ftorek Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 no wlasnie - w przerwach syrenkowych tak jakos mnie wzielo zeby zrobic cos z otoczenia (bo latwo o 'bluprinty' :) no i padlo na moje katerpilary - docelowo to maja byc buty do jakiejs postaci (juz mniej wiecej wiem jakiej :) - ale na razie mam zamiar je skonczyc takie jakie sa na razie celuje w hp coby potem w maxie wypalic normala - zobaczymy jak poojdzie zostalo jeszcze sporo - cala podeszwa, sznurowki z klamerkami (?), troche szycia no i troche innego smiecia :) jak na razie to jakies 4 godziny pracy - ale sobie za wczesnie z symetri zrezygnowalem i modeluje w sumie obie strony osobno - no nic - nauczka na przyszlosc :) pozdrawiam
_michal Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 LOL Spodziewałem się takiego Caterpillara :P http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&q=caterpillar&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi Fajne bootki ;) pozoppooa ;)
Gość User190 Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 Dziwnie dysponujesz polygonami - strasznie niezoptymalizowana siatka.. jak dla mnie to taki mix LP z MedPoly :P
Kuba Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 No ja też spodziewałem się czegoś troszkę innego :) W każdym razie z chęcią pokibicuję.
ftorek Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Napisano 30 Wrzesień 2007 hehhe - empeck - ze co - w moim ogrodku za domem trzymam osiemnasto-tonowa koparka?? (a ogrodek mam jakies 10 krokow na 15 :) mati - wyjasnij?? - to najprawdopobniej bedzie hp z ktorego wypale normala - na razie calosc ma jakies niecale 4k triangli (ale z drugiej strony nie chce isc w takie zupelne hp bo jednak ja raczej mysle lp :) kuba - no wlasnie dzieki panowie posadad
Gość User190 Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 chodziło mi o te metalowe elementy na sznurówki - były zbyt szczegółowe, ale jeśli to jest pod normala to jak najbardziej tak :)
Bro Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 Mi sie podobac - nawet bardzo :) co do poligonow hmmm jakbys robil gre na podstawie filmu "kochanie zmniejszylem dzieciaki" to bucik spoko :) ale jak nie to tylke te metalowe elementy troche przeginaja pozdro
ognisty Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 hah, to już będzie... 2 czy 3 para butów u nas w gejm arcie? :) spoko jest ale jak pisza ludziska, te metalowe cusie przeginają z polygonkami :D but jeden już ma koło 4ktriangli, liczmy że skończysz na 5, to na drugi but mamy 10k, 10k tri na same buty, bożeszTymój to ile na całą postać?:D
Kuba Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 na razie celuje w hp coby potem w maxie wypalic normala Czy Wy wszyscy byliście na zlocie? :D Przecież ftorek zaznaczył, że robi hp :)
ftorek Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Napisano 30 Wrzesień 2007 mati - no to ma byc do hp wiec sie zobaczy jak to bedzie wygladac w lp :) bro, nielot - dzkienks chlopaki :) ognisty - trza przelamywac bariery :) (nawiasem: juz ma prawie 7k :) kuba - medal za spostrzegawczosc :) no i updad :) zostal mi jeszcze wibram na podeszwie, jezyk i sznurki, troche wnetrza i bedzie model gotowy :) pozopda 1
ftorek Napisano 1 Październik 2007 Autor Napisano 1 Październik 2007 przymiarka do szwow - ma ktos pomysl jak to w maxie zrobic jakos w miare szybciutko?? pozoa
Por@szek Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Hmm niby tak ale nie mam maxa pod reka a w majce troche inaczej workflow do tego wyglada. Jezeli szwy sa tam gdzie masz poli najlepiej skopowac te poli, przeciac je cutem albo slicem tak aby byly cienkie. Dac jeden podzial aby szedl przez srodek i zrobic go wyzej niz inne stworzy to iluzje ze jest okragle. Nastepnie zrobic podzialy w poprzek i poprzesuwac je jak fale wtedy jedne beda nad powierzchnia inne pod powierzchnia buta przez co zrobi sie taki pseudo szew. Sadze ze efekt bedzie bardzo zblizony jak nie taki sam.
ftorek Napisano 2 Październik 2007 Autor Napisano 2 Październik 2007 porach - dziekowa - problem ze u mnie szwy ida w 3d a nie po plaskim (w sensie: obracaja sie w kazda strone i moze byc problem z przesunieciem ich 'do goory' tak zeby kazdy kawalek wystawal tak samo - aczkolwiek sobie mysle ze mozna by to jakosc zadzialac offsetem jakims :) no nic pokombinuje - dzieki za idee :) bo na razie to mam je tak zrobione ze narysowalem sobie splina dokladnie po vertexach buta, zrobilem maly torus i puscilem go zeby sie powtarzal wzdluz ww. splina - problem jest taki ze mam nad tym slaba kontrole i mniejscami (a nawet w sporej ich ilosci trzeba to recznie tweakowac...) no nic - dzieki raz jeszcze :) c ya
Por@szek Napisano 2 Październik 2007 Napisano 2 Październik 2007 Mozesz sprobowac ustawic pivota odpowiednio. Nie pamietam jak to tam bylo w maxie z pivotami ale jezeli ustawisz go jako object a nie world powinno byc ok. po za tym pivot z tego co pamietam sam sie ustawial wzgledem object jezeli byles na poziome vertexow ( ustawial sie jako object do zaznaczonych vertexow). A dalem na plaskim bo to tylko sample. A jak pisalem nie mam maxa pod reka aby ci to dokladnie pokazac. 1
Gość Marioza Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 u brachu poleciałes z tym laćkiem nieźle : D, to będzie sam kamasz czy do niego dorobisz reszte postaci? poki co wygląda gut choc sam nie wiem co tak naprawde sądzić o 1 bucie ?! ;)
ftorek Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 lekki updat - musialem se syry dorobic coby dobrze to pozaakraglac :) poxzpca
Bruneq Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 uj tos troche te nózki nie tegees zrobil!:)buciki spoko, ze sznorówk mogles zejsc z poly, Grupa smufa by czesc załatwila!:) zastanawia mnie tylko....po co ci buty ktore maja 7K each ?
Bro Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 nogi jakies takie za grube i za szybko szerokie sie robia
Kuba Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Nogi chyba nie są tu najważniejsze, ale chyba rzeczywiście potrzebują więcej miłości :) Bruneq - przeczytaj pierwszy post w tym wątku
ftorek Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 bruneq - nogi sa na razie tak tylko wsadzone zeby otwor w bucie mniej wiecej dopasowac, ale owszem masz racje, co do p-countu to kuba mnie juz wyreczyl :) bro - racja, sie poprawi - ale patrz wyzej :) kuba - dzieki za wyreczanie mnie w przypominaniu o co mnie tu chodzi :) - co do kulasow - patrz wyzej :) nielot - dzieki brachu :) co do nog - mam zamiar je tak do polowy lydki zostawic i z takiego zestawu palic normala - a to dlatego zeby miec mniej wiecej zamknieta bryle poadoa - dzieki za uwagi :)
Por@szek Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 O skarpetka :P Dawno nei widzialem skarpetek na geometrii, fajne :) Dajesz.
Gość Marioza Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 a moze zrób wersje z obciętymi stopami tak nad kostką, wiesz jakby siekierą czy coś , co by troche dramtyzmu nadać
Por@szek Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 Ty i ten twoj dramtyzm ftw. Zero poczucia smaku. Daj mu granat w gacie co mu konczyny pourywa lmao.
Gość Marioza Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 hym granat jest mało finezyjnym rozwiązaniem, a poza tym to było pół zartem :]
ftorek Napisano 11 Październik 2007 Autor Napisano 11 Październik 2007 ehhh - ja wiedzialem ze z wami cos jednak nie tak... :) hehe lekki updat... podeszwe jeszcze musze skonczyc... podssda
ftorek Napisano 12 Październik 2007 Autor Napisano 12 Październik 2007 no i jeszcze kawalek podeszwy z wczesno-porannego miotu...
Por@szek Napisano 12 Październik 2007 Napisano 12 Październik 2007 LOL Ftorencjiusz gone wild lol. Daje rade. Ale ja bym jakas wystajaca kosc dal z tej nogi. Doda dramatyzmu scenie XD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się