Aki_MG Napisano 29 Grudzień 2003 Share Napisano 29 Grudzień 2003 Witam Pragne zaprezentować mój pierwszy model samochodu (Cinquecento) wykonany w 3dMax\'ie. Hehe nawet jestem zaskoczony że wyszło mi coś takiego bo niedużo wcześniej siedziałem tylko na tutorialach typu: \"Myśliwiec w 15 minut\" [lol2] Sorry za wielkość obrazków :/ Czekam na Wasze opinie, rady, uwagi (wiem, wiem... model zawiera mase nierówności...) Aha i jeszcze jedno, jeśli macie mi zamiar doradzać, to zważcie na to, że jestem jeszcze bardzo początkujący (-> tłumaczcie mi dokładnie :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 29 Grudzień 2003 Share Napisano 29 Grudzień 2003 Jestem pierwszy :P. No wiec tak : -podrzuć siatke przed meshsmooth, -narazie trodno ocenic model, gdyż jest jeszcze wiele do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
don_filippo Napisano 29 Grudzień 2003 Share Napisano 29 Grudzień 2003 Cześć. no jest trochę błędów, ale będzie dobrze:P Jaką meodą robisz? Poly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 29 Grudzień 2003 Share Napisano 29 Grudzień 2003 witam na forum :) pokaż siatke low poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aki_MG Napisano 29 Grudzień 2003 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2003 Prosze o to 3 rendery z siatką na low poly (o ile dobrze zrozumiałem :P) Robie metodą hmm.... może tak: na początku był plane.... potem z jednego plane\'a zrobiły się 2 plane\'y :D (poly modeling?) Jeśli nie odpowiada Wam wielkość obrazków to piszcie... Postaram się dostosować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MF Napisano 29 Grudzień 2003 Share Napisano 29 Grudzień 2003 Troche bałaganu jest w tej siatce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...