Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 72
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie bomba , ja próbuję schematycznie zbudować cały samochód , a później go dopracowuję . Ale jak widzę lepsi ode mnie robią TO INACZEJ.

Napisano
  • Autor

troche się powkurwiałem, pomotałem, pokombinowałem, poukrywałem i jak narazie da się pracować (zobaczymy na jak długo)

jak dobrze pójdzie to jutro będzie przedni zderzak ale niegwarantuje bo bardzo dziwne rzeczy mi się z nim dzieją :|

Napisano
  • Autor

zderzak jeszcze w fazie produkcji (troche mu brakuje) ale pooglądać można :)

Napisano

fajnie podoba mi sie, z sentymentem wspominam mojego nissana jak robilem. Tylko ze mialem ograniczenie do 3000 poly. Ach kiecy to bylo, dobra starczy bo sie rozczule :) Wydaje mi sie ze jest spoko. Nie wiem czy ten blotnik z przodu tak ostro sie skreca.

Napisano
  • Autor

hmmm chyba zrobiłem tu zbyt ostrą krawędź :|

coś z tym pokombinuje

Napisano

Ładny - bardzo łądny modelik!!

Napisano
  • Autor

loozack: gdzie???????????? może chodzi ci o ten przy listwie??

Napisano

no tak, tylko tą strzałkę głupio narysowałem :P:) powinna być ździebko niżej :D

Napisano
  • Autor

a teraz szybkie pytanko:

kiedyś coś słyszałem o jakiejś metodzie wycinania dziurek w obiekcie po meshsmooth tak że kanty się same zaokrąglały :) (mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi)

bo przydało by mi się to do wycinania miejsc na światełka w zderzaku bo tak teraz widze że jak bym chciał je wymodelować to połowa siatki do przebudowy :(

Napisano

a nie mozna booleanem i po tem po prostu extrudować krawędzi do środka na kilka kroków?? przy editable poly to prościutko, wystarczy wybrać selekcję border, wcisnąć shift i ze 3 razy ruszyć mychą... Mało skomplikowane...

Napisano
  • Autor

no może i wezme to extrudem załatwie ale nie dzisiaj bo znowu mi sie zawiesił i już mnie kur**** na niego bierze :mad:

Napisano
  • Autor

no może i wezme to extrudem załatwie ale nie dzisiaj bo znowu mi sie zawiesił i już mnie kur**** na niego bierze :mad:

Napisano

hmmm, takie coś jest napewno przy modelowaniu NURBSami (Maya, Rhino...) i tam się to nazywa Fillet Edges, ale może w polymodelingu też jest coś podobnego :) zawsze można dać na to miejsce ze dwa razy chamfer, a potem nałożyć modyfikator Smooth, ale to już nie będzie to samo...

[piwo]

 

Napisano
  • Autor

no nie.................niedość że sie wszystko wspaniale muli to jeszcze ten niedoje**** meshsmooth.... kilka dni siedze jak idiota przed kompem i poprawiam na 100 sposobów siatke tego potrójnego wlotu w zderzaku a meshsmooth i tak wszystko spier**** po swojemu :mad: to najbardziej niedoje**** funkcja maxa z jaką miałem nieszczęście się spotkać.

kiedyś pewnie do niego wróce jak bede miał lepszy sprzęt ale narazie zrobie jakąś inną bryke moim sposobem (tak jak civica)

Napisano

no cóż, szkoda :( ale mam nadzieję, że w miarę szybko do tego projektu wrócisz :)

pozdrawiam [piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności