Napisano 13 Grudzień 200717 l witam wszystkich wymiataczy trzech wymiarów, oto mój pierwszy raz z maxem... porady, komentarze, krytyki mile widziane.
Napisano 20 Grudzień 200717 l Autor po dość długiej nieobecności zamieszczam mały upik, próbuje renderować w vray'u ale efekty takie jak widać...niezadowalające, nie wiem jak ten szum usunąć
Napisano 20 Grudzień 200717 l Hello Maska wygląda jak by nie była za prosta no i dach do poprawy. Pozdro
Napisano 20 Grudzień 200717 l mi jeszcze nie pasuje >cały bok - za słabo widać to przegięcie na środku i w dolnej części powinien być bardziej wypukły >tylne nadkole - tu musisz się popatrzyć na zdjęcia jak się refleksy układają
Napisano 2 Styczeń 200817 l Autor wielkie dzieki za uwagi, a w szczegolnoci pecet'owi, wszystko poprawilem (mam nadzieje:) ), ale jak juz wspominalem jest to moj pierwszy model w 3ds max, nie studiowalem zadnej biblii, tak wiec wybaczcie mi pewne niedokladnosci, bazuje na tutkach i pomocy forumowicza matv, tak na marginesie naleza mu sie wielkie podziekowania :) nie bardzo wiem jak zrobic cos takiego: domyslam sie ze trzeba urzyc mapowania ale nie wiem jak zastosowac bump'a tylko na pewnym obszarze obiektu scena i materialy z http://www.vray-materials.de/ postaram sie jeszcze wrzucic siatke, i jak bedzie mi sie chcialo, rendery poprawionej karoserii.
Napisano 2 Styczeń 200817 l to w lampie można też wymodelować jesli nie ważna ilość poly: > cutem wycinasz granice dokąd mają być te "ząbki" > zaznaczasz i detachujesz ten pierścieć gdzie będą ząbki > na zdetachowany element nakładasz mesh smooth tyle razy abyś miał zadowalającą ilość podziałów (ma być mniej więcej tyle podziałów wzdłużnych ile jest ząbków) > zanaczasz niepotrzebne podziały poprzeczne (loopy), kasujesz je, razem z vertexami > teraz zaznaczasz wszystkie edge wzdłużne (ring) > zaznaczone edge extrudujesz z odpowiednimi wartościami
Napisano 18 Styczeń 200817 l Autor Co myślicie o halogenie? Według mnie średnio wyszedł. Na szkle (w sumie to jest plastik) od strony wewnętrznej wymodelowałem swego rodzaju "piramidki" (jak ktoś wymieniał żarówkę w lampie, to wie o czym mówię), oraz uśredniłem normalne na odblasku, oto efekt: Mi osobiście i ta wersja nie podchodzi ;/, aczkolwiek chyba ja zostawię bo nie mam pomysłu na dalsze zmiany. Grill wymodelowałem, zmachałem sie jak głupi, ale jak dla mnie całkiem, całkiem. Na renderze widoczne są dwa błędy - model grill'a, jak również materiał jest nie rewelacyjny, według mnie za bardzo odbija.
Napisano 18 Styczeń 200817 l Mi się podoba. Trochę wolno Ci to idzie, ale jako, że jesteś początkujący to jest to zrozumiałe. Jak byś nie napisał, że dopiero zaczynasz w maxie, to bym na to nie wpadł.
Napisano 2 Luty 200817 l http://www.desktopmachine.com/cars/24-Alfa%20Romeo%20wallpapers.html?t=180 tu masz kilka w miare spoko fot tej alfy do sprawdzenia co ijak powinno być a tak wogóle to swiatła chyba powinny być troche niższe albo dłuzsze
Napisano 3 Luty 200817 l fajny lakier. rend v-rayem? niepowiedziałbym że to twój pierwszy raz. lampy mi się wydają zdeformowane. cool model
Napisano 3 Luty 200817 l calkiem ladnie. do modelingu nie mam zastrzezen a na renderingu sie nie znam xd
Napisano 3 Luty 200817 l fajny lakier. rend v-rayem? niepowiedziałbym że to twój pierwszy raz. lampy mi się wydają zdeformowane. cool model ciezko sciagnac gotowca z vraymaterials ? :)
Napisano 3 Luty 200817 l Modelling ładny, jedynie przedni słupek wydaje się krzywy i trochę za mały chamfer na krawędzi maski przy owym słupku... Ogólnie spoko;]
Napisano 4 Luty 200817 l Autor dzięki za komentarze (aczkolwiek teksty typu: "lampy dalej słabe" nie wiele mówią), oto co udało mi sie ostatnio wy składać: wprawne oko znajdzie parę niedociągnięć, ale takimi umiejętnościami jakimi dysponuję nie jestem w stanie tego poprawić.
Napisano 6 Luty 200817 l Musze przyznac ze cacnie to wyglada! :) Widac, ze sie nie spieszysz i to ma swoje plusy bo caloksztalt twojej pracy jest zadowalajacy jak dla mnie! Pracuj dalej - podoba sie mi to wszystko
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto