Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Moja pierwsza Viz-ka, troszke juz nad nie siedze (ok 5 tygodni), gdyz musialem sie nauczyc Vray i AutodeskViz, ale przejdzmy do rzeczy, ponizej zamieszczam render z moimi pierwszymi wypocianami, bedzie milo ulyszec opinie pozytywne jak rowniez nagatywne ;)

pzdr

Ps. Dopiero zaczalem zabawe z materialami caly czas szukam odpowiednich pod koniec tygodnia powinno byc gotowe.

viz1bl9.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

gdzie ten vray? no dobra jak na poczatek to nie najgorzej widzialo sie wieksze oldschoole ale po to jest forum by naprowadzac wiec: jakos nie widze GI poprostu cos nierozproszeone to siwatlo, lustra dziwne wyglada jakby byla dziura a za nia drugi kran :P shading tez taki dupy troche to wszystko lewituje. A i tiling na scianie cos nie teges te ceglowy zaduze sa.

Nie che by wygladalo to na jakies chamskie jechanie ale poziom prac na dzisiejsze czasy jest duzy a to nawet nie jest poprawne sa bledy i musisz troche przy tym jeszcze posiedziec. Pamietaj kazdy nowy render jest lepszy :].

Napisano

dzieki za tutki i krytyke ;) zabieram sie za poprawe. Jesli chodzi o sciane to nie sa to kafelki tylko drewniane panele (wiem moze tego niewidac) ale efekt docelowy ma byc podobny do aktualnego.

Ps. Mala prosba: W jaki sposob ustawic swiatla (co obrac za glowne zrodlo) jesli niemam zewnetrznego zrodla swiatla jakim jest okno?? (docelowo zrodla swiatla to: Jedno ponad podwieszanym sufitem + 6 haloganow w suficie + 2 za lustrami)

Napisano

Popracowalem troszke wczoraj nad oswietleniem i materialem podlogi i wyszlo mi cos takiego jak ponizej. Oczywiscie czekam na kolejna krytyke, przynajmniej bede wiedzial co jeszcza idzie do poprawki ;)

pzdr

viz3dj8.jpg

Napisano

nie wiem czy to efekt zamierzony ale tiling tekstury na scienie jest zbyt wyrazny - fotoszop -> highpass filter. na podlodze za to za duzo tych plytek drewnianych, mozna zmniejszyc tiling, za maly bump i reflect. co do oswietlenia to jest niezle aczkolwiek moglbys zrobic z nich IES, duzo ciekawsze otoczenie wtedy jest. no i te gegly po prawej.... poza tym to mi sie podoba. pozdr.

Napisano

mastahcez te 6 swiatel w suficie to IES-y, ale troszke tego niewidac, bede musial zmniejszyc chyba moc swiatel nad sufitem, a zwiekszyc moc IES-ow -> poprobuje.

Ponizej 2 nastepne rendery poprawilem podloge juz widac odbicia :D no i ukazelem wstepny wyglad kibelka i bidetu (przez przypadek wrzucilem na kibel i bidet chrom-> poprawie pozniej ) ;)

viz4qr0.jpg

 

viz5nd8.jpg

Napisano

Odświeżam po długiej przerwie spowodowanej problemami technicznymi (nowa większa pamięć już zakupiona :D). No i kolejny upgrade cały czas męczę to samą jedną scenę. Textury przygotowane, w finalnej wersji podokładam kilka detali jak ręczniki, waga itp.

No i mam jeden problem jak zręsztą zdążyliście pewnie już zauważyć Glass wychodzi mi cały czas jako Mirror !!! Probowałem różnych ustawien np: http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_glass_liquid.htm, i dalej nic caly czas mam mirror może ktoś wie o co w tym chodzi ??

16544289na6.jpg

Napisano

witam.

zmien kolor reflection na RGB 40 i nie bedzie sie tak wszystko mocno odbijac a przy refraction IOR zmniejsz na 1 to ta sciana za prysznicem bedzie normalnie wygladala

Napisano

Kolejny update tak to bedzie wygladalo, jesli ktos widzi jeszcze jakies niedociagniecia prosze o korekte ;), jesli wszytsko ok to za pare dni renderuje reszte. pzdr

aafq0.jpg

Napisano

Kolejny update z poprawkami + nowy renderek (jeszcze niewykonczony pare drobnych niedociagniec, szukam jakiegos tutoriala lub dobrego bumpa na recznik)

65779955bx5.jpg

 

66270644bp5.jpg

 

Krytyka mile widziana ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności