Jump to content

POJAZD 3D - Cinquecento (po stłuczce)


Aki_MG

Recommended Posts

Witam

Pragne zaprezentować mój pierwszy model samochodu (Cinquecento) wykonany w 3dMax\'ie. Hehe nawet jestem zaskoczony że wyszło mi coś takiego bo niedużo wcześniej siedziałem tylko na tutorialach typu: \"Myśliwiec w 15 minut\" [lol2]

 

beta11.jpg

beta12.jpg

beta13.jpg

 

Sorry za wielkość obrazków :/

Czekam na Wasze opinie, rady, uwagi (wiem, wiem... model zawiera mase nierówności...)

 

Aha i jeszcze jedno, jeśli macie mi zamiar doradzać, to zważcie na to, że jestem jeszcze bardzo początkujący (-> tłumaczcie mi dokładnie :) )

 

 

Link to comment
Share on other sites

Prosze o to 3 rendery z siatką na low poly (o ile dobrze zrozumiałem :P)

Robie metodą hmm.... może tak: na początku był plane.... potem z jednego plane\'a zrobiły się 2 plane\'y :D (poly modeling?)

beta11ls.jpg

beta12ls.jpg

beta13ls.jpg

 

Jeśli nie odpowiada Wam wielkość obrazków to piszcie... Postaram się dostosować :)

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowanie za duzo tych polygonow...wczesniej juz Ci pisalo o tym abys trzymal sie 4-sciankowych polygonow...poza tym uzyj Chamfer aby nabrac tej ostrosci krawedzi...na Twoim miejscu zaczał bym od nowa robić ten model i uważał na siatkę

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Guest User190

Od nowa... Chyba większośc jest za... a ja myślę, że najlepiej byłoby zacząć teraz od innej częśc samochodu - chwilkę odpocząć od siatki i później podejść do niej 2gi raz - jak będziesz cały zcas klepał jedną rzecz to CI się znudzi i pójdziesz na szybkość, nie na jakość!!

Link to comment
Share on other sites

Guest User190

Zaczynając musisz już mniej więcej wiedzieć gdzie i jak bdziesz zagęszczał siatkę, albo od razu rób zagęszczoną tam, gdzie ma być...

Link to comment
Share on other sites

a więc daje kolejne rendery...

new4.jpg

 

siatka low poly

new4s.jpg

 

don_filippo próbowałem poprawić tego trójkąta zgodnie z Twoimi instrukcjami, ale niesety efekt był jeszcze gorszy -> powstało wybrzuszenie w tym miejscu, którego w żaden sposób nie mołem zlikwidować :/

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Skończyłem główny modeling... Oto rendery:

 

new5.jpg

new5s.jpg

new6.jpg

new6s.jpg

 

 

Wydaje mi się, że obecny model wygląda lepiej od poprzedniego, aczkolwiek widze kilka nierówności :/ Myśle że to wina blueprintsów, ponieważ były one jakieś takie \"lewe\" i nie miałem widoku z góry... No trudno... ale następny samochód będzie ładniejszy :P Nie udało mi sie niestety uniknąć 4 trójkątów... Ale mam nadzieje, że nie wpłynie to bardzo na wygląd modelu... Poprawiłem także siatke... Jest bardziej poukładana i mniej w niej \"zamieszania\" niż w poprzednim modelu

Tak więć proszę o rady i oceny

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Musisz troche wyrównac ta siatke. Szczegolnie widac to na ujeciu od przodu ze bok auta jest zdeformowany. Tak samo dach jest pokrzywiony troszke i jeszcze to załamanie w kącie maszki (przy szybie) Ale ogolnie nie jest zle takze czekam na nowe rendery :P

Link to comment
Share on other sites

Prosze kolejny render:

 

new8.jpg

 

A tak poza tym to zaczyna mnie jush powoli wqrzać robienie tego samochodu.... Zawsze jak modeluje jakąś część to automatycznie druga zaczyna isę psuć (np. robiąc próg w samochodzi prawie cały tył mi się zdeformował...) powoli mam tego dość :/

Link to comment
Share on other sites

Moze powinienes pracowac na edit meszach albo robic kazdy element samochodu osobno i pozniej dopiero polaczyc? A poza tym on nie przypomina cieniaka. Raczej jakas mazde. Sproboj sobie sciagnac jakies blueprint cieniaka i na ich podstawie modelowac. Bedzie Ci latwiej. A poza tym robienie realistycznego samochodu bez blueprintow a potem bez fotek jest samobojstwem bo nigdy nie uzyskasz zamierzonego efektu.

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by [email protected]

Moze powinienes pracowac na edit meszach albo robic kazdy element samochodu osobno i pozniej dopiero polaczyc? A poza tym on nie przypomina cieniaka. Raczej jakas mazde. Sproboj sobie sciagnac jakies blueprint cieniaka i na ich podstawie modelowac. Bedzie Ci latwiej. A poza tym robienie realistycznego samochodu bez blueprintow a potem bez fotek jest samobojstwem bo nigdy nie uzyskasz zamierzonego efektu.

 

Przecież ja robie z blueprinstami :D:D popatrz ciut wyżej i zobaczysz rendery z nimi :D Hehe a tak poza tym to nie mam tylko blueprintsa z gory i to może największy problem :/

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy