redkmaster Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 no wiec cos tam tego riggowania ogarniam ;D ale.. no wlasnie.. jak zrobic takie "suwaki" z boku, ktore mialy by przypisane jakies modyfikacje.. np przesuwam suwak1 i prawa noga przesuwa sie do przodu :P jest to na TYM filmiku (50 sekunda).
Waldx Napisano 15 Październik 2007 Napisano 15 Październik 2007 Jemu chodziło o te suwaki dodawane za pomocą Animation > Parametr editor (lub Alt+1)
Levus Napisano 16 Październik 2007 Napisano 16 Październik 2007 Te na filmiku są chyba częścią skryptu rigu.
deshu Napisano 27 Listopad 2007 Napisano 27 Listopad 2007 znacie jaies dobre tutki do robienia tego typu rzeczy?
SUPER_OkO Napisano 29 Listopad 2007 Napisano 29 Listopad 2007 znacie znacie..ehh to sie poprostu wie ;) Dodac do jakiegos objektu, modyfikator Attribut_holder. Odpalcie okienko z nowym skryptem wklejcie kod ponizej. Zaznaczcie ten objekt do ktorego maja zostac przypisane attrybuty. Evaluate All na koniec i wsio. Nie tlumacze kodu bo mi sie poprostu nie chce. Tak jak na filmiku macie sliderka z spinerkiem i progressbarem, ktory zmienia sobie kolorki w zaleznosci od ustawienia granicznych wartosci dla danego sliderka... bla bla bla bla bla bal ca=attributes jakiesControlsy ( parameters cos rollout:cosik ( wartosc type:#float ui:(wartoscSp, wartoscSl) ) rollout cosik "jakisRolloutcik" ( spinner wartoscSp "" pos:[96,10] width:48 height:16 range:[-50,50,0] slider wartoscSl "jakas nazwa" pos:[15,16] width:144 height:44 range:wartoscSp.range progressBar pb1 "ProgressBar" pos:[15,66] width:130 height:10 color:[0,255,0] value:(int (wartoscSl.value)) on wartoscSl changed val do ( jupi = 100/((-wartoscSp.range [1]) + (wartoscSp.range [2])) pb1.value = (int ((wartoscSl.value + (-wartoscSp.range [1])) * jupi)) if pb1.value ( vali = (pb1.value * (-6.35)) + 255 pb1.color = [vali,255-vali,0] ) else ( if pb1.value > 60 then ( valii = (pb1.value - 60)* 6.35 pb1.color = [valii,255-valii,0] ) else ( pb1.color = [0,255,0] ) ) ) ) ) custAttributes.add $.modifiers[1] ca
Rekomendowane odpowiedzi