Napisano 30 Wrzesień 200717 l no wlasnie - w przerwach syrenkowych tak jakos mnie wzielo zeby zrobic cos z otoczenia (bo latwo o 'bluprinty' :) no i padlo na moje katerpilary - docelowo to maja byc buty do jakiejs postaci (juz mniej wiecej wiem jakiej :) - ale na razie mam zamiar je skonczyc takie jakie sa na razie celuje w hp coby potem w maxie wypalic normala - zobaczymy jak poojdzie zostalo jeszcze sporo - cala podeszwa, sznurowki z klamerkami (?), troche szycia no i troche innego smiecia :) jak na razie to jakies 4 godziny pracy - ale sobie za wczesnie z symetri zrezygnowalem i modeluje w sumie obie strony osobno - no nic - nauczka na przyszlosc :) pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200717 l LOL Spodziewałem się takiego Caterpillara :P http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=caterpillar&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi Fajne bootki ;) pozoppooa ;)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Dziwnie dysponujesz polygonami - strasznie niezoptymalizowana siatka.. jak dla mnie to taki mix LP z MedPoly :P
Napisano 30 Wrzesień 200717 l No ja też spodziewałem się czegoś troszkę innego :) W każdym razie z chęcią pokibicuję.
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Autor hehhe - empeck - ze co - w moim ogrodku za domem trzymam osiemnasto-tonowa koparka?? (a ogrodek mam jakies 10 krokow na 15 :) mati - wyjasnij?? - to najprawdopobniej bedzie hp z ktorego wypale normala - na razie calosc ma jakies niecale 4k triangli (ale z drugiej strony nie chce isc w takie zupelne hp bo jednak ja raczej mysle lp :) kuba - no wlasnie dzieki panowie posadad
Napisano 30 Wrzesień 200717 l chodziło mi o te metalowe elementy na sznurówki - były zbyt szczegółowe, ale jeśli to jest pod normala to jak najbardziej tak :)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Mi sie podobac - nawet bardzo :) co do poligonow hmmm jakbys robil gre na podstawie filmu "kochanie zmniejszylem dzieciaki" to bucik spoko :) ale jak nie to tylke te metalowe elementy troche przeginaja pozdro
Napisano 30 Wrzesień 200717 l hah, to już będzie... 2 czy 3 para butów u nas w gejm arcie? :) spoko jest ale jak pisza ludziska, te metalowe cusie przeginają z polygonkami :D but jeden już ma koło 4ktriangli, liczmy że skończysz na 5, to na drugi but mamy 10k, 10k tri na same buty, bożeszTymój to ile na całą postać?:D
Napisano 30 Wrzesień 200717 l na razie celuje w hp coby potem w maxie wypalic normala Czy Wy wszyscy byliście na zlocie? :D Przecież ftorek zaznaczył, że robi hp :)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Autor mati - no to ma byc do hp wiec sie zobaczy jak to bedzie wygladac w lp :) bro, nielot - dzkienks chlopaki :) ognisty - trza przelamywac bariery :) (nawiasem: juz ma prawie 7k :) kuba - medal za spostrzegawczosc :) no i updad :) zostal mi jeszcze wibram na podeszwie, jezyk i sznurki, troche wnetrza i bedzie model gotowy :) pozopda
Napisano 1 Październik 200717 l Autor przymiarka do szwow - ma ktos pomysl jak to w maxie zrobic jakos w miare szybciutko?? pozoa
Napisano 2 Październik 200717 l Hmm niby tak ale nie mam maxa pod reka a w majce troche inaczej workflow do tego wyglada. Jezeli szwy sa tam gdzie masz poli najlepiej skopowac te poli, przeciac je cutem albo slicem tak aby byly cienkie. Dac jeden podzial aby szedl przez srodek i zrobic go wyzej niz inne stworzy to iluzje ze jest okragle. Nastepnie zrobic podzialy w poprzek i poprzesuwac je jak fale wtedy jedne beda nad powierzchnia inne pod powierzchnia buta przez co zrobi sie taki pseudo szew. Sadze ze efekt bedzie bardzo zblizony jak nie taki sam.
Napisano 2 Październik 200717 l Autor porach - dziekowa - problem ze u mnie szwy ida w 3d a nie po plaskim (w sensie: obracaja sie w kazda strone i moze byc problem z przesunieciem ich 'do goory' tak zeby kazdy kawalek wystawal tak samo - aczkolwiek sobie mysle ze mozna by to jakosc zadzialac offsetem jakims :) no nic pokombinuje - dzieki za idee :) bo na razie to mam je tak zrobione ze narysowalem sobie splina dokladnie po vertexach buta, zrobilem maly torus i puscilem go zeby sie powtarzal wzdluz ww. splina - problem jest taki ze mam nad tym slaba kontrole i mniejscami (a nawet w sporej ich ilosci trzeba to recznie tweakowac...) no nic - dzieki raz jeszcze :) c ya
Napisano 2 Październik 200717 l Mozesz sprobowac ustawic pivota odpowiednio. Nie pamietam jak to tam bylo w maxie z pivotami ale jezeli ustawisz go jako object a nie world powinno byc ok. po za tym pivot z tego co pamietam sam sie ustawial wzgledem object jezeli byles na poziome vertexow ( ustawial sie jako object do zaznaczonych vertexow). A dalem na plaskim bo to tylko sample. A jak pisalem nie mam maxa pod reka aby ci to dokladnie pokazac.
Napisano 3 Październik 200717 l u brachu poleciałes z tym laćkiem nieźle : D, to będzie sam kamasz czy do niego dorobisz reszte postaci? poki co wygląda gut choc sam nie wiem co tak naprawde sądzić o 1 bucie ?! ;)
Napisano 7 Październik 200717 l Autor lekki updat - musialem se syry dorobic coby dobrze to pozaakraglac :) poxzpca
Napisano 7 Październik 200717 l uj tos troche te nózki nie tegees zrobil!:)buciki spoko, ze sznorówk mogles zejsc z poly, Grupa smufa by czesc załatwila!:) zastanawia mnie tylko....po co ci buty ktore maja 7K each ?
Napisano 7 Październik 200717 l Nogi chyba nie są tu najważniejsze, ale chyba rzeczywiście potrzebują więcej miłości :) Bruneq - przeczytaj pierwszy post w tym wątku
Napisano 7 Październik 200717 l Autor bruneq - nogi sa na razie tak tylko wsadzone zeby otwor w bucie mniej wiecej dopasowac, ale owszem masz racje, co do p-countu to kuba mnie juz wyreczyl :) bro - racja, sie poprawi - ale patrz wyzej :) kuba - dzieki za wyreczanie mnie w przypominaniu o co mnie tu chodzi :) - co do kulasow - patrz wyzej :) nielot - dzieki brachu :) co do nog - mam zamiar je tak do polowy lydki zostawic i z takiego zestawu palic normala - a to dlatego zeby miec mniej wiecej zamknieta bryle poadoa - dzieki za uwagi :)
Napisano 8 Październik 200717 l O skarpetka :P Dawno nei widzialem skarpetek na geometrii, fajne :) Dajesz.
Napisano 9 Październik 200717 l a moze zrób wersje z obciętymi stopami tak nad kostką, wiesz jakby siekierą czy coś , co by troche dramtyzmu nadać
Napisano 10 Październik 200717 l Ty i ten twoj dramtyzm ftw. Zero poczucia smaku. Daj mu granat w gacie co mu konczyny pourywa lmao.
Napisano 10 Październik 200717 l hym granat jest mało finezyjnym rozwiązaniem, a poza tym to było pół zartem :]
Napisano 11 Październik 200717 l Autor ehhh - ja wiedzialem ze z wami cos jednak nie tak... :) hehe lekki updat... podeszwe jeszcze musze skonczyc... podssda
Napisano 12 Październik 200717 l LOL Ftorencjiusz gone wild lol. Daje rade. Ale ja bym jakas wystajaca kosc dal z tej nogi. Doda dramatyzmu scenie XD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto