Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich serdecznie!!!

Postanowiłem również, wziąść udział w bitwie. Mam nadzieje, że uda mi się skończyć pracę i przy okazji czegoś się nauczę. Praca będzie przedstawiać dwóch goryli, oraz ich szefa, którzy wyrównują porachunki z kolesiem, który postanowił oszukać gang i wykraść kasę. Gang się o tym dowiedział i teraz musi za to zapłacić i czeka go zasłużona kara. Scena będzie przedstawiać zaułek, pełno brudu, śmieci, jak to w dużym mieście bywa. Nasza ofiara jest otoczona przez dwoch osiłków, którzy uzbrojeni są w nóż i pałkę basebollową. Na jego twarzy widać już pierwsze śiniaki, oraz coraz wiekszy strach. Z tyłu za nimi oparty o ścianę będzie szef całej operacji, czekając, aż chlopcy skończą robotę spokojnie pali papierosa.

Mniej więcej tak bedzie wyglądała scena, mam nadzieje, że większość z was udzieli mi cennych wskazówek i porad, nie mam za dużego doświadczenia w modelowaniu postaci, ale co tam warto spróbować, samo ukończenie tej pracy bedzie dla mnie małych zwyciestwem.

Życzę innym powodzenia w bitwie pozdrawiam

• Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba musisz zrobic cos wiecej zeby bylo co krytykowac. Pokazuj siatki bez ms. Moze jakis koncepcik? Wiesz trzeba ustalic jak to wszystko bedzie wygladac.

Napisano

witaj - co do głowy - to jak na razie jest OK chociaz najpierw powineneś określić główną bryłę modelu - w myśl metody od ogółu do szczegółu - powodzenia w bitwie !

Napisano

Gomez - zarys wszystkiego mam jeszcze w glowie musze wszystko naszkicowac zeby sie nie pogubic

fikołek - dzieki bardzo staralem sie ;)

jaras - tak masz racje musze wkoncu wziasc sie za to

Napisano

jesli chodzi o propocje to wedlug mnie okno wraz z parapetem jest za duze patrzac przykladowo na barierke obok(lub na odwrot ;)) tak samo te duze smietniki wydaja mi sie za male, szczegolnie rzuca sie to na 2 renderze.