Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 133
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten dziadek wciaz jest troche (sporo) za mlody dodaj mu troche lat - sama tekstura przy tym wygladzie nie zalatwi wszystkiego... Zmniejsz usta!! troche go przygarb, zmarszczek dodaj itp...

Napisano

Moze to głupio zabrzmi, ale jak na 80-letniego dziadka to ma w sobie za duzo życia. Ale \"życie\" prawdopodobnie wyciągniesz z niego odpowiednią pozą. Mam taką nadzieję;)

Koszula mi sie podoba.

MareG - bardzo fajne fotki.

Napisano

Dziadek ma mieć 80 lat i koniec. Co najwyżej 70 kilka. Takie jest założenie. Nie będzie żadnej brody, ani tym bardziej tabliczki z napisem 80lat. Nosa jak bańki też nie będzie. Pracuję nad modelem, poprawiam go, jednak nie sądzę abym dorabiał w 3d zmarszki. Jutro zrobię trochę ubrania, oraz postaram się zacząć robić teksturę twarzy. Może jakiś update w weekend wrzucę.

 

ps. Samochód jest w pełni 3d. Jest to maluch w wersji super low poly, który bez problemu zmieści się w oknie :P.

 

Napisano

Batou ma racje,po co mu zmarszczki skoro twarz z wiekszej odleglosci i tak nie bedzie dobrze widoczna, wystarczy zgarbiona sylwetka i kosturek w reku. I basta.

Napisano

Efekt dzisiejszej pracy : wczesna wersje materiału twarzy dziadka :). Bump się trochę nie udał, będę go poprawiał. Tekstura diffuse również wymaga poprawek.

 

58508_0.jpg

 

58508_1.jpg

Napisano
Originally posted by Bzyku

jak na 70 to dobrze sie trzyma :).

Ale tak pozatym to swietna robota tylko koszula jest za gladka.

on nie ma 70 a 80
Napisano

- czy mi sie zdaje czy nie mapowales uszu?

- popraw koszule - podbrudz ja na brzegach

- kołnierzyk jak sie lamie widac ze brakuje mu poly

- jak dla mnie bialka sa za malo widoczne (moze to sprawa oswietlenia, ale giną) przez co twarz co nieco traci.

- linie koszuli i linie kolnierzyka dziwnie(jest ciaglosc - pewie mapowales to razem a zauwaz ze kolnierzyk sie troche inaczej szyje) sie pokrywają- mapowanie.

- na kamienicy widac nalzpny noise, moze to zludzenie, ale nie sprawia wrazenia zbyt relistycznego kolorku/brudu.

to byloby chyba na tyle życze powodzenia w dalszym modelowaniu.

Napisano

Korzystając z wolnego dnia ( ;) ) zrobiłem dziadkowi spodnie, buty i pasek. Nad materiałami ubrania się jeszcze nie bawiłem także na razie proszę na nie zwracać uwagi. Koszula jest zrobiona do połowy z prostego powodu: dziadek będzie ubrany w kurtkę, bądź płaszcz. Obie połówki spodni są na razie identyczne, ale to się niedługo zmieni.

Jak macie jakieś uwagi odnośnie ułożenia materiału, proporcji itp. to piszcie. Bardzo by mi się takie komentarze przydały. Robię ubranko w 3d pierwszy raz w życiu.

Napisano

mi się wydaje że fałdy na ubraniach powinne być bardziej wyraźne a szczególnie koszula jest zbyt płaska.

no i jeszcze mi się te buty jakieś takie zbyt wąskie wydają :|

Napisano

hmmm

 

wydaje mi sie ze powinienes pomiac troche ta koszule, nie tyle zeby z dziadtak zrobic niechluja ale zeby dodac troche ze tak powiem dramatyzmu do ssceny, niewiem czy dziadek bedzie ogladany z bliska ale widzac bo jakosci wartalo by wiec wyrwij mu moze jeden guzik i troche podniszcz ta koszule :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności