Napisano 30 Grudzień 200321 l Pomysł Leru wydaje się być ciekawy. Przemyśl te wolumetryczne światła. :)
Napisano 31 Grudzień 200321 l Autor UPdate: Tutaj zrobiłem drugą wersję biorąc parę uwag użytkowników forum: - jeden styl drzwi - okna w drzwiach - zapełnienie przestrzeni po prawej - zmiana podłogi Zacząłem też modelować powierzchnię za oknem + jeden z księżyców Marsa (na razie bez rewelacji, na szybko by było). Światło testowe (w ver. z oknem i tak ulegnie zmianie - pewnie polecą lampy + skylight). Już teraz wiem, że te zmiany wielu osobom się nie podobają :) Dlatego przed kontynuowaniem wolę sięgnąć po waszą radę czy: - okno z widokiem na pow. marsa psuje prace :) Istnieje też możliwość wymienienia pow. marsa na przestrzeń kosmiczną.
Napisano 31 Grudzień 200321 l Ello Po pierwsze dzięki za pomoc po drugie tamta wesja była lepsza - moim zdaniem - ale to twoja wizja... chociaż kto wie, jak dopracujesz widoczek to może też być niezła, a tak btw - to coś mi się wydaje że księżyce marsa nie są takie duże, to raczej asterolidy okrązające planetę. Pozdro i czekam na updaty Gollum
Napisano 31 Grudzień 200321 l No, no jestem pełen uznania :) Jak to mówią górale - to jest pikne panocku, ale czegoś brakuje. 1 Drzwi spox, tylko czemu teraz takie łyse, możesz zaznaczyć miejsce zamykania grubymi kątownikami. Zróżnicuj ich grubość tak żeby przybrały wizualnie na wadze 2 Wydaje mi się tylko czy prawe kratki są wkomponowane a lewe wystają?? I czy całość jest połączona pod podłogą bo po lewej widzę jaką żółtą plamkę 3 Krajobraz marsjański:)?? Spox, tylko musi nabrać głębi, bo teraz wygląda jak obrazek na ścianie lub jakby miał nie więcej jak 20 m głęgokości. W tym oknie muszą być widoczne kilometry krajobrazu - góry padołki i inne. 4 Fajnie by było jakby ten księżyc mieścił się cały w oknie wtedy by było wiadomo że to księżcyc a nie np taka futurystyczna przesłona okna. 5 Jeszcze sie przyczepię do tej wnęki z rurami po lewej, wszystko jest gites,ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że jeden kabel jest z cienki, żeby był taki sztywny. Po prostu jakoś dziwnie wisi (ale to są tylko moje fanaberie i nie musisz z tym nic robić :D) 6 Możesz jeszcze wokół okna walnąć taki nieduży extrud (próg) a na nim nity P.S Kupę solidnej roboty odwaliłeś i pracę musisz dokończyć choćby nie wiem co
Napisano 31 Grudzień 200321 l Hmm jak bedziesz online na gg to cie opieprze bo wg mnie to teraz ta praca sie niczym nieodrozna od innych tego typu i stracila klimat: -stylistyka okna juz wogole niepasuje do klimatu -jezeli juz chcesz jakas planete to juz cos takiego jak bylo w \"pitch black\" -jakies to wogole bezplciowe -stracilo sens bytu zapalone u gory swiatla -to chyba juz nieszokuje -jakies takie startrekowe sie stalo -jezeli chcesz przestrzen to najlepiej zrob jakis drugi hol do tego prostopadly -aha i bym zapomnial, niepodoba mi sie :D P.S, Jak juz tak chcesz to wg mnie styl prawej strony od lewej jest diametralnie rozny (no chyba zeby to okno bylo w stylu barokowym :) )
Napisano 31 Grudzień 200321 l Autor Jescze szybki UPdate (nie patrzeć mi tylko na jakość :P). Mówić co nie tak, co nie pasuje. Co zostało niepotrzebnie zmienione, co może jescze dodać...
Napisano 31 Grudzień 200321 l O okno juz wyglada lepiej mimo to te okna w drzwiach jakies dziwne dodaj im jeszcze na srodku takie krzwe okno i bedziesz mal twarz jakiegos skosnookiego :D
Napisano 1 Styczeń 200421 l No i ładniuchno :D tylko 1 czemu pomniejszyłeś okno?? 2 czemu zakryłeś te kable z lewej?? 3 dodaj jeszcze ciut przetłoczeń na przednich drzwiach 4 pierwsze oświetlenie było lepsze P.S Kratki już są gites :)
Napisano 1 Styczeń 200421 l Bez okna było lepiej. Podobały mi się te ślady po pazurkach na ścianie. :)
Napisano 1 Styczeń 200421 l Autor - okno zmniejszyłem bo nie pasowało do tego ciasnego pomieszczenia :) - kabli po lewej nie chowałem ? :) - drzwi jeszcze trochę się zmienią - oświetlenie (pewnie jak zwykle zacznę je od nowa - i tak aż do czasu gdy się nauczę:P) Fafex - ale już l_lewandowski miał rację. Tamte texturynie były za dobre. Ba jak teraz na nie patrzę to sądzę, że są bardzo słabe i pasują do DOOM III, a nie do sttycznej sceny :D
Napisano 1 Styczeń 200421 l Gwazdki za oknem to dobry pomysl przy czym malo pracochlonny. Zastanow sie nad tym.
Napisano 1 Styczeń 200421 l Zero nastroju, mizerny klimat... Ale to moje odczucia. Technicznie to nie skupiaj się tak na kolorze elementów tylko na shaderkach bo po nich poznajemy czy coś jest z plastiku czy metalu, kolor o tym nie świadczy. Przy czym shader w znaczeniu maxowego materiału.
Napisano 2 Styczeń 200421 l Autor Niewielki update (chociaż różnicę widać). GOTHAM zapędził mnie do roboty komentarzem :P Z klimatem będę walczył i walczył i walczył :) Shaderów się właśnie ucze i cały czas czytam help\'y, tutoriale itp. Miałem zacząć już moją drugą pracę w 3DS ale jednak nie ruszę puki tej nei skończe w st. zadowalającym. TEST RENDER OF KOZ
Napisano 2 Styczeń 200421 l Mi się podoba, ale kamerkę to bym inaczej umieścił. Tam na końcu to jakieś lustro ??
Napisano 3 Styczeń 200421 l Widzę, że scenka przechodzi kolejną metamorfoze (na lepsz of coz:)), bardzo się z tego cieszę, ale już się więcej nie odzywam, żeby nie robić niepotrzebnego zamiesznania, bo widzę że 10 userów a milion pomysłów :D
Napisano 3 Styczeń 200421 l coraz bardziej mi sie podoba....tez jestem ciekawy co to jest tam na koncu bo troche to nie jasne....
Napisano 3 Styczeń 200421 l Jak możecie nie wiecieć :D. to są tak wypolerowane grodzie, że odbijają wnętrze
Napisano 3 Styczeń 200421 l ale ta pracka sie rozwija :) masz tu kilka screenów z aliena 1, może sie przydadzą (daje jako linki żeby ci nie zaśmiecać wątku) http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_01.jpg
Napisano 3 Styczeń 200421 l a i jescze te : http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_02.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_03.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_04.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_05.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_06.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_07.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_08.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_09.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_10.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_11.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_12.jpg http://www.republika.pl/drzewoleci/alien/alien_I_13.jpg
Napisano 3 Styczeń 200421 l Nic dodać nic ująć :) ale to ciemniejsze oświetlenie jest lepsze, jak jest cimno to przyjemno :D
Napisano 3 Styczeń 200421 l Autor Orion - różnica w świetle jest taka, że pierwsze ujęcie miało WYŻSZE ustawienia jakości, dwójka już nie dlatego tak mocno jasno jest. Rendering dwójki = 2m 32sec Rendering jedynki = 6h 21min 11sec Taaaaak to ten DEMON Mental Ray :P I jego niby niepozorne ustawionka :D Ale ZŁĄMIĘ go :)
Napisano 3 Styczeń 200421 l Ale i tak jedynka jest lepsza :D A propo te grodzie na końcu to dalej grodzie czy ściana z lustrami??
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor Drzwi z pancernym szkłem. A dalej dalszy korytarz --> słabo widać poprzez niedopracowanie materiału szkła (odbicie), oświetlenie drugiego korytarza oraz zapewne perspektywę (czytać DO POPRAWY :))
Napisano 4 Styczeń 200421 l No zaje... fajnie Ci to wyszło... Ja tesh bym chciał tak umieć modelować :D pozdr
Napisano 4 Styczeń 200421 l Autor Dwa mniejsze UPdate\'y - przepraszam za fatalną jakość ale ostatnio rendering zaczął zajmować x2 więcej czasu niż samo modelowanie - czyli źle (to powoduj rozleniwienie się :P) - obrazek nr2 - TAM NIE MA VOLUMETRIC LIGHT :) po prostu 5k photonów i 50 sammples na FG robią swoje Myślę iż ten dach jest bardziej nowoczesny i lepiej współgra z reszta otoczenia. Drugi korytarz postanawima jednak wymodelować aniżeli duplikować pierwszy (zrobie tam magazyn z paroma pudłami). Oświetlenie na ścianie na obrazku pierwszym bije z halogenów jednak na razie coś słabo to wygląda. Dobra juz więcej nie będę nudził, walcie krytyką :)
Napisano 4 Styczeń 200421 l Coraz lepiej:] Walcz dalej z demonem!! PS: Bardzo fajnie wyszło to pseudo-vol light:D
Napisano 4 Styczeń 200421 l Jak dla mnie, to klimat pierwsza klasa:D Tylko te okrągłe lampy były lepsze. Miałem kiedyś takie w pokoju[lol2] Pozdro[piwo]
Napisano 4 Styczeń 200421 l Tamte lampy były lepsze....takie fajne skrzyżowanie old techu (lampy) i hi-techu (panel). Jeszcze troche i wymodelujesz cały statek, a potem tylko kamerka w ruch i bileciki po 20 zł [lol2]
Napisano 5 Styczeń 200421 l Autor UPdate - dodałem old-tech\'owy guzik do otwierania grodzi do magazynu (tak by lampy nie czuły się samotnie). Pracuję jeszcze nad jednym obiektem ale brak mi jakichkolwiek dobrych orbazków, więc wszytsko znów sie bedzie przeciagać.
Napisano 5 Styczeń 200421 l Popieram Pioniera. Klimat jest jak wino z czasem jest coraz lepsze [lol2]. Ale guziczek będzie of coz czerwony?? I kto buchnął siatkę z kratki ściekowej??
Napisano 6 Styczeń 200421 l Chyba juz wiem co mi sie w tych szybach niepodobalo :D ale ci to napisze na gg HEHEHE i juz odkrylem jak zrobiles gwiazdy, no nieladnie tak na latwizne pojsc :D czytaj gg bo niechce tutaj pisac, w zasadzie to ja niewiem czemu ja to teraz tutaj pisze ale skoro juz zaczolem to skoncze :D
Napisano 6 Styczeń 200421 l dorzucilbym tu jeszcz jakes mniejsze rurki u gory, stworza lepszy nastroj. jestem chyba za tymi podlznymi lampami, mozna np jedna stluc, czy ladnie pobrudzic.zwisajace kable- fajn, a moze zerwac jeden, albo niech wisi niepdlaczona wtyczka?, jmoze jakies interkom, czy tez nawet stare telefony wiszace na scianach do raportowaia?
Napisano 6 Styczeń 200421 l hmm ja sie obawiam ze w dobie juz dzisiejszej telekomunikacji takie wiszace telefony to juz przezytek :D a co dopiero jak zamieszkamy poza nasza atmosfera? :D
Napisano 6 Styczeń 200421 l Nieźle , nieźle ... czekam na teksturki i światło . Pozdrowienia z Olsztyna.
Napisano 6 Styczeń 200421 l Autor OOOOO a juz myślałem, że sam mieszkam w tym mieście :) saygon - telefon troche za stary :) Oto nowe update\'y - teraz uwaga info dla tych co jednak czytają :) - jako, że to statek potrzeban załoga więc trwają prace nad jej pierwszym członkiem - humanoidalnym robotem pokładowym :) (rękę można zobaczyć juz teraz :D) - postanowiłem pogodzic oba sufity, staroświeckie U-Boot\'owe światła zostały umieszczoen na ścianach drugiego segmentu - wszelkie artefakty, kwadraty, wybryki światła spowodowane bardzo niskimi ustawieniami MENTAL\"a - scena NIE POSIADA choćby jednego materiału (jak na razie) poza oszkleniem A teraz porcja KILKU obrazków :) Krytykujcie do woli. Gdyby nie wasze komentarze pracę zakończbyłbym pewnei już dawno i wyglądałaby do d... :D
Napisano 6 Styczeń 200421 l Osobiście najbardziej podchodzi mi ujęcie http://cn.stoki.net/3d/new3.jpg choć zdaję sobie sprawę że nie da się nim zaprezentować całej sceny, ale ma w sobie \"coś\" ;]
Napisano 7 Styczeń 200421 l All spox tylko te końcówki wysięgnika troszku leciwe:D, chociaż to zależy gdzie mają pracować. Co z tymi rurami na suficie bo razem z Saygonem nie możemy się ciebie doprosić[lol2]
Napisano 7 Styczeń 200421 l Autor Dodałem już jedną rurę :) Myślę gdzie jeszcze można inne dodać oby nie spsuć scenu :)
Napisano 7 Styczeń 200421 l extra !! bardzo podobaja mi sie pierwsze 3 widoki - niemal jak z Unreal T. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto