Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Gitara Ibanez JS1000


Mr. MtS

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!!

 

Trochę opóźnienie w stosunku do ostatniego posta z Ibanezem w WIP'ie, ale tak jakoś wyszło ;).

 

Oto renderki:

 

JS1000_mix.jpg

 

 

[Krótkie info]

Wykonane za pomocą 3ds9 z Vray + photoshop.

Czas: około 1.5 tygodnia.

Rendering: 40min / "pasek" :D

 

Dziękuje wszystkim za sugestie i rady z WIPa.

 

Wszelkie komentarze bardzo mile widziane.

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

1 i 3 rendery wgniatają w ziemie shaderami i dokładnością.

 

2 jednak jest jakiś taki mdły...bez polotu. mat "pudła" ma jakby za mało subdivów miał, ujęcie dokłądnie na wprost też nie dodaje radości do odbioru. ja to tak widzę;)

 

jednak generalnie in plus

mi się podoba. ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mistrzostwo świata za render nr.1 !!

Naprawdę piękna, ale ja i tak bardziej kocham 30-letnie Stratocastery :)

Ta gitarka występuje również w wersji z lakierem Champagne (o ile dobrze pamiętam)

mógłbyś zrobić również i taką wersję, bo to naprawdę ładny kolor.

Praca super,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczaczki nawet nie źle to wyszło ale nawet jeśli traktować to jako tryptyk to może warto by się pokusić o to żeby wszystki trzy rendry tworzyły spójną kompozycję? Po za tym przy renderku całości jakoś gdzieś giną detale, a szkoda. Ale mimo wszystko jeśli nie oceniać środkowego rędra jest lepiej niż dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki za opinie!

Widze, ze jednogłośnie potępiacie środkowy render ;).

Ja bylem pewien, ze jak zrobie 3x "makro" to najpopularniejszą będzie opinia "dlaczego na zadnym nie ma calej gitary?" ;). Mi się osobiście ten środek bardzo podoba, ale ja jestem zdecydowanie nieobiektywny, więc pewnie macie racje. Robiłem mase prób (w sumie 2 dni wciskania render ;) ) i poodrzucałem te takie nijakie. Sie zastanawiam jakie ujęcie by bylo lepsze... Bo jezeli - tak jak AGmakonts podrzucił - będzie ujęcie od gryfu "w dół" to będzie zdecydowanie za dużo tła na ujęciu. No jeszcze moze popatrze co by wykombinować(z tym,że tutaj juz chyba usprawnień nie powinno się wrzucać bo to finished ;) ).

Dzięki za opinie - jak zawsze czekam na więcej, a między czasie wrzucam jeden z renderków, który odpadł podczas selekcji: (a'propos tego tryptyka to się właśnie wkopałem troche bo powinny być spójne między sobą ujęcia (teraz i tak mi się wydaje ze jest najbardziej spójne w porównaniu do prób ;) ) )

 

JS1000_110807E.jpg

 

PS: siatkę też wrzucę przy okazji ;)

 

Pozdro!

 

PS2: jak znajdę jakiś kadr ciekawy to ewentualnie po cichu podmienię pierwszy post - i nikt się nie zorientuje ;) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbyś podać jakieś ustawienia rendera i opisać studio ;] Ja ostatnio robiłem Gibsona Les Paula ;] i też ostro pojechałem z detalami ale render zawaliłem (wogole to zapraszam do tematu z moim Gibsonkiem)

 

Niezły detal ;]

 

A właśnie jak robiłeś materiał strun basowych? Ja probowałem z bumpem ale nie wyszły mi te kreseczki ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dzięki!

 

Wrzucam siatkę:

 

SiatkaJS001.jpg

i:

SiatkaJS002.jpg

 

(podpieprzyłem komuś pomysł z kolorem tła ;) )

 

DesignStudio: ustawienie świateł jest dość standardowe: dwa swiatla troszkę pod kontem od gory/boku (jedno z lewej drugie z prawej). Jedno troszke mocniejsze. Do tego jakies HDRI zeby troszkę ożywić odbicia. Głównymi źródłami światła są wlasnie 2xVrayLight'y + GI (no okolo .5 ustawione) oraz HDRI dla podbicia refleksów.

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności