Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czesc

nowy model nad ktorym teraz pracuje. jak widac narazie bardzio wstepny mid poly.

Jeszcze duzo przy nim pracy ale mam nadziej ze szybko to poleci. Jesli chodzi o koncept to mozna go znalesc na stronce bizzarda, zdecydowalem sie na nie swoj koncept zeby sie przekonac czy potrafie zrobic cos fajnego z profesionalnego konceptu i w jakim spotniu bede go w stanie odwzorowac.

takze jak zawsze jestem otwarty na krytyke i uwagi bo na tym etapie pewnie bedzie ich bardzo duzo :D

:-)

3d90aaa4dcc7cb02.jpg

3ff0fae7d773cc80.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rewelka matys!

Super ułożyłeś włosy, w porównaniu do poprzedniego Twojego modelu, te na planesach z alphą mi o wiele bardziej przypadły do gustu niż tamte na bryle.

 

Czępię się jednak moim zdaniem za mocnego wcięcia na pupie..

Na widoku od frontu, facio ma trochę figurę kobiety, w miednicy szeroki a wyżej w okolicach brzucha i dolnej części klatki piersiowej jest wąski. Czaisz, takie łuki wklęsłe się robią, może to tylko wrażenie wizulane przez te pasy, bo na widoku izometrycznym wygląda bardzo zgrabnie.

 

Do kształtu kręgosłuba na widoku od boku się chyba czepiać nie powinienem bo na izo ma taką wyluzuwaną postawę więc jest ok;)

 

Może poszerz mu klatkę piersiową i ramiona leciutko do góry. Ale to tylko sugestia, bo i tak wygląda świetnie, czekam na updaty!

Napisano

Mi też bardzo się podoba, a włosy wyszły Ci super. Co do krocza - wcięcie z tyłu i cameltoe pewnie znikną w późniejszym etapie, więc spoko. Mógłbyś wrzucić koncept, żeby można bezpośrednio śledzić podobieństwo. Zapowiada się kolejny świetny model :)

Napisano
  • Autor

wielkie dzieki za posciki :-) napewno poprawie to o czym pisaliscie

link do conceptu

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=133&t=550757

z tym ze bralem tez pod uwage sam model z gry ktory mozna ogladac na filmikach na googlach ... tam wyglada on bardziej masywnie itp ... ale i tak nie jestem przekonany do tego co mam teraz zrobione wiec jak uwazacie ze cos jest nie tak to walcie smialo.

Napisano

troche do konceptu nie podobny najbardziej to glowa jest praktycznie inna :)

ale i tak model wymiata !!

Napisano

Na koncepcie trochę przypomina z gęby tego wielkiego gościa z sin city.

nos bardziej konkretny przy nasadzie, czoło - cześć brwiowa, ten fałd powinieneś zrobić bardziej mięsisty.

Bródka bardziej szpiczasta z okrągłym zakończeniem.

Kąciki oczu i łuki brwione na koncepcie są skierowane w dół, u Ciebie na prosto lub nawet lekko ku górze.

 

Jak zwiększysz fałd czoła i uwydatnisz kości policzkowe, oczodoły się zapadną, tak jak na koncepcie.

 

Wydaje mi się też, że u Ciebie mięśnie brzucha (część tzw "cegiełki") jest zapadnięta, natomiast niżej ma bebech wypukły.

 

Nie bój się lekko wyolbrzymiać jeśli chodzi proporcje, ale nie przesadzaj.

Napisano

Tak jak Ci juz mówiłem kojzay mi się ze snejkiem ze starego mgsa, jedynynie jest bardziej przypakowany, poza tym ładny kawałek modelu sie kroi :)

Napisano

racja wygląda jak snake co oczywiście jest + i ogólnie fajnie i w ogóle :D

Napisano
  • Autor

hmm generalnie to juz zrobilem hipoly do tego modelu i wstepne textury tylko tak naprawde to potrzeba jeszcze wiele poprawek min anatomij, ale teraz walcze z dominancem :D i strasznie malo czasu :/ ale dzieki za odkopanie watku zawsze to milo :-). postaram sie to skonczyc kiedys ;-)

Napisano

Swoją drogą mógłbyś zrobić jakiś mały up w DWIII, bo wątek się trochę przykurzył :)

Napisano

Nawet nie wiedziałem że ktoś mnie modeluje:D

Napisano

bys to Matys w koncu pacnął do konca , jak masz hiresa juz full to ile to pracy ?kilka dni? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności