Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobry początek ale droga jeszcze daleka...zastanawiam sie dlaczego nie wyciąłeś znaczka forda skoro już tak namęczyłeś się z modelowaniem napisu itp...?Powodzenia:)

Napisano

swinger76: znaczek jest osobno jak kazda inna czesc tego modelu:) napis i obramowki wokol niego:)

mrkrzysiek: dzieki, ja tez mam nadzieje ze uda mi sie go skonczyc tak jak tego chce:)

 

p.s. jak ktos robi forda i potrzebuje znaczek, to moge uzyczyc swojego:) trzeba sobie pomagac:)

Napisano

witam ponownie:)

poprawilem ogolnie model tam gdzie to zauwazylem. jesli zauwazycie jakies jeszcze bledy prosilbym o ich zaznaczenie :) to przysoieszy moja prace:)

 

my.php?image=010wd9.jpg

my.php?image=009tv2.jpg

my.php?image=008vs8.jpg

 

pozdr:)

Napisano

daj lepiej screeny z programu bo na takich matowych mało co widać nie równości, ale napewno nie podoba mi sie wlot za drzwiami, tylne nadkole wydaje się że ma lekkie pofalowania powodzenia w dalszej pracy bo nie jest źle

Napisano

witam:)

dlugo nic nie wrzucalem ale teraz to nadrobie. prawie skonczylem modelowanie sa pewne bledy ale sie je poprawi jeszcze, teraz zajalem sie materialami i studiem ale cos mi nie idzie z tym jak macie rady dot. materialow i studia bo nie wiem jak zrobic. studio chcialbym zrobic poobne do tego:

http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=4156&c=1

http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=4147&c=1

http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=2713&c=1

jesli wiecie jak zrobic podobne studio i jak zrobic ladny grafitowy metalik w vray-u to pomozcie bede wdzieczny:)

 

a tu moje "wypociny" z materialem i studiwm renderowalo sie z 10 min:

016jk1.th.jpg

Napisano

Jeśli zabierasz się za studio w połowie modelowania to nie wróżę niczego dobrego tej pracy :-(

Proponuję skończyć modelowanie. I poprawić błędy, o których, jak piszesz, sam wiesz!

Nio i zdecyduj się, którym studiem chcesz się sugerować bo pokazałeś ich kilka (kilka różnych)?!

Życzę powodzenia! Pozdr.

Napisano

model jest skonczony procz wnetrza a jedyny blad jakiego sie dopatrzylem to obszar wokol przedniego migacza. ogladalem model na wszystkie sposoby i tylko to jest do poprawy a za studio i materialy zabralem sie zeby oderwac sie na chwile od modelowania.

 

017dy6.th.jpg

018wb3.th.jpg

Napisano

osiris85 bardzo przyzwoity ten model :) choć dla mnie karosa bez wnętrza, to cały czas połowa modelowaia :-P

Ale jestem w stanie zrozumieć Twoją chęć do odpoczynku :) Co do studia, to zdecydowałbym się na jeden wzór do którego chcesz dążyć - i póżniej trzeba "tylko" ustawić dobrze kamerę i powoli bawić się z ustawiaiem świateł i odbić itp.

Pozdrawiam.

Napisano

Ładnie, oczywiście wnętrze jeszcze nie dokończone?

Podłoże zrób tak żeby delikatnie odbijało przedmioty w scenie, a światła to musisz sam popróbować, tak żeby ładnie się refleksy układały na aucie.

Napisano

witam ponownie:)

wnetrze to taka prowizorka tak na szybko zrobilem cos zeby tylko bylo narazie chcialem pobawic sie materialami i studiem

 

020fl0.th.jpg

021xi7.th.jpg

studiofv4.th.jpg

 

to sa proby z materialami i studiem jesli wiecie co jest nie tak i jak popawic zeby bylo dobrze to bede wdzieczny:)

 

p.s. sorki za rozdzialke ale te czasy renderow mnie dobijaja:P

Napisano

Nie wierzę, że wrócisz do modelowania wnętrza, skoro tak korci Cię renderowanie.

Jeśli o mnie chodzi to te odbicia na podłożu darowałbym sobie - możesz je dodac w każdej chwili. Skupiłbym się na odpowiednim ułożeniu "odbić" i światłach, aby uzyskać jak najlepszy efekt.

Powodzenia!

Napisano

witam wszystkich:)

 

sorki ze tak rzadko cos wrzucam ale czasu brak. wczoraj znalazlem czas zeby pobawic sie studiem i przez caly wczorajszy dzien sie renderowaly 2 widoczki

render z przodu to okolo 4h25min a z tylu to 6h31min

 

powiedzcie co o tym myslicie.

 

p.s. czemu rendery w maksie wychodza jasniejsze a jak pozniej je otwieram w ps-ie to sa ciemniejsze??

 

final1pszs1.th.jpg

 

final2pspd4.th.jpg

Napisano

ciemniejsze w psie bo masz pewnie ustawiony inny profil kolorow

View ---> Proof Setup ---> wybierz Windows RGB ( zaznacz tez proof colors ) ( to z ps-a cs3 w 7 czy cs2 i cs powinno byc w tym samym miejscu )

Napisano

Wygląda coraz lepiej! Wrzuciłbym jednak jakiś plane od góry, albo coś co rzuci więcej światła na model - troszkę tam za ciemno jak dla mnie.

Nie wiem co za kompa masz, ale czas renderu kosmiczny jak na taką jakość i rozdziałkę! Sprawdź ustawienia, bo dość to dziwne. Materiały świateł i kół jeszcze bym pomęczył.

 

PS. A w okolicach przedniego kierunkowskazu jak krzywo było tak też zostało - lakier prawdę Ci powie :-P Nieładnie...

Napisano

witam ponownie:)

 

co do studia, dalej probuje:)

ale mam teraz problem z materialami a mianowicie biale paski wcale nie sa biale:/

mapa to biale paski na czarnym tle i uzyty unwarp uvw. mam z nim male problemy ale jakos sobie radze, i teraz nie wiem w czym tkwi problm bo na niebieskim lakierze bylo wszystko oki ale tu nie wim co jest nie tak. material lakietu znalazlem gdzies na necie.

 

032fn3.th.jpg

 

a tu jest material lakieru:

carpaintredid6.th.jpg

Napisano

...ale materiał sobie znalazłeś :-P ma taką strukturę, że nie trudno się pogubić i uzyskać żądany efekt. nie pomogę :(

ale cieszę się, że dalej pracujesz nad studiem - podejrzewam, że postęp będzie widoczny (i faktycznie ten czerwony z białymi pasami może wyglądać ciekawiej)

pozdr.

Napisano

material zrobilem tak jak juz powinien wygladac i ma naprawde ladny kolorek:) i co wazne biale pasy:)

w mapie difuse tam gdzie sie znajduja pasy zmienilem tlo z czarnego na bardzo cimny bordowy, pobawilem sie outpotem w tej mapie i efekt jest taki jakiego oczekiwalem (krwista czerwien) :)

Napisano

witam:)

dawno nic nie wrzucalem gdyz czasu brak lae postram sie to nadrobic

mecze sie wlasnie nad nowym studiem. samochod jest bez smootha i dlatego jest taki kanciaty w niektorych miejscach. jakosc obrazka tez nie jest powalajaca bo szkoda mi bylo czasu siedziec i czekac az sie wyrenderuje.

 

podloze tez bedzie inne bedzie delikatnie odbijalo samochod

 

034pf9.jpg

Napisano

mam pewne pytanie i prosilbym o pomoc. chodzi mi mianowicie o to ze jak mam np. dwie kule,ich material to chrom i chcialbym zeby w jednej sie odbijal pewien obiekt a w drugiej juz nie. jak to sie robi i czy wogole da sie cos takiego zrobic??? render w vray.

a czy ze swiatlami vray da sie tez cos takiego zrobic? zeby w jednym obiekcie sie odbijalo to swiatlo a w drugim juz nie??

Napisano

pewnie chcesz, żeby na podłożu odbijał się tylko pojazd a nie światła, he he he?!?

nie wiem jakiej wersji VRaya używasz, ale w mojej (RC5) w VRay Light w Parameters znajduje się zakładka Exclude. Tam mozna wyszukać obiekt w którym dane światło ma się nie odbijać (i nie tylko). Powodzenia!

Napisano

Też miałem z tym problem:) Wystarczy odznaczyć Affect specular w Options w ustawieniach światła. Można tez odznaczyć Affect diffuse a zostawić specular i wtedy będą tylko odbicia nie będzie swieciło. Poprawcie mnie jeżeli sie myle:)

Napisano

Homa - moja wersja vray-a to rc3 i jest tam ta zakladka ale cos chyba nie dziala tak jak powinno

w tej opcji exclude zaznaczalem wszystko i dalej nic:/

a z tymi odbiciami to zgadles, bo jak mi sie odbija w podlozy swiatlo to beznadziejnie wyglada:)

 

AGmakonts - znalazlem zakladke system ale tam jest zeby stworzyc sunlight skylight itp. jesli mozesz powiedziec gdzie dokladniej jest ta zakladka

 

FreedomFighter - tak jest cos takiego ale jak odznacze affect specular to na zadnym obiekcie sie nie odbija a mi zalezy zeby na jednym sie odbijalo a na drugim nie.

 

 

beztytuulb8.jpg

By osiris85 at 2007-11-07

Napisano

Jeśli chcesz, żeby dane światło nie odbijało się od podłoża to w opcjach TEGO światła excludujesz obiekt, który jest u Ciebie PODŁOŻEM!

Nie wiem jak prościej można to wytłumaczyć... Jeśli Twoje podłoże to Plane01, w ustawieniach światła robisz exclude Plane01 i tyle...

Napisano

Fighter - nie oświetli podłoża, a nie innych obiektów w scenie (auto oświetli ;-)), przecież nie stosujesz jednego światła w scenie?! Popróbuj troszkę ;-)

 

AGmakonts - staram się uzyskać taki sam efekt stosując ustawienia w systemie, ale jakoś nie wychodzi. Kombinuję z różnymi ustawieniami i cały czas widze VRay Lighta w odbiciach?!? Podpowiesz?

Napisano

Hamo - no właśnie o to chodzi ze nie oświetli podłoża, to miałem na myśli, tylko właśnie chodzi o to żeby oświetliło z żaby sie nie odbijało.

Napisano

dokladnie wlasnie o to mi chodzi, zeby sie nie odbijalo a oswietlalo.

tak jak w scence na gorze sa dwie kulki, na gorze vraylight i chce zeby w jedej to swiatlo sie odbijalo a w drugiej nie, a zeby wszystko bylo oswietlone

 

 

dzieki za pomoc wszystkim:)

Napisano

witam

 

samochod jest juz skonczony. renderki sa w finished 3d, jak ktos jest zainteresowany:)

nie bede juz nic przy nim poprawial poniewaz nie mam do niego juz sily zajal mi mnostwo czasu. ale mam nadzieje ze sie spodoba:) dziei waszym komentarzom wiele sie nauczylem i staralem sie osiagnac jak najlepszy efekt, dzieki za to:)

 

pozdrawiam:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności