bloomoon Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Ten dziadek wciaz jest troche (sporo) za mlody dodaj mu troche lat - sama tekstura przy tym wygladzie nie zalatwi wszystkiego... Zmniejsz usta!! troche go przygarb, zmarszczek dodaj itp...
PiotrM Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 KONKRETAS nie bende sie wypowiadal co jest źle bo jest dobrze:)
kozioo Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 Moze to głupio zabrzmi, ale jak na 80-letniego dziadka to ma w sobie za duzo życia. Ale \"życie\" prawdopodobnie wyciągniesz z niego odpowiednią pozą. Mam taką nadzieję;) Koszula mi sie podoba. MareG - bardzo fajne fotki.
rdo Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 wygląda naturalnie, fajnie, ciekawie, tyle że żeczywiście nie na 80...dałbym mu najwyżej 60
kulexy Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 fajne, ale zeby staro wygladal zrob mu nos jak banka i troche skury zeby mu na brodzie wisialo :P
Loozack Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 albo niech trzyma w ręku tabliczkę z napisem \"Mam 80 lat\", wiesz... żeby nie było niedomówień ;) [piwo]
Batou Napisano 12 Marzec 2004 Autor Napisano 12 Marzec 2004 Dziadek ma mieć 80 lat i koniec. Co najwyżej 70 kilka. Takie jest założenie. Nie będzie żadnej brody, ani tym bardziej tabliczki z napisem 80lat. Nosa jak bańki też nie będzie. Pracuję nad modelem, poprawiam go, jednak nie sądzę abym dorabiał w 3d zmarszki. Jutro zrobię trochę ubrania, oraz postaram się zacząć robić teksturę twarzy. Może jakiś update w weekend wrzucę. ps. Samochód jest w pełni 3d. Jest to maluch w wersji super low poly, który bez problemu zmieści się w oknie :P.
kulexy Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 heh, ten samochod bardzoioej przypomina mi Zastawe niz malucha :P
Erni Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 Batou ma racje,po co mu zmarszczki skoro twarz z wiekszej odleglosci i tak nie bedzie dobrze widoczna, wystarczy zgarbiona sylwetka i kosturek w reku. I basta.
Batou Napisano 13 Marzec 2004 Autor Napisano 13 Marzec 2004 Efekt dzisiejszej pracy : wczesna wersje materiału twarzy dziadka :). Bump się trochę nie udał, będę go poprawiał. Tekstura diffuse również wymaga poprawek.
kozioo Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 Troszke za rózowiutki chyba. Ale poza tym to siuper. Tylko ta koszula - to jest chyba prepreprealpha ;)
Batou Napisano 13 Marzec 2004 Autor Napisano 13 Marzec 2004 Oczywiście. Teksturę koszuli robiłem 2min, tak że nie jest ona zbyt dopracowana :].
Bzyku Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 jak na 70 to dobrze sie trzyma :). Ale tak pozatym to swietna robota tylko koszula jest za gladka.
Toudajew Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 SUPER!! [piwo] Teraz model wyglada na dziasziusia!! Bardzo mi sie podoba :D
rdo Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 Originally posted by Bzyku jak na 70 to dobrze sie trzyma :). Ale tak pozatym to swietna robota tylko koszula jest za gladka. on nie ma 70 a 80
MareG Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 mnie tam wciaz przypomina troche starszego Stevena Seagala ;) ładnie ładnie!
Cpt.Obvious Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 Całosc zapowida się świetnie :) Pracuj, pracuj , mam nadzieje ze efekt końcowy bedzie wyniszczający jak twój mustang ;)
Ops Napisano 13 Marzec 2004 Napisano 13 Marzec 2004 Najs! Nie wiem dlaczego dziadzia kojarzy mi sie z babusia z animatrixa:)
bawarski iluminata Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 - czy mi sie zdaje czy nie mapowales uszu? - popraw koszule - podbrudz ja na brzegach - kołnierzyk jak sie lamie widac ze brakuje mu poly - jak dla mnie bialka sa za malo widoczne (moze to sprawa oswietlenia, ale giną) przez co twarz co nieco traci. - linie koszuli i linie kolnierzyka dziwnie(jest ciaglosc - pewie mapowales to razem a zauwaz ze kolnierzyk sie troche inaczej szyje) sie pokrywają- mapowanie. - na kamienicy widac nalzpny noise, moze to zludzenie, ale nie sprawia wrazenia zbyt relistycznego kolorku/brudu. to byloby chyba na tyle życze powodzenia w dalszym modelowaniu.
kulexy Napisano 14 Marzec 2004 Napisano 14 Marzec 2004 nieno... swietnie... Bardz0 fajni3 wyglada... Dobra textura, a model tez niczego sobie...
Batou Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 Korzystając z wolnego dnia ( ;) ) zrobiłem dziadkowi spodnie, buty i pasek. Nad materiałami ubrania się jeszcze nie bawiłem także na razie proszę na nie zwracać uwagi. Koszula jest zrobiona do połowy z prostego powodu: dziadek będzie ubrany w kurtkę, bądź płaszcz. Obie połówki spodni są na razie identyczne, ale to się niedługo zmieni. Jak macie jakieś uwagi odnośnie ułożenia materiału, proporcji itp. to piszcie. Bardzo by mi się takie komentarze przydały. Robię ubranko w 3d pierwszy raz w życiu.
Gotham Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Hmmm, mając w pamięci poprzedni wip wszystko będzie powolutku pucowane więc, bardzo, bardzo ciekawie się zapowiada.
javor Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 mi się wydaje że fałdy na ubraniach powinne być bardziej wyraźne a szczególnie koszula jest zbyt płaska. no i jeszcze mi się te buty jakieś takie zbyt wąskie wydają :|
Toudajew Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 koszula jest troche plaska :D gdzie sa rece??
empik Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 [lol2] hahaha dobre chaslo kiesiaca \"o kurde zapomnialem zrobic rak\" a tak ogulnie to fajny dziadzio:]
protzent Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 hmmm wydaje mi sie ze powinienes pomiac troche ta koszule, nie tyle zeby z dziadtak zrobic niechluja ale zeby dodac troche ze tak powiem dramatyzmu do ssceny, niewiem czy dziadek bedzie ogladany z bliska ale widzac bo jakosci wartalo by wiec wyrwij mu moze jeden guzik i troche podniszcz ta koszule :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się