mort Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 (edytowane) Heyka! Nadszedł już niestety czas w ktorym będę musiał podsumować 3 lata mojego studiowania pracą licencjacką. Promotor zaproponował mi temat taki jak w tytule wątku, na co tez się zgodziłem. Moim zadaniem będzie zrobienie kilku scen z różnymi rodzajami ognia, przy wykorzystaniu równie różnych technik i narzędzi. Na dziś dzień wiem na pewno że będę robił Słońce, Świeczkę, wybuch(może dwa, atomówkę i jakiś filmowy typu wybuchający samochód czy coś..), jakąś lecącą Asteroidę i BógWieJeszczeCo. Na pierwszy ogień idzie ŚWIECZKA czas pracy: kilka(naście) godzin (najwięcej czasu spędziłem na poprawkach) technika: model+materiał proceduralny+glow render: mental ray Animacja Pozdrawiam! Edytowane 22 Czerwiec 2008 przez mort
mathix Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Ładne. Świeczka to SSS czy gradient? Trochę za ciemno jest na dole, pod samą świeczką. W czym planujesz robić? Jakie programy? PS. Najbardziej mnie ciekawi to BógWieJeszczeCo, nie mam pojęcia jak mogłoby wyglądać! ;P
mort Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 świeczka to materiał raytraced z gradientem w luminosity i fluorescence, ale materiał idzie prawie na pewno do wymiany albo chociaż poprawy. Właśnie kombinuję z sss, zobaczymy co z tego wyjdzie. Animacje będę robił w maxie, wspomagając się Krakatoą, fumeFX'em i Afterburnem (a jakże by inaczej), montaż w After Effect. Render prawdopodobnie wszędzie poleci z MR. A co do BógWieJeszczeCo - to takie zielone, duże z zaokrąglonymi krawędziami ;] pozdrawiam
mort Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 sorki za double post wrzucam wosk zrobiony materiałem SSS, ale chyba nie za bardzo rozumiem ideę tych materiałów ;] niemniej oto rezultat: pozdrawiam
ceest Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 bardzo ciekawa zmiana koloru;] a tak na serio czekam na animacje ilość projektów dość imponująca powodzenia
Gość User190 Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Kiedyś nagrywałem o SSS dla brazila, może CI się przyda: http://student.agh.edu.pl/~mati/works/tutorials_moje/sss.mov Materiał dość stary, żeby nie było ;)
piotrek Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Nieciekawie wyszedł ten SSS, moim zdaniem.
mathix Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Nom kolorystyka nie ta. Lepiej wyglądała świeczka z fake'owanym SSS. Pamiętaj, że efekt jest w grafice najważniejszy.
mort Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Napisano 8 Styczeń 2008 M@ti wielkie dzięki, szczerze mówiąc mnie ten mój sss też nie przekonuje, ale jeszcze będę walczył ;] piotrek i mathix j.w. będzie poprawione, jak tylko uwolnię się od sesyjnych pierdół... Skawa01 WSInf w Łodzi(http://www.wsinf.edu.pl - nie patrzcie na galerie uczniów bo nie wiem skąd oni te prace wzięli ;| ), w sumie animacja tam jest dość pobocznie moim zdaniem potraktowana (jedne zajęcia w tygodniu po 1,5h przez 3 lata) ale jeśli ktoś już miał podstawy to mój prof. dawał ćwiczenia "na miarę". pozdrawiam!
mlodAs Napisano 8 Styczeń 2008 Napisano 8 Styczeń 2008 elo men, trzymam kciuki i kibicuje :) i tez zaczynam walczyc z dyplomem:P pewnie mamy tego samego promotora:) Jaki robisz komentarz do pracy :>?
mort Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Napisano 8 Styczeń 2008 mlodAs a Ty co i u kogo robisz? ;] komentarz robię dość przeciętny, znaczy nie pracę z historii tylko komentarz po prostu, nic specjalnego, skupiam się bardziej na praktyce ;] pozdrawiam
krzysiek_gfx Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 Narazie za bardzo statycznie sie zachowuje ten plomyk IMHO.
mlodAs Napisano 9 Styczeń 2008 Napisano 9 Styczeń 2008 ja animacje dłubie u starszego Pana prof.Dziomdziory ok 1min na stronce jakies screeny z tego sa wstepne klatki ale ciezko idzie:P przesadziłem chyba troche :)
mort Napisano 10 Styczeń 2008 Autor Napisano 10 Styczeń 2008 krzysiek_gfx no animowałem tak jak mi się zachowywała świeczka którą paliłem w pokoju, może po prostu nie mam przeciągów ;] mlodAs a to spoko, ja animację robię u młodszego, ale i tak w sumie starszy to sygnuje ;] a pomoc można uzyskać od obu w razie czego ;] btw. fajną masz stronkę ;] sorki za chwilowy brak update'ów ale trochę nadrabiam cały semestr zaległości
mort Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Hey! Wracam po długim niebyciu. Wziąłem się w wolnych chwilach za słońce, chyba najtrudniejszą z czekających mnie animacji. planuję rozbić ją na dwa ujęcie, jedno pokazujące całość i jedno zbliżenie. Na razie do pokazania nadaje się tylko początek materiału który powoli zaczyna przypominać efekt do którego dążę: czysty maxowy render: po szybkiej postprodukcji w AE: Wrzucam jeszcze referencje, na czym się wzoruję i do czego (ha ha) dążę....nie śmiać się, staram się jak mogę ;] skriny z Sunshine (czy ja tym łamię jakieś copyrighty czy coś??) pozdrawiam!
Levus Napisano 3 Marzec 2008 Napisano 3 Marzec 2008 No ładną Morti kulkę zrobiłeś, ładną:) Widziałem chyba nowszą wersje jak mi się wydaje, glow był czy cuś.. Zanimowałeś tą świeczuszkę już? Jak tak to pokazuj. pozdro nigga!
The MiM Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 w/g mnie plomien jest "szargany" przez "wiatr" od samej podstawy a nie tylko czubek... ale generalnie good job
mathix Napisano 25 Marzec 2008 Napisano 25 Marzec 2008 W Sunshine AFAIK to było popsute słońce, więc nie koniecznie się powinieneś na tym wzorować :]. Takiego efektu jak tam jest, nie uzyskasz za pomocą perlin noise'a 3d. Zauważ, że tam jest jakby takie kłębowisko płonących chmur, bez fluidów ciężko to zanimować (zresztą z nimi też).
SYmek Napisano 25 Marzec 2008 Napisano 25 Marzec 2008 Fajowy projekt, też chciałbym taki licencjat pisać! ;) Poszukaj na sieci materiałów o "divergence-free noise". Jedyny sposób, żeby nie używać tutaj fluidów, jak mi się wydaje. Powodzenia! skk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się