Matys Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 czesc nowy model nad ktorym teraz pracuje. jak widac narazie bardzio wstepny mid poly. Jeszcze duzo przy nim pracy ale mam nadziej ze szybko to poleci. Jesli chodzi o koncept to mozna go znalesc na stronce bizzarda, zdecydowalem sie na nie swoj koncept zeby sie przekonac czy potrafie zrobic cos fajnego z profesionalnego konceptu i w jakim spotniu bede go w stanie odwzorowac. takze jak zawsze jestem otwarty na krytyke i uwagi bo na tym etapie pewnie bedzie ich bardzo duzo :D :-)
nielot007 Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Matys co ja moge powiedziec, rewelacyjny model !! daj link do conceptu bo nie moge znalesc :)
Levus Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Rewelka matys! Super ułożyłeś włosy, w porównaniu do poprzedniego Twojego modelu, te na planesach z alphą mi o wiele bardziej przypadły do gustu niż tamte na bryle. Czępię się jednak moim zdaniem za mocnego wcięcia na pupie.. Na widoku od frontu, facio ma trochę figurę kobiety, w miednicy szeroki a wyżej w okolicach brzucha i dolnej części klatki piersiowej jest wąski. Czaisz, takie łuki wklęsłe się robią, może to tylko wrażenie wizulane przez te pasy, bo na widoku izometrycznym wygląda bardzo zgrabnie. Do kształtu kręgosłuba na widoku od boku się chyba czepiać nie powinienem bo na izo ma taką wyluzuwaną postawę więc jest ok;) Może poszerz mu klatkę piersiową i ramiona leciutko do góry. Ale to tylko sugestia, bo i tak wygląda świetnie, czekam na updaty!
Kuba Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Mi też bardzo się podoba, a włosy wyszły Ci super. Co do krocza - wcięcie z tyłu i cameltoe pewnie znikną w późniejszym etapie, więc spoko. Mógłbyś wrzucić koncept, żeby można bezpośrednio śledzić podobieństwo. Zapowiada się kolejny świetny model :)
Matys Napisano 9 Listopad 2007 Autor Napisano 9 Listopad 2007 wielkie dzieki za posciki :-) napewno poprawie to o czym pisaliscie link do conceptu http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=133&t=550757 z tym ze bralem tez pod uwage sam model z gry ktory mozna ogladac na filmikach na googlach ... tam wyglada on bardziej masywnie itp ... ale i tak nie jestem przekonany do tego co mam teraz zrobione wiec jak uwazacie ze cos jest nie tak to walcie smialo.
nielot007 Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 troche do konceptu nie podobny najbardziej to glowa jest praktycznie inna :) ale i tak model wymiata !!
Levus Napisano 9 Listopad 2007 Napisano 9 Listopad 2007 Na koncepcie trochę przypomina z gęby tego wielkiego gościa z sin city. nos bardziej konkretny przy nasadzie, czoło - cześć brwiowa, ten fałd powinieneś zrobić bardziej mięsisty. Bródka bardziej szpiczasta z okrągłym zakończeniem. Kąciki oczu i łuki brwione na koncepcie są skierowane w dół, u Ciebie na prosto lub nawet lekko ku górze. Jak zwiększysz fałd czoła i uwydatnisz kości policzkowe, oczodoły się zapadną, tak jak na koncepcie. Wydaje mi się też, że u Ciebie mięśnie brzucha (część tzw "cegiełki") jest zapadnięta, natomiast niżej ma bebech wypukły. Nie bój się lekko wyolbrzymiać jeśli chodzi proporcje, ale nie przesadzaj.
Por@szek Napisano 11 Listopad 2007 Napisano 11 Listopad 2007 :O Normalnie jak ksero od gliniarza co Mr.Lee robil :O No moze ksero z malym dodatkiem :P
Matys Napisano 11 Listopad 2007 Autor Napisano 11 Listopad 2007 Por@szek hmm jakie kero bos mnie zaciekawil ?hmm
Por@szek Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Nach to bylo tylko podobne :P Moze pomylilem z jakis innym ... duzo brodatych przypakowanych z nabojami na pasku ostatnio :P http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=39&t=290972&page=3&pp=15
madman1987 Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 modelik zacny- ciekaw żem hipoly jeśli będziesz takowe robił
Gość Marioza Napisano 12 Listopad 2007 Napisano 12 Listopad 2007 Tak jak Ci juz mówiłem kojzay mi się ze snejkiem ze starego mgsa, jedynynie jest bardziej przypakowany, poza tym ładny kawałek modelu sie kroi :)
KLICEK Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 tak jak pisalismy wczesniej ;) nie gra reka, dlon zaczyna sie tam gdzie fiutek, przez to masz zkarłowaciałe przedramie, wez podciagnij mu delikatnie tez łokiec do gory :) a reszta super butky genialne ;]
ledyr Napisano 13 Listopad 2007 Napisano 13 Listopad 2007 racja wygląda jak snake co oczywiście jest + i ogólnie fajnie i w ogóle :D
Idaho Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 "To nie był Ato Boldo. Ato Boldo ma dłuższe włosy... :)". Wypisz, wymaluj Jim Raynor ze Starcraft 2. http://www.gametrailers.com/player/23202.html http://www.gametrailers.com/player/23208.html Dobrze zacząłeś, update by sie przydał :)
PAINbringer Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Jim Raynor jak malowany :) Model bardzo ciekawie się zapowiada Pozdrawiam
Matys Napisano 18 Marzec 2008 Autor Napisano 18 Marzec 2008 hmm generalnie to juz zrobilem hipoly do tego modelu i wstepne textury tylko tak naprawde to potrzeba jeszcze wiele poprawek min anatomij, ale teraz walcze z dominancem :D i strasznie malo czasu :/ ale dzieki za odkopanie watku zawsze to milo :-). postaram sie to skonczyc kiedys ;-)
Kuba Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 Swoją drogą mógłbyś zrobić jakiś mały up w DWIII, bo wątek się trochę przykurzył :)
Scottero Napisano 18 Marzec 2008 Napisano 18 Marzec 2008 Pachnie spamem ... Dlaczego spamem? Znasz wogole definicje spamu?
Gość Marioza Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 bys to Matys w koncu pacnął do konca , jak masz hiresa juz full to ile to pracy ?kilka dni? ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się