Napisano 9 Listopad 200717 l czesc nowy model nad ktorym teraz pracuje. jak widac narazie bardzio wstepny mid poly. Jeszcze duzo przy nim pracy ale mam nadziej ze szybko to poleci. Jesli chodzi o koncept to mozna go znalesc na stronce bizzarda, zdecydowalem sie na nie swoj koncept zeby sie przekonac czy potrafie zrobic cos fajnego z profesionalnego konceptu i w jakim spotniu bede go w stanie odwzorowac. takze jak zawsze jestem otwarty na krytyke i uwagi bo na tym etapie pewnie bedzie ich bardzo duzo :D :-)
Napisano 9 Listopad 200717 l Matys co ja moge powiedziec, rewelacyjny model !! daj link do conceptu bo nie moge znalesc :)
Napisano 9 Listopad 200717 l Rewelka matys! Super ułożyłeś włosy, w porównaniu do poprzedniego Twojego modelu, te na planesach z alphą mi o wiele bardziej przypadły do gustu niż tamte na bryle. Czępię się jednak moim zdaniem za mocnego wcięcia na pupie.. Na widoku od frontu, facio ma trochę figurę kobiety, w miednicy szeroki a wyżej w okolicach brzucha i dolnej części klatki piersiowej jest wąski. Czaisz, takie łuki wklęsłe się robią, może to tylko wrażenie wizulane przez te pasy, bo na widoku izometrycznym wygląda bardzo zgrabnie. Do kształtu kręgosłuba na widoku od boku się chyba czepiać nie powinienem bo na izo ma taką wyluzuwaną postawę więc jest ok;) Może poszerz mu klatkę piersiową i ramiona leciutko do góry. Ale to tylko sugestia, bo i tak wygląda świetnie, czekam na updaty!
Napisano 9 Listopad 200717 l Mi też bardzo się podoba, a włosy wyszły Ci super. Co do krocza - wcięcie z tyłu i cameltoe pewnie znikną w późniejszym etapie, więc spoko. Mógłbyś wrzucić koncept, żeby można bezpośrednio śledzić podobieństwo. Zapowiada się kolejny świetny model :)
Napisano 9 Listopad 200717 l Autor wielkie dzieki za posciki :-) napewno poprawie to o czym pisaliscie link do conceptu http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=133&t=550757 z tym ze bralem tez pod uwage sam model z gry ktory mozna ogladac na filmikach na googlach ... tam wyglada on bardziej masywnie itp ... ale i tak nie jestem przekonany do tego co mam teraz zrobione wiec jak uwazacie ze cos jest nie tak to walcie smialo.
Napisano 9 Listopad 200717 l troche do konceptu nie podobny najbardziej to glowa jest praktycznie inna :) ale i tak model wymiata !!
Napisano 9 Listopad 200717 l Na koncepcie trochę przypomina z gęby tego wielkiego gościa z sin city. nos bardziej konkretny przy nasadzie, czoło - cześć brwiowa, ten fałd powinieneś zrobić bardziej mięsisty. Bródka bardziej szpiczasta z okrągłym zakończeniem. Kąciki oczu i łuki brwione na koncepcie są skierowane w dół, u Ciebie na prosto lub nawet lekko ku górze. Jak zwiększysz fałd czoła i uwydatnisz kości policzkowe, oczodoły się zapadną, tak jak na koncepcie. Wydaje mi się też, że u Ciebie mięśnie brzucha (część tzw "cegiełki") jest zapadnięta, natomiast niżej ma bebech wypukły. Nie bój się lekko wyolbrzymiać jeśli chodzi proporcje, ale nie przesadzaj.
Napisano 11 Listopad 200717 l :O Normalnie jak ksero od gliniarza co Mr.Lee robil :O No moze ksero z malym dodatkiem :P
Napisano 12 Listopad 200717 l Nach to bylo tylko podobne :P Moze pomylilem z jakis innym ... duzo brodatych przypakowanych z nabojami na pasku ostatnio :P http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=290972&page=3&pp=15
Napisano 12 Listopad 200717 l Tak jak Ci juz mówiłem kojzay mi się ze snejkiem ze starego mgsa, jedynynie jest bardziej przypakowany, poza tym ładny kawałek modelu sie kroi :)
Napisano 13 Listopad 200717 l tak jak pisalismy wczesniej ;) nie gra reka, dlon zaczyna sie tam gdzie fiutek, przez to masz zkarłowaciałe przedramie, wez podciagnij mu delikatnie tez łokiec do gory :) a reszta super butky genialne ;]
Napisano 13 Listopad 200717 l racja wygląda jak snake co oczywiście jest + i ogólnie fajnie i w ogóle :D
Napisano 17 Marzec 200817 l "To nie był Ato Boldo. Ato Boldo ma dłuższe włosy... :)". Wypisz, wymaluj Jim Raynor ze Starcraft 2. http://www.gametrailers.com/player/23202.html http://www.gametrailers.com/player/23208.html Dobrze zacząłeś, update by sie przydał :)
Napisano 17 Marzec 200817 l Jim Raynor jak malowany :) Model bardzo ciekawie się zapowiada Pozdrawiam
Napisano 18 Marzec 200817 l Autor hmm generalnie to juz zrobilem hipoly do tego modelu i wstepne textury tylko tak naprawde to potrzeba jeszcze wiele poprawek min anatomij, ale teraz walcze z dominancem :D i strasznie malo czasu :/ ale dzieki za odkopanie watku zawsze to milo :-). postaram sie to skonczyc kiedys ;-)
Napisano 18 Marzec 200817 l Swoją drogą mógłbyś zrobić jakiś mały up w DWIII, bo wątek się trochę przykurzył :)
Napisano 22 Marzec 200817 l bys to Matys w koncu pacnął do konca , jak masz hiresa juz full to ile to pracy ?kilka dni? ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto