Napisano 24 Wrzesień 200717 l witam wszystkich:) zaczalem sie meczyc nad nowym samochodzikiem, jest to ford gt narazie zrobione mam tyle to ze wzgledu na brak czasu gdyz pracuje narazie tyle udalo mi sie uzykac po okolo 8 h zabawy:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ce231a5a29fbd673.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bac2712190eda8ed.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8c417f1f37124134.html
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Jak dla mnie to model przedstawiony jest mało czytelnie (jeśli można tak mówić o obrazkach). Wydaje się być poprawnie. Czekam na więcej i lepszą prezentacją efektów pracy.
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Witam. W modelu pewne elementy ci uciekają. Masz nie równe odstępy pomiędzy elentami. Pozdro
Napisano 24 Wrzesień 200717 l dobry początek ale droga jeszcze daleka...zastanawiam sie dlaczego nie wyciąłeś znaczka forda skoro już tak namęczyłeś się z modelowaniem napisu itp...?Powodzenia:)
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Piękne auto sobie wybrałeś sam chcę je kiedyś zrobić jak umiejętności starczy, trzymam kciuki będę często zaglądał, powodzenia
Napisano 24 Wrzesień 200717 l Autor swinger76: znaczek jest osobno jak kazda inna czesc tego modelu:) napis i obramowki wokol niego:) mrkrzysiek: dzieki, ja tez mam nadzieje ze uda mi sie go skonczyc tak jak tego chce:) p.s. jak ktos robi forda i potrzebuje znaczek, to moge uzyczyc swojego:) trzeba sobie pomagac:)
Napisano 24 Wrzesień 200717 l życzę powodzenia i myślę że go nie zepsujesz bo to mój ukochany wózek więc postaraj się zrób to dla mnie xD
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Autor kolejny up. nie mam za duzo czasu dlatego mi to wolno idzie:/ dzis troche podlubalem przy szybach, tylnej czesci i uszczelkach wokol szyb:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dad176b51cbab031.html
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Autor i kolejny upek:) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0c57dd37a7025ace.html
Napisano 27 Wrzesień 200717 l na razie nie rób dalej tylko popraw to co masz, bo jest trochę krzywo i kilka niezgodności z oryginałem patrz na fotki a sam zauważysz
Napisano 29 Wrzesień 200717 l rób powoli nie spiesz sie bo pośpiech to w więkrzości wypadków fuszerka. rób dokładnie furę bo model za łatwy nie jest!!!
Napisano 29 Wrzesień 200717 l troszke krzywo, siatke poprawiaj na bierzaco, czekam na kolejne up'y, pozdr
Napisano 2 Październik 200717 l Autor witam ponownie:) poprawilem ogolnie model tam gdzie to zauwazylem. jesli zauwazycie jakies jeszcze bledy prosilbym o ich zaznaczenie :) to przysoieszy moja prace:) pozdr:)
Napisano 2 Październik 200717 l daj lepiej screeny z programu bo na takich matowych mało co widać nie równości, ale napewno nie podoba mi sie wlot za drzwiami, tylne nadkole wydaje się że ma lekkie pofalowania powodzenia w dalszej pracy bo nie jest źle
Napisano 3 Październik 200717 l Autor mrkrzysiek: tu sa screeny z programu: p.s. jak zrobic zeby tu w poscie pojawialy sie obrazki a nie linki??
Napisano 7 Październik 200717 l za przednim nadkolem miedzy listwa, a reszta samochodu, linia połączenia nie równo i to by bylo na tyle co zauwarzyłem
Napisano 11 Październik 200717 l Autor witam:) dlugo nic nie wrzucalem ale teraz to nadrobie. prawie skonczylem modelowanie sa pewne bledy ale sie je poprawi jeszcze, teraz zajalem sie materialami i studiem ale cos mi nie idzie z tym jak macie rady dot. materialow i studia bo nie wiem jak zrobic. studio chcialbym zrobic poobne do tego: http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=4156&c=1 http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=4147&c=1 http://www.3dm3.com/portfolio/showimage.php?i=2713&c=1 jesli wiecie jak zrobic podobne studio i jak zrobic ladny grafitowy metalik w vray-u to pomozcie bede wdzieczny:) a tu moje "wypociny" z materialem i studiwm renderowalo sie z 10 min:
Napisano 11 Październik 200717 l Jeśli zabierasz się za studio w połowie modelowania to nie wróżę niczego dobrego tej pracy :-( Proponuję skończyć modelowanie. I poprawić błędy, o których, jak piszesz, sam wiesz! Nio i zdecyduj się, którym studiem chcesz się sugerować bo pokazałeś ich kilka (kilka różnych)?! Życzę powodzenia! Pozdr.
Napisano 11 Październik 200717 l Autor model jest skonczony procz wnetrza a jedyny blad jakiego sie dopatrzylem to obszar wokol przedniego migacza. ogladalem model na wszystkie sposoby i tylko to jest do poprawy a za studio i materialy zabralem sie zeby oderwac sie na chwile od modelowania.
Napisano 11 Październik 200717 l Bardzo ladnie to wyglada, linia auta jest zachowana, datal ladny. W niektorych miejscach sa malenkie bledy ale trudno je dostrzec. Przednie swiatla superowe :D Pracuj dalej!!
Napisano 12 Październik 200717 l osiris85 bardzo przyzwoity ten model :) choć dla mnie karosa bez wnętrza, to cały czas połowa modelowaia :-P Ale jestem w stanie zrozumieć Twoją chęć do odpoczynku :) Co do studia, to zdecydowałbym się na jeden wzór do którego chcesz dążyć - i póżniej trzeba "tylko" ustawić dobrze kamerę i powoli bawić się z ustawiaiem świateł i odbić itp. Pozdrawiam.
Napisano 12 Październik 200717 l Autor co do studia to przejrzalem sobie galerie na forum i to by mi najbardziej odpowiadalo: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=41419 i jesli moze ktos powiedziec jak ustawic swiatla i jakie zrobic podloze to bylbym wdzieczny pozdrawiam wszystkich:)
Napisano 14 Październik 200717 l Ładnie, oczywiście wnętrze jeszcze nie dokończone? Podłoże zrób tak żeby delikatnie odbijało przedmioty w scenie, a światła to musisz sam popróbować, tak żeby ładnie się refleksy układały na aucie.
Napisano 14 Październik 200717 l Autor witam ponownie:) wnetrze to taka prowizorka tak na szybko zrobilem cos zeby tylko bylo narazie chcialem pobawic sie materialami i studiem to sa proby z materialami i studiem jesli wiecie co jest nie tak i jak popawic zeby bylo dobrze to bede wdzieczny:) p.s. sorki za rozdzialke ale te czasy renderow mnie dobijaja:P
Napisano 15 Październik 200717 l Autor zrobilem zeby podloze odbijalo przedmoity ale chyba nie o to chodzi:/ i z tymi refleksami tez nie wiem czy jest dobrze.
Napisano 15 Październik 200717 l Nie wierzę, że wrócisz do modelowania wnętrza, skoro tak korci Cię renderowanie. Jeśli o mnie chodzi to te odbicia na podłożu darowałbym sobie - możesz je dodac w każdej chwili. Skupiłbym się na odpowiednim ułożeniu "odbić" i światłach, aby uzyskać jak najlepszy efekt. Powodzenia!
Napisano 22 Październik 200717 l Autor witam wszystkich:) sorki ze tak rzadko cos wrzucam ale czasu brak. wczoraj znalazlem czas zeby pobawic sie studiem i przez caly wczorajszy dzien sie renderowaly 2 widoczki render z przodu to okolo 4h25min a z tylu to 6h31min powiedzcie co o tym myslicie. p.s. czemu rendery w maksie wychodza jasniejsze a jak pozniej je otwieram w ps-ie to sa ciemniejsze??
Napisano 22 Październik 200717 l lakier daj czerwony pasy białe i dorób jeszcze te pasy na boku materiał przednich lamp ssie
Napisano 22 Październik 200717 l ciemniejsze w psie bo masz pewnie ustawiony inny profil kolorow View ---> Proof Setup ---> wybierz Windows RGB ( zaznacz tez proof colors ) ( to z ps-a cs3 w 7 czy cs2 i cs powinno byc w tym samym miejscu )
Napisano 22 Październik 200717 l Wygląda coraz lepiej! Wrzuciłbym jednak jakiś plane od góry, albo coś co rzuci więcej światła na model - troszkę tam za ciemno jak dla mnie. Nie wiem co za kompa masz, ale czas renderu kosmiczny jak na taką jakość i rozdziałkę! Sprawdź ustawienia, bo dość to dziwne. Materiały świateł i kół jeszcze bym pomęczył. PS. A w okolicach przedniego kierunkowskazu jak krzywo było tak też zostało - lakier prawdę Ci powie :-P Nieładnie...
Napisano 22 Październik 200717 l cieeemno, studio niezbyt ciekawe, ten długi czas to możliwe że przez zblurowane podłoże
Napisano 25 Październik 200717 l Autor witam ponownie:) co do studia, dalej probuje:) ale mam teraz problem z materialami a mianowicie biale paski wcale nie sa biale:/ mapa to biale paski na czarnym tle i uzyty unwarp uvw. mam z nim male problemy ale jakos sobie radze, i teraz nie wiem w czym tkwi problm bo na niebieskim lakierze bylo wszystko oki ale tu nie wim co jest nie tak. material lakietu znalazlem gdzies na necie. a tu jest material lakieru:
Napisano 25 Październik 200717 l ...ale materiał sobie znalazłeś :-P ma taką strukturę, że nie trudno się pogubić i uzyskać żądany efekt. nie pomogę :( ale cieszę się, że dalej pracujesz nad studiem - podejrzewam, że postęp będzie widoczny (i faktycznie ten czerwony z białymi pasami może wyglądać ciekawiej) pozdr.
Napisano 26 Październik 200717 l co do białych nie białych pasów to albo są minimalnie przeźroczyste albo color bleeding namieszał.
Napisano 26 Październik 200717 l Autor material zrobilem tak jak juz powinien wygladac i ma naprawde ladny kolorek:) i co wazne biale pasy:) w mapie difuse tam gdzie sie znajduja pasy zmienilem tlo z czarnego na bardzo cimny bordowy, pobawilem sie outpotem w tej mapie i efekt jest taki jakiego oczekiwalem (krwista czerwien) :)
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor witam:) dawno nic nie wrzucalem gdyz czasu brak lae postram sie to nadrobic mecze sie wlasnie nad nowym studiem. samochod jest bez smootha i dlatego jest taki kanciaty w niektorych miejscach. jakosc obrazka tez nie jest powalajaca bo szkoda mi bylo czasu siedziec i czekac az sie wyrenderuje. podloze tez bedzie inne bedzie delikatnie odbijalo samochod
Napisano 7 Listopad 200717 l Autor mam pewne pytanie i prosilbym o pomoc. chodzi mi mianowicie o to ze jak mam np. dwie kule,ich material to chrom i chcialbym zeby w jednej sie odbijal pewien obiekt a w drugiej juz nie. jak to sie robi i czy wogole da sie cos takiego zrobic??? render w vray. a czy ze swiatlami vray da sie tez cos takiego zrobic? zeby w jednym obiekcie sie odbijalo to swiatlo a w drugim juz nie??
Napisano 7 Listopad 200717 l w zakłace system masz ustawiania obiektów, tam możesz wybierać jak co ma sie odbijać albo w szopku
Napisano 7 Listopad 200717 l pewnie chcesz, żeby na podłożu odbijał się tylko pojazd a nie światła, he he he?!? nie wiem jakiej wersji VRaya używasz, ale w mojej (RC5) w VRay Light w Parameters znajduje się zakładka Exclude. Tam mozna wyszukać obiekt w którym dane światło ma się nie odbijać (i nie tylko). Powodzenia!
Napisano 7 Listopad 200717 l Też miałem z tym problem:) Wystarczy odznaczyć Affect specular w Options w ustawieniach światła. Można tez odznaczyć Affect diffuse a zostawić specular i wtedy będą tylko odbicia nie będzie swieciło. Poprawcie mnie jeżeli sie myle:)
Napisano 7 Listopad 200717 l Autor Homa - moja wersja vray-a to rc3 i jest tam ta zakladka ale cos chyba nie dziala tak jak powinno w tej opcji exclude zaznaczalem wszystko i dalej nic:/ a z tymi odbiciami to zgadles, bo jak mi sie odbija w podlozy swiatlo to beznadziejnie wyglada:) AGmakonts - znalazlem zakladke system ale tam jest zeby stworzyc sunlight skylight itp. jesli mozesz powiedziec gdzie dokladniej jest ta zakladka FreedomFighter - tak jest cos takiego ale jak odznacze affect specular to na zadnym obiekcie sie nie odbija a mi zalezy zeby na jednym sie odbijalo a na drugim nie. By osiris85 at 2007-11-07
Napisano 7 Listopad 200717 l A to nie wiem faktycznie, jak ktoś by wiedział to niech nas oświeci bo tez chciał bym wiedzieć.
Napisano 7 Listopad 200717 l Jeśli chcesz, żeby dane światło nie odbijało się od podłoża to w opcjach TEGO światła excludujesz obiekt, który jest u Ciebie PODŁOŻEM! Nie wiem jak prościej można to wytłumaczyć... Jeśli Twoje podłoże to Plane01, w ustawieniach światła robisz exclude Plane01 i tyle...
Napisano 7 Listopad 200717 l Fighter - nie oświetli podłoża, a nie innych obiektów w scenie (auto oświetli ;-)), przecież nie stosujesz jednego światła w scenie?! Popróbuj troszkę ;-) AGmakonts - staram się uzyskać taki sam efekt stosując ustawienia w systemie, ale jakoś nie wychodzi. Kombinuję z różnymi ustawieniami i cały czas widze VRay Lighta w odbiciach?!? Podpowiesz?
Napisano 7 Listopad 200717 l Hamo - no właśnie o to chodzi ze nie oświetli podłoża, to miałem na myśli, tylko właśnie chodzi o to żeby oświetliło z żaby sie nie odbijało.
Napisano 8 Listopad 200717 l Autor dokladnie wlasnie o to mi chodzi, zeby sie nie odbijalo a oswietlalo. tak jak w scence na gorze sa dwie kulki, na gorze vraylight i chce zeby w jedej to swiatlo sie odbijalo a w drugiej nie, a zeby wszystko bylo oswietlone dzieki za pomoc wszystkim:)
Napisano 11 Listopad 200717 l Autor witam samochod jest juz skonczony. renderki sa w finished 3d, jak ktos jest zainteresowany:) nie bede juz nic przy nim poprawial poniewaz nie mam do niego juz sily zajal mi mnostwo czasu. ale mam nadzieje ze sie spodoba:) dziei waszym komentarzom wiele sie nauczylem i staralem sie osiagnac jak najlepszy efekt, dzieki za to:) pozdrawiam:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto