tutok Napisano 13 Grudzień 2007 Napisano 13 Grudzień 2007 witam wszystkich wymiataczy trzech wymiarów, oto mój pierwszy raz z maxem... porady, komentarze, krytyki mile widziane.
D4D4L Napisano 14 Grudzień 2007 Napisano 14 Grudzień 2007 Heya Krzywy dach :) reszta wydaje się być spoko ;]
tutok Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 po dość długiej nieobecności zamieszczam mały upik, próbuje renderować w vray'u ale efekty takie jak widać...niezadowalające, nie wiem jak ten szum usunąć
artur728 Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Hello Maska wygląda jak by nie była za prosta no i dach do poprawy. Pozdro
pecet Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 mi jeszcze nie pasuje >cały bok - za słabo widać to przegięcie na środku i w dolnej części powinien być bardziej wypukły >tylne nadkole - tu musisz się popatrzyć na zdjęcia jak się refleksy układają
tutok Napisano 2 Styczeń 2008 Autor Napisano 2 Styczeń 2008 wielkie dzieki za uwagi, a w szczegolnoci pecet'owi, wszystko poprawilem (mam nadzieje:) ), ale jak juz wspominalem jest to moj pierwszy model w 3ds max, nie studiowalem zadnej biblii, tak wiec wybaczcie mi pewne niedokladnosci, bazuje na tutkach i pomocy forumowicza matv, tak na marginesie naleza mu sie wielkie podziekowania :) nie bardzo wiem jak zrobic cos takiego: domyslam sie ze trzeba urzyc mapowania ale nie wiem jak zastosowac bump'a tylko na pewnym obszarze obiektu scena i materialy z http://www.vray-materials.de/ postaram sie jeszcze wrzucic siatke, i jak bedzie mi sie chcialo, rendery poprawionej karoserii.
pecet Napisano 2 Styczeń 2008 Napisano 2 Styczeń 2008 to w lampie można też wymodelować jesli nie ważna ilość poly: > cutem wycinasz granice dokąd mają być te "ząbki" > zaznaczasz i detachujesz ten pierścieć gdzie będą ząbki > na zdetachowany element nakładasz mesh smooth tyle razy abyś miał zadowalającą ilość podziałów (ma być mniej więcej tyle podziałów wzdłużnych ile jest ząbków) > zanaczasz niepotrzebne podziały poprzeczne (loopy), kasujesz je, razem z vertexami > teraz zaznaczasz wszystkie edge wzdłużne (ring) > zaznaczone edge extrudujesz z odpowiednimi wartościami
tutok Napisano 18 Styczeń 2008 Autor Napisano 18 Styczeń 2008 Co myślicie o halogenie? Według mnie średnio wyszedł. Na szkle (w sumie to jest plastik) od strony wewnętrznej wymodelowałem swego rodzaju "piramidki" (jak ktoś wymieniał żarówkę w lampie, to wie o czym mówię), oraz uśredniłem normalne na odblasku, oto efekt: Mi osobiście i ta wersja nie podchodzi ;/, aczkolwiek chyba ja zostawię bo nie mam pomysłu na dalsze zmiany. Grill wymodelowałem, zmachałem sie jak głupi, ale jak dla mnie całkiem, całkiem. Na renderze widoczne są dwa błędy - model grill'a, jak również materiał jest nie rewelacyjny, według mnie za bardzo odbija.
JohnZi Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 powiem Ci, ze bardzo dobrze sobie radzisz jak na poczatki:)
Kimmi Napisano 18 Styczeń 2008 Napisano 18 Styczeń 2008 Mi się podoba. Trochę wolno Ci to idzie, ale jako, że jesteś początkujący to jest to zrozumiałe. Jak byś nie napisał, że dopiero zaczynasz w maxie, to bym na to nie wpadł.
kamil.ochel Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 lampy dalej słabe. świetnie Ci idzie :) pozdrawiam
Prezi Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 http://www.desktopmachine.com/cars/24-Alfa%20Romeo%20wallpapers.html?t=180 tu masz kilka w miare spoko fot tej alfy do sprawdzenia co ijak powinno być a tak wogóle to swiatła chyba powinny być troche niższe albo dłuzsze
Yasutoco Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 fajny lakier. rend v-rayem? niepowiedziałbym że to twój pierwszy raz. lampy mi się wydają zdeformowane. cool model
Kr3tz Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 calkiem ladnie. do modelingu nie mam zastrzezen a na renderingu sie nie znam xd
ReflectVision Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 fajny lakier. rend v-rayem? niepowiedziałbym że to twój pierwszy raz. lampy mi się wydają zdeformowane. cool model ciezko sciagnac gotowca z vraymaterials ? :)
donvito Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Modelling ładny, jedynie przedni słupek wydaje się krzywy i trochę za mały chamfer na krawędzi maski przy owym słupku... Ogólnie spoko;]
Homa Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Miłe wrażenie dzięki HDRI, dobrze Ci idzie - dawaj dalej!
tutok Napisano 4 Luty 2008 Autor Napisano 4 Luty 2008 dzięki za komentarze (aczkolwiek teksty typu: "lampy dalej słabe" nie wiele mówią), oto co udało mi sie ostatnio wy składać: wprawne oko znajdzie parę niedociągnięć, ale takimi umiejętnościami jakimi dysponuję nie jestem w stanie tego poprawić.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Musze przyznac ze cacnie to wyglada! :) Widac, ze sie nie spieszysz i to ma swoje plusy bo caloksztalt twojej pracy jest zadowalajacy jak dla mnie! Pracuj dalej - podoba sie mi to wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się