osiris85 Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 witam wszystkich:) zaczalem sie meczyc nad nowym samochodzikiem, jest to ford gt narazie zrobione mam tyle to ze wzgledu na brak czasu gdyz pracuje narazie tyle udalo mi sie uzykac po okolo 8 h zabawy:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ce231a5a29fbd673.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bac2712190eda8ed.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8c417f1f37124134.html
blood_brother Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Jak dla mnie to model przedstawiony jest mało czytelnie (jeśli można tak mówić o obrazkach). Wydaje się być poprawnie. Czekam na więcej i lepszą prezentacją efektów pracy.
artur728 Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Witam. W modelu pewne elementy ci uciekają. Masz nie równe odstępy pomiędzy elentami. Pozdro
Swinger76 Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 dobry początek ale droga jeszcze daleka...zastanawiam sie dlaczego nie wyciąłeś znaczka forda skoro już tak namęczyłeś się z modelowaniem napisu itp...?Powodzenia:)
mrkrzysiek Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 Piękne auto sobie wybrałeś sam chcę je kiedyś zrobić jak umiejętności starczy, trzymam kciuki będę często zaglądał, powodzenia
osiris85 Napisano 24 Wrzesień 2007 Autor Napisano 24 Wrzesień 2007 swinger76: znaczek jest osobno jak kazda inna czesc tego modelu:) napis i obramowki wokol niego:) mrkrzysiek: dzieki, ja tez mam nadzieje ze uda mi sie go skonczyc tak jak tego chce:) p.s. jak ktos robi forda i potrzebuje znaczek, to moge uzyczyc swojego:) trzeba sobie pomagac:)
Thunder Napisano 24 Wrzesień 2007 Napisano 24 Wrzesień 2007 życzę powodzenia i myślę że go nie zepsujesz bo to mój ukochany wózek więc postaraj się zrób to dla mnie xD
osiris85 Napisano 26 Wrzesień 2007 Autor Napisano 26 Wrzesień 2007 kolejny up. nie mam za duzo czasu dlatego mi to wolno idzie:/ dzis troche podlubalem przy szybach, tylnej czesci i uszczelkach wokol szyb:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dad176b51cbab031.html
osiris85 Napisano 27 Wrzesień 2007 Autor Napisano 27 Wrzesień 2007 i kolejny upek:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c57dd37a7025ace.html
mrkrzysiek Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 na razie nie rób dalej tylko popraw to co masz, bo jest trochę krzywo i kilka niezgodności z oryginałem patrz na fotki a sam zauważysz
Yasutoco Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 rób powoli nie spiesz sie bo pośpiech to w więkrzości wypadków fuszerka. rób dokładnie furę bo model za łatwy nie jest!!!
hkropinski Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 troszke krzywo, siatke poprawiaj na bierzaco, czekam na kolejne up'y, pozdr
osiris85 Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 witam ponownie:) poprawilem ogolnie model tam gdzie to zauwazylem. jesli zauwazycie jakies jeszcze bledy prosilbym o ich zaznaczenie :) to przysoieszy moja prace:) pozdr:)
mrkrzysiek Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 daj lepiej screeny z programu bo na takich matowych mało co widać nie równości, ale napewno nie podoba mi sie wlot za drzwiami, tylne nadkole wydaje się że ma lekkie pofalowania powodzenia w dalszej pracy bo nie jest źle
osiris85 Napisano 3 Październik 2007 Autor Napisano 3 Październik 2007 mrkrzysiek: tu sa screeny z programu: p.s. jak zrobic zeby tu w poscie pojawialy sie obrazki a nie linki??
Yasutoco Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 za przednim nadkolem miedzy listwa, a reszta samochodu, linia połączenia nie równo i to by bylo na tyle co zauwarzyłem
osiris85 Napisano 11 Październik 2007 Autor Napisano 11 Październik 2007 witam:) dlugo nic nie wrzucalem ale teraz to nadrobie. prawie skonczylem modelowanie sa pewne bledy ale sie je poprawi jeszcze, teraz zajalem sie materialami i studiem ale cos mi nie idzie z tym jak macie rady dot. materialow i studia bo nie wiem jak zrobic. studio chcialbym zrobic poobne do tego: http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=4156&c=1 http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=4147&c=1 http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=2713&c=1 jesli wiecie jak zrobic podobne studio i jak zrobic ladny grafitowy metalik w vray-u to pomozcie bede wdzieczny:) a tu moje "wypociny" z materialem i studiwm renderowalo sie z 10 min:
Homa Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 Jeśli zabierasz się za studio w połowie modelowania to nie wróżę niczego dobrego tej pracy :-( Proponuję skończyć modelowanie. I poprawić błędy, o których, jak piszesz, sam wiesz! Nio i zdecyduj się, którym studiem chcesz się sugerować bo pokazałeś ich kilka (kilka różnych)?! Życzę powodzenia! Pozdr.
osiris85 Napisano 11 Październik 2007 Autor Napisano 11 Październik 2007 model jest skonczony procz wnetrza a jedyny blad jakiego sie dopatrzylem to obszar wokol przedniego migacza. ogladalem model na wszystkie sposoby i tylko to jest do poprawy a za studio i materialy zabralem sie zeby oderwac sie na chwile od modelowania.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 Bardzo ladnie to wyglada, linia auta jest zachowana, datal ladny. W niektorych miejscach sa malenkie bledy ale trudno je dostrzec. Przednie swiatla superowe :D Pracuj dalej!!
Homa Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 osiris85 bardzo przyzwoity ten model :) choć dla mnie karosa bez wnętrza, to cały czas połowa modelowaia :-P Ale jestem w stanie zrozumieć Twoją chęć do odpoczynku :) Co do studia, to zdecydowałbym się na jeden wzór do którego chcesz dążyć - i póżniej trzeba "tylko" ustawić dobrze kamerę i powoli bawić się z ustawiaiem świateł i odbić itp. Pozdrawiam.
osiris85 Napisano 12 Październik 2007 Autor Napisano 12 Październik 2007 co do studia to przejrzalem sobie galerie na forum i to by mi najbardziej odpowiadalo: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=41419 i jesli moze ktos powiedziec jak ustawic swiatla i jakie zrobic podloze to bylbym wdzieczny pozdrawiam wszystkich:)
Gość BigBen Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Ładnie, oczywiście wnętrze jeszcze nie dokończone? Podłoże zrób tak żeby delikatnie odbijało przedmioty w scenie, a światła to musisz sam popróbować, tak żeby ładnie się refleksy układały na aucie.
osiris85 Napisano 14 Październik 2007 Autor Napisano 14 Październik 2007 witam ponownie:) wnetrze to taka prowizorka tak na szybko zrobilem cos zeby tylko bylo narazie chcialem pobawic sie materialami i studiem to sa proby z materialami i studiem jesli wiecie co jest nie tak i jak popawic zeby bylo dobrze to bede wdzieczny:) p.s. sorki za rozdzialke ale te czasy renderow mnie dobijaja:P
osiris85 Napisano 15 Październik 2007 Autor Napisano 15 Październik 2007 zrobilem zeby podloze odbijalo przedmoity ale chyba nie o to chodzi:/ i z tymi refleksami tez nie wiem czy jest dobrze.
Homa Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Nie wierzę, że wrócisz do modelowania wnętrza, skoro tak korci Cię renderowanie. Jeśli o mnie chodzi to te odbicia na podłożu darowałbym sobie - możesz je dodac w każdej chwili. Skupiłbym się na odpowiednim ułożeniu "odbić" i światłach, aby uzyskać jak najlepszy efekt. Powodzenia!
osiris85 Napisano 22 Październik 2007 Autor Napisano 22 Październik 2007 witam wszystkich:) sorki ze tak rzadko cos wrzucam ale czasu brak. wczoraj znalazlem czas zeby pobawic sie studiem i przez caly wczorajszy dzien sie renderowaly 2 widoczki render z przodu to okolo 4h25min a z tylu to 6h31min powiedzcie co o tym myslicie. p.s. czemu rendery w maksie wychodza jasniejsze a jak pozniej je otwieram w ps-ie to sa ciemniejsze??
Thunder Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 lakier daj czerwony pasy białe i dorób jeszcze te pasy na boku materiał przednich lamp ssie
Marcin_ps Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 ciemniejsze w psie bo masz pewnie ustawiony inny profil kolorow View ---> Proof Setup ---> wybierz Windows RGB ( zaznacz tez proof colors ) ( to z ps-a cs3 w 7 czy cs2 i cs powinno byc w tym samym miejscu )
Homa Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 Wygląda coraz lepiej! Wrzuciłbym jednak jakiś plane od góry, albo coś co rzuci więcej światła na model - troszkę tam za ciemno jak dla mnie. Nie wiem co za kompa masz, ale czas renderu kosmiczny jak na taką jakość i rozdziałkę! Sprawdź ustawienia, bo dość to dziwne. Materiały świateł i kół jeszcze bym pomęczył. PS. A w okolicach przedniego kierunkowskazu jak krzywo było tak też zostało - lakier prawdę Ci powie :-P Nieładnie...
pecet Napisano 22 Październik 2007 Napisano 22 Październik 2007 cieeemno, studio niezbyt ciekawe, ten długi czas to możliwe że przez zblurowane podłoże
osiris85 Napisano 25 Październik 2007 Autor Napisano 25 Październik 2007 witam ponownie:) co do studia, dalej probuje:) ale mam teraz problem z materialami a mianowicie biale paski wcale nie sa biale:/ mapa to biale paski na czarnym tle i uzyty unwarp uvw. mam z nim male problemy ale jakos sobie radze, i teraz nie wiem w czym tkwi problm bo na niebieskim lakierze bylo wszystko oki ale tu nie wim co jest nie tak. material lakietu znalazlem gdzies na necie. a tu jest material lakieru:
Homa Napisano 25 Październik 2007 Napisano 25 Październik 2007 ...ale materiał sobie znalazłeś :-P ma taką strukturę, że nie trudno się pogubić i uzyskać żądany efekt. nie pomogę :( ale cieszę się, że dalej pracujesz nad studiem - podejrzewam, że postęp będzie widoczny (i faktycznie ten czerwony z białymi pasami może wyglądać ciekawiej) pozdr.
chudy Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 co do białych nie białych pasów to albo są minimalnie przeźroczyste albo color bleeding namieszał.
osiris85 Napisano 26 Październik 2007 Autor Napisano 26 Październik 2007 material zrobilem tak jak juz powinien wygladac i ma naprawde ladny kolorek:) i co wazne biale pasy:) w mapie difuse tam gdzie sie znajduja pasy zmienilem tlo z czarnego na bardzo cimny bordowy, pobawilem sie outpotem w tej mapie i efekt jest taki jakiego oczekiwalem (krwista czerwien) :)
osiris85 Napisano 3 Listopad 2007 Autor Napisano 3 Listopad 2007 witam:) dawno nic nie wrzucalem gdyz czasu brak lae postram sie to nadrobic mecze sie wlasnie nad nowym studiem. samochod jest bez smootha i dlatego jest taki kanciaty w niektorych miejscach. jakosc obrazka tez nie jest powalajaca bo szkoda mi bylo czasu siedziec i czekac az sie wyrenderuje. podloze tez bedzie inne bedzie delikatnie odbijalo samochod
osiris85 Napisano 7 Listopad 2007 Autor Napisano 7 Listopad 2007 mam pewne pytanie i prosilbym o pomoc. chodzi mi mianowicie o to ze jak mam np. dwie kule,ich material to chrom i chcialbym zeby w jednej sie odbijal pewien obiekt a w drugiej juz nie. jak to sie robi i czy wogole da sie cos takiego zrobic??? render w vray. a czy ze swiatlami vray da sie tez cos takiego zrobic? zeby w jednym obiekcie sie odbijalo to swiatlo a w drugim juz nie??
AGmakonts Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 w zakłace system masz ustawiania obiektów, tam możesz wybierać jak co ma sie odbijać albo w szopku
Homa Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 pewnie chcesz, żeby na podłożu odbijał się tylko pojazd a nie światła, he he he?!? nie wiem jakiej wersji VRaya używasz, ale w mojej (RC5) w VRay Light w Parameters znajduje się zakładka Exclude. Tam mozna wyszukać obiekt w którym dane światło ma się nie odbijać (i nie tylko). Powodzenia!
FF Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Też miałem z tym problem:) Wystarczy odznaczyć Affect specular w Options w ustawieniach światła. Można tez odznaczyć Affect diffuse a zostawić specular i wtedy będą tylko odbicia nie będzie swieciło. Poprawcie mnie jeżeli sie myle:)
osiris85 Napisano 7 Listopad 2007 Autor Napisano 7 Listopad 2007 Homa - moja wersja vray-a to rc3 i jest tam ta zakladka ale cos chyba nie dziala tak jak powinno w tej opcji exclude zaznaczalem wszystko i dalej nic:/ a z tymi odbiciami to zgadles, bo jak mi sie odbija w podlozy swiatlo to beznadziejnie wyglada:) AGmakonts - znalazlem zakladke system ale tam jest zeby stworzyc sunlight skylight itp. jesli mozesz powiedziec gdzie dokladniej jest ta zakladka FreedomFighter - tak jest cos takiego ale jak odznacze affect specular to na zadnym obiekcie sie nie odbija a mi zalezy zeby na jednym sie odbijalo a na drugim nie. By osiris85 at 2007-11-07
FF Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 A to nie wiem faktycznie, jak ktoś by wiedział to niech nas oświeci bo tez chciał bym wiedzieć.
Homa Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Jeśli chcesz, żeby dane światło nie odbijało się od podłoża to w opcjach TEGO światła excludujesz obiekt, który jest u Ciebie PODŁOŻEM! Nie wiem jak prościej można to wytłumaczyć... Jeśli Twoje podłoże to Plane01, w ustawieniach światła robisz exclude Plane01 i tyle...
FF Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Homa, ale wtedy go przecież wcale nie oświetli a nie o to chyba chodzi.
Homa Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Fighter - nie oświetli podłoża, a nie innych obiektów w scenie (auto oświetli ;-)), przecież nie stosujesz jednego światła w scenie?! Popróbuj troszkę ;-) AGmakonts - staram się uzyskać taki sam efekt stosując ustawienia w systemie, ale jakoś nie wychodzi. Kombinuję z różnymi ustawieniami i cały czas widze VRay Lighta w odbiciach?!? Podpowiesz?
FF Napisano 7 Listopad 2007 Napisano 7 Listopad 2007 Hamo - no właśnie o to chodzi ze nie oświetli podłoża, to miałem na myśli, tylko właśnie chodzi o to żeby oświetliło z żaby sie nie odbijało.
osiris85 Napisano 8 Listopad 2007 Autor Napisano 8 Listopad 2007 dokladnie wlasnie o to mi chodzi, zeby sie nie odbijalo a oswietlalo. tak jak w scence na gorze sa dwie kulki, na gorze vraylight i chce zeby w jedej to swiatlo sie odbijalo a w drugiej nie, a zeby wszystko bylo oswietlone dzieki za pomoc wszystkim:)
osiris85 Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 witam samochod jest juz skonczony. renderki sa w finished 3d, jak ktos jest zainteresowany:) nie bede juz nic przy nim poprawial poniewaz nie mam do niego juz sily zajal mi mnostwo czasu. ale mam nadzieje ze sie spodoba:) dziei waszym komentarzom wiele sie nauczylem i staralem sie osiagnac jak najlepszy efekt, dzieki za to:) pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się