HummFred Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Witam! Po dość długiej przerwie powracam z kolejnym klasykiem:) Tym razem jest to Porsche 356 Speedster. Chyba nie muszę nikomu przedstawiać tego samochodu. Jest on bardzo popularny i dobrze znany. Podobnie jak w przypadku Syreny Sport bazą wyjściową dla mojego modelu była wersja przeznaczona do gry Midtown Madness 2, a konkretniej do modyfikacji o nazwie Classic Madness :) W dużej mierze uczyłem się na nim jak panować nad materiałami i oświetleniem. Tym razem renderowane w V-Ray'u. Model napewno ma błędy, które zapewne znajdziecie i mi wytkniecie (taki urok poprawiania modeli do gier ;)) Rendery trafiają tutaj, bo nie przewiduję już żadnych poprawek w tym samochodzie. Komentujcie i krytukujcie, ale konstruktywnie, bo interesują mnie konktretne wypowiedzi. Wszystkie uwagi zbiorę i przy następnym modelu będę o nich pamiętał. A teraz przejdźmy do rzeczy: Kilka wersji w studio... Z innym lakierem... Silnik... Koła... Coś dla siatkomanów... I taka sobie sceneria... 1
D3SIGN Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 śliczny modelik bardzo fajnie.. Chciałbym żeby gry tak wyglądały na moim pc, ale z rupietkiem daleko mi do ps3... no ale mimo iż jest wszystko ładnie to nie powala.. słabe te refleksy i szumy na lakierze...
eco Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 jest elegancko :) - bledy pewnie sa ;) ale ich nie widze albo nie chce widziec by nie psuc ogolnie pozytywnego wrazenia - ok moze material dachu na renderach studio ;) -obrazek :taka sobie scenka" grejt :D
dariusz Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 super! moja ulubiona wersja 356 (tylko teardropsy mi nie pasują:)) renderki i model super. jedyne do czego mogę się przyczepić to herb, w latach "50 był inny:D brawa za silniczek i wnętrze:) 1
maverick sheep Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 5* zarówno za wybór auta. Calosc wyglad bardziej niz w pozadku pozdrawiam
Ania Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Nie jestem zwolenniczką aut, ale to jest naprawdę eleganckie. Najlepsze to zielone. Fajnie że modelowałeś silnik. Tylko na ostatnim renderze oświetlenie miasta odbiega trochę za bardzo od oświetlenia auta. I shader dachu w wersji studio nie jest całkiem optymalny.
!Ewert Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 kluczyk w porche wkłada sie z lewej strony, chyba że to jakiś wyjątkowy model;] Tak to mi sie podoba
HummFred Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 No właśnie wszyscy są przyzwyczajeni do tego, że kluczyk powinien być po lewej stronie. Ale akurat ten ma inaczej. Przynajmniej tak mówią zdjęcia, które udało mi się wygrzebać w czeluściach Internetu :) Niestety nie pamiętam czy wtedy Porsche już stosowało stacyjki po lewej stronie czy weszło to w życie dopiero w późniejszym okresie.
dariusz Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 pierwszy start porsche w Le Mans to 1951 rok, ale nie wiem czy już wtedy wpadli na genialny pomysł montowania stacyjki po lewej w wyścigowych wersjach, a co dopiero w cywilnych. hmmm... może od razu przenieśli to na ulice, bo szybszy start to szybszy start:D
HummFred Napisano 13 Grudzień 2007 Autor Napisano 13 Grudzień 2007 A co dokładnie chciałbyś wiedzieć ? Jak wygląda studio? Jaki materiał? Jakie ustawienia renderka? :)
Tas Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 ustawienia swiatla starcza :) w sensie rozmieszczenie i ich rodzaj..,.
trosiek Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 ja bym prosił o studio i o materiał lakierów ;) może byc na pw albo na maila. pracka świetna.
HummFred Napisano 14 Grudzień 2007 Autor Napisano 14 Grudzień 2007 Co do aa to czy ma ktoś jakiś pomysł jak go poprawić? Sprawdziłem masę opcji i zawsze coś jest nie tak :( Dla wszystkich ciekawskich, screeny ustawień studio i materiałów dodam po weekendzie. Jako że nikt nic nie dopisał, to wstawię screeny w tym poście :) Tak wygląda studio: Materiał użyty na plane'ach: Czarny i zielony lakier, jest to standardowy materiał z udostępnionej bilioteki materiałów do V-ray'a, wiec się przy nim nie napracowałem: Tutaj materiał srebrnego lakieru, którego użyłem w studio:
Rekomendowane odpowiedzi