zacepnik Napisano 4 Sierpień 2007 Share Napisano 4 Sierpień 2007 Witam serdecznie, Po dłuższej przerwie w postowaniu chce zaprezentowac swoje najnowesze dziecko - PSP. W planach mam stowrzenie animacji transformacji tej konsoli PSP w humanoida bojowego. W głowie swita mi coś w stylu reklamówki ale co z tego wyjdzie zobaczymy wkrótce. Dzisiaj zamieszczam gotowy model PSP, który własnie ukończyłem. Nie sutrzegłem sie jednak conajmniej kilku kardynalnych błędów ale na poprawianie nie mam juz czasu gdyż deadline tuż tuż... teraz pora na tworzenie elementów dodatkoych skłądających się na robota. Updateuje posta na dniach. Będe bardzo wdzięczny za każdą Waszą pomoc. Jeśli ktoś ma dostęp do tutoriala traktujacego o rigowaniu i animacji robota bardzo proszę o link. Z jakiej wtyczki skorzystac by w miare łątwo i wygodnie poradzic sobie z animacja? BTW. niedawno zostałem ojcem :) ------------------------------------------------------------------------------ link do probnej animacji transformacji - link do ostatniej wersji animacji - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 4 Sierpień 2007 Share Napisano 4 Sierpień 2007 Co do PSP to widziałem ją tylko kilka razy ale wygląda ze to ona :D Co do rigowania to wpierw przemyśl dokładnie JAK bedzie sie konsolka rozkładała w robocika co oszczędzi Ci czasu na wszelkie próby resztę właściwie mozesz zrobić na dobrze umieszczonych Pivot pointach i linku. Tak póki co bo nie napisałeć czy robot ma pózniej skakać jeszcze czy cuś ;) Ps do BTW: no to bratuluję :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Kotwicki Napisano 4 Sierpień 2007 Share Napisano 4 Sierpień 2007 Zapowida się ciekawie -też mam w planie jakiegoś robocika zrobic- powodzenia w dalszej pracy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 4 Sierpień 2007 Share Napisano 4 Sierpień 2007 heh :P co za pomysl :P zobaczymy co z tego bedzie :) powodzenia :) ps. psp fajne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 4 Sierpień 2007 JmTm00 - zamierzałem trochę skomplikowac sobie zycie i zrobić bardziej złożoną animację. Robocik ma chodzić, skakać i pluć przez ramię smarem ^^ a tak poważnie nie ułożyłem jeszcze konretnego scenariusza jednak nie chcę ograniczyć animacji jedynie do "rozłożenia się maszyny". Sam model PSP mam już "pocięty" i szkic robota także już powstał dzięki mojemu drogiemu przyjacielowi Marcinowi za co serdecznie Mu dziękuję ;) Dołączam dwie referki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 4 Sierpień 2007 Share Napisano 4 Sierpień 2007 nie będzie łatwo;) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezz Napisano 4 Sierpień 2007 Share Napisano 4 Sierpień 2007 fajnie do tego podszedłeś ;) chodzi mi o szkic i pociętą konsolke;) osobiscie jednak unikalbym tych "mięsistych"elementow, nawiązujących do żył/mięśni/kości. w transformerach jest fajne to , ze sa kanciaste , masywne i mechaniczne. moze bardziej wzorować się na konstrukcjach typu silnik/elementy samolotów itp ? i poskladac z takiego złomu elementy , ktore nie stanowią części obudowy , czyli brakujące elementy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nextgen Napisano 5 Sierpień 2007 Share Napisano 5 Sierpień 2007 Model bardzo ładny, ale chyba zapomniałeś o głośniczkach na spodzie konsoli;) przynajmniej na moim PSP takie są. To takie szczegoły...Pomysł z animacją i konstrukcja robota jest naprawde ciekawa. Walcz dalej bo warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 5 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2007 O głośnikach nie zapomniałem a pominąłęm je gdyż nie są chyba w standardowym wyposażeniu psp. Oj walcze walcze i przyznaję, że łatwo nie jest. A wracając do pomysłu.. podsunął mi go kumpel i teraz z jego pomocą staram się zrealizować dzieło. Trzymcie kciuki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 5 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2007 Zdecydowałem się w korzstać z modyfikatora morpher przy transformacji. Przetestowalem sposob na prostych klockach i efekt wydaje sie byc zadowalajacy. Tu zamieszczam link do probnego renderingu transformacji modelu w robota porownujac ze szkicem bez watpienia polapiecie sie "co w co i jak". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 6 Sierpień 2007 mały update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2007 update głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadar_logoth Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 Pokaż siatkę 'mały' ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 8 Sierpień 2007 głowa robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 8 Sierpień 2007 Share Napisano 8 Sierpień 2007 a siatka bez MS x10 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2007 siatka psp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 10 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2007 Czy ktośmiałby pomysł jak zaanimować przepływ "płynu" rdzeniowego w rurce która okręcony jest czesc "kręgosłupa". Zrobilem ja ze spline'a z nalozonym sweepem. całość ma się skłądać jak sprężyna więc na tosie modyfikatorów dorzucilem pod sweepem FFD 2x2x2. Problem tkwi w tym aby przepływ płynu wyglądał naturalnie. Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2007 kolejny update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 12 Sierpień 2007 Share Napisano 12 Sierpień 2007 Płyn może postaraj się załatwić animowaną teksturą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2007 po tygodniu coś ruszylem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 18 Sierpień 2007 Share Napisano 18 Sierpień 2007 te rączki ma zbyt chudziutkie .. nawet piwa by nie uniosl :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2007 oooo jasna sprawa ze za chudziutkie, chociaz nie przystawialem do nich kufla to da sie przewidziec ze cos by pękło pod jego ciezarem ;) rączek keszczenie oplotłem przewodami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 18 Sierpień 2007 Share Napisano 18 Sierpień 2007 hm...Masz dwa zupełnie inne charaktery...psp sobie a robot sobie nie klei sie to zbytnio, szczególnie te zebra :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2007 Nie zgadzam się!! A niby czemu dwa różne charaktery, morfing to morfing moim zdaniem odejście od klasycznego modelu tranformera i przejście do bardziej humanoidalnego wyglądu jak nie podobające ci sie żebra jest czymś innym, nowym i świeżym, nie powiela schematów, a stara sie poprzez syntezę stworzyć coś nowego...jestem zainteresowany tym projektem i będę bacznie obserwował postępy w pracy Mamo nie musialas zakladac konta i bronic mnie przed krytyką forumowiczów ;p Dzięki, Angel_JiN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 29 Sierpień 2007 To już ostatni podglad animacji rozkładania się robota. Teraz chcę popracować nad ujęciami i pracą kamery oraz oświetleniem. Co o tym sądzicie? Może ktoś ma pomysł na oświetlenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 TerAZ to on wcale nie przypomina psp :p lepiej zrobic cos bardziej podobnego do robota a nie kosci, wogole to z psp malo mozna wyciagnac :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 29 Sierpień 2007 Ależ o to chodziło. Kto powiedział, że ma on nadal wyglądać na PSP. Spójrz na koncepty na których opierałem się przy Tworzeniu modelu. Choćrozumiem, że może Ci sie nie podobać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 29 Sierpień 2007 Share Napisano 29 Sierpień 2007 ups...do takiej transformacji nie potrzebowałeś maxa :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zacepnik Napisano 31 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2007 No i takie cos mi wyszło. Zamieszczam tu link do wsystkich przerenderowanych scen. Bez montażu. Zabiorę się za poprawienie błędów po skończeniu licencjatu czyli mam nadzieję za miesiąc. Bardzo wdzięczny będę za krytykę i Wasze pomysły co mógłbym tu jeszcze zrobić lub zrobić inaczej. Wiem ze efekt końcowy jest marny ale w końcu na tym polega nauka. Dzięki za komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaskier Napisano 31 Sierpień 2007 Share Napisano 31 Sierpień 2007 Dla mnie bomba!! Brawo zacepnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się