Napisano 12 Grudzień 200717 l Witam! Po dość długiej przerwie powracam z kolejnym klasykiem:) Tym razem jest to Porsche 356 Speedster. Chyba nie muszę nikomu przedstawiać tego samochodu. Jest on bardzo popularny i dobrze znany. Podobnie jak w przypadku Syreny Sport bazą wyjściową dla mojego modelu była wersja przeznaczona do gry Midtown Madness 2, a konkretniej do modyfikacji o nazwie Classic Madness :) W dużej mierze uczyłem się na nim jak panować nad materiałami i oświetleniem. Tym razem renderowane w V-Ray'u. Model napewno ma błędy, które zapewne znajdziecie i mi wytkniecie (taki urok poprawiania modeli do gier ;)) Rendery trafiają tutaj, bo nie przewiduję już żadnych poprawek w tym samochodzie. Komentujcie i krytukujcie, ale konstruktywnie, bo interesują mnie konktretne wypowiedzi. Wszystkie uwagi zbiorę i przy następnym modelu będę o nich pamiętał. A teraz przejdźmy do rzeczy: Kilka wersji w studio... Z innym lakierem... Silnik... Koła... Coś dla siatkomanów... I taka sobie sceneria...
Napisano 12 Grudzień 200717 l śliczny modelik bardzo fajnie.. Chciałbym żeby gry tak wyglądały na moim pc, ale z rupietkiem daleko mi do ps3... no ale mimo iż jest wszystko ładnie to nie powala.. słabe te refleksy i szumy na lakierze...
Napisano 12 Grudzień 200717 l jest elegancko :) - bledy pewnie sa ;) ale ich nie widze albo nie chce widziec by nie psuc ogolnie pozytywnego wrazenia - ok moze material dachu na renderach studio ;) -obrazek :taka sobie scenka" grejt :D
Napisano 12 Grudzień 200717 l super! moja ulubiona wersja 356 (tylko teardropsy mi nie pasują:)) renderki i model super. jedyne do czego mogę się przyczepić to herb, w latach "50 był inny:D brawa za silniczek i wnętrze:)
Napisano 12 Grudzień 200717 l 5* zarówno za wybór auta. Calosc wyglad bardziej niz w pozadku pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200717 l Nie jestem zwolenniczką aut, ale to jest naprawdę eleganckie. Najlepsze to zielone. Fajnie że modelowałeś silnik. Tylko na ostatnim renderze oświetlenie miasta odbiega trochę za bardzo od oświetlenia auta. I shader dachu w wersji studio nie jest całkiem optymalny.
Napisano 13 Grudzień 200717 l kluczyk w porche wkłada sie z lewej strony, chyba że to jakiś wyjątkowy model;] Tak to mi sie podoba
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor No właśnie wszyscy są przyzwyczajeni do tego, że kluczyk powinien być po lewej stronie. Ale akurat ten ma inaczej. Przynajmniej tak mówią zdjęcia, które udało mi się wygrzebać w czeluściach Internetu :) Niestety nie pamiętam czy wtedy Porsche już stosowało stacyjki po lewej stronie czy weszło to w życie dopiero w późniejszym okresie.
Napisano 13 Grudzień 200717 l pierwszy start porsche w Le Mans to 1951 rok, ale nie wiem czy już wtedy wpadli na genialny pomysł montowania stacyjki po lewej w wyścigowych wersjach, a co dopiero w cywilnych. hmmm... może od razu przenieśli to na ulice, bo szybszy start to szybszy start:D
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor A co dokładnie chciałbyś wiedzieć ? Jak wygląda studio? Jaki materiał? Jakie ustawienia renderka? :)
Napisano 14 Grudzień 200717 l ja bym prosił o studio i o materiał lakierów ;) może byc na pw albo na maila. pracka świetna.
Napisano 14 Grudzień 200717 l Autor Co do aa to czy ma ktoś jakiś pomysł jak go poprawić? Sprawdziłem masę opcji i zawsze coś jest nie tak :( Dla wszystkich ciekawskich, screeny ustawień studio i materiałów dodam po weekendzie. Jako że nikt nic nie dopisał, to wstawię screeny w tym poście :) Tak wygląda studio: Materiał użyty na plane'ach: Czarny i zielony lakier, jest to standardowy materiał z udostępnionej bilioteki materiałów do V-ray'a, wiec się przy nim nie napracowałem: Tutaj materiał srebrnego lakieru, którego użyłem w studio: