziej ok.

 

Pozdrawiam,

Napisano

Dzieki za komentarze.

Co do głowy to macie racje troszke przeskaluje, mimo że jak dobrze zuważył Tony M. to "kask" a reszta to taki armor w stylu starcrafta (ale bez takiej przesady) i proporcji nie trzyma.

Jak dla mnie to troche wąski w tali, ale nikt tego nie zauważył to chyba ok.

 

Speculara niebędzie ;) ale spróbuje dodać troszke kontrastu, już bardziej skusze się na dodanie jeszcze jednego odcienia metalu.

 

Jeszce raz dzięki za komentarze.

pzdr.

Gość Marioza
Napisano

daj mu speculara a zobaczsz ze zyska sporo ! nawet jakbys chcial go do utka wstawic to tam mozesz mu speca zapodac a on sopro daje sam robilem takie tesciki w utku i efkt byl duzo lepszy niz sam difek, ajsli ma to być "stilek" to tym bardziej warto go odpicowac

Napisano

Dobrze radzicie :) więc zrobiłem jakiegos speca

 

 

trooperspec1qp7.jpg

Shot at 2007-07-31

przepraszam za kiepskie rendery

linki do tekstur

bodytexturespec3ow6.th.jpg

headwirwcpecqs2.th.jpg

Gość Marioza
Napisano

no jest torche roznica , fakt faktem ze niewielka, ale z autopsji wiem ze gdyby to wrzucic np do utka z tymi specami to w ruchu bylo by ciekawiej niz bez tych speców

Napisano

bardzo fajny trooper, gratuluje cierpliwości! mi by sie nie chcialo siedzieć na jego teksturą :d jak juz zrobiles speculara to az sie prosi jeszcze zebym mu dorobił jakąs normal mape :P

Napisano

Normal mapy do tego modelu napewno już nie zrobie (będzie w następnym), nad teksturą troche się męczyłem bo większość detali z głowy bez konceptu (niepolecam) puźniej już jakoś poszło:).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności