Skocz do zawartości

Postac 3D: mercenary/freedom fighter JR


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc

nowy model nad ktorym teraz pracuje. jak widac narazie bardzio wstepny mid poly.

Jeszcze duzo przy nim pracy ale mam nadziej ze szybko to poleci. Jesli chodzi o koncept to mozna go znalesc na stronce bizzarda, zdecydowalem sie na nie swoj koncept zeby sie przekonac czy potrafie zrobic cos fajnego z profesionalnego konceptu i w jakim spotniu bede go w stanie odwzorowac.

takze jak zawsze jestem otwarty na krytyke i uwagi bo na tym etapie pewnie bedzie ich bardzo duzo :D

:-)

3d90aaa4dcc7cb02.jpg

3ff0fae7d773cc80.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rewelka matys!

Super ułożyłeś włosy, w porównaniu do poprzedniego Twojego modelu, te na planesach z alphą mi o wiele bardziej przypadły do gustu niż tamte na bryle.

 

Czępię się jednak moim zdaniem za mocnego wcięcia na pupie..

Na widoku od frontu, facio ma trochę figurę kobiety, w miednicy szeroki a wyżej w okolicach brzucha i dolnej części klatki piersiowej jest wąski. Czaisz, takie łuki wklęsłe się robią, może to tylko wrażenie wizulane przez te pasy, bo na widoku izometrycznym wygląda bardzo zgrabnie.

 

Do kształtu kręgosłuba na widoku od boku się chyba czepiać nie powinienem bo na izo ma taką wyluzuwaną postawę więc jest ok;)

 

Może poszerz mu klatkę piersiową i ramiona leciutko do góry. Ale to tylko sugestia, bo i tak wygląda świetnie, czekam na updaty!

Napisano

Mi też bardzo się podoba, a włosy wyszły Ci super. Co do krocza - wcięcie z tyłu i cameltoe pewnie znikną w późniejszym etapie, więc spoko. Mógłbyś wrzucić koncept, żeby można bezpośrednio śledzić podobieństwo. Zapowiada się kolejny świetny model :)

Napisano

Na koncepcie trochę przypomina z gęby tego wielkiego gościa z sin city.

nos bardziej konkretny przy nasadzie, czoło - cześć brwiowa, ten fałd powinieneś zrobić bardziej mięsisty.

Bródka bardziej szpiczasta z okrągłym zakończeniem.

Kąciki oczu i łuki brwione na koncepcie są skierowane w dół, u Ciebie na prosto lub nawet lekko ku górze.

 

Jak zwiększysz fałd czoła i uwydatnisz kości policzkowe, oczodoły się zapadną, tak jak na koncepcie.

 

Wydaje mi się też, że u Ciebie mięśnie brzucha (część tzw "cegiełki") jest zapadnięta, natomiast niżej ma bebech wypukły.

 

Nie bój się lekko wyolbrzymiać jeśli chodzi proporcje, ale nie przesadzaj.

Gość Marioza
Napisano

Tak jak Ci juz mówiłem kojzay mi się ze snejkiem ze starego mgsa, jedynynie jest bardziej przypakowany, poza tym ładny kawałek modelu sie kroi :)

Napisano

tak jak pisalismy wczesniej ;) nie gra reka, dlon zaczyna sie tam gdzie fiutek, przez to masz zkarłowaciałe przedramie, wez podciagnij mu delikatnie tez łokiec do gory :) a reszta super butky genialne ;]

Napisano

hmm generalnie to juz zrobilem hipoly do tego modelu i wstepne textury tylko tak naprawde to potrzeba jeszcze wiele poprawek min anatomij, ale teraz walcze z dominancem :D i strasznie malo czasu :/ ale dzieki za odkopanie watku zawsze to milo :-). postaram sie to skonczyc kiedys ;-)

Gość Marioza
Napisano

bys to Matys w koncu pacnął do konca , jak masz hiresa juz full to ile to pracy ?kilka dni? ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności