evening Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Witam Moja pierwsza Viz-ka, troszke juz nad nie siedze (ok 5 tygodni), gdyz musialem sie nauczyc Vray i AutodeskViz, ale przejdzmy do rzeczy, ponizej zamieszczam render z moimi pierwszymi wypocianami, bedzie milo ulyszec opinie pozytywne jak rowniez nagatywne ;) pzdr Ps. Dopiero zaczalem zabawe z materialami caly czas szukam odpowiednich pod koniec tygodnia powinno byc gotowe.
Temporal Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 gdzie ten vray? no dobra jak na poczatek to nie najgorzej widzialo sie wieksze oldschoole ale po to jest forum by naprowadzac wiec: jakos nie widze GI poprostu cos nierozproszeone to siwatlo, lustra dziwne wyglada jakby byla dziura a za nia drugi kran :P shading tez taki dupy troche to wszystko lewituje. A i tiling na scianie cos nie teges te ceglowy zaduze sa. Nie che by wygladalo to na jakies chamskie jechanie ale poziom prac na dzisiejsze czasy jest duzy a to nawet nie jest poprawne sa bledy i musisz troche przy tym jeszcze posiedziec. Pamietaj kazdy nowy render jest lepszy :].
Kedzior Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 przyda Ci sie pewnie... http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34879
keraj37 Napisano 16 Listopad 2007 Napisano 16 Listopad 2007 Witam! Przeczytaj ten tutek, to lelpiej ustawisz swiatło w tej scenie:http://vrayinfo.vismasters.com/download?dlid=191&dlfmt=1&ReturnUrl=/download/view/type/default.aspx?dtid=2 W ogóle popatrz na inne tam tutki: http://vrayinfo.vismasters.com/download/view/type/?dtid=2 trzeba tam założyć konto - ale warto się wysilić! Papa!
evening Napisano 17 Listopad 2007 Autor Napisano 17 Listopad 2007 dzieki za tutki i krytyke ;) zabieram sie za poprawe. Jesli chodzi o sciane to nie sa to kafelki tylko drewniane panele (wiem moze tego niewidac) ale efekt docelowy ma byc podobny do aktualnego. Ps. Mala prosba: W jaki sposob ustawic swiatla (co obrac za glowne zrodlo) jesli niemam zewnetrznego zrodla swiatla jakim jest okno?? (docelowo zrodla swiatla to: Jedno ponad podwieszanym sufitem + 6 haloganow w suficie + 2 za lustrami)
evening Napisano 18 Listopad 2007 Autor Napisano 18 Listopad 2007 Popracowalem troszke wczoraj nad oswietleniem i materialem podlogi i wyszlo mi cos takiego jak ponizej. Oczywiscie czekam na kolejna krytyke, przynajmniej bede wiedzial co jeszcza idzie do poprawki ;) pzdr
mastahcez Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 nie wiem czy to efekt zamierzony ale tiling tekstury na scienie jest zbyt wyrazny - fotoszop -> highpass filter. na podlodze za to za duzo tych plytek drewnianych, mozna zmniejszyc tiling, za maly bump i reflect. co do oswietlenia to jest niezle aczkolwiek moglbys zrobic z nich IES, duzo ciekawsze otoczenie wtedy jest. no i te gegly po prawej.... poza tym to mi sie podoba. pozdr.
evening Napisano 20 Listopad 2007 Autor Napisano 20 Listopad 2007 mastahcez te 6 swiatel w suficie to IES-y, ale troszke tego niewidac, bede musial zmniejszyc chyba moc swiatel nad sufitem, a zwiekszyc moc IES-ow -> poprobuje. Ponizej 2 nastepne rendery poprawilem podloge juz widac odbicia :D no i ukazelem wstepny wyglad kibelka i bidetu (przez przypadek wrzucilem na kibel i bidet chrom-> poprawie pozniej ) ;)
mastahcez Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 veri najs:) wykoncz to i zapowiada sie bardzo dobrze. jestem pod wrazeniem ze to twoja pierwsza wizualka w tym programie. pozdr.
evening Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Odświeżam po długiej przerwie spowodowanej problemami technicznymi (nowa większa pamięć już zakupiona :D). No i kolejny upgrade cały czas męczę to samą jedną scenę. Textury przygotowane, w finalnej wersji podokładam kilka detali jak ręczniki, waga itp. No i mam jeden problem jak zręsztą zdążyliście pewnie już zauważyć Glass wychodzi mi cały czas jako Mirror !!! Probowałem różnych ustawien np: http://www.aversis.be/extra_tutorials/vray_glass_liquid.htm, i dalej nic caly czas mam mirror może ktoś wie o co w tym chodzi ??
osiris85 Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 witam. zmien kolor reflection na RGB 40 i nie bedzie sie tak wszystko mocno odbijac a przy refraction IOR zmniejsz na 1 to ta sciana za prysznicem bedzie normalnie wygladala
arturprx2 Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 zmien gloss z 1 na 0,7/8/9 jak tam uwazasz i podkrec sampelki
evening Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 Kolejny update tak to bedzie wygladalo, jesli ktos widzi jeszcze jakies niedociagniecia prosze o korekte ;), jesli wszytsko ok to za pare dni renderuje reszte. pzdr
Kimmi Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Wydaje mi się, że ta deska z kibelka jest jakoś przesunięta w lewo. Ciekawa teksturka podłogi.
SETH Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Jaka jest odległość wc i bidetu od ściany?? Wydaje się że troszkę za mało. Zrób 30 cm i będzie ok
evening Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Kolejny update z poprawkami + nowy renderek (jeszcze niewykonczony pare drobnych niedociagniec, szukam jakiegos tutoriala lub dobrego bumpa na recznik) Krytyka mile widziana ;)
osiris85 Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 elo:) jak ja zrobilem recznik to na caly obiekt wrzucilem jedna z tych map: do displace i ustawilem na 6. wyszedl bardzo fajnie:) pozdrawiam:)
SETH Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Wiem, że to kwestia gustu, ale nie bardzo podłoga pasuje do mozaiki. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się