Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

ej a jak myslicie? czy po dodaniu jeszcze jakichs detali i poprawieniu AA to bedzie sie nadawalo do FW?

  • Odpowiedzi 79
  • Wyświetleń 8,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie, ponieważ jest pusto i widok za oknem nie jest adekwatny do oświetlenia, które jest w pomieszczeniu :)

Napisano
  • Autor

to sie da poprawic ziooOm ;p

 

postanowilem zrobic bialy dywan, ale herbata mi sie wylala xD

a tak na serio to zapomnialem zmienic root color na bialy. doradzcie mi jak ladnie zrobic dywan w hair and fur bo to co wydłubałem to gorycz porazki ;d

 

lokolu5.jpg

Napisano
  • Autor

pare razy probowalem tego tutka i mi nie wychodzi w ogole. jak probuje wygiac bendem wlos to pojawia sie jakis kontur pomaranczowy i sie on wygina a wlos nie. o co chodzi w tym?

Napisano

albo wczesniej zazanaczlyles jakis jeden vertex i pozniej nalozyles benda przez co bend odzialowuje tylko na ten vertex :]

Napisano
  • Autor

sluchajcie. wiec robie dywan (nigdy nie mialem tego bledu) w viewporcie wszystko git i jak daje rendere to jest blad mentala -

 

MEM 0.3 fatal 031008 : cant alocate 166783148 bytes

 

i sie wylacza mi max. nie wiem czemu?

Napisano

bede strzelam moze to MEM to skrot od memory czyli problemy z pamiecia? ile masz rama? takie napackane wloski z duza iloscia podzialow moga troche zzerac wiec odchudz ten dywan albo proj dalej :P najlepiej podaj ilosc ram i screena siatki dywanu

Napisano
  • Autor
frędzle jeszcze dluższe zrob!

a to bylo z sarkazmem czy szczerze bo nie do konca zrozumialem? ;p

Napisano

oprocz dywanu to jeszcze zmien ten stolik z blatem 80 mm i nogami gruuubymi, tlo za oknem jasniejsze takie bardziej ostre

Napisano
  • Autor

hej. daje taki wieczorny renderek z malymi poprawkami. wybaczcie ze taki malutki ale juz jest pozno i nie chcialo mi sie na wiekszy czekac a i tak hcodzi tylko o zmiany w oswietleniu. chyba nie jest najlepiej ale zobaczcie sami,

 

avrilvo6.jpg

Napisano

nie wiem czemu ale ciagle mam wrazenie ze proporcje leza i kwicza (pewnie to przez ten nie wymiarowy stolik)

okno wyglada teraz jak obrazek powieszony na scianie, ale w stosunku do tego co było na 1 stronie widac progress :)

dodaj jakis grzejnik, parapet?, może okno podziel na 2 - dodaj klamke, zawiasy etc.

i sluchaj Xiz0ra bo dobrze mowi!

Napisano
  • Autor
7 stron... no kosmos....

 

he, no ale co w tym zlego? ;p

 

dobry pomysl z oknem. nie jestem jeszcze dobry w 3ds maxie wiec

nie umialbym wymodelowac kaloryfera. moze ktos by mnie naprowadzil.

a powiedzcie cos o swiatelku :D

 

no to okno to jak obraz na scianie :D

 

Ale widok ladny :P

 

PZDR I DZIEKI ZA OPINIE

Napisano
  • Autor

hej. po krotkiej przerwie daje nowa wersje. zly obrazek wybralem jako tlo za oknem bo takie niebo jak przed burza (poprwaie to) a jak swiatlo?

 

avrildb1.jpg

Napisano

no no...

widzę duży postęp.

zmniejsz bump'a na tych siedziskach i daj jakiegoś refleksa na podłogę.

Nad widokiem popracuj w PS'ie

Przydałoby się, żebyś pracę urozmaicił o więcej przedmiotów :)

Napisano

Ja bym przesunał lekko źródło światła, tak żeby śweciło trochę na stolik. Widać postęp. Rozjaśnij jeszcze obraz za oknem... i chyba jest on z innej perspektywy.

Napisano

a ty dalej zamiast cos więcej wymodelować to sie światłem bawisz - MODELE GŁUPCZE! /parafrazujac pewnego prezydenta/

 

kolejna podpowiedz: listwy przy podłogach, pilot od tv na stoliku, te szafki to chyba na 1/3 długości są zakotwione w ścianie bo żadnych podpórek nie widze, może jakieś płyty przy DVD oraz okna: klamka, zawias, karnisz, firanka :)

Napisano
  • Autor
MODELE GŁUPCZE!)

 

ej nie bo powiem mamie...

;d;d

 

a tak na serio to ja lubie swiatelko dlatego tak ciagle sie nim zajmuje. ;]

masz racje z plytami i z innymi detalami dobry pomysl. a jak wymodelowac pilota? xd

Napisano
  • Autor

ej sluchajcie, chetnie poslucham rad jak modeluje sie glosnik bo to co zrobiłem to troche płynny kał. pozdro ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności