Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siatka na twarzy niezła. Ucho i szyja do poprawy. Za mocne wcięcie z tyłu przy szyi masz. Trzeba by była całą szyje do tyłu delikatnie cofnąć. A co do ogólnego kształtu też mógłbyś jeszcze popracować, soft selecion bardzo pomocne przy tego typu zabawach jest.

Napisano

Przyjemnie wyglada ale moglbys jeszcze nad nia popracowac. Dolna warga jest zbyt plaska - wcisnij wierzcholki polozone najblizej gornej wargi do srodka. Nos z boku wyglada dziwnie - powinno byc takie wciecie na wysokosci oczu, zanim polaczy sie z czacha.

Ksztalt czachy jest skomplikowany. To duze, plaskie powierzchnie delikatnie pozakrzywiane - sam jeszcze tego nie skumalem wiec nie bede cie poprawiac ale u ciebie to wyglada zbyt prosto, niemal jak kulka. Najbardzie widac to w widoku 3/4 nad okiem.

 

Pozdro.

Napisano

To się nazywa szybka reakcja :)

 

@ania - może faktycznie trochę za szeroka - już troszkę zwęziłem, ale ten płaski rzut też mocno poszerza (chyba kobiety nie lubiłyby ortograficznego lustra :)

 

@kuba - dzięki za pozytywną (chyba?) ocenę - ucho to jest na razie takie protoucho, tak samo szyja - będę nad nimi pracował jak dorobię jakieś ciało. A zapomniałem dodać że dziergam to w wingsach - jeśli dobrze rozumiem co masz na myśli mówiąc softselection to tu się to nazywa magnets - i ilość takich tweaków magnetowych jaką już spaliłem na ten kształt przekracza chyba ogólną liczbę Polskich emigrantów na wyspach... Jeśli chodzi o poprawę ogólnego kształtu to kurcze chętnie, tylko w którą stronę?

 

@klicek - czołem - no w końcu pomyślałem że przyda mi się trochę komentów w języku który rozumiem ;)

 

@gomez - jeśli chodzi o narząd powonienia - owszem takie coś się zdarza, ale nie u każdego - tutaj sobie zamierzyłem że dam jej lekko garbaty, wystający nos nie wyrzeźbiony u plastycznego chirurga... A co do kształtu czachy to jak najbardziej masz rację - staram się żeby był pozakrzywiany ale sam wiesz jak to ciężko wyżłobić... Płaska dolna warga - hm... może to wina rzutu - na dole pokazuję jak to wygląda na zbliżeniu z profilu. No i górna chyba też wchodzi dość ładnie pod ten mięsień z boku - próbowałem mocniej i nie było za pięknie.

 

@pancerniq - dzięki (ale ja jeszcze trochę mam... ;)

 

szybki update i profil ust...

bluegirlji6.png

Napisano

Witam na forum.

Ucho mi nie leży, wiem że każde ucho inne ale skoro miała być atrakcyjna głowa to się czepiam ;), bo ucho takie nie jest, no i nos zbyt męski w górnej jego części, natomiast już na tym etapie podobają mi się kształt oczu i dookoła nich. Używasz referek konkretnej osoby czy tak zbiorowo albo z "głowy" :) ?

Napisano

Dalej jestem pod wrażeniem - to pierwsze forum na którym tak szybko wskakują komenty :)

 

@kamil.ochel - tak to jeszcze wymaga dopieszczenia i dzięki

 

@kedzior - dzięki. Jak mówię - to jest protoucho (zresztą ucho jest moją achillesową piętą ;). a co do nosa - jakieś tam tweaki jeszcze na pewno będą (skrzydełka mi się nie podobają) ale generalnie kształt zostaje - nie przepadam za noskami z klinik plastycznych rzeźników.

 

 

mw

Napisano

Jestesmy najszybsi - full service :]

 

glowa miala byc atrakcyjna jak sam napisales wiec czepilem sie nosa bo taki garbaty nie jest atrakcyjny. Jesli taki mial byc to spoko ale nie jest atrakcyjny. Jak napisal Kedzior - jest meski.

Co do wargi dolnej jestem w 100% przekonany ze mam racje ale oczywiscie nie jestem Stahlbergiem i moge sie mylic - nie musisz mnie sluchac. Maly tips: przekroj wargi jest inny posrodku wargi niz przy kaciku ust ale chyba o tym wiesz.

Maly overpaincik, moze cos pomoze.

overpaintrv2.th.jpg

 

Jeszcze jedno - luki brwiowe. Tam jest jakas ostra krawedz dziwna.

Napisano

@kedzior bo nie dopisałem - bez refki, z głowy

@gomez - atrakcyjny ale nie idealny :) muszę jednak coś dopisać co opuściłem a jest raczej ważne - to będzie tylko model, bez tekstury itp... Więc muszą być kanty na krawędziach ust (nota bene takie kanty mają babeczki które mają pełne usta) żeby było widać wyraźnie gdzie te usta się kończą... kąciki oczu też muszą być podniesione, bo udają rzęsy, których nie będzie.

Napisano

cyt: "Ja bym cofnął trochę czoło, bo zbytnio zaakcentowane są łuki brwiowe."

 

_kuba_ , no to juz kwestia gustu ;), ja dla odmiany lubie ostre rysy twarzy oczywiście bez przesady, powiedzmy ostre rysy wkomponowane w ładny owal :)

Gomez - z tymi oczami to również nie zgodził bym się tak jak z _kuba_ to kwestia już własnego gustu, moim zdaniem twarz bardzo interesująca przez to

 

marcin wuu , czyli głowa z głowy, no nieźle

Napisano

Ja nigdy nie czulem zadnych kantow ;] To chyba silikonowe usta a ty przeciez nie chcesz takich ;) Rzesy to moglbys jednak machnac bo to nie bedzie ladnie wygladac. Juz lepiej wogole nie udawaj rzes niz masz je udawac powiekami.

 

Kedzior - ale te oczy sa nierealistyczne przez te kaciki.

Napisano

ciekawe że ile osób tyle opinii :)

 

_kuba_ radzi żeby cofnąć czoło a gomez na paintoverze podnosi :) chyba zostanę pośrodku jak ta trzecia noga wałęsy :)

 

@gomez - tu masz szybko wyguglany obrazek o jakie kanty mi chodzi:

 

fulllipsqs9.jpg

Napisano

@nielot007 - dzięki :)

 

Ostatni update dzisiaj bo padam na pysk...

 

Coś tam podziubałem przy tym wgłębieniu pod nosem, skleciłem jakieś ucho (i to już final jeśli o nie chodzi, no może jakieś tam drobne poprawki - nie cierpię modelować uszu), troszkę poprawiłem powieki (ale kącik zostaje :), poprawiłem skrzydełka nosa (jeszcze nie jestem na 100% zadowolony ale zawsze coś) coś tam ruszyłem przy szyi i czole... I zostawiam tą główkę jak jest - jutro jak będzie czas to zacznę jakieś ciało dla niej.

 

a tu update:

goochzv4.jpg

aha co do kształtu łuków brwiowych i tej linii - to jest ta sama sytuacja co z ustami - normalnie tu byłyby jakieś tam włosy czy tekstura ale że nie mam zamiaru jej teksturować ani owłaszać to zaznaczam linię brwi ostrzejszą krawędzią.

Napisano

@ania - dzięki że przynajmniej ty kumasz o co chodzi z tą niedoskonałością... a jeśli chodzi o ten shader to jest gooch - polecam jeśli modelujesz jeszcze w wingsach - super fajny szeroki specular i ten niebieski cień wchodzący na powierzchniach pod ostrym kątem bardzo pomagają wyłapać niedoskonałości kształtu... przynajmniej mi.

 

@georgas - dzięki, chociaż forma siatki ma raczej służebną rolę w stosunku do formy obiektu :) i większość siatek dla głowy będzie wyglądać bardzo podobnie... wolałbym usłyszeć że ci się podoba model... ;)

 

a teraz szybki updacik bo nie mam niestety czasu dzisiaj walczyć - na razie ogólne zarysy, bez detalu. W sumie dobrze że to baba bo nie ma problemu z tymi wszystkimi muskułami... no, może tylko jeden problem z najważniejszym kobiecym mięśniem gluteusem maximusem ok, tyle udało mi się wymodzić w 3h. większość głównych form jest już na swoim miejscu, raczej nie przewiduję zmian wielkości/proporcji ciała, chyba że ktoś mi zwrócić uwagę na jakieś rażące niedoskonałości... jutro paluchy, dopieszczanie form (gluteus ;P) i szlus jeśli chodzi o ten model. może jeszcze jakaś poza jeśli będę czuł taką wewnętrzną potrzebę... ok - dość gadania - obrazek:

 

 

bltd4.jpg

Napisano

to se k...a polatałam... chciałoby się powiedzieć za bohaterką polskiego wypaśnego shorcika "mucha nie siada" - kto widział ten wie o co chodzi, a kto nie widział to tu - http://pl.youtube.com/watch?v=VCH6n-OGSJA polecam zwłaszcza monolog muchy w czasie napisów końcowych - kwintesencja polskości...

 

ale do rzeczy - jak na złość jak chciałem sobie sportowo pomodelować to sypnęło zleceniami i tydzień zleciał... Więc w sumie niewiele zrobiłem a co zrobiłem to pokazuję

 

perspektywa:

 

fullbodyxs9.png

front i bok:

 

frontsidedt1.png

 

i zad:

 

backkx1.png

 

brakuje tu dużo rzeczy i dużo jeszcze jest do zdefiniowania -choćby kostki i łokcie... postawa też jest nienaturalna, za słabe ma wygięcie... ale czasu kurka nie mam :(

 

w każdym razie proszę o komenty...

 

i jeszcze @ania - tak miałaś rację oczywiście coś jej te tricepsy za bardzo zwisły - już poprawiłem.

Napisano

Rece i nogi zbyt masywne w porownaniu z tulowiem. To powinno chyba bardziej harmonizowac nawet jesli nie robisz pieknosci czy idealu. Barki sa wyciagniete na boki. Poszerz tulow i 2 problemy rozwiazane :) Rece i dlonie fajne tylko w przedramieniu na dole jest wybrzyszenie ktore powinno byc blizej lokcia.

 

Dzieki za linka do muchy :)

Napisano

Bardzo mi się podoba ta glowa... wogule to jest jedyna glowa KOBIETY która mi się podoba w tej fazie co jest ... ach strach się bać jak będzie to wyglądać po texturach i ps makeoverze... gratulacje.

Napisano

@gomez - hm.. coś może jest tu na rzeczy - sprawdzę jutro albo w sobotę jak czas pozwoli.

@d4d4l - dzięki. niestety, jak wcześniej pisałem nie będzie tekstur ani posta - interesuje mnie tylko model (jestem kształtowcem a nie kolorowcem ;)

Napisano

Zgadzam sie z Gomezem za bardzo napakowałeś ją w rekach i nogach.... tak samo sie ma rzecz do bioder..za szerokie. Narazie przypomina połączenie Xeny z Herkulesem :) Ale jak odchodzisz trochę ręce i nogi od razu zyska trochę na eteryczności :)

 

Pozdrawiam

Napisano

To już jest koniec... Ponad tydzień zajął mi ten model a to już za długo stanowczo żebym jeszcze się mógł przy tej pani czegoś nauczyć.

 

Oczywiście w żadnym wypadku nie można tego uznać za skończone - wiele tu jeszcze brakuje.

 

Ale do rzeczy - ostatnie zmiany to - kuracja odchudzająca (ale bez przesady - eteryczność to ostatnie czego bym chciał w tym modelu) korekcja wad postawy i takie coś na głowie co ma udawać włosy (taką bym zrobił fryzurę gdybym dotarł do robienia fryzury...

 

obrazek:

 

finalns5.jpg

 

i tyle, dziękuję za uwagę i uwagi, również (zwłaszcza) krytyczne

 

mw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności