Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Po dość długiej przerwie powracam z kolejnym klasykiem:)

Tym razem jest to Porsche 356 Speedster. Chyba nie muszę nikomu przedstawiać tego samochodu. Jest on bardzo popularny i dobrze znany.

Podobnie jak w przypadku Syreny Sport bazą wyjściową dla mojego modelu była wersja przeznaczona do gry Midtown Madness 2, a konkretniej do modyfikacji o nazwie Classic Madness :)

W dużej mierze uczyłem się na nim jak panować nad materiałami i oświetleniem. Tym razem renderowane w V-Ray'u.

Model napewno ma błędy, które zapewne znajdziecie i mi wytkniecie (taki urok poprawiania modeli do gier ;))

Rendery trafiają tutaj, bo nie przewiduję już żadnych poprawek w tym samochodzie.

Komentujcie i krytukujcie, ale konstruktywnie, bo interesują mnie konktretne wypowiedzi.

Wszystkie uwagi zbiorę i przy następnym modelu będę o nich pamiętał.

A teraz przejdźmy do rzeczy:

Kilka wersji w studio...

356sh_10_mini.jpg 356sh_11_mini.jpg 356sh_12_mini.jpg 356sh_13_mini.jpg 356sh_14_mini.jpg 356sh_15_mini.jpg

Z innym lakierem...

356sh_02_mini.jpg 356sh_06_mini.jpg 356sh_09_mini.jpg 356bl_01_mini.jpg 356bl_03_mini.jpg 356bl_05_mini.jpg

Silnik...

356en_03_mini.jpg 356en_04_mini.jpg

Koła...

356whe_01_mini.jpg

Coś dla siatkomanów...

356wire_01_mini.jpg 356wire_02_mini.jpg 356wire_03_mini.jpg 356wire_04_mini.jpg 356wire_05_mini.jpg 356wire_06_mini.jpg

I taka sobie sceneria...

356_sc_03_mini.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

śliczny modelik bardzo fajnie.. Chciałbym żeby gry tak wyglądały na moim pc, ale z rupietkiem daleko mi do ps3... no ale mimo iż jest wszystko ładnie to nie powala.. słabe te refleksy i szumy na lakierze...

Napisano

jest elegancko :) - bledy pewnie sa ;) ale ich nie widze albo nie chce widziec by nie psuc ogolnie pozytywnego wrazenia - ok moze material dachu na renderach studio ;) -obrazek :taka sobie scenka" grejt :D

Napisano

super! moja ulubiona wersja 356 (tylko teardropsy mi nie pasują:)) renderki i model super.

jedyne do czego mogę się przyczepić to herb, w latach "50 był inny:D

brawa za silniczek i wnętrze:)

  • Like 1
Napisano

Nie jestem zwolenniczką aut, ale to jest naprawdę eleganckie.

Najlepsze to zielone.

Fajnie że modelowałeś silnik.

 

Tylko na ostatnim renderze oświetlenie miasta odbiega trochę za bardzo od oświetlenia auta.

I shader dachu w wersji studio nie jest całkiem optymalny.

Napisano

No właśnie wszyscy są przyzwyczajeni do tego, że kluczyk powinien być po lewej stronie. Ale akurat ten ma inaczej. Przynajmniej tak mówią zdjęcia, które udało mi się wygrzebać w czeluściach Internetu :) Niestety nie pamiętam czy wtedy Porsche już stosowało stacyjki po lewej stronie czy weszło to w życie dopiero w późniejszym okresie.

Napisano

pierwszy start porsche w Le Mans to 1951 rok, ale nie wiem czy już wtedy wpadli na genialny pomysł montowania stacyjki po lewej w wyścigowych wersjach, a co dopiero w cywilnych. hmmm... może od razu przenieśli to na ulice, bo szybszy start to szybszy start:D

Napisano

Co do aa to czy ma ktoś jakiś pomysł jak go poprawić? Sprawdziłem masę opcji i zawsze coś jest nie tak :(

Dla wszystkich ciekawskich, screeny ustawień studio i materiałów dodam po weekendzie.

 

Jako że nikt nic nie dopisał, to wstawię screeny w tym poście :)

Tak wygląda studio:

studio_swiatla_mini.jpg

 

Materiał użyty na plane'ach:

plane_mini.jpg

 

Czarny i zielony lakier, jest to standardowy materiał z udostępnionej bilioteki materiałów do V-ray'a, wiec się przy nim nie napracowałem:

lakier_mini.jpg

 

Tutaj materiał srebrnego lakieru, którego użyłem w studio:

lakier_blur_mini.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności