Skocz do zawartości

SCENA 3D : Science - fiction spaceship passage


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 228
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

UPdate:

 

Tutaj zrobiłem drugą wersję biorąc parę uwag użytkowników forum:

- jeden styl drzwi

- okna w drzwiach

- zapełnienie przestrzeni po prawej

- zmiana podłogi

 

Zacząłem też modelować powierzchnię za oknem + jeden z księżyców Marsa (na razie bez rewelacji, na szybko by było).

 

Światło testowe (w ver. z oknem i tak ulegnie zmianie - pewnie polecą lampy + skylight).

 

Już teraz wiem, że te zmiany wielu osobom się nie podobają :) Dlatego przed kontynuowaniem wolę sięgnąć po waszą radę czy:

- okno z widokiem na pow. marsa psuje prace :)

 

 

test.jpg

 

Istnieje też możliwość wymienienia pow. marsa na przestrzeń kosmiczną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ello

 

Po pierwsze dzięki za pomoc

 

po drugie tamta wesja była lepsza - moim zdaniem - ale to twoja wizja... chociaż kto wie, jak dopracujesz widoczek to może też być niezła, a tak btw - to coś mi się wydaje że księżyce marsa nie są takie duże, to raczej asterolidy okrązające planetę.

 

Pozdro i czekam na updaty

Gollum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no jestem pełen uznania :) Jak to mówią górale - to jest pikne panocku, ale czegoś brakuje.

1 Drzwi spox, tylko czemu teraz takie łyse, możesz zaznaczyć miejsce zamykania grubymi kątownikami.

Zróżnicuj ich grubość tak żeby przybrały wizualnie na wadze

2 Wydaje mi się tylko czy prawe kratki są wkomponowane a lewe wystają?? I czy całość jest połączona pod podłogą bo po lewej widzę jaką żółtą plamkę

3 Krajobraz marsjański:)?? Spox, tylko musi nabrać głębi, bo teraz wygląda jak obrazek na ścianie lub jakby miał nie więcej jak 20 m głęgokości. W tym oknie muszą być widoczne kilometry krajobrazu - góry padołki i inne.

4 Fajnie by było jakby ten księżyc mieścił się cały w oknie wtedy by było wiadomo że to księżcyc a nie np taka futurystyczna przesłona okna.

5 Jeszcze sie przyczepię do tej wnęki z rurami po lewej, wszystko jest gites,ale nie mogę się oprzeć wrażeniu, że jeden kabel jest z cienki, żeby był taki sztywny. Po prostu jakoś dziwnie wisi (ale to są tylko moje fanaberie i nie musisz z tym nic robić :D)

6 Możesz jeszcze wokół okna walnąć taki nieduży extrud (próg) a na nim nity

P.S Kupę solidnej roboty odwaliłeś i pracę musisz dokończyć choćby nie wiem co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jak bedziesz online na gg to cie opieprze bo wg mnie to teraz ta praca sie niczym nieodrozna od innych tego typu i stracila klimat:

-stylistyka okna juz wogole niepasuje do klimatu

-jezeli juz chcesz jakas planete to juz cos takiego jak bylo w \"pitch black\"

-jakies to wogole bezplciowe

-stracilo sens bytu zapalone u gory swiatla

-to chyba juz nieszokuje

-jakies takie startrekowe sie stalo

-jezeli chcesz przestrzen to najlepiej zrob jakis drugi hol do tego prostopadly

-aha i bym zapomnial, niepodoba mi sie :D

 

P.S, Jak juz tak chcesz to wg mnie styl prawej strony od lewej jest diametralnie rozny (no chyba zeby to okno bylo w stylu barokowym :) )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- okno zmniejszyłem bo nie pasowało do tego ciasnego pomieszczenia :)

- kabli po lewej nie chowałem ? :)

- drzwi jeszcze trochę się zmienią

- oświetlenie (pewnie jak zwykle zacznę je od nowa - i tak aż do czasu gdy się nauczę:P)

 

Fafex - ale już l_lewandowski miał rację. Tamte texturynie były za dobre. Ba jak teraz na nie patrzę to sądzę, że są bardzo słabe i pasują do DOOM III, a nie do sttycznej sceny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero nastroju, mizerny klimat... Ale to moje odczucia.

 

Technicznie to nie skupiaj się tak na kolorze elementów tylko na shaderkach bo po nich poznajemy czy coś jest z plastiku czy metalu, kolor o tym nie świadczy. Przy czym shader w znaczeniu maxowego materiału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewielki update (chociaż różnicę widać).

GOTHAM zapędził mnie do roboty komentarzem :P

Z klimatem będę walczył i walczył i walczył :)

Shaderów się właśnie ucze i cały czas czytam help\'y, tutoriale itp.

Miałem zacząć już moją drugą pracę w 3DS ale jednak nie ruszę puki tej nei skończe w st. zadowalającym.

 

 

test4.jpg TEST RENDER OF KOZ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że scenka przechodzi kolejną metamorfoze (na lepsz of coz:)), bardzo się z tego cieszę, ale już się więcej nie odzywam, żeby nie robić niepotrzebnego zamiesznania, bo widzę że 10 userów a milion pomysłów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orion - różnica w świetle jest taka, że pierwsze ujęcie miało WYŻSZE ustawienia jakości, dwójka już nie dlatego tak mocno jasno jest.

 

Rendering dwójki = 2m 32sec

Rendering jedynki = 6h 21min 11sec

 

Taaaaak to ten DEMON Mental Ray :P I jego niby niepozorne ustawionka :D Ale ZŁĄMIĘ go :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa mniejsze UPdate\'y

 

- przepraszam za fatalną jakość ale ostatnio rendering zaczął zajmować x2 więcej czasu niż samo modelowanie - czyli źle (to powoduj rozleniwienie się :P)

- obrazek nr2 - TAM NIE MA VOLUMETRIC LIGHT :) po prostu 5k photonów i 50 sammples na FG robią swoje

 

Myślę iż ten dach jest bardziej nowoczesny i lepiej współgra z reszta otoczenia. Drugi korytarz postanawima jednak wymodelować aniżeli duplikować pierwszy (zrobie tam magazyn z paroma pudłami).

Oświetlenie na ścianie na obrazku pierwszym bije z halogenów jednak na razie coś słabo to wygląda.

Dobra juz więcej nie będę nudził, walcie krytyką :)

 

 

newest.jpg

newest2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Połki

Jak dla mnie, to klimat pierwsza klasa:D Tylko te okrągłe lampy były lepsze. Miałem kiedyś takie w pokoju[lol2]

 

Pozdro[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba juz wiem co mi sie w tych szybach niepodobalo :D ale ci to napisze na gg

HEHEHE i juz odkrylem jak zrobiles gwiazdy, no nieladnie tak na latwizne pojsc :D czytaj gg bo niechce tutaj pisac, w zasadzie to ja niewiem czemu ja to teraz tutaj pisze ale skoro juz zaczolem to skoncze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzucilbym tu jeszcz jakes mniejsze rurki u gory, stworza lepszy nastroj. jestem chyba za tymi podlznymi lampami, mozna np jedna stluc, czy ladnie pobrudzic.zwisajace kable- fajn, a moze zerwac jeden, albo niech wisi niepdlaczona wtyczka?, jmoze jakies interkom, czy tez nawet stare telefony wiszace na scianach do raportowaia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OOOOO a juz myślałem, że sam mieszkam w tym mieście :)

 

saygon - telefon troche za stary :)

 

Oto nowe update\'y - teraz uwaga info dla tych co jednak czytają :)

 

- jako, że to statek potrzeban załoga więc trwają prace nad jej pierwszym członkiem - humanoidalnym robotem pokładowym :) (rękę można zobaczyć juz teraz :D)

- postanowiłem pogodzic oba sufity, staroświeckie U-Boot\'owe światła zostały umieszczoen na ścianach drugiego segmentu

- wszelkie artefakty, kwadraty, wybryki światła spowodowane bardzo niskimi ustawieniami MENTAL\"a

- scena NIE POSIADA choćby jednego materiału (jak na razie) poza oszkleniem

 

A teraz porcja KILKU obrazków :) Krytykujcie do woli.

 

Gdyby nie wasze komentarze pracę zakończbyłbym pewnei już dawno i wyglądałaby do d... :D

 

 

new.jpg

new3.jpg

new4.jpg

new5.jpg

new6.jpg

hand.jpg

hand2.jpg

new7.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności