Skocz do zawartości

Rzecz 3D: Moje Katerpilary


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

no wlasnie - w przerwach syrenkowych tak jakos mnie wzielo zeby zrobic cos z otoczenia (bo latwo o 'bluprinty' :) no i padlo na moje katerpilary - docelowo to maja byc buty do jakiejs postaci (juz mniej wiecej wiem jakiej :) - ale na razie mam zamiar je skonczyc takie jakie sa

 

na razie celuje w hp coby potem w maxie wypalic normala - zobaczymy jak poojdzie

 

zostalo jeszcze sporo - cala podeszwa, sznurowki z klamerkami (?), troche szycia no i troche innego smiecia :)

 

jak na razie to jakies 4 godziny pracy - ale sobie za wczesnie z symetri zrezygnowalem i modeluje w sumie obie strony osobno - no nic - nauczka na przyszlosc :)

 

pozdrawiam

 

cat_04.jpg

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziwnie dysponujesz polygonami - strasznie niezoptymalizowana siatka.. jak dla mnie to taki mix LP z MedPoly :P

Napisano

hehhe - empeck - ze co - w moim ogrodku za domem trzymam osiemnasto-tonowa koparka?? (a ogrodek mam jakies 10 krokow na 15 :)

 

mati - wyjasnij?? - to najprawdopobniej bedzie hp z ktorego wypale normala - na razie calosc ma jakies niecale 4k triangli (ale z drugiej strony nie chce isc w takie zupelne hp bo jednak ja raczej mysle lp :)

 

kuba - no wlasnie

 

dzieki panowie

 

posadad

Napisano

chodziło mi o te metalowe elementy na sznurówki - były zbyt szczegółowe, ale jeśli to jest pod normala to jak najbardziej tak :)

Napisano

Mi sie podobac - nawet bardzo :)

co do poligonow hmmm jakbys robil gre na podstawie filmu "kochanie zmniejszylem dzieciaki" to bucik spoko :) ale jak nie to tylke te metalowe elementy troche przeginaja

pozdro

Napisano

hah, to już będzie... 2 czy 3 para butów u nas w gejm arcie? :)

 

spoko jest ale jak pisza ludziska, te metalowe cusie przeginają z polygonkami :D

 

but jeden już ma koło 4ktriangli, liczmy że skończysz na 5, to na drugi but mamy 10k, 10k tri na same buty, bożeszTymój to ile na całą postać?:D

Napisano
na razie celuje w hp coby potem w maxie wypalic normala

 

Czy Wy wszyscy byliście na zlocie? :D Przecież ftorek zaznaczył, że robi hp :)

Napisano

mati - no to ma byc do hp wiec sie zobaczy jak to bedzie wygladac w lp :)

bro, nielot - dzkienks chlopaki :)

ognisty - trza przelamywac bariery :) (nawiasem: juz ma prawie 7k :)

kuba - medal za spostrzegawczosc :)

 

no i updad :)

zostal mi jeszcze wibram na podeszwie, jezyk i sznurki, troche wnetrza i bedzie model gotowy :)

 

pozopda

cat_05.jpg

  • Like 1
Napisano

Hmm niby tak ale nie mam maxa pod reka a w majce troche inaczej workflow do tego wyglada.

 

Jezeli szwy sa tam gdzie masz poli najlepiej skopowac te poli, przeciac je cutem albo slicem tak aby byly cienkie. Dac jeden podzial aby szedl przez srodek i zrobic go wyzej niz inne stworzy to iluzje ze jest okragle. Nastepnie zrobic podzialy w poprzek i poprzesuwac je jak fale wtedy jedne beda nad powierzchnia inne pod powierzchnia buta przez co zrobi sie taki pseudo szew. Sadze ze efekt bedzie bardzo zblizony jak nie taki sam.

 

ropefg8.th.jpg

Napisano

porach - dziekowa - problem ze u mnie szwy ida w 3d a nie po plaskim (w sensie: obracaja sie w kazda strone i moze byc problem z przesunieciem ich 'do goory' tak zeby kazdy kawalek wystawal tak samo - aczkolwiek sobie mysle ze mozna by to jakosc zadzialac offsetem jakims :) no nic pokombinuje - dzieki za idee :)

 

bo na razie to mam je tak zrobione ze narysowalem sobie splina dokladnie po vertexach buta, zrobilem maly torus i puscilem go zeby sie powtarzal wzdluz ww. splina - problem jest taki ze mam nad tym slaba kontrole i mniejscami (a nawet w sporej ich ilosci trzeba to recznie tweakowac...)

 

no nic - dzieki raz jeszcze :)

 

c ya

Napisano

Mozesz sprobowac ustawic pivota odpowiednio. Nie pamietam jak to tam bylo w maxie z pivotami ale jezeli ustawisz go jako object a nie world powinno byc ok. po za tym pivot z tego co pamietam sam sie ustawial wzgledem object jezeli byles na poziome vertexow ( ustawial sie jako object do zaznaczonych vertexow).

A dalem na plaskim bo to tylko sample. A jak pisalem nie mam maxa pod reka aby ci to dokladnie pokazac.

  • Like 1
Napisano

u brachu poleciałes z tym laćkiem nieźle : D, to będzie sam kamasz czy do niego dorobisz reszte postaci? poki co wygląda gut choc sam nie wiem co tak naprawde sądzić o 1 bucie ?! ;)

Napisano

uj tos troche te nózki nie tegees zrobil!:)buciki spoko, ze sznorówk mogles zejsc z poly, Grupa smufa by czesc załatwila!:) zastanawia mnie tylko....po co ci buty ktore maja 7K each ?

Napisano

bruneq - nogi sa na razie tak tylko wsadzone zeby otwor w bucie mniej wiecej dopasowac, ale owszem masz racje, co do p-countu to kuba mnie juz wyreczyl :)

 

bro - racja, sie poprawi - ale patrz wyzej :)

 

kuba - dzieki za wyreczanie mnie w przypominaniu o co mnie tu chodzi :) - co do kulasow - patrz wyzej :)

 

nielot - dzieki brachu :)

 

co do nog - mam zamiar je tak do polowy lydki zostawic i z takiego zestawu palic normala - a to dlatego zeby miec mniej wiecej zamknieta bryle

 

poadoa - dzieki za uwagi :)

Napisano

a moze zrób wersje z obciętymi stopami tak nad kostką, wiesz jakby siekierą czy coś , co by troche dramtyzmu nadać

Napisano

hym granat jest mało finezyjnym rozwiązaniem, a poza tym to było pół zartem :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności