Krzysiek Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Witam ponownie, niestety w bardzo dziwnym sposobem wszystkie moje posty i tematy zniknely, ale prace nad czolgiem dalej trwaja oto kilka nowych renderow: na ostatnim obrazku widac dosc nieudolne proby z swiatlem, czy ma ktos jakies tutory do tworzenia naturalnego oswietlenia, bo ja jeden znalazlem ale tam mam stworzyc ponad 20 Omni, a moj komp lekko tego nie strawil Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 18-6-2004 > Aragorn]
wesoledi Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Mam nadzieje ze gasienice poprawisz, wygladaja nienaturalnie. (nie sa takie plaskie) ogolnie dobrze, trzymaj tak dalej a wyjdzie swietnie (juz widze te scenke :D) PS. muszka?
Fafex Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Ale te koła napędzające gąsienice nie mają być chyba takie płaskie, prawda?? Bo przecież tak to by się ślizgały po nich.
sikham Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 co do światła to proponuje 1 światło nad obiektem z właczonymi cieniami skylight i właczone gi
Batou Napisano 26 Grudzień 2003 Napisano 26 Grudzień 2003 Jak masz w miarę mocny sprzęt to HDRI. A jak nie to direct light + ręczne ustawianie dodatkowych zwykłych oraz ambient`owych świateł (ten sposób bez GI). Albo tak jak napisał Sikham.
Pablo Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 Ladne poczatki...tylko gasienica jakos malo szcezgolowa :P ale wiem jaki to jest bol z tymi polygonami...a racezj ich iloscia w szczegolnosci przy czolgach :D pozdr
Krzysiek Napisano 27 Grudzień 2003 Autor Napisano 27 Grudzień 2003 Dzieki za dotychczasowe opinie, kazda staram sie brac pod uwage. Fefex : nie za bardzo wiem o ktore kola Ci chodzi, napisz dokladniej to postaram sie poprawic Pozdrawiam
wesoledi Napisano 27 Grudzień 2003 Napisano 27 Grudzień 2003 chodzi oto ze kola powinny miec \"wypustki\" dzieki czemu moga \"pchac\" gasienice, inaczej by sie to z mniejsca nie ruszylo, slizgalby sie, jak znajde jakies zdjecie z gasienicami to zamieszcze :)
Fafex Napisano 28 Grudzień 2003 Napisano 28 Grudzień 2003 Chodzi mi o rząd 6 takich jakby kół, które chyba mają napędzać gąsiennice, ale przecież jak mają to robić, skoro są gładkie jak pupa niemowlaka??
Krzysiek Napisano 28 Grudzień 2003 Autor Napisano 28 Grudzień 2003 Z tego co ja wiem to w czolgu jest tylko jedno kolo napedowe ktore w moim przypadku znajduje sie na koncu gasienicy, poprawcie mnie jesli sie myle, ale sprawdzoalem to na wielu fotkach. Pozdrawiam
wesoledi Napisano 28 Grudzień 2003 Napisano 28 Grudzień 2003 Originally posted by Aragorn Z tego co ja wiem to w czolgu jest tylko jedno kolo napedowe ktore w moim przypadku znajduje sie na koncu gasienicy, poprawcie mnie jesli sie myle, ale sprawdzoalem to na wielu fotkach. Pozdrawiam nod obra, zgadza sie. ale ejsli wg. Ciebie reszta kol jest niepotrzebna (takie mam wrazenie, sorki jesli mylne) to po co wtedy reszta tych kol? one rowniez musza posiadac odpowiednie zabki, a gasienica otwory na te zabki
Falcrum Napisano 28 Grudzień 2003 Napisano 28 Grudzień 2003 Wesoledi: wyobraź sobie czołg bez tych kół...nie przejechałby nawet 1cm...te kola słóżą do podtrzymywania gąsienicy...i tak jak mówi Aragorn, w czołgach jest tylko 1 koło napędowe... Co do modelu: * gąsienice odrobinę za grube, oraz chyba nie są ze sobą połączone * wieża jest stanowczo za mała do podwozia...może by tak ją trochę powiększyć (przeskalować) by szerokość wieży mniej więcej odpowiadała szerokości podwozia... M1A2 Abrams...tutaj wszystko widać... Może dodasz jeszcze \"fartuchy\" osłaniające gąsienice ?? Tak jak wyżej ?? Staraj się go dopieścić do odtatniej śróbki... Pozdr[piwo]
Krzysiek Napisano 28 Grudzień 2003 Autor Napisano 28 Grudzień 2003 Wesoledi : Nigdzie nie napisalem ze reszta kol jest niepotrzebna, kazda gasienica sklada się z kola napedzajacego i kilku kol jezdnych. Kolo napedzajace jak sama nazwa wskazuje sluzy do napedzania gasienic, a kilka kol jezdnych sluzy do zmniejszania nacisku jednostkowego czolgu oraz do zapobiegania nadmiernego kolysania sie podczas jazdy po nie rownym terenie. Pozwala także na utrzymywanie w miare poziomego polozenia czolgu w trudnym terenie. Falcrum: o widze ze juz odpowiedziales na watpliwosci niektorych forumowiczow :), ale kilka informacji sie moze komus przydac. Aha... oczywiscie wieze poprawie a juz niedlugo, pojawi sie calkiem nowa gasienica Pozdrawiam
Krzysiek Napisano 29 Grudzień 2003 Autor Napisano 29 Grudzień 2003 Oto nowy model gasienicy: Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 18-6-2004 > Aragorn]
Aki_MG Napisano 29 Grudzień 2003 Napisano 29 Grudzień 2003 Jak dla mnie to ekstra :D pozdr A co do kół to zrób tylko żeby nie były takie płaskie... popatrz na zdj powyżej - są jakieś takie \"poharatane\" ;)
Pionier Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 fajnie fajnie, tylko zebys sobie nie zwaalil sprawy tak jak ja u siebie z leopardem, owszem sa detale ale facow jest masakrycznie za duzo :D. Chyba ze robisz sam model to ok :) Narazie mi sie podoba, keeep working czy jak to sie pisze ;) 3maj sie :)
Archangel Napisano 30 Grudzień 2003 Napisano 30 Grudzień 2003 no gasienica super oby tak dalej :) pozdr
Krzysiek Napisano 31 Grudzień 2003 Autor Napisano 31 Grudzień 2003 Kolejny render jeden juz z otatnich dotyczacych modelowania, oceniajcie : Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 21-6-2004 > Aragorn]
Pionier Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 ladnie :) tylko teraz powiedz jaka bedzie scenografia - klimaty II WŚ czy wspolczesne pole walki?? jak mozesz daj wiecej renderow i ustaw go na jakims planie bo teraz dziwnie wyglada. Pozdrawiam
Aki_MG Napisano 31 Grudzień 2003 Napisano 31 Grudzień 2003 Ja bym mu jeszcze leciutko poszerzył wieżę i ewentualnie dorobił osłonki na gąsienice... Ale poza tym model jest extra :D Tylko daj mu jeszcze jakieś ładne teksturki :) pozdr i szczęśliwego nowego roku :)))))))))))
Krzysiek Napisano 31 Grudzień 2003 Autor Napisano 31 Grudzień 2003 Wieze jeszcze poszerze, ale to juz podczas teksturowania, oslone na gasienice probowalem dodac ale wygladalo to nie najlepiej wiec zostawilem bez. teraz jeszcze tylko poprawie lufe, bo mi jakos nie pasuje i biore sie za teksturowanie. Szczerze powiedziawszy nad scenografia sie jeszcze nie zastanawialem, ale z przyjemnoscia wezme pod uwage kazda propozycje. Pozdrawiam
nielot007 Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 zarabisty tank a po za tym czym robiles (jak??) gasienice
ttaaddeekk Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 wymiatasz (szczeże gąsienice mają klase) już czuje smród palonego kompa gdy to sie ręderuje a otoczenie to pustynia, tylko pustunia nic innego tak jak na obrazku wyżej
Pionier Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 widzisz Aragorn, Twoj czolg sie bardziej podoba niz moj ;) a Ty mowisz ze ja mam lepszy model ;). dawj dalej z texturami i jakas prosta scenografia na pustyni lub w ruinach jakiegos miasta (czolg jedzie ulica a po lewej i prawej ruiny jakis blokow mieszkalnych, z tylu jako tlo mozna by dodac jakis protestujacych ludzi ktorzy rzucaja w czolg kamienie ?. Oczywiscie tlo lekko rozmyte). To taka moja propozycja :) 3maj sie i powodzenia
don_filippo Napisano 1 Styczeń 2004 Napisano 1 Styczeń 2004 Ja bym to widział na ulicach Bagdadu..... Musiałbys jednak wymodelowac najlepiej jakichś ludzi....
Krzysiek Napisano 1 Styczeń 2004 Autor Napisano 1 Styczeń 2004 Witam wielkie dzieki za komentarze, nic tak nie mobilizuje. Dobra teraz odpowiedzi: -nielot007: gasnienice robilem, recznie, czyli zrobilem ogniwo,a potem je odpowiednio ustawialem zgodnie z referencjami, probowalem \"spacing tool\'em\", ale to nie zabardzo wychodzilo. Wbrew pozorom to niezajmuje duzo czasu. - Tadek: odbierz meila - i wszytko jasne ;) - Pionier: ja tam sadze ze Twoj jest o niebo lepszy, a poza tym wszytkie obrazy z twojego leoparda, mam na dysku i wiele sie na nich wzorowalem (mam nadzeje ze Ci to nie przeszkadz). don_flippo i Archangel: ogolne dzieki. Co do scenerii to podoba mi sie pomysl z piaskiem i jakimis rozwalonym budynkiem, ale nie jest to koncepcja zamknieta, wiec dalsze propozycje mile widzjane[piwo]. Pozdrawiam
Pionier Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Aragorn, jasne ze nie mam nic przeciwko :). Wrecz jestem zaskoczony :). Dawaj dalej !! ciekaw jestem textur :]. 3maj sie :)
Hexon Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Hmm jezeli ja sie niemyle a chyba sie niemyle :D to ten czolg to jakas abstrakcja jezeli chodzi o realistyke i takiego czegos niema. A pozatym: -muszka na lufie czolgu?? chyba to jest zbedne i troche smieszne :D -Jak juz czolg to moze z pancerzem reaktywnym mysle ze by to duzo ciekawiej wygladalo -wiezyczka niemoze sie skladac z plyt ktore sa znitowane razem bo to by sie rozpadlo nawet przy spotkaniu z pp granatnikiem w drobny mak i mysle ze nawet by niebylo co zbierac :D Wesoledi: nigdy niepowstal czolg ktory by posiadal wszystkie kola napedowa bo to jest niewykonalne. Autor zrobil to dobrze ze tylnie kola sa napendowe bo naogol silnik znajduje sie z tylu maszyny a wypustki posiadaja tylko przednie tylnie kolo a przednie to juz z innych wzgledow niz napedowych.
Falcrum Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Poczekaj jeszcze z teksturami... Gąsienice są spox, ale teraz reszta wygląda trochę plastikowo do nich...chodzi mi o to, że gąsienice są bardzo szczególowe, a podwozie już nie tak bardzo... Może coś jeszcze dorobisz ?? Lepiej by wyglądało :) Scenografia pustynna jest trochę oklepana...(Pionier, bez obrazy ;) ). Wykorzystaj fakt iż twoja maszyna przypomina polączenie czołgu z lat IIWŚ, z nowoczesną...Proponuję ci taką historyjkę: IIWŚ nie skończyła się w 1945, lecz trwała do np.1962...Jak każdy wie, WOJNA JEST MOTOREM TECHNIKI, a więc technologie, które mamy teraz (np.gładkolufowe działa kalibru 120mm trafiające cele odległe o 3-5km z prawdopodobnością trafienia celu PIERWSZYM pociskiem wynosi blisko 100% !!). Niemcy, jako państwo najszybciej rozwijające technikę może być dobre jako TATUŚ twojego DZIECKA...;) Może być ?? Dalej niech cię wyobraźnia poprowadzi !! [piwo] Pozdr
Pionier Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 Falcrum ;) nie uraziles mnie :D, Towja koncepcja tez fajna. Zobaczymy jak to dalej bedzie sie ukladalo
Pionier Napisano 2 Styczeń 2004 Napisano 2 Styczeń 2004 jutro zmienie, dzis musze konczyc (wydawalo mi sie ze ma mniej niz 10KB ?)
Krzysiek Napisano 18 Styczeń 2004 Autor Napisano 18 Styczeń 2004 Niestety, musze zaniechac chwilowo projektu, gdyz komp praktycznie nie wydala, calosc ma ponad 200tys poligonow, i niestety przy probach teksturowania gasienicy, 3dmax po prostu nie wytrzymuje. Co do sceny to postanowilem ze bedzie to wygladalo mniej wiecej tak: Rzad Stanowe Zjednoczonych po dlugich negocjacjach pozwolilo wkroczyc do iraku sila \"United Nations\", scena ma przedstawiac wiazd pierwszego czolgu na teren Iraku. Ruiny chcialbym zrobic w takim stylu: A to jest stan pracy na dzien dzisiejszy (nowa lufa i pierwsze, nieudolne, proby teksturowania): Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 21-6-2004 > Aragorn]
Falcrum Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 Masz problemy z dużą ilością face\'ów ?? Możesz zastosować parę tric\'ówi :D 1. Chowaj wszystkie części, których teraz nie \"obrabiasz\" (jedynie przed renderowaniem je przywacaj...) 2. Pewnie scena w oknach nie źle ci skaka...więc naciśnij \"o\", dzięi temu podczas obracania widoku, wszystkie obiekty (chwilowo) zamienią się na \"bouncing box\" (ramki) 3. Nie wiem co jeszcze...może dopiszą inni :P Z tym scenariuszem, może być fajnie ;) TERAZ TROCHĘ KRYTYKI (konstuktywnej ;) ) Zdaje mi się, że nawet nie prubowałeś przeskalować wieży...teaz troche pokracznie wygląda...same podzespoły są dobze wymodelowane, ale razem wyglądają, jakby nie byly od tego \"zestawu\"... Na wcześniejszym renderze, wieża była szersza...znienileś ?? Zauważyłem, że \"zjadłeś\" koło napędowe...zrobiłes je ?? Przednie ( pierwsze ) koło prowadzące gąsienice, jest zupelnie plaskie \"od tyłu\"...widać to na \"jego\" prawej gąsienicy...:| Na pierwszych rendeach było dobrze... Jabym jeszcze dorobił trochę model...teraz jest trochę \"skromny\" ;) Dobra kończę krytykę, bo mnie znienawidzisz...;) Powodzenia !!
Krzysiek Napisano 19 Styczeń 2004 Autor Napisano 19 Styczeń 2004 No to jest wlasnie odpowiedz na jaka chyba kazdy oczekuje. OK, teraz odpowiedzi: - ukrywanie obiektow i reszte stosuje, ale nawet wtedy ciezko sie pracuje (466MHz i 128 RAM (sic!)) - co do wiezy to zorientowalem sie po wyslaniu, ale w finale napewno bedzie przeskalowana. - kolo napedowe jest tylko kiepsko wida na tym ujeciu. - co do pierwszego kola to przyznam sie bez bicia, ze nie jest dokonczone z tylu i tu to widac niemilosiernie, bedzie poprawione. - model bedzie jeszcze lekko poprawiany w czasie teksturowania postaram sie dodac jeszcze jakies szczegoly. Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki!!
ttaaddeekk Napisano 19 Styczeń 2004 Napisano 19 Styczeń 2004 server poczty mi sie sypnoł :) wyślij na u2u
Falcrum Napisano 20 Styczeń 2004 Napisano 20 Styczeń 2004 Aragorn - możesz mi się odwdzięczyć tym samym...czyli odpowiedzią w moim WIPie...:D:D:D [piwo] Pozdr
Krzysiek Napisano 23 Styczeń 2004 Autor Napisano 23 Styczeń 2004 Witam ponownie, lekki update, mecze sie z teksturowaniem, a co gorsza efekty nie sa najlepsze, oto obrazek: Aha... na renderze nie ma wszytkich obiektow i ta nieszczesna wieza nie jest przseskalowana, ale to dla szybszego renderingu. Pozdrawiam [Wyedytowany dnia 21-6-2004 > Aragorn]
Falcrum Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 Coraz lepiej !! Błotko na gąsienicach jest nawet dobre... Powodzenia [piwo]
Archangel Napisano 23 Styczeń 2004 Napisano 23 Styczeń 2004 Moje uwagi: - fajne blotko :) - flaga do poprawy - napis \"UN\" jest jakis dziwnie krzywy - jak masz np Brazilka to zrenderuj i pokaz efekt :)
Krzysiek Napisano 24 Styczeń 2004 Autor Napisano 24 Styczeń 2004 Witam i dzieki, za posty. Na razie bardziej skupiam sie na blotku niz na reszcie, ale chcialbym wiedziec co jest nie tak z ta flaga, a napis juz poprawilem. Pozdrawiam
Falcrum Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Flaga jest całkiem dobra...nie wiem co w niej nie pasi Archangel\'owi... SKOŃCZ MODELING !! Teaz jak na niego patrzę, to zmienilem zdani co do szerokości wieży...to nie ona jest winna wszystiemu, tylko za szeroi PODWOZIE !! Jak możesz, to zrób coś z tym... Aragorn mam dal ciebie propozycję, współpacy w ramach MULTI-WORK... Węcej dowiesz się z tego linka... http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=8702 Pozdr
ttaaddeekk Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 czad fajne te zabrudzenia dorób jaszcze szczegóły na korpusie a i cień sie troche rypnoł respect i keep working wkońcu mamy jescze te 16 dni :) pozdr
darkelf Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 hmm jezeli chodzi o blotko, to moze bys tak wzial to blotko w jakiejs gamie, a nie jako jeden kolor ;D... no nie wiem, moze grudki z gasienicach itd :P...
Falcrum Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Ttaaddeek - Ferie już macie ??...A ja dopiero za tydzień zaczynam...;( Pozdr
Archangel Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 co do flagi to moze bardzo sie czepiam (pewnie tak :D )ale mam wrazenie ze tekstura na niej jest rozmazana no i troche jest tak sztywno rozprostowana oczywisce jesli czolg jest w ruchu to OK Juz prawie finisz wiec do dziela !! Trzymam kciuki i pozdrawiam !!
Bacry Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Gdzie zniknęła muszka z lufy??. Wieża ciągle jest za mała, Koła w czołgu występują w czterech roadzajach: - napędowe; - podtrzymujące (rolki); - napinające (te na drugim końcu czołgu); - jezdne. Chyba wszystkie niejasności wyjaśnione;) I jedna małą uwaga czy Abramsy jeżdżą w barwach UN?
Krzysiek Napisano 24 Styczeń 2004 Autor Napisano 24 Styczeń 2004 Witam: Archangel - czolg raczej na pewno bedzie w ruchu. Bacry - muszka z lufy zniknela bo sie nie podobala ;), co do ilosci kol to sie zgadzam. Aha... nigdzie nie jest napisane ze to jest Abrams, mimo ze troche sie na nim wzorowalem ;) Pozdrawiam
Falcrum Napisano 24 Styczeń 2004 Napisano 24 Styczeń 2004 Bacyl, jakie Abramsy ?? (odp: nie, niejeżdżą...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się