Napisano 2 Listopad 200717 l cos ty tak w to low poly poszedł :) przy high wymiękasz ?:D Ok bez żartów kał boj super jak narazie :) jakbys robił tex do tych modeli to było by mega super...
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor Witam!! kuba-->dzieki poprawie wizz-->hehe pewnie ze przy hp wymiekam ja przy lp juz wymiekam :D tex moze zrobie ale to prywatnie :) ok niedlugo pokaze skonczone modele :) pozdro
Napisano 2 Listopad 200717 l nielot007 - Widac ze masz talent, a do kolekcji przydalby sie moze jeszcze Winnetou ;)
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor nielot007 - Widac ze masz talent, a do kolekcji przydalby sie moze jeszcze Winnetou ;) teraz beda indianki :P
Napisano 2 Listopad 200717 l Cowboy's jak się patrzy, ten młodszy fajniejszy, szkoda ze rewolwerów nie mają
Napisano 7 Listopad 200717 l Jeśli mogę to pokażę teksturkę do Johna Wayna :) Jak coś Nielot to powiedz to usunę. Jutro jeszcze będą poprawki na niej. Do zrobienia jeszcze kołnierzyk, butki, pasek, no i ofkors twarz i ręce. Ostrzegam, tekstury nie są moją mocną stroną !! :)
Napisano 7 Listopad 200717 l He he, nadal nie mam pojęcia co on ma pod szyją :) Chodzi mi o to co teraz jest białe w kropeczki, i po przestudiowaniu miliona referek stwierdzam że na chopsach ( te skórzane spodnie jeździeckie ) nie ma takiego wielkiego pasa, w zasadzie nie powinno go być wogóle ale teraz to już się czepiam :) A propos czepiania, zmarszczki na koszuli były by bardziej naturalne gdyby były skierowane do tyłu ( chodzi mi o te u dołu ) zamiast do przodu :P Tak czy owak bardzo fajnie się go mapowało i teksturowało :)
Napisano 7 Listopad 200717 l ok ale chyba te fałdy na ubraniu dość przypadkowe i nie przemyślane bez logiki...
Napisano 7 Listopad 200717 l Autor ok ale chyba te fałdy na ubraniu dość przypadkowe i nie przemyślane bez logiki... nie zgodze sie :) 1. chyba faldy maja byc przypadkowe 2.przemyslane i z logika :) na referkach tak wygladaly (mniej wiecej)
Napisano 8 Listopad 200717 l Ostrzegam, tekstury nie są moją mocną stroną !! :) widac widac :) Tak naprawde mysle ze juz jakis czas temu malowanie od podstaw reczne wyszlo z "mody" - naprawde duzo lepiej wygladalby jakbys wzorowal sie na txt - teraz wyglada jak postac z przed kilku lat oczywiscie nie liczac poligonow tylko txt :) - chyba ze tak mialo byc. Ale ja sie nie znam wiec luz Pozdro
Napisano 8 Listopad 200717 l A tu mordka też ofkors nie skończona. Bro: Jeszcze sculptowania dobrze nie opanowałem więc maluję teksurki.
Napisano 8 Listopad 200717 l Autor kurde jak by to powiedziec zebys sie nie obrazil hmmmmmmm REWELKA :D swietnie wyglada tex :)
Napisano 13 Listopad 200717 l no to Nielot pojechałeś , świetne modele, masz ogramny potencjał i ładnie go wykozysujesz , ach no i wkoncu są texturki :), według mnie są bardzo dobre, jedyenie co to trza by obadac czy będa z normalem współgrać dobrze, chodzi o ty czy np portki nie za jasne , czy bliki na butach nie będą zbyt wyrazne, mimo to na tym etapie jest wery gut !
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto