Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam wszystkich wymiataczy trzech wymiarów,

oto mój pierwszy raz z maxem...

porady, komentarze, krytyki mile widziane.

 

01jn3.jpg

 

02rm7.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

po dość długiej nieobecności zamieszczam mały upik, próbuje renderować w vray'u ale efekty takie jak widać...niezadowalające, nie wiem jak ten szum usunąć

 

alfaromeogtrender03wy1.jpg

Napisano

mi jeszcze nie pasuje

>cały bok - za słabo widać to przegięcie na środku i w dolnej części powinien być bardziej wypukły

>tylne nadkole - tu musisz się popatrzyć na zdjęcia jak się refleksy układają

Napisano
  • Autor

wielkie dzieki za uwagi, a w szczegolnoci pecet'owi, wszystko poprawilem (mam nadzieje:) ), ale jak juz wspominalem jest to moj pierwszy model w 3ds max, nie studiowalem zadnej biblii, tak wiec wybaczcie mi pewne niedokladnosci, bazuje na tutkach i pomocy forumowicza matv, tak na marginesie naleza mu sie wielkie podziekowania :)

 

lampa01ah4.jpg

 

lampa4rl6.jpg

 

nie bardzo wiem jak zrobic cos takiego:

 

lampa1ft8.jpg

 

domyslam sie ze trzeba urzyc mapowania ale nie wiem jak zastosowac bump'a tylko na pewnym obszarze obiektu

 

scena i materialy z http://www.vray-materials.de/

postaram sie jeszcze wrzucic siatke, i jak bedzie mi sie chcialo, rendery poprawionej karoserii.

Napisano

to w lampie można też wymodelować jesli nie ważna ilość poly:

> cutem wycinasz granice dokąd mają być te "ząbki"

> zaznaczasz i detachujesz ten pierścieć gdzie będą ząbki

> na zdetachowany element nakładasz mesh smooth tyle razy abyś miał zadowalającą ilość podziałów (ma być mniej więcej tyle podziałów wzdłużnych ile jest ząbków)

> zanaczasz niepotrzebne podziały poprzeczne (loopy), kasujesz je, razem z vertexami

> teraz zaznaczasz wszystkie edge wzdłużne (ring)

> zaznaczone edge extrudujesz z odpowiednimi wartościami

Napisano
  • Autor

alfaromeogtrender07hf2.th.jpg

 

Co myślicie o halogenie? Według mnie średnio wyszedł.

Na szkle (w sumie to jest plastik) od strony wewnętrznej wymodelowałem swego rodzaju "piramidki" (jak ktoś wymieniał żarówkę w lampie, to wie o czym mówię), oraz uśredniłem normalne na odblasku, oto efekt:

 

alfaromeogtrender09mp3.th.jpg

 

Mi osobiście i ta wersja nie podchodzi ;/, aczkolwiek chyba ja zostawię bo nie mam pomysłu na dalsze zmiany.

Grill wymodelowałem, zmachałem sie jak głupi, ale jak dla mnie całkiem, całkiem. Na renderze widoczne są dwa błędy - model grill'a, jak również materiał jest nie rewelacyjny, według mnie za bardzo odbija.

 

alfaromeogtrender08ck2.th.jpg

Napisano

Mi się podoba. Trochę wolno Ci to idzie, ale jako, że jesteś początkujący to jest to zrozumiałe. Jak byś nie napisał, że dopiero zaczynasz w maxie, to bym na to nie wpadł.

Napisano

fajny lakier. rend v-rayem? niepowiedziałbym że to twój pierwszy raz. lampy mi się wydają zdeformowane. cool model

Napisano

calkiem ladnie. do modelingu nie mam zastrzezen a na renderingu sie nie znam xd

Napisano
fajny lakier. rend v-rayem? niepowiedziałbym że to twój pierwszy raz. lampy mi się wydają zdeformowane. cool model

 

ciezko sciagnac gotowca z vraymaterials ? :)

Napisano

Modelling ładny, jedynie przedni słupek wydaje się krzywy i trochę za mały chamfer na krawędzi maski przy owym słupku... Ogólnie spoko;]

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze (aczkolwiek teksty typu: "lampy dalej słabe" nie wiele mówią),

oto co udało mi sie ostatnio wy składać:

alfaromeogtrender16fw8.th.jpg

wprawne oko znajdzie parę niedociągnięć, ale takimi umiejętnościami jakimi dysponuję nie jestem w stanie tego poprawić.

Napisano

Musze przyznac ze cacnie to wyglada! :) Widac, ze sie nie spieszysz i to ma swoje plusy bo caloksztalt twojej pracy jest zadowalajacy jak dla mnie! Pracuj dalej - podoba sie mi to wszystko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności