Napisano 15 Październik 200717 l no wiec cos tam tego riggowania ogarniam ;D ale.. no wlasnie.. jak zrobic takie "suwaki" z boku, ktore mialy by przypisane jakies modyfikacje.. np przesuwam suwak1 i prawa noga przesuwa sie do przodu :P jest to na TYM filmiku (50 sekunda).
Napisano 15 Październik 200717 l Jemu chodziło o te suwaki dodawane za pomocą Animation > Parametr editor (lub Alt+1)
Napisano 29 Listopad 200717 l znacie znacie..ehh to sie poprostu wie ;) Dodac do jakiegos objektu, modyfikator Attribut_holder. Odpalcie okienko z nowym skryptem wklejcie kod ponizej. Zaznaczcie ten objekt do ktorego maja zostac przypisane attrybuty. Evaluate All na koniec i wsio. Nie tlumacze kodu bo mi sie poprostu nie chce. Tak jak na filmiku macie sliderka z spinerkiem i progressbarem, ktory zmienia sobie kolorki w zaleznosci od ustawienia granicznych wartosci dla danego sliderka... bla bla bla bla bla bal ca=attributes jakiesControlsy ( parameters cos rollout:cosik ( wartosc type:#float ui:(wartoscSp, wartoscSl) ) rollout cosik "jakisRolloutcik" ( spinner wartoscSp "" pos:[96,10] width:48 height:16 range:[-50,50,0] slider wartoscSl "jakas nazwa" pos:[15,16] width:144 height:44 range:wartoscSp.range progressBar pb1 "ProgressBar" pos:[15,66] width:130 height:10 color:[0,255,0] value:(int (wartoscSl.value)) on wartoscSl changed val do ( jupi = 100/((-wartoscSp.range [1]) + (wartoscSp.range [2])) pb1.value = (int ((wartoscSl.value + (-wartoscSp.range [1])) * jupi)) if pb1.value ( vali = (pb1.value * (-6.35)) + 255 pb1.color = [vali,255-vali,0] ) else ( if pb1.value > 60 then ( valii = (pb1.value - 60)* 6.35 pb1.color = [valii,255-valii,0] ) else ( pb1.color = [0,255,0] ) ) ) ) ) custAttributes.add $.modifiers[1] ca